Ja, maar ik moet eerst ff centjes voor de kapster hebben, anders vind ik t ook zo doelloos om er heen te gaanquote:
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richtingquote:
Nee ik laat m'n haar niet kortwiekenquote:
Hallon u_uquote:
Kastanjebruin.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richting
sneeuwballengevechtenquote:
Ik vind lang haar ook mooier bij meisjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik laat m'n haar niet kortwieken![]()
Oh ja dat zei ie gister nog ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
Kankertyfushoerenapen ook
Die jas van devin is dus gejat, incl mijn sjaal en zijn handschoenen.
Handschoenen zijn in een hoekje gevonden en de rest is weg, en staat niks op de camera.
Jas was duur.
Zoiets denk ik dan jaquote:
Ja das toch klote, kun je nog geen eens lekker werken?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja dat zei ie gister nog ofzo
Bohhh![]()
Hoerenstreek
Veel te koud buitenquote:
Ik knip het NOOIT, maar dan ook NOOIT korter dan schouderlengte.. Als de kapster dat ook zou doen zou ik helemaal para wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind lang haar ook mooier bij meisjes.![]()
lesbomannentjes hebben meestal wel kort haarquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik zei eens tegen Dqod dat ik mezelf een kort kapsel had aangemeten. Dqod: meen je dat nou? Ik: ja. Zij: ohh, nou ja, dat kan wel leuk staan.
Hahaha.
kortwiek, gelukkig las ik koperwiekquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik laat m'n haar niet kortwieken![]()
Ja het KAN wel.. Er zijn uitzonderingen.. M'n 1e vriendin had ook een kort kapsel, maar het stond haar super!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik zei eens tegen Dqod dat ik mezelf een kort kapsel had aangemeten. Dqod: meen je dat nou? Ik: ja. Zij: ohh, nou ja, dat kan wel leuk staan.
Hahaha.
neem vrouw was vet op het kkpquote:
Ik ben een pinguin u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
kortwiek, gelukkig las ik koperwiek
das een vogel
nee niet jij
Doe het zoals Skye Sweetnamquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dan denk ik dat ik t een bepaalde slag bruin zou doen.. Maar niet te donker hoor.. Of roodbruin? Iets in die richting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |