Vergelijk jij mijn pret met Koos A?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest wel denken aan m'n oudste broer die eens Koos Alberts nadeed
Dat soort dingen zou je getaped moeten hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn opa die 't lucht alarm na deed, HAHA
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk jij mijn pret met Koos A?
Ik hoop voor je van niet.
Koos heeft meer sexappeal.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk jij mijn pret met Koos A?
Ik hoop voor je van niet.
quote:
* veegt stukjes rollade uit oor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Dqod het volgende:
Neeik zou ook niet durven.. Mijn broer daarentegen
Ik piep als ik lach.quote:
Er zit er nog een in je neus u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* veegt stukjes rollade uit oor.
Cavia eigenschapquote:
Z'n nonchalante haar, de charmante krulling van z'n mondhoek, die mysterieuze kijkers: BRING IT ON!!!quote:
Okquote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Z'n nonchalante haar, de charmante krulling van z'n mondhoek, die mysterieuze kijkers: BRING IT ON!!!
Wat zit je mijn held nou belachelijk te maken?quote:
Stiekem ben ik een Peruvian.quote:
IK VERSCHEURDE JE FEAUTEAUXXXquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zit je mijn held nou belachelijk te maken?
Kacheltje aanquote:
Dat wist ik al.. Ik ben Keniaansquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een Peruvian.
Niet Nigeriaans?quote:
Nee dat was die anderequote:
What the..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Hey Laki schrijft zn naam toch meestal met de k in plaats van de c?
[ afbeelding ]
groetjes aan je voetjesquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes aan je voetjes
maar zitten die nu in van die sloffen, alsof je uit een cartoon komt gelopen?
kachel, warmte, kou, pffff
ik alles aan en met jas, wil naar de tropen
we zullen zien
kacheltje lam bedoel jequote:
Ik deed er lang over om je fotoboek opmerking te snappenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes aan je voetjes
maar zitten die nu in van die sloffen, alsof je uit een cartoon komt gelopen?
kachel, warmte, kou, pffff
ik alles aan en met jas, wil naar de tropen
we zullen zien
het naatje van de detailsquote:
je loopt echt voor schut met die dingenquote:
LAAT DIE LAMMETJES MET RUST!!!quote:
Kom niet haten danggg.. Ik weet je wilt zu.. Ik weet ik weet..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je loopt echt voor schut met die dingen
dat denk je...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik deed er lang over om je fotoboek opmerking te snappenmaar je hebt je dus ingelezen denk ik
Volgende keer maar ik foto en die zet ik op fok met een poll "Loop ik voor schut: ja/nee"quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom niet haten danggg.. Ik weet je wilt zu.. Ik weet ik weet..
jouw verschijningquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende keer maar ik foto en die zet ik op fok met een poll "Loop ik voor schut: ja/nee"
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat denk je...
op zoek naar willen weten
ik eigenlijk ook
en jij mag er wezen
uiterlijk dan
nu minder meelopen nog
dan ultiem
Ik vind ze liefquote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
jouw verschijning
voor ik uitblaas
hahaha
zou nog wel willen zien ja
hahaha
Ik zou echt kankerhard aan die kettingen willen trekken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nigga whut?
Haha, true.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hebben het geprobeerd na te doen in odes, maar er is maar één meester in dat soort posts
WAt zou er gebeuren als je aan dat touwtje trekt?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nigga whut?
Ahquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou echt kankerhard aan die kettingen willen trekken.
Ik zou er aan sabbelen u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan naait zijn tussenschotje eruit.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAt zou er gebeuren als je aan dat touwtje trekt?
Vieze sadist.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit wordt me echt eventjes te veel.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou er aan sabbelen u_u
....................................... Wacht wat?
dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwohohoho u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wordt me echt eventjes te veel.
Wat voor smaak zou dat hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
het cliche is zo formeelquote:
Of is het jouw afkeer tegen de 14.gif?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
het cliche is zo formeel
de letter is zo kaal
schraal buiten
Ik vraag het me afquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor smaak zou dat hebben?
jij kent mij...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is het jouw afkeer tegen de 14.gif?
Vast geen rolladesmaak.quote:
'Dat vind ik wel een mooie voor het nageslacht, welke ik nooit zal krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef MiVer het volgende:
het hooi word nooit zo droog geoogst als het gegeten wordt
met kruiden, dat wel ja
Misschien is het te kruidenquote:
Met snot-aroma.quote:
Die heb je toch al? Inclusief foto's in je portemewalletquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'Dat vind ik wel een mooie voor het nageslacht, welke ik nooit zal krijgen
ENNNN AROMATquote:
Geen mama 4EBE die staat te zwoegen in de keuken, terwijl de kinderen het huis afbreken?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAAA baby koekei.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb je toch al? Inclusief foto's in je portemewallet
[..]
ENNNN AROMAT
om de cirkel rond te houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik ze een militaire opvoeding geven, dus van afbreken is geen sprake.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen mama 4EBE die staat te zwoegen in de keuken, terwijl de kinderen het huis afbreken?
Geen idee.. Ik ga volgende week wel appeltaart bakken en een kwarktaart makenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef MiVer het volgende:
rollades allemaal leuk en aardig
met name aan de balk, maare...
doet iemand nog iets met cranberry's?
Ja en dan doeken we deze walgelijke bedoening op.quote:
Wat heb jij tegen aromat hmmm?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAAA baby koekei.
Aromat
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
om de cirkel rond te houden
en daardoor met dqod te spreken:
"dat doet me deugd"
alle u_u 's ook voor jou
Waarom verbaast me dit niets?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik ze een militaire opvoeding geven, dus van afbreken is geen sprake.
Mijn tante gebruikt het in de soep.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen aromat hmmm? [ afbeelding ]
Ik ben voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niets?
Afpakken.. Welke heeft ze? Die gele of die groene.. Ik vind die groene lekkerderquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante gebruikt het in de soep.
WERRRRRRK DIE ROLLADEquote:
Vind je het heel erg als ik dat niet onthoud?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Afpakken.. Welke heeft ze? Die gele of die groene.. Ik vind die groene lekkerder
ROLLADE ISSUESquote:
niet voor taart neequote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ga volgende week wel appeltaart bakken en een kwarktaart maken
Ja, want als het die groene was had ik m graag gekregen van jequote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet onthoud?
Ja hallo....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want als het die groene was had ik m graag gekregen van je
Oei, ja die heb ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
niet voor taart nee
in appeltaart zou je abrikozen (gedroogd, weken) nog kunnen doen
welke kwarktaart doe je?
Niet eensquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo....
Ik ga toch geen aromat stelen van mijn tante.
mmmquote:
de aardbei in een blikje?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei, ja die heb ik nieten ze MOETEN volgende week gebakken/gemaakt worden
Mja, ik denk dat ik aardbei doe
HOE WEET JIJ VAN MIJN NEUSKRIEBELAVONTURENquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm
meters lang
komen zij, de rijgveters
in de nacht
de kriebel aan je neus pakt anders uit
wakker uit je slaap
hang je daar
geregen en wel
de rollade is jou geworden
Nou, toevallig zag ik dat er aardbeien te koop zijn hier in de supermarkt.. Mja of ze nu echt zo goed smaken... Hmmmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
de aardbei in een blikje?
kan wel blij aankijken
na lange sap
doen niet, ik weetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, toevallig zag ik dat er aardbeien te koop zijn hier in de supermarkt.. Mja of ze nu echt zo goed smaken... Hmmm
Neuken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Je moet toch wat met je vrije tijd
[ afbeelding ]
Okquote:
quote:
Hmm dat zou idd ook kunnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
doen niet, ik weet
oppeppen met iets (suiker, vanillesuiker, likeur...) dan kan wel
anders kun je beter tropische kwarktaart maken
(passievrucht, mango, .... die zijn wel goed)
Rollade tissues?quote:
Sorry.. nee.. Als het mijn andere tante was, dan ging ik de piano nog wel stelen.quote:
Tissues om ze droog te deppen u_uquote:
OEFFFF piano'squote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry.. nee.. Als het mijn andere tante was, dan ging ik de piano nog wel stelen.
Als het niet zo opviel.
wel een nacht langquote:
Lamon op een piano.quote:
bit is binairquote:
Mhmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel een nacht lang
maar dat weet je van je eigen vlees ook
In een pianoquote:
Sorry ik zit even met Crack te MSNen. Laat ons met rust.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef MiVer het volgende:
waar is de rest trouwens, want ze lezen wel mee?
bavaroise makenquote:
Als een soort verrassings-ei, maar dan anders.quote:
nachtkastje.quote:
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Crack_ het volgende:
. Ik ben mn kasten aan het herinruimen, dikke tering zooi
.
4EBE wil je nog ene wokpan?Anders ga ik 'm weggooien, niemand wil 'm
Ze vrezen met grote vreesfreesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef MiVer het volgende:
waar is de rest trouwens, want ze lezen wel mee?
Hmmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.
Ik wil m welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmja ik heb nu zo'n kleintje gekcoht.. die ik nu nog in de kast heb staan is zo'n hele grote
. Als i kdie weg doe kan ik nog 4 andere pannen erbij doen.
quote:
Kinderbueno voor volwassenenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort verrassings-ei, maar dan anders.
Hoe veel is je dagelijkse vet inname dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb mijn dagelijkse vet inname voor vandaag alweer gehad. What do.
Dus dattttt u_uquote:
Gaarnequote:
leg hem onopvallend in bedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.
Niet zoveel, genoeg om mijn huid schoon te houden in ieder geval.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel is je dagelijkse vet inname dan?
Alleen voor Grietje.quote:
Nee hoor, grappen maker hahaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet zoveel, genoeg om mijn huid schoon te houden in ieder geval.
[..]
Alleen voor Grietje.
Ja ik wil wel, maar a.t.m ben ik ff centloosquote:
duits hooi vanaf nu -> je weet wie dat heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb mijn dagelijkse vet inname voor vandaag alweer gehad. What do.
Ok maar als je 'm serieus wil dan bewaar ik 'm welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar a.t.m ben ik ff centloos
In januari pas weer mja.. Dan is t ook ff kijken hoeveel
Een heule vieze.quote:
Ik dacht dat wij aan het cammen waren?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, grappen maker hahaaaa
www.tinychat.com/klbsc ik wacht op je.
Haha mag wel als je wilquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok maar als je 'm serieus wil dan bewaar ik 'm wel
Het wordt hier warm aanbevolen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
duits hooi vanaf nu -> je weet wie dat heeft
DIKKE DISSSSSS GEAKKKquote:
Ja ik heb mn cam toch ook niet daarzo aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij aan het cammen waren?
Ik ben maar 1x op cam geweest en dat was in het geheime /klbscunderground kanaal van Hans en Grietje.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, grappen maker hahaaaa
www.tinychat.com/klbsc ik wacht op je.
Hmm nee, ik prefereer hun "oudere" nummersquote:
Dit is een oud nummer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm nee, ik prefereer hun "oudere" nummers
Ok is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik heb 't nog wel aan één iemand anders gevraagd dqod. Dus als die ja zegt dan issie weg
. maar denk 't nieeejjj
Dit is ook geheimquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x op cam geweest en dat was in het geheime /klbscunderground kanaal van Hans en Grietje.
Oh hahaha.. Nja.. Nrs zoals "shut up" enzo danquote:
Gekkie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hahaha.. Nja.. Nrs zoals "shut up" enzo dan
Weet ik veelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb mn cam toch ook niet daarzo aan?
jawelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar Grietje is er niet, toch?
ZOMAARRRRR... GEWEAUN ZOMAARRRRRRRRRRR O_oquote:
Dat snapt ze zelf ook wel :S.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Grietje is codetaal. Ze heette niet echt Grietje.
Datequote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan moet ze zeggen waar het de vorige keer over ging.
hondquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, dat is iets anders. Dit was iemand anders uit de SC.
Dat vraag je op een verkeerde dagquote:
Denk 't niejjjjjquote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vraag je op een verkeerde daghaha
Hmmm morgen wel ff denk ik.. Of ben je er dan niet
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Fascination het volgende:
Ik wil Maisnon nog een keer op de cam zien. Hihi.
Ach ik ben er meestal ook wel tot vrij laatquote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 't niejjjjj
Maar misschien wel maar dan wel morgen heel laat hoor
Doe dat danquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ik ben er meestal ook wel tot vrij laat
Pfffffffff ik wil echt m'n haar verven man.. Mja ik moet t nog steeds eerst laten uittesten
Welke kleur?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ik ben er meestal ook wel tot vrij laat
Pfffffffff ik wil echt m'n haar verven man.. Mja ik moet t nog steeds eerst laten uittesten
Ik heb maar 1 muts en die kan niet op m'n hoofdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Zet gewoon een muts op wanneer je niet tevreden bent met je haar, dat deed ik ook.
Ja, kondig dat even grootschalig aan dan.quote:
Ja, maar ik moet eerst ff centjes voor de kapster hebben, anders vind ik t ook zo doelloos om er heen te gaanquote:
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richtingquote:
Nee ik laat m'n haar niet kortwiekenquote:
Hallon u_uquote:
Kastanjebruin.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richting
sneeuwballengevechtenquote:
Ik vind lang haar ook mooier bij meisjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik laat m'n haar niet kortwieken![]()
Oh ja dat zei ie gister nog ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Kankertyfushoerenapen ook
Die jas van devin is dus gejat, incl mijn sjaal en zijn handschoenen.
Handschoenen zijn in een hoekje gevonden en de rest is weg, en staat niks op de camera.
Jas was duur.
Zoiets denk ik dan jaquote:
Ja das toch klote, kun je nog geen eens lekker werken?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja dat zei ie gister nog ofzo
Bohhh![]()
Hoerenstreek
Veel te koud buitenquote:
Ik knip het NOOIT, maar dan ook NOOIT korter dan schouderlengte.. Als de kapster dat ook zou doen zou ik helemaal para wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind lang haar ook mooier bij meisjes.![]()
lesbomannentjes hebben meestal wel kort haarquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik zei eens tegen Dqod dat ik mezelf een kort kapsel had aangemeten. Dqod: meen je dat nou? Ik: ja. Zij: ohh, nou ja, dat kan wel leuk staan.
Hahaha.
kortwiek, gelukkig las ik koperwiekquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik laat m'n haar niet kortwieken![]()
Ja het KAN wel.. Er zijn uitzonderingen.. M'n 1e vriendin had ook een kort kapsel, maar het stond haar super!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik zei eens tegen Dqod dat ik mezelf een kort kapsel had aangemeten. Dqod: meen je dat nou? Ik: ja. Zij: ohh, nou ja, dat kan wel leuk staan.
Hahaha.
neem vrouw was vet op het kkpquote:
Ik ben een pinguin u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
kortwiek, gelukkig las ik koperwiek
das een vogel
nee niet jij
Doe het zoals Skye Sweetnamquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richting
Da's ook leuk ja mja ik wil een natuurlijke haarkleur.. Of nja, soort vanquote:
Hoe kort was dat dan? Ik heb het echt over stekeltjeslengte.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja het KAN wel.. Er zijn uitzonderingen.. M'n 1e vriendin had ook een kort kapsel, maar het stond haar super!
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kort was dat dan? Ik heb het echt over stekeltjeslengte.
zoals je kut geschoren is?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:
Oh, dat zei je eens, ja. Dat vind ik niet echt kort.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haar evenbeeld.. letterlijk
nja van tig jaren terug iig
Jip is een jankerd.quote:
Ik vind het wel kort, maar niet pittigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
[..]
Oh, dat zei je eens, ja. Dat vind ik niet echt kort.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook leuk ja mja ik wil een natuurlijke haarkleur.. Of nja, soort van
quote:
Zo da's lang geleden dat ik dat hoordequote:
echt hequote:
Wanneer doe je ook zoiets aan, incl. haarkleur en strikquote:
HAHAHHAHAH dit heb ik gedaan als toneelstukje op de basisschoolquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAHHAHAH dit heb ik gedaan als toneelstukje op de basischool
Misschien ooitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer doe je ook zoiets aan, incl. haarkleur en strik
Griekjeee?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Grietje is codetaal. Ze heette niet echt Grietje.
quote:
Hmm, redelijk, niet denderend. Ik vind de zang in dat soort nummers vaak tenenkrommend.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
echt he
dit is een redelijke lekkere en geile plaat, ja dance
(luister hem nu)
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahahahahah proest
jouw schuimquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, redelijk, niet denderend. Ik vind de zang in dat soort nummers vaak tenenkrommend.
Oké, kleuter.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
jouw schuim
is als de spruiten
die je beter kunt laten staan, op het land
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef MiVer het volgende:
trek weer een bockje open
met alle warmte voor de expliciete indrukken aan dqod
en alle allround-gezelligheids sympathie aan wd
Ik zie de vingers nog zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
Mn bff werkt bij de slager, ze moest vlees door de snijmachine halen, ze heeft 3 vingers eraf gesneden
[ afbeelding ]
SLAGER MASSACARE
dude.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
Mn bff werkt bij de slager, ze moest vlees door de snijmachine halen, ze heeft 3 vingers eraf gesneden
[ afbeelding ]
SLAGER MASSACARE
zo zielig, want ik vind dr leukquote:
Is het Pascalle?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zo zielig, want ik vind dr leuknu is ze cripple
LEUK ALS IN ER UITZIEN JA
Dr ringvinger en pink zitten ook in het verband.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef Maisnon het volgende:
3 vingers eraf zou je niet zo hard om lachenze heeft gewoon flink in d'r duim gejast
Op wie moet ik zoeken dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE TLI. jij kan op hyves kijken
de draad was zoekquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
iemand komt me kerst wensen
ik zeg het is nog geen kerst
zegt ze nee vandaag wel
ik zeg het is de 24ste...
ooh
mocht ik nog op tijd zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Dqod het volgende:
Cheerleadende Mivers
Maar het wordt tijd om m'n nestje in te duiken.. Dus ik zeg oant moarn u_u![]()
Toedeltjes
noeste arbeid?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn vakantie is gisteravond begonnen, en over 20 minuten zit ik al in de bus.![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn vakantie is gisteravond begonnen, en over 20 minuten zit ik al in de bus.![]()
dikke cia faalquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef Salatrel het volgende:
CIA zet WikiLeaks Task Force (WTF) op
W.T.F.![]()
Limburg?quote:
ja, daar zou veel sneeuw vallen hoorde ikquote:
Mwa, hier heel licht en stuifsneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Salatrel het volgende:
hier heeft het helemaal niet meer gesneeuwd sinds dinsdag ofzo
www.spelletjes.bequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Salatrel het volgende:
mensen entertain mijhet is zo rustig dat ik nog minder te doen heb dan normaal
![]()
fuckquote:
hij is juist slapper geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stiekem kreeg je wel een klein stijfje
tja, je moet toch wat als het rustig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Salatrel het volgende:
je zat dus gewoon met een boner op kantoor
quote:
Ik zat net vast in een sneeuwduin en ik kreeg mijn laars er niet uit. Heb die helemaal moeten uitgraven.quote:
Maar beter ook, die mensen in de randstad zijn zo hulpeloos en kunnen niets zelf oplossen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Salatrel het volgende:
hahahier ligt nog steeds de sneeuw van afgelopen weekend. er is alleen dinsdag ofzo een klein beetje bijgevallen. maar dat was echt maar 10 minuutjes ofzo
Jawel gewoon zelf sneeuw schuiven als je d'r last van hebt en niet zo janken. Ook met die regen toen. Daar was het minste gevallen in het hele land, maar wel de meeste klachten en gezeik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef Salatrel het volgende:
er valt niets op te lossengewoon door die sneeuw heen boeken met die waggie jeweettog
net maar ff red bull opquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef Salatrel het volgende:
en 2 stukkies kersttol want mijn mede leidinggevende lust het niet
Weet je, dat ik dat programma eigenlijk helemaal niet leuk vindquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef Salatrel het volgende:
gisteren trouwens top gear gekekenwas leuke aflevering weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |