Mijn tante gebruikt het in de soep.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen aromat hmmm? [ afbeelding ]
Ik ben voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niets?
Afpakken.. Welke heeft ze? Die gele of die groene.. Ik vind die groene lekkerderquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante gebruikt het in de soep.
WERRRRRRK DIE ROLLADEquote:
Vind je het heel erg als ik dat niet onthoud?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Afpakken.. Welke heeft ze? Die gele of die groene.. Ik vind die groene lekkerder
ROLLADE ISSUESquote:
niet voor taart neequote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ga volgende week wel appeltaart bakken en een kwarktaart maken
Ja, want als het die groene was had ik m graag gekregen van jequote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet onthoud?
Ja hallo....quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want als het die groene was had ik m graag gekregen van je
Oei, ja die heb ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
niet voor taart nee
in appeltaart zou je abrikozen (gedroogd, weken) nog kunnen doen
welke kwarktaart doe je?
Niet eensquote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo....
Ik ga toch geen aromat stelen van mijn tante.
mmmquote:
de aardbei in een blikje?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei, ja die heb ik nieten ze MOETEN volgende week gebakken/gemaakt worden
Mja, ik denk dat ik aardbei doe
HOE WEET JIJ VAN MIJN NEUSKRIEBELAVONTURENquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm
meters lang
komen zij, de rijgveters
in de nacht
de kriebel aan je neus pakt anders uit
wakker uit je slaap
hang je daar
geregen en wel
de rollade is jou geworden
Nou, toevallig zag ik dat er aardbeien te koop zijn hier in de supermarkt.. Mja of ze nu echt zo goed smaken... Hmmmquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
de aardbei in een blikje?
kan wel blij aankijken
na lange sap
doen niet, ik weetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, toevallig zag ik dat er aardbeien te koop zijn hier in de supermarkt.. Mja of ze nu echt zo goed smaken... Hmmm
Neuken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Je moet toch wat met je vrije tijd
[ afbeelding ]
Okquote:
quote:
Hmm dat zou idd ook kunnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
doen niet, ik weet
oppeppen met iets (suiker, vanillesuiker, likeur...) dan kan wel
anders kun je beter tropische kwarktaart maken
(passievrucht, mango, .... die zijn wel goed)
Rollade tissues?quote:
Sorry.. nee.. Als het mijn andere tante was, dan ging ik de piano nog wel stelen.quote:
Tissues om ze droog te deppen u_uquote:
OEFFFF piano'squote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry.. nee.. Als het mijn andere tante was, dan ging ik de piano nog wel stelen.
Als het niet zo opviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |