Ik hoef vandaag maar tot 12:00 te werken. Eigenlijk is het meer aanwezig zijn, samen koffie drinken en wat laatste mailtjes versturen volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:47 schreef sproetjes het volgende:
Het is niet normaal buiten. Auto staat ergens 400m van lifestyle vast in de sneeuw en ik ben door en door koud... Ben benieuwd of er veel mensen komen...
Ja, nou enquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:40 schreef huize het volgende:
dude nee! Ik moet morgen nog naar een kerstdiner kunnen rijden
HELLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:09 schreef limbolandjgirl het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heerlijk die sneeuw!
mijn mams ook postbezorgster en die krijgt net 5 min geleden telefoontje van de baas dat het niet hoeft vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef MissSpooky het volgende:
Holy crap er ligt veel sneeuw (Heerlen, maar vast ook in de rest van Nederland) en ik moet de post gaan lopen. Fuck
Wow. Dan moet het wel heel erg serieus zijn in Sittard etc. Hier ligt ongeveer 25 cm.. Als mijn werkt belt dan heb ik pechquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mijn mams ook postbezorgster en die krijgt net 5 min geleden telefoontje van de baas dat het niet hoeft vandaag
Als je toch door heerlen gaat lopen kun je me dan een pakje lucky's meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef MissSpooky het volgende:
Holy crap er ligt veel sneeuw (Heerlen, maar vast ook in de rest van Nederland) en ik moet de post gaan lopen. Fuck
het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wow. Dan moet het wel heel erg serieus zijn in Sittard etc. Hier ligt ongeveer 25 cm.. Als mijn werkt belt dan heb ik pechKan niet opnemen.
Gewoon met de auto. Als je aangepast rijdt dan moet je er wel komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef Tism het volgende:
Ik moet overmorgen naar Tilburg...weet nog niet wat de beste optie is hoe te gaan, liefst ga ik met de auto..![]()
Met de trein. da's geen optie..
zout is op, te weinig schuivers dus denk het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef Tism het volgende:
Op het einde van de middag zou het stoppen met sneeuwen, aldus de berichtgeving, als ze morgen flink gaan schuiven en strooien moet het overmorgen wellicht wel met de auto te doen zijn, hoop ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |