wel een nacht langquote:
Lamon op een piano.quote:
bit is binairquote:
Mhmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel een nacht lang
maar dat weet je van je eigen vlees ook
In een pianoquote:
Sorry ik zit even met Crack te MSNen. Laat ons met rust.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef MiVer het volgende:
waar is de rest trouwens, want ze lezen wel mee?
bavaroise makenquote:
Als een soort verrassings-ei, maar dan anders.quote:
nachtkastje.quote:
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Crack_ het volgende:
. Ik ben mn kasten aan het herinruimen, dikke tering zooi
.
4EBE wil je nog ene wokpan?Anders ga ik 'm weggooien, niemand wil 'm
Ze vrezen met grote vreesfreesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef MiVer het volgende:
waar is de rest trouwens, want ze lezen wel mee?
Hmmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.
Ik wil m welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmja ik heb nu zo'n kleintje gekcoht.. die ik nu nog in de kast heb staan is zo'n hele grote
. Als i kdie weg doe kan ik nog 4 andere pannen erbij doen.
quote:
Kinderbueno voor volwassenenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort verrassings-ei, maar dan anders.
Hoe veel is je dagelijkse vet inname dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb mijn dagelijkse vet inname voor vandaag alweer gehad. What do.
Dus dattttt u_uquote:
Gaarnequote:
leg hem onopvallend in bedquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb zelf nog een niet gebruikte wokpan.
Niet zoveel, genoeg om mijn huid schoon te houden in ieder geval.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel is je dagelijkse vet inname dan?
Alleen voor Grietje.quote:
Nee hoor, grappen maker hahaaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet zoveel, genoeg om mijn huid schoon te houden in ieder geval.
[..]
Alleen voor Grietje.
Ja ik wil wel, maar a.t.m ben ik ff centloosquote:
duits hooi vanaf nu -> je weet wie dat heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil iets eten maar ik heb mijn dagelijkse vet inname voor vandaag alweer gehad. What do.
Ok maar als je 'm serieus wil dan bewaar ik 'm welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar a.t.m ben ik ff centloos
In januari pas weer mja.. Dan is t ook ff kijken hoeveel
Een heule vieze.quote:
Ik dacht dat wij aan het cammen waren?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, grappen maker hahaaaa
www.tinychat.com/klbsc ik wacht op je.
Haha mag wel als je wilquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok maar als je 'm serieus wil dan bewaar ik 'm wel
Het wordt hier warm aanbevolen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
duits hooi vanaf nu -> je weet wie dat heeft
DIKKE DISSSSSS GEAKKKquote:
Ja ik heb mn cam toch ook niet daarzo aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij aan het cammen waren?
Ik ben maar 1x op cam geweest en dat was in het geheime /klbscunderground kanaal van Hans en Grietje.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, grappen maker hahaaaa
www.tinychat.com/klbsc ik wacht op je.
Hmm nee, ik prefereer hun "oudere" nummersquote:
Dit is een oud nummer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm nee, ik prefereer hun "oudere" nummers
Ok is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik heb 't nog wel aan één iemand anders gevraagd dqod. Dus als die ja zegt dan issie weg
. maar denk 't nieeejjj
Dit is ook geheimquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben maar 1x op cam geweest en dat was in het geheime /klbscunderground kanaal van Hans en Grietje.
Oh hahaha.. Nja.. Nrs zoals "shut up" enzo danquote:
Gekkie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hahaha.. Nja.. Nrs zoals "shut up" enzo dan
Weet ik veelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb mn cam toch ook niet daarzo aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |