Vergelijk jij mijn pret met Koos A?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest wel denken aan m'n oudste broer die eens Koos Alberts nadeed
Dat soort dingen zou je getaped moeten hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn opa die 't lucht alarm na deed, HAHA
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk jij mijn pret met Koos A?
Ik hoop voor je van niet.
Koos heeft meer sexappeal.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergelijk jij mijn pret met Koos A?
Ik hoop voor je van niet.
quote:
* veegt stukjes rollade uit oor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Dqod het volgende:
Neeik zou ook niet durven.. Mijn broer daarentegen
Ik piep als ik lach.quote:
Er zit er nog een in je neus u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* veegt stukjes rollade uit oor.
Cavia eigenschapquote:
Z'n nonchalante haar, de charmante krulling van z'n mondhoek, die mysterieuze kijkers: BRING IT ON!!!quote:
Okquote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Z'n nonchalante haar, de charmante krulling van z'n mondhoek, die mysterieuze kijkers: BRING IT ON!!!
Wat zit je mijn held nou belachelijk te maken?quote:
Stiekem ben ik een Peruvian.quote:
IK VERSCHEURDE JE FEAUTEAUXXXquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zit je mijn held nou belachelijk te maken?
Kacheltje aanquote:
Dat wist ik al.. Ik ben Keniaansquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een Peruvian.
Niet Nigeriaans?quote:
Nee dat was die anderequote:
What the..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Hey Laki schrijft zn naam toch meestal met de k in plaats van de c?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |