van uhhh wijn, wordt je geen chagerijnquote:
2650quote:
Waarom komt hij steeds in beeld?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Echtjammer het volgende:
allen check deze gast, niemand praat met hem, hij is eenzaam xD
[ afbeelding ]
Let op hem
blijf je bezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
check deze gast, hij is eenzaam, niemand praat met hem en staat er maar te staren XD
[ afbeelding ]
je had 'm al gepost.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
check deze gast, hij is eenzaam, niemand praat met hem en staat er maar te staren XD
[ afbeelding ]
niet nodig, is over 10 minuten weer vol...quote:
Nopequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, naar huis. Kutsneeuw. Nog gespot?
?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:52 schreef DeLuna het volgende:
Er luisteren MENSEN naar dit programma!
Ik heb ze er maar uitgehaald, dat youtube account is verwijderd~!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef TheFamousMan het volgende:
OP klopt niet helemaal hier qua filmpjes...
Dat zei Gerard toen zij zei dat ze die doos door de gleuf wou hebben.quote:
pourquoi?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze er maar uitgehaald, dat youtube account is verwijderd~!
Zielig toch, stel ej voor dat jij dat bent, en een of andere schrale hans post je in een topic!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]
Truste Borisz!!quote:
Een doos door de gleuf trekken..quote:
Wel humor hoe je iets 3 keer kan posten en het nog steeds niet grappig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is fokquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zielig toch, stel ej voor dat jij dat bent, en een of andere schrale hans post je in een topic!
hans is niet schraal!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zielig toch, stel ej voor dat jij dat bent, en een of andere schrale hans post je in een topic!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zei Gerard toen zij zei dat ze die doos door de gleuf wou hebben.
Ik ken geen fransquote:
Ik heb gereageerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik hier serieuze vragen stellen aan een TAL mod, wordt er niet gereageerd
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
7 januari de kwart finale, 14 de halve en 21 de finale (met 1 kandidaat per coach).
Zitten een paar goeie bij
AAAHHHWWquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik hier serieuze vragen stellen aan een TAL mod, wordt er niet gereageerd
dat is FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wel humor hoe je iets 3 keer kan posten en het nog steeds niet grappig is
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
swiftquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om met een Suzuki Swift de markt op te rijden.
Go naatskiiiquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nogmaals het vriendelijke, doch dringende verzoek om in ONZ te trollen en niet hier.
Wel een zwarte he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om met een Suzuki Swift de markt op te rijden.
hij mag thuis de kachel uitpissen, maar hier nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nogmaals het vriendelijke, doch dringende verzoek om in ONZ te trollen en niet hier.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Nu Akon - Mr Lonely aanvragen voor hem
Dat haar, dat hoofdquote:
quote:
Dat is iets van vroegerquote:
Uiteraard, anders telt het niet.quote:
ja doei, zout op met je getrollquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Bayswater het volgende:
Sjezus Ekdom, mijn schoonmoeder heeft meer humor.
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Guanabana het volgende:
Ben benieuwd hoe Coen eruitziet.
Hij was zo lekker de eerste dag in zijn nette jasje
Ohw, die heb ik dus gemist...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook mijn Joan vraag? Of ze er nog inzit en nog zo goed was? Excuus als ik hem heb gemist
Zal ik ook nog wat anders gaan doen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens met twee mensen DM'en, PM'en EN updates kan ik niet aan hoor.
Nuke him!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doei, zout op met je getroll
Ja spreek me aan op msn!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik ook nog wat anders gaan doen dan.
sheldonquote:
Jij zou heel fok ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN!
Pedobear alert.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN! is geweldig
for sure..quote:
quote:
ich binn viertzehn, es ist legaal.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
blof is ook alleen maar bewegend decor
Gingquote:
c'est Nickie Huizen.quote:
AL DE HELE TERING AVOND ALLES WEER VEGENquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik krijg helemaal geen zakgeld
WUTquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die heb ik dus gemist...
Joan was goed, maar ligt er al uit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Echtjammer het volgende:
still waiting for my song ... i want my 10 bucks back -,-
Laatste optreden was niet heel goed en dat team is echt waanzinnig goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WUT![]()
Dat was toch mijn gedoodverfde favoriete, zij was echt uniek en kwalitatief hoogstaand:(
uhuquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Blij dat Coen de shift draait trouwens, in de nacht is hij het leukst
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Blij dat Coen de shift draait trouwens, in de nacht is hij het leukst
hehe nou succes.. zondag duurde t drie uur bij mij.. vandaag heb ik m rond half 11 aangevraagd. nog niet geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Echtjammer het volgende:
het is ook heel jammerlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dance The Way I FeelEn toen hij net zei de zanger is niet meer muu nu moet ik bijna huilen
Ik ben echt moe.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dance The Way I FeelEn toen hij net zei de zanger is niet meer muu nu moet ik bijna huilen
Ik ben echt moe.
Lees de Algemene Voorwaarden dan ook! Kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Echtjammer het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
Gerard bedankt, Gerard bedankt, Gerard, Gerard, Gerard bedankt!
wat jij zegtquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is echt een van de fijnste nummers ooit.
Troll.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
lekker nummer :yquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hier nog niet.quote:
quote:
2 dames 2 meningen....wijven....quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind er niks aan, sorryquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben moequote:
Wat houd je tegen?quote:
Trustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in, de wekker gaat om 6 uur
je had de LaPo, en een extra tabblad met je postcount, een linker of rechter hand and we'll have a white christmasquote:
quote:
Ik luister SR. duhh..quote:
begrijp ik. succesquote:
slaap zequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je had de LaPo, en een extra tabblad met je postcount, een linker of rechter hand and we'll have a white christmas
Nooit geweest ook niet. Met je eigendunkquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat let je? Mexicaantje.zip niet meer in je bezit?
laterquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:01 schreef Guanabana het volgende:
Bah Headlines.
Ik ga verder kijken vanuit bed
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
2 dames 2 meningen....wijven....
Die zijn al hetzelfdequote:
Dit is een masker. Interwebz jwt. Stiekem ben ik heel onzeker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit geweest ook niet. Met je eigendunk
Everyday i love you less & lessquote:
En bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef purplerose het volgende:
ik zou floris echt zo hard geven!
tis alleen leeftijd technisch niet verantwoord
And my girlfriend loves me!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk zomaar, heh, dat noor dit nummer leuk vind, weet niet zeker hoor...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef purplerose het volgende:
boeiend jongehquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef purplerose het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef Geo3kant het volgende:
IK WIL MUZIEK TYF OP MET JE HERHALINGEN .. zinloos midden in de nacht
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk zomaar, heh, dat noor dit nummer leuk vind, weet niet zeker hoor...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat ik hier morgen nog kan posten, moet naar mijn ouders reizen, en mezelf daar opsluiten met de tv
laters!
'Live op TVquote:
Ti.... Neeeee, daar trap ik niet in.quote:
slaapsequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat ik hier morgen nog kan posten, moet naar mijn ouders reizen, en mezelf daar opsluiten met de tv
laters!
ga je serieus iedere ScreenShot 2x posten?quote:
Dat is al 5x gespamt maar ik kom gewoon op de webcam uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Heeft hij nu een soeplepel vast?quote:
Tiktquote:
De naakfoto's van SHEquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef luchtalarm het volgende:
Wat zou een goed FOK! veiling item zijn?
hij was aan het jongleren met sneeuwballenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij nu een soeplepel vast?
Wij krijgen er niks van mee @ ned3quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is nou dus Coen, gewoon binnenkomen met een stampplaat
24-12-2010 00:38 Blof met Hier livequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Wat mij betreft post 'ie ze nooit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga je serieus iedere ScreenShot 2x posten?
Wel skills, dat hij 1 ding twee keer kan posten, er is er namelijk maar 1 van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga je serieus iedere ScreenShot 2x posten?
Ik ben altijd een beetje bang van dit soort "wijven"vaak te vies om aan te pakken....Heksen wassen zich ook amper, zeker waar het er echt toe doet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:03 schreef purplerose het volgende:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/flash/audioplayer.htmlquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij krijgen er niks van mee @ ned3
Je moet op Audio Switch drukken & callcenter.buiten of brievenbusquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is al 5x gespamt maar ik kom gewoon op de webcam uitmet het zelfde beeld/herhaling
Jaquote:
je vergeet pim pet.quote:
ajooooquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje bang van dit soort "wijven"vaak te vies om aan te pakken....Heksen wassen zich ook amper, zeker waar het er echt toe doet...![]()
![]()
Je kan vast wel iemand vinden die dat gat wil opvullenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jamijn date heeft afgezegd voor oud en nieuw en we zouden neukend het nieuwe jaar in gaan
10 tot 2?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat was gezellig!! Dank voor alle steun hier! Nu 'effe mijn rust pakken'... Morgen laatste dag met nog 1 shift! #juichgeluiden #sr10
@gerardekdom
koninkjequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat was gezellig!! Dank voor alle steun hier! Nu 'effe mijn rust pakken'... Morgen laatste dag met nog 1 shift! #juichgeluiden #sr10
@gerardekdom
SHE van SHE... SHEquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bedoelen jullie dan SHE van wijlen DGK?
Ik Nataschaquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan vast wel iemand vinden die dat gat wil opvullen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
693 dagen niet meer geweestquote:
quote:
Slimme gozer, ken hem niet maar hij kan en heeft vast iets beters te pakken...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jamijn date heeft afgezegd voor oud en nieuw en we zouden neukend het nieuwe jaar in gaan
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, heksen zijn liev en was me foef elke dag ja!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje bang van dit soort "wijven"vaak te vies om aan te pakken....Heksen wassen zich ook amper, zeker waar het er echt toe doet...![]()
![]()
ja, toevallig heb ik er 12 aan m'n sleutelbos hangenquote:
hahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slimme gozer, ken hem niet maar hij kan en heeft vast iets beters te pakken...
Witte heksen bestaan niet!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, heksen zijn liev en was me foef elke dag ja!
Ow ja die ookquote:
Je foef?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, heksen zijn liev en was me foef elke dag ja!
nou nee omdat ik wel kieskeurig ben wie die date wordtquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die hou ik bezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is Mex? heb ik haar op een idee gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |