SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.[/spoiler]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Cowpissin?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
thema avond 8 jan op fokmeet
jaaaquote:
De mos dichzelf dr in zettequote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Repeating het volgende:
Ze zeen mig weer vergeaten in de OP...
Iiiieeeks, nou durf ik nooit meer bij je te komenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat weet ik alalleen op de straat nog erger
ik was hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ik moet een nieuwe bel hebben. Gaat de hele dag af maar niemand aan de deur... of ops traat
nee je keek zo over me heenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je soms in de sneeuw liggen zodat ik je niet zie
Zal voortaan naar onder kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee je keek zo over me heen
adieuje wahquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Repeating het volgende:
Ig goan maar uns sloape. Mot murge optiet droet! Ajjuu paraplu!
tas en ik spreken alleen limburgs onder elkaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef huize het volgende:
* hallo kev ik ben hier "spring spring"
ik zie et al helemaal voor me.
en als we rechtstaan abn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tas en ik spreken alleen limburgs onder elkaar.
Ik hoef vandaag maar tot 12:00 te werken. Eigenlijk is het meer aanwezig zijn, samen koffie drinken en wat laatste mailtjes versturen volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:47 schreef sproetjes het volgende:
Het is niet normaal buiten. Auto staat ergens 400m van lifestyle vast in de sneeuw en ik ben door en door koud... Ben benieuwd of er veel mensen komen...
Ja, nou enquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:40 schreef huize het volgende:
dude nee! Ik moet morgen nog naar een kerstdiner kunnen rijden
HELLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:09 schreef limbolandjgirl het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heerlijk die sneeuw!
mijn mams ook postbezorgster en die krijgt net 5 min geleden telefoontje van de baas dat het niet hoeft vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef MissSpooky het volgende:
Holy crap er ligt veel sneeuw (Heerlen, maar vast ook in de rest van Nederland) en ik moet de post gaan lopen. Fuck
Wow. Dan moet het wel heel erg serieus zijn in Sittard etc. Hier ligt ongeveer 25 cm.. Als mijn werkt belt dan heb ik pechquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mijn mams ook postbezorgster en die krijgt net 5 min geleden telefoontje van de baas dat het niet hoeft vandaag
Als je toch door heerlen gaat lopen kun je me dan een pakje lucky's meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef MissSpooky het volgende:
Holy crap er ligt veel sneeuw (Heerlen, maar vast ook in de rest van Nederland) en ik moet de post gaan lopen. Fuck
het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wow. Dan moet het wel heel erg serieus zijn in Sittard etc. Hier ligt ongeveer 25 cm.. Als mijn werkt belt dan heb ik pechKan niet opnemen.
Gewoon met de auto. Als je aangepast rijdt dan moet je er wel komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef Tism het volgende:
Ik moet overmorgen naar Tilburg...weet nog niet wat de beste optie is hoe te gaan, liefst ga ik met de auto..![]()
Met de trein. da's geen optie..
zout is op, te weinig schuivers dus denk het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Tism het volgende:
Op het einde van de middag zou het stoppen met sneeuwen, aldus de berichtgeving, als ze morgen flink gaan schuiven en strooien moet het overmorgen wellicht wel met de auto te doen zijn, hoop ik..
Dat was duurdersquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef friekin_ het volgende:
Koop het dan ook in een normale winkel
Weet het, mijn shizz komt van Poulissen. Maar. Als er iets mee is krijg ik de allerbeste service ooit. En ik vind dat het geld waard.quote:
Hij wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahaha ja die zal t wel naar zn zin hebben ja
Daar heb ik lang geleden nog eens spikes gekocht voor onder mijn sub van 75 euroquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet het, mijn shizz komt van Poulissen. Maar. Als er iets mee is krijg ik de allerbeste service ooit. En ik vind dat het geld waard.
Poulissenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik lang geleden nog eens spikes gekocht voor onder mijn sub van 75 euro
Niet dat daar zoveel mis mee kan gaan, maar ik had goeie nodig toen
herkenbaar... net op de parkeerplaats bij lifestyle was het ook al een probleemquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hij wel ja![]()
Ik heb dubbel gelegen om alle auto's die hier niet van de plaats afkomen
Gvd dat meen je nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Bij Eindhoven is de A2 afgesloten, teveel sneeuw. 9km file aan beide kanten.
Ja, wel. Je kan het proberen via Valkenswaard/Budel platteland. File staat bij Leenderheide.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Gvd dat meen je nietNouja straks maar eens kijken of ik terug ga naar Utrecht of het er op ga wagen.
Maar even in de gaten houden of dat straks nog zo is, anders volg ik je tip welquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, wel. Je kan het proberen via Valkenswaard/Budel platteland. File staat bij Leenderheide.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef KingMalibu het volgende:
Ha! lekkere sneeuw fokkers van me!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef KingMalibu het volgende:
Heeft zn goede daad al vericht vandaag, oud stel stonden vast in de sneeuw bij de winkel. heb ik mezelf maar eens nuttig gemaakt en ze eruit geduwd, ondertussen werdt ik uitgelachen, en foto's van me gemaakt
Vind het altijd zo sneu voor die ouwgies, willen toch hun boodschapjes in huis hebben voor de kerst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk nog naar de Jumbo gaan en op oude omaatjes wachten om ze te helpen.
Laatst nog in een puike tent in Roermond gezeten. De FFquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Tism het volgende:
Dadelijk lekker vrienden en dinnetjes door het centrum van Roermond drassen, en sjnapsen @Statieplein..
FF (spreek je uit als "Effe") daar gaan we ook nog heen denk ik..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laatst nog in een puike tent in Roermond gezeten. De FF
Erg leuke tent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Tism het volgende:
[..]
FF (spreek je uit als "Effe") daar gaan we ook nog heen denk ik..
Hier is ook nietmand uitgegaan met de post (ok, heb een rouwbrief besteld toen ik terug naar huis glibberde). Veel discussie was er niet over vanochtend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef MissSpooky het volgende:
W00tw00t, net m'n baas gebeld en ik hoef niet te lopen. Nu nog hopen dat ik straks in midden-Limburg kom met de trein.
Je UIquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef KingMalibu het volgende:
Heb me al geamuzeerd in de witte sneeuw vandaag, nu maar eens avond eten
zure kut tis kerstmis!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef friekin_ het volgende:
Stik maar in die kerstkransjes en leef je uit op die kerstsntollen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef sproetjes het volgende:
als iemand me perse nog een kerstcadeautje wil geven:
[ afbeelding ]
ja graag![]()
In Limburg kennen we dat woord niet, maar ik denk dat je friet bedoelt,quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:58 schreef Tassiepassie het volgende:
t is dat de hond het geweldig vind maar van mij mag het zomer worden![]()
Nu patat eten bij mamja ik zei PATAT
Gezellig maak je zelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb het liever gezellig met die dagen, dus gelukkig maar dat alles dichtbij zit hier en ik geen hinder heb met het weer
Pearl jamquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Tassiepassie het volgende:
eeyyyyyyaaahhhhhhhhh oohhhhhhhhhhh I'm still aliveeeeeeee
Ik ook niet maar met de kerst ben ik graag bij familie/vriendenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezellig maak je zelf.
Ik heb daar geen anderen voor nodig. Mijn leven is een feest, moet zelf de slingers ophangen.
Zondag werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:34 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaha
Hier wordt zondag pas gegourmet
mjah mams zei net ook al dat die optie erin zit idd, in ons geval dat het niet binnenkomtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef huize het volgende:
Hier worden de noodplannen al gemaakt voor het geval we niet bij het restaurant komen morgen
Heb je die oranje lay out?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Fijne dagen
Hmm waar zijn de smileys in de mobiele layout hmmm
Yep is er een betere mobiele layout?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je die oranje lay out?
Dan staan de smileys nergens
Ik vind die het fijnst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef huize het volgende:
[..]
Yep is er een betere mobiele layout?
Fijn he, heb hem ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef huize het volgende:
Htc desire z.
Sweeeeeeet, vooral nu ik em de hele middag heb aangepast
ik heb em niet ingestuurd hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:28 schreef Repeating het volgende:
Kut internet op me telefoon. Kan niet editten. Maar die foto van dat dakteras was te zien op het NOS journaal!?
Welke kant moet je op? Ik moet nog even bekijken of ik de sneeuw moet trotseren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:52 schreef huize het volgende:
Morgenvroeg de auto uitgraven en hopen dat ik van de plaats kom anders de trein en dat zie ik ook niet goed gaan haha.
Hoef niet ver heerlen naar spaubeek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke kant moet je op? Ik moet nog even bekijken of ik de sneeuw moet trotseren.
Denk dat ik vosss morgenmiddag misschien wel tegen ga komen.
Ik verwacht dat ik niet thuis blijf. 's Middags met m'n ouders eten. Is nog de vraag of mijn broer en z'n vriendin het gaan redden. Daarna heb ik nog verschillende opties.quote:
Dat is nog te overzien. Hoorde van 'n vriend van mij wel dat bepaalde wegen in het zuiden echt slecht waren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef huize het volgende:
[..]
Hoef niet ver heerlen naar spaubeek.
Ik had vanmorgen een (sneeuw)schep in mijn auto liggen. Die kwam op 'n gegeven moment ook wel goed van pas omdat ik iemand moest helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:04 schreef huize het volgende:
Mja het probleem is dat ik niet op de weg kom haha
Auto staat diep in de sneeuw weinig ruimte om heen en weer te steken maja morgen maar effe bezemen.
dat had ik met snowbootsquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:08 schreef huize het volgende:
Ik heb vandaag nog de stad door gezworven op zoek naar any kind of schep maar niks meer te krijgen uiteraard.
Bladhark werk ook wel
Mijn ouders hebben vorige week besloten om winterbanden te bestellen. Die zullen in de lente wel binnen zijn gok ik zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:08 schreef huize het volgende:
Ik heb vandaag nog de stad door gezworven op zoek naar any kind of schep maar niks meer te krijgen uiteraard.
Bladhark werk ook wel
HELLOOOOOquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef huize het volgende:
HA!
HELLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Ja maar slapen kan altijd nogquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef huize het volgende:
Moet je gaan slapen !
Ik kick em er even in Trusten!
quote:
Not you jij mag blijvenquote:
Dude fuck die sem-slick boobs zijn het onderwerp!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, de kerstverplichtingen zijn afgerond. Net terug. Het is toch een verschil of ik op m'n postbarrel met semi-slicks rij of op m'n vakantiefiets met spikesbanden. Kun je gewoon vol in de ankers gaan zonder dat je gaat schuiven.
True, maar daarna huilenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef huize het volgende:
Kom op je moest op zn minst effe glimlachen!
Komt wel goed schatjequote:
Dankjequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef huize het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
schuift de roosvicee door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |