Dat is fokquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zielig toch, stel ej voor dat jij dat bent, en een of andere schrale hans post je in een topic!
hans is niet schraal!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zielig toch, stel ej voor dat jij dat bent, en een of andere schrale hans post je in een topic!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zei Gerard toen zij zei dat ze die doos door de gleuf wou hebben.
Ik ken geen fransquote:
Ik heb gereageerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik hier serieuze vragen stellen aan een TAL mod, wordt er niet gereageerd
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
7 januari de kwart finale, 14 de halve en 21 de finale (met 1 kandidaat per coach).
Zitten een paar goeie bij
AAAHHHWWquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik hier serieuze vragen stellen aan een TAL mod, wordt er niet gereageerd
dat is FOK!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wel humor hoe je iets 3 keer kan posten en het nog steeds niet grappig is
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Echtjammer het volgende:
check deze gast, hij is eenzaam, niemand praat met hem en staat er maar te staren XD
[ afbeelding ]
quote:
swiftquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om met een Suzuki Swift de markt op te rijden.
Go naatskiiiquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nogmaals het vriendelijke, doch dringende verzoek om in ONZ te trollen en niet hier.
Wel een zwarte he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij had ook zielig op zijn kamertje kunnen blijven zitten, maar hij is gezellig zielig tussen andere mensen gaan staan.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om met een Suzuki Swift de markt op te rijden.
hij mag thuis de kachel uitpissen, maar hier nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nogmaals het vriendelijke, doch dringende verzoek om in ONZ te trollen en niet hier.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Nu Akon - Mr Lonely aanvragen voor hem
Dat haar, dat hoofdquote:
quote:
Dat is iets van vroegerquote:
Uiteraard, anders telt het niet.quote:
ja doei, zout op met je getrollquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Bayswater het volgende:
Sjezus Ekdom, mijn schoonmoeder heeft meer humor.
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Guanabana het volgende:
Ben benieuwd hoe Coen eruitziet.
Hij was zo lekker de eerste dag in zijn nette jasje
Ohw, die heb ik dus gemist...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook mijn Joan vraag? Of ze er nog inzit en nog zo goed was? Excuus als ik hem heb gemist
Zal ik ook nog wat anders gaan doen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens met twee mensen DM'en, PM'en EN updates kan ik niet aan hoor.
Nuke him!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doei, zout op met je getroll
Ja spreek me aan op msn!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik ook nog wat anders gaan doen dan.
sheldonquote:
Jij zou heel fok ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN!
Pedobear alert.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GERARD EN COEN ZOU IK ALLEBEI DOEN! is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |