Dat was duurdersquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef friekin_ het volgende:
Koop het dan ook in een normale winkel
Weet het, mijn shizz komt van Poulissen. Maar. Als er iets mee is krijg ik de allerbeste service ooit. En ik vind dat het geld waard.quote:
Hij wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahaha ja die zal t wel naar zn zin hebben ja
Daar heb ik lang geleden nog eens spikes gekocht voor onder mijn sub van 75 euroquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet het, mijn shizz komt van Poulissen. Maar. Als er iets mee is krijg ik de allerbeste service ooit. En ik vind dat het geld waard.
Poulissenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik lang geleden nog eens spikes gekocht voor onder mijn sub van 75 euro
Niet dat daar zoveel mis mee kan gaan, maar ik had goeie nodig toen
herkenbaar... net op de parkeerplaats bij lifestyle was het ook al een probleemquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hij wel ja![]()
Ik heb dubbel gelegen om alle auto's die hier niet van de plaats afkomen
Gvd dat meen je nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Bij Eindhoven is de A2 afgesloten, teveel sneeuw. 9km file aan beide kanten.
Ja, wel. Je kan het proberen via Valkenswaard/Budel platteland. File staat bij Leenderheide.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Gvd dat meen je nietNouja straks maar eens kijken of ik terug ga naar Utrecht of het er op ga wagen.
Maar even in de gaten houden of dat straks nog zo is, anders volg ik je tip welquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, wel. Je kan het proberen via Valkenswaard/Budel platteland. File staat bij Leenderheide.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef KingMalibu het volgende:
Ha! lekkere sneeuw fokkers van me!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef KingMalibu het volgende:
Heeft zn goede daad al vericht vandaag, oud stel stonden vast in de sneeuw bij de winkel. heb ik mezelf maar eens nuttig gemaakt en ze eruit geduwd, ondertussen werdt ik uitgelachen, en foto's van me gemaakt
Vind het altijd zo sneu voor die ouwgies, willen toch hun boodschapjes in huis hebben voor de kerst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk nog naar de Jumbo gaan en op oude omaatjes wachten om ze te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |