dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou er aan sabbelen u_u
....................................... Wacht wat?
Bwohohoho u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wordt me echt eventjes te veel.
Wat voor smaak zou dat hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou er aan sabbelen u_u
....................................... Wacht wat?
het cliche is zo formeelquote:
Of is het jouw afkeer tegen de 14.gif?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
het cliche is zo formeel
de letter is zo kaal
schraal buiten
Ik vraag het me afquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor smaak zou dat hebben?
jij kent mij...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is het jouw afkeer tegen de 14.gif?
Vast geen rolladesmaak.quote:
'Dat vind ik wel een mooie voor het nageslacht, welke ik nooit zal krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef MiVer het volgende:
het hooi word nooit zo droog geoogst als het gegeten wordt
met kruiden, dat wel ja
Misschien is het te kruidenquote:
Met snot-aroma.quote:
Die heb je toch al? Inclusief foto's in je portemewalletquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'Dat vind ik wel een mooie voor het nageslacht, welke ik nooit zal krijgen
ENNNN AROMATquote:
Geen mama 4EBE die staat te zwoegen in de keuken, terwijl de kinderen het huis afbreken?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAAA baby koekei.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb je toch al? Inclusief foto's in je portemewallet
[..]
ENNNN AROMAT
om de cirkel rond te houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik ze een militaire opvoeding geven, dus van afbreken is geen sprake.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen mama 4EBE die staat te zwoegen in de keuken, terwijl de kinderen het huis afbreken?
Geen idee.. Ik ga volgende week wel appeltaart bakken en een kwarktaart makenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:57 schreef MiVer het volgende:
rollades allemaal leuk en aardig
met name aan de balk, maare...
doet iemand nog iets met cranberry's?
Ja en dan doeken we deze walgelijke bedoening op.quote:
Wat heb jij tegen aromat hmmm?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWJAAA baby koekei.
Aromat
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
om de cirkel rond te houden
en daardoor met dqod te spreken:
"dat doet me deugd"
alle u_u 's ook voor jou
Waarom verbaast me dit niets?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik ze een militaire opvoeding geven, dus van afbreken is geen sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |