Laatst nog in een puike tent in Roermond gezeten. De FFquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Tism het volgende:
Dadelijk lekker vrienden en dinnetjes door het centrum van Roermond drassen, en sjnapsen @Statieplein..
FF (spreek je uit als "Effe") daar gaan we ook nog heen denk ik..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laatst nog in een puike tent in Roermond gezeten. De FF
Erg leuke tent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Tism het volgende:
[..]
FF (spreek je uit als "Effe") daar gaan we ook nog heen denk ik..
Hier is ook nietmand uitgegaan met de post (ok, heb een rouwbrief besteld toen ik terug naar huis glibberde). Veel discussie was er niet over vanochtend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef MissSpooky het volgende:
W00tw00t, net m'n baas gebeld en ik hoef niet te lopen. Nu nog hopen dat ik straks in midden-Limburg kom met de trein.
Je UIquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef KingMalibu het volgende:
Heb me al geamuzeerd in de witte sneeuw vandaag, nu maar eens avond eten
zure kut tis kerstmis!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef friekin_ het volgende:
Stik maar in die kerstkransjes en leef je uit op die kerstsntollen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef sproetjes het volgende:
als iemand me perse nog een kerstcadeautje wil geven:
[ afbeelding ]
ja graag![]()
In Limburg kennen we dat woord niet, maar ik denk dat je friet bedoelt,quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:58 schreef Tassiepassie het volgende:
t is dat de hond het geweldig vind maar van mij mag het zomer worden![]()
Nu patat eten bij mamja ik zei PATAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |