Gezellig maak je zelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb het liever gezellig met die dagen, dus gelukkig maar dat alles dichtbij zit hier en ik geen hinder heb met het weer
Pearl jamquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Tassiepassie het volgende:
eeyyyyyyaaahhhhhhhhh oohhhhhhhhhhh I'm still aliveeeeeeee
Ik ook niet maar met de kerst ben ik graag bij familie/vriendenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezellig maak je zelf.
Ik heb daar geen anderen voor nodig. Mijn leven is een feest, moet zelf de slingers ophangen.
Zondag werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:34 schreef Tassiepassie het volgende:
whahahaha
Hier wordt zondag pas gegourmet
mjah mams zei net ook al dat die optie erin zit idd, in ons geval dat het niet binnenkomtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef huize het volgende:
Hier worden de noodplannen al gemaakt voor het geval we niet bij het restaurant komen morgen
Heb je die oranje lay out?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef huize het volgende:
Fijne dagen
Hmm waar zijn de smileys in de mobiele layout hmmm
Yep is er een betere mobiele layout?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je die oranje lay out?
Dan staan de smileys nergens
Ik vind die het fijnst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef huize het volgende:
[..]
Yep is er een betere mobiele layout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |