abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90598094
Jullie zijn allemaal hele slechte romanschrijvers.
pi_90598246
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat de een gelooft, hoeft de ander nog niet te geloven. ;)
Ze brengen toch de waarheid?
pi_90598276
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Deckard het volgende:
en koken kan ik ook niet
pi_90598521
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze brengen toch de waarheid?
Dat doen de religieuze groeperingen ook, geloof jij nu ook in al die goden?
pi_90598990
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, 09/11 was een interne staatsgreep binnen de Illuminati, waarin de Windsor familie de totale macht op Aarde wilde overnemen van de Rothschilds, inclusief de controle over bepaalde strategische geomantische punten en vortexen in het Midden-Oosten en Centraal Azie.

Dat is mislukt, en de Rothschilds slaan nu keihard terug met Wikileaks met hulp van de Romanovs.

Maar er gebeurt meer; Het lijkt erop dat de Iluminati hun controle van deze planeet de komende jaren 2011-2014, gaan verliezen; het proces van ontmaskering gaat nu in de versnelling; de Illuminati zijn namelijk niet zo intelligent als andere groeperingen; maar de meeste gewone mensen op Aarde zijn nog dommer dan de Illuminati, dat maakt het verschil op dit moment.
Als dat zo is, en de mensen op aarde zijn nog dommer dan de Illuminati, dan blijven de Illuminati toch sterk? Sterkér iig? Of denk je dat andere groeperingen het over gaan nemen van de Windsors en Rothschilds? Want je kunt ontmaskeren wat je wilt, je moet dan natuurlijk wel wat doen met de macht die je dan ten deel valt, en denk je dat die groep(eringen) genoeg in hun mars hebben om die enorme macht aan te kunnen?
pi_90600273
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat doen de religieuze groeperingen ook, geloof jij nu ook in al die goden?
Als je overtuigend bewijs kunt vinden voor iets, en dat ook nog eens op begrijpbare wijze kunt presenteren dan is het toch geen geloof meer.

Of moeten we dergelijk vrijdenken gelijkstellen aan geloven?
pi_90600817
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als je overtuigend bewijs kunt vinden voor iets, en dat ook nog eens op begrijpbare wijze kunt presenteren dan is het toch geen geloof meer.

Of moeten we dergelijk vrijdenken gelijkstellen aan geloven?
Maar dat is dus juist geheel niet mogelijk in dit gebied en de bijbehorende materie. Daar zit 'm juist de crux in.

En ja, dat laatste bedoel ik dubbelzinnig.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:58:47 #208
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90605969
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

De afbeelding hierboven is een bijna 1 op 1 'vertaling' van de aloude :

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 30-12-2010 00:07:30 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 30 december 2010 @ 01:20:10 #209
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_90612648
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

...Behalve dan als je gaat kijken naar het Project for a New American Century waarin Wolfowitz, Jeb Bush, Cheney en andere vuygelingen aankondigen dat Amerika een "New Pearl Harbor event" nodig heeft om de globale dominantie van Amerika te behouden... Combineer 9/11 (new Pearl Harbor event) met de invasieplannen van Afghanistan, en tadaa. 2 + 2 blijft 4. Hoezeer desinformatie figuren ook willen ontkennen.
Dat is een denktank. Dat van die nieuwe Pearl Harbor was speculatief oftewel het bedenken wat de gevolgen zouden zijn, het was geen aanbeveling om zoiets uit te voeren.

Jouw redenatie is belachelijk tot in het extreme.
Als er een motief is dan zullen ze wel schuldig zijn.
Ik hoop dat jij een keer valselijk beschuldigd van moord voor de rechter komt, de aanklager zegt dat jij een hekel aan die persoon had en de rechter denkt: "Nou, 2 + 2 = 4, opsluiten en weggooien die sleutel."
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_90613166
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Dat is een denktank. Dat van die nieuwe Pearl Harbor was speculatief oftewel het bedenken wat de gevolgen zouden zijn, het was geen aanbeveling om zoiets uit te voeren.

Ik hoop dat jij een keer valselijk beschuldigd van moord voor de rechter komt, de aanklager zegt dat jij een hekel aan die persoon had en de rechter denkt: "Nou, 2 + 2 = 4, opsluiten en weggooien die sleutel."
En wat als de nieuwe Pearl Harbor geen (of iig veeeeel minder) slachtoffers heeft gemaakt, dan dat jij en ik denken dat er zijn gemaakt? Dat 9/11 dus een deceptie was?

Feit is dat de Yanks zo'n beetje ieder decennia in de vorige eeuw wel bij een oorlog betrokken waren. Wellicht moest er weer een reden komen voor een nieuwe oorlog. Waarom dus geen aanval tegen de yanks op Amerikaans grondgebied in scene zetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 01:59:11 ]
pi_90615527
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Deckard het volgende:
Nuttige toevoeging. Bedankt. ^O^ :N
  donderdag 30 december 2010 @ 03:56:55 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615599
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Geen directe aanbeveling nee, maar zij dachten er wel aan. Zo van: onze odeeen voor een totalitaire staat zouden sneller behaald worden als .. .
Deze zelfde groep mensen zaten iig bij Bush in de regering. En toen gebeurde 9/11.
Ik vraag me welleens af wie er nu als terrorist wordt beschouwd. De extreme moslims of toch de eigen burger?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 december 2010 @ 04:22:06 #213
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90615706
Het zogenaamde 'vrijdenken' is slechts fantaseren op een irrationele manier. Daarom is het goed dat 'vrijdenkers' gebashed worden.

Misschien brengt het ze eens terug tot de realiteit.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 30 december 2010 @ 04:27:59 #214
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615717
"Een irrationele manier", waarom is het dan irationeel?

Politici, onze zg morele landbestuurders, zouden veel van bepaalde zaken moeten afweten. Toch lopen zij als "geinfromeerden" onzin te spuien als "het is de schuld van de vrije markt" terwijl dat onjuist is. Is het op die manier verkopen van bullcrap niet irrationeel?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 december 2010 @ 04:30:45 #215
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90615725
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
"Een irrationele manier", waarom is het dan irationeel?

Politici, onze zg morele landbestuurders, zouden veel van bepaalde zaken moeten afweten. Toch lopen zij als "geinfromeerden" onzin te spuien als "het is de schuld van de vrije markt" terwijl dat onjuist is. Is het op die manier verkopen van bullcrap niet irrationeel?
Je ontwijkt de vraag met een andere vraag, en je verdedigt je eigen irrationele gedrag met het irrationele gedrag van anderen. Dat is precies wat ik bedoel :)
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 30 december 2010 @ 04:33:14 #216
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615729
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:30 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag met een andere vraag, en je verdedigt je eigen irrationele gedrag met het irrationele gedrag van anderen. Dat is precies wat ik bedoel :)
Jij stelde heul geen vraag, jij gaf een mening.
  donderdag 30 december 2010 @ 04:44:12 #217
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90615754
Tevens is TS aan het vrijdenken. En denkt hij iets door te hebben.
  donderdag 30 december 2010 @ 04:46:56 #218
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_90615760
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De afbeelding hierboven is een bijna 1 op 1 'vertaling' van de aloude :

[ afbeelding ]
Dit klopt inderdaad.
Zeer goede post! :D
  donderdag 30 december 2010 @ 08:05:24 #219
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_90616292
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Het zogenaamde 'vrijdenken' is slechts fantaseren op een irrationele manier. Daarom is het goed dat 'vrijdenkers' gebashed worden.

En wat nou als je volkomen in de "normale" realiteit leeft en er in je vrije tijd lol aan beleefd om je er wel in te verdiepen en je mening erover te delen met anderen?
Niet iedereen heeft de behoefte om doorlopend in [ONZ] en [KLB] te bivakeren, het nivo daar is op zich nog een end lager dan in [BNW] en toch zijn dat de drukste fora van de index, makes you think doesn't it?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_90616399
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 08:05 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En wat nou als je volkomen in de "normale" realiteit leeft en er in je vrije tijd lol aan beleefd om je er wel in te verdiepen en je mening erover te delen met anderen?
Niet iedereen heeft de behoefte om doorlopend in [ONZ] en [KLB] te bivakeren, het nivo daar is op zich nog een end lager dan in [BNW] en toch zijn dat de drukste fora van de index, makes you think doesn't it?
Ach ik denk dat jij een verkeerd beeld heb van een KLB of ONZ user, over het algemeen zijn dat mensen die zich te pletter vervelen en dat als uitlaad klep gebruiken. Dat jij dat nou weer niet kan inzien zegt meer over jou eigen niveau.
pi_90623602
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Hieruit blijkt dat psychologie (ook reversed) je vreemd is of deel-kennis te weinig is, niet voldoende aanwezig.
Belgen omschrijven het mooi: Vrijdenkerij of vrijdenken, is de opvatting dat men zich in zijn denken uitsluitend door wetenschap en logica en niet door autoriteitsgeloof of traditie moet laten leiden. Vrijdenkers keren zich daarbij sterk tegen elke vorm van dogma.

Persoonlijk ben ik blij dat ik deels montessori onderwijs heb mogen genieten.
Geen hapklare misleidende nieuws items voor mij! :) Zelf zoeken, omkijken, onderzoeken, behoud wat je goed acht, waarschuw anderen voor wat niet zo goed is (onthouden, geschiedenis kennen e.d.) Blijf je zelf altijd ontwikkelen, doe 'steekproeven' met politiek geblaaaht en wat er werkelijk (niet meer-) is op enig moment dankzij die politiek.
Succes met je luiheid, al doe je de kop in het zand, te lang zon en ook jouw reet verbrand.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-774569558623406068# met name de slotzin, conclusie :)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90630276
Als ze weer een False Flag actie uitvoeren weet 80% meteen wazup.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:07:10 #223
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90639001
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Hieruit blijkt dat psychologie (ook reversed) je vreemd is of deel-kennis te weinig is, niet voldoende aanwezig.
Belgen omschrijven het mooi: Vrijdenkerij of vrijdenken, is de opvatting dat men zich in zijn denken uitsluitend door wetenschap en logica en niet door autoriteitsgeloof of traditie moet laten leiden. Vrijdenkers keren zich daarbij sterk tegen elke vorm van dogma.
Uit ervaring heb ik een ander beeld van vrijdenkers. Wat mij betreft zijn het verwarde personen die in het wilde weg 'filosiferen' en bang zijn om ook maar iets aan te nemen als het op rationaliteit gebaseerd is. Wat de Belgen als omschrijving aanvoeren laat ik buiten beschouwing :')

Nee, als ik vrijdenkers in een woord zou moeten omschrijven zou dat 'fantasierijk' zijn. Jullie kleurige verhalen over complotten en UFO's zijn zielig in hun kinderlijkheid.

quote:
Persoonlijk ben ik blij dat ik deels montessori onderwijs heb mogen genieten.
Ik niet, wat een ongelooflijk kutsysteem. Het was een leuke tijd(wegens, je *hoefde* niks te doen) alleen de docenten waren kinderlijk en zweverig. Het enige wat ik er geleerd heb is dat montessori scholen perfect zijn voor kinderen die op hun achtste levensjaar al enorm geïnteresseerd zijn in rekenen, spelling, en 'handarbeid'.

Voor normale kinderen is het echter een faalsysteem.

quote:
Geen hapklare misleidende nieuws items voor mij! :) Zelf zoeken, omkijken, onderzoeken, behoud wat je goed acht, waarschuw anderen voor wat niet zo goed is (onthouden, geschiedenis kennen e.d.)
Jullie complottheorieën zijn juist gebaseerd op onjuiste nieuwsberichten van schimmige websites. :')

Nieuwsbronnen blindelings vertrouwen is fout. Maar om vertrouwen te hechten aan onderling overgenomen 'nieuwsberichtjes' op complottheorie-blogs/sites is ronduit seniel.

quote:
Blijf je zelf altijd ontwikkelen, doe 'steekproeven' met politiek geblaaaht en wat er werkelijk (niet meer-) is op enig moment dankzij die politiek.
Succes met je luiheid, al doe je de kop in het zand, te lang zon en ook jouw reet verbrand.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-774569558623406068# met name de slotzin, conclusie :)
Complotdenkers zijn lui. Omdat de waarheid te 'saai' voor ze is nemen ze klinkklare onzin aan van de meest vage websites die de leukste dingen over geesten, 9/11, en UFO's beweren.

Jullie lezen dat soort kinderlijke sites en blogs en discussiëren er serieus over, maar noemen de 'gevestigde media' steevast een 'instrument van de overheid'.
pi_90639665
UFO = Unidentified Farting Odor

Wie zegt dat dat niet bestaat?
pi_90641487
Im.kant. wat je hier mee wil bereiken is mij onduidelijk hoor.. De enige die jou mening over vrijdenkers interesseerd ben je waarschijnlijk zelf. Fantasierijk is misschien jouw definitie van vrijdenkers, maar waar jouw fantasie is ook aardig als je denkt dat de overheid, de media etc allemaal braaf zijn. Corruptie, bedrog en liegen is van alle tijden. Wat is er in deze tijd veranderd dan dat dat nu niet meer zou zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 19:07:26 ]
  donderdag 30 december 2010 @ 19:44:39 #226
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90643171
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Typisch het volgende:
Im.kant. wat je hier mee wil bereiken is mij onduidelijk hoor.. De enige die jou jouw mening over vrijdenkers interesseerd interesseert ben je waarschijnlijk zelf. Fantasierijk is misschien jouw definitie van vrijdenkers, maar waar jouw fantasie is ook aardig als je denkt dat de overheid, de media etc allemaal braaf zijn. Corruptie, bedrog en liegen is van alle tijden. Wat is er in deze tijd veranderd dan dat dat nu niet meer zou zijn?
Ik reageer op de stelling van TS. Tevens denk ik niet dat "de overheid, de media etc allemaal braaf zijn". Als niemand geïnteresseerd is in de mening van een 'vrijdenker-basher' had dit topic niet gemaakt moeten worden - en had jij niet gereageerd ;).

Corruptie, bedrog, en liegen zijn inderdaad eeuwenoud. Vrijdenkers zien echter in enorm veel zaken 'bedrog' en 'leugens' en concluderen daaruit de wildste dingen.

Heb overigens ook wat foutjes uit je post gehaald, voor het leesgemak :).
pi_90643402
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als het allemaal zo voor de hand ligt, waarom is er niemand die met die informatie gaat zwaaien. Die kerel van Wikileaks smult hier vast van.

Ik geloof dat 9/11 een belangrijke gebeurtenis is geweest om bepaalde keuzes te rechtvaardigen.
Er is met die info gezwaaid,

Who gives a fuck. :W
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_90643751
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]
//
Ik reageer op de stelling van TS. Tevens denk ik niet dat "de overheid, de media etc allemaal braaf zijn". Als niemand geïnteresseerd is in de mening van een 'vrijdenker-basher' had dit topic niet gemaakt moeten worden - en had jij niet gereageerd ;).

Corruptie, bedrog, en liegen zijn inderdaad eeuwenoud. Vrijdenkers zien echter in enorm veel zaken 'bedrog' en 'leugens' en concluderen daaruit de wildste dingen.

Heb overigens ook wat foutjes uit je post gehaald, voor het leesgemak :).
Bedankt slimmerd, snoepje?.

Jouw beeld van een vrijdenkers is blijkbaar heel anders dan de mijne, maar goed. Niet iedereen is zo dat ze niets geloven van het nieuws. Wat jij doet is alles over één kam scheren. Ik schaar mijzelf onder de vrijdenkers, maar ben niet zo dat ik niets geloof wat ik in de krant/op het nieuws zie.
pi_90644061
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Uit ervaring heb ik een ander beeld van vrijdenkers. Wat mij betreft zijn het verwarde personen die in het wilde weg 'filosiferen' en bang zijn om ook maar iets aan te nemen als het op rationaliteit gebaseerd is. Wat de Belgen als omschrijving aanvoeren laat ik buiten beschouwing :')

Nee, als ik vrijdenkers in een woord zou moeten omschrijven zou dat 'fantasierijk' zijn. Jullie kleurige verhalen over complotten en UFO's zijn zielig in hun kinderlijkheid.

[..]

Ik niet, wat een ongelooflijk kutsysteem. Het was een leuke tijd(wegens, je *hoefde* niks te doen) alleen de docenten waren kinderlijk en zweverig. Het enige wat ik er geleerd heb is dat montessori scholen perfect zijn voor kinderen die op hun achtste levensjaar al enorm geïnteresseerd zijn in rekenen, spelling, en 'handarbeid'.

[..]

Jullie complottheorieën zijn juist gebaseerd op onjuiste nieuwsberichten van schimmige websites. :')

Nieuwsbronnen blindelings vertrouwen is fout. Maar om vertrouwen te hechten aan onderling overgenomen 'nieuwsberichtjes' op complottheorie-blogs/sites is ronduit seniel.

[..]

Complotdenkers zijn lui. Omdat de waarheid te 'saai' voor ze is nemen ze klinkklare onzin aan van de meest vage websites die de leukste dingen over geesten, 9/11, en UFO's beweren.

Jullie lezen dat soort kinderlijke sites en blogs en discussiëren er serieus over, maar noemen de 'gevestigde media' steevast een 'instrument van de overheid'.
H i l a r i s c h.
De luie seniele verwarde schimmige zweverige fantasierijke users genieten er denk ik van.
Dank je.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:23:23 #230
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90644915
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er is met die info gezwaaid,

Who gives a fuck. :W
Inderdaad, er heeft een denktank bestaan die dat als mening uitte. Er worden wel vaker wazige dingen door denktanks beredeneerd, dat hoeft niet te betekenen dat ze zelf achter een 'nieuw Pearl Harbor'(lees; 9/11) staan of dat de Amerikaanse regering daar achter staat.

Weer een overhaaste conclusie dus... :')

quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

H i l a r i s c h.
De luie seniele verwarde schimmige zweverige fantasierijke users genieten er denk ik van.
Dank je.
BNW'ers Vrijdenkers zijn net als orthodox-gelovigen. Snel aangebrand als iemand wat kanttekeningen bij hun geloof plaatst ^O^
pi_90645006
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Inderdaad, er heeft een denktank bestaan die dat als mening uitte. Er worden wel vaker wazige dingen door denktanks beredeneerd, dat hoeft niet te betekenen dat ze zelf achter een 'nieuw Pearl Harbor'(lees; 9/11) staan of dat de Amerikaanse regering daar achter staat.

[..]

BNW'ers Vrijdenkers zijn net als orthodox-gelovigen. Snel aangebrand als iemand wat kanttekeningen bij hun geloof plaatst ^O^
Zo, nu is het er allemaal uit. Kun je nu weer lief gaan spelen? :W
  donderdag 30 december 2010 @ 20:32:45 #232
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90645342
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo, nu is het er allemaal uit. Kun je nu weer lief gaan spelen? :W
Pff, ik ben lief. Ga gewoon de dialoog aan met mijn favoriete vrijdenkende Fok! medemensen. Het topic is er ook wel naar, hè? :)
pi_90646329
quote:

BNW'ers Vrijdenkers zijn net als orthodox-gelovigen. Snel aangebrand als iemand wat kant tekeningen bij hun geloof plaatst ^O^
haha je zei kant
pi_90647587
maar zonder grappen, E. Kant met zijn categorische imperatief en zijn 'ding an sich' zou beter moeten weten dat de 'wereld an sich' niet door zijn eerste boek van kritiek der vernuft heen komt. Daarna kijkende naar de categorische imperatief in [BNW] zou hij met de grootste groep meegaan en dus de [NWO] zijn, en dus inderdaad vrijdenkers moeten bashen
pi_90653239
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Rick.Gulmans het volgende:
Blaat
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90653302
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

H i l a r i s c h.

Hell yeah!

Nog een rationele denker in dit topic! Welkom Kant!
pi_90653457
quote:

[..]

[..]

Ik trek die conclusie niet (alleen) daaruit.

Aangebrand ? right :) Ben dol op kanttekeningen. Vrijdenkers en gelovigen zijn iha water en vuur.
Als ze lui zijn zou ik eerder van uitgeblust spreken. :O .
Vroeger werden ze verbrand.
http://news.theage.com.au(...)c-20090219-8bly.html

1710:

quote:
Wat onherstelbaar kwaad doet is dat die mensen, nadat zij de onjuiste denkbeelden die zij over God hebben, aan de man hebben gebracht, alles in het werk stellen om het volk ze te laten geloven, zonder het toe te staan ze te onderzoeken. Integendeel zelfs: ze wekken bij het volk afkeer tegen filosofen of echte wijzen op, uit angst dat het volk, door de kennis die zij het bijbrengen, zich bewust wordt van de dwalingen waarin het is ondergedompeld. De aanhangers van die onzin zijn daar zo goed in geslaagd, dat het gevaarlijk is om ze te bestrijden. Het is voor die bedriegers veel te belangrijk dat het volk onwetend is, zodat ze er misbruik van kunnen maken. Daarom moeten ze de waarheid wel verdraaien, want anders vallen ze ten offer aan de woede van zogenaamde geleerden of verachtelijke en egoïstische zielen.
http://www.atheisme.eu/nl(...)s_tot_meer_bijgeloof
Stop ze in 'n kamertje:
http://loorschrijft.web-l(...)/07/vrijdenkers.html
Eisenhower1961.
pi_90654493
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hell yeah!

Nog een rationele denker in dit topic! Welkom Kant!
Jij denkt sowieso teveel maar of het altijd rationeel is, durf ik te betwijfelen....

Ksssst.... en nu terug naar je eigen ik-denk-teveel topic --> Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 23:10:52 ]
pi_90656455
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef Im.Kant. het volgende:

Tot je het zelf meemaakt, maar tot die tijd zit je vast in je niet-overtuigd zijn, hoewel, je doet wel erg veel moeite net als atheïsten op een reli forum, curieus, daar kan nog eens iemand op afstuderen! :) wil je ons redden''? :)

quote:
Ik niet, wat een ongelooflijk kutsysteem.
Het ligt uiteraard ook mede aan de leraren m/v, de vrijwillige ouders bij diverse activiteiten, ja zelfs de provincie en de gemeente aldaar zal meetellen, en last but not least de mede-leerlingen.

quote:
Het was een leuke tijd(wegens, je *hoefde* niks te doen)
Tja daar heb je het al.
Wij moesten altijd van alles doen, en net als in het echt met 'deadlines' :)
Takenboeken dus, wel ietwat vrijheid met volgorde, maar dat weer alleen als het ook anderen niet zou storen e.d.

quote:
alleen de docenten waren kinderlijk en zweverig. Het enige wat ik er geleerd heb is dat montessori scholen perfect zijn voor kinderen die op hun achtste levensjaar al enorm geïnteresseerd zijn in rekenen, spelling, en 'handarbeid'.
Tja, gelukkig dan maar dat de ene de andere ervaring niet is.

quote:
Wat voor de 1 op gaat, gaat niet ook dan automatisch voor allen op.
  donderdag 30 december 2010 @ 23:52:57 #240
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90657069
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tot je het zelf meemaakt, maar tot die tijd zit je vast in je niet-overtuigd zijn, hoewel, je doet wel erg veel moeite net als atheïsten op een reli forum, curieus, daar kan nog eens iemand op afstuderen! :) wil je ons redden''? :)

[..]
Nee hoor, ik grijp dit topic gewoon aan voor een leuke discussie. :)

Na jouw UFO-themed bezoek in NWS dacht ik BNW als tegenprestatie ook eens te verblijden met mijn aanwezigheid.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:00:39 #241
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90657533
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Im.Kant. het volgende:

Nee hoor, ik grijp dit topic gewoon aan voor een leuke discussie. :)
Zo sprak de pauper tegen de man in het schandbord terwijl hij rotte groenten naar hem wierp :)
pi_90658276
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij denkt sowieso teveel maar of het altijd rationeel is, durf ik te betwijfelen....
Dat is je goed recht.

quote:
Ksssst.... en nu terug naar je eigen ik-denk-teveel topic --> Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #7

Je doet trouwens erg hard je best om een stabiel persoon te zijn.. of iig zo over te komen. ^O^
Oh maar je bent welkom om in discussie te gaan in dat topic hoor. Ik sta open voor andere meningen, zolang ze maar goed beargumenteerd zijn. En waarom zou ik proberen op een bepaalde manier over te komen? Ik zit anoniem op een forum en de mensen op dit forum ken ik niet persoonlijk, dus waarom zou ik in godsnaam mn best doen om mezelf op een bepaalde manier voor te doen.

Als je mn verdere postgeschiedenis bekijkt, zul je genoeg aanwijzingen vinden dat ik mezelf niet al te serieus neem. Maar dat is een beetje het probleem waar ik tegen aan loop bij een aantal mensen hier in BNW. Ze vinden 1 aanwijzing en daar worden meteen conclusies aan verbonden.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:14:18 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90658371
Afgemeten aan de gebruikersnamen in deze draad zijn er zeker twee filosoofjes in ons midden maar daarmee heeft het topic vooralsnog niet aan kwaliteit gewonnen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:26:48 #244
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90659005
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zo sprak de pauper tegen de man in het schandbord terwijl hij rotte groenten naar hem wierp :)
Gut oh gut, ben ik te scherp? :')

quote:
9s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Terecht het volgende:
Afgemeten aan de gebruikersnamen in deze draad zijn er zeker twee filosoofjes in ons midden maar daarmee heeft het topic vooralsnog niet aan kwaliteit gewonnen.
Wij proberen wel iets toe te voegen aan deze discussie. Wat doe jij hier eigenlijk? :')
pi_90659060
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is je goed recht.

[..]

Oh maar je bent welkom om in discussie te gaan in dat topic hoor. Ik sta open voor andere meningen, zolang ze maar goed beargumenteerd zijn. En waarom zou ik proberen op een bepaalde manier over te komen? Ik zit anoniem op een forum en de mensen op dit forum ken ik niet persoonlijk, dus waarom zou ik in godsnaam mn best doen om mezelf op een bepaalde manier voor te doen.

Als je mn verdere postgeschiedenis bekijkt, zul je genoeg aanwijzingen vinden dat ik mezelf niet al te serieus neem. Maar dat is een beetje het probleem waar ik tegen aan loop bij een aantal mensen hier in BNW. Ze vinden 1 aanwijzing en daar worden meteen conclusies aan verbonden.
Ik heb geen mening over je topic of wat je daar beweert aangezien dat hele boek of het onderwerp in de discussie me eigenlijk geen kont interesseert net zoals dat jij dat waarschijnlijk ook met het merendeel van de BNW onderwerpen hebt.

Verder ben je nu de boel aan het omdraaien. JIJ bent degene die in BNW komt om een user zwart te maken en te vergelijken met Timothy McVeigh. Vervolgens ga je ineens zo'n beetje alle BNW users én gelovigen over 1 kam scheren en begin je je voor te doen als de wijze rationele denker.

Newsflash: een echte rationele denker hoeft zijn wijsheid niet uit een boek van een charlatan te halen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:30:09 #246
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90659193
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb geen mening over je topic of wat je daar beweert aangezien dat hele boek of het onderwerp in de discussie me eigenlijk geen kont interesseert net zoals dat jij dat waarschijnlijk ook met het merendeel van de BNW onderwerpen hebt.

Verder ben je nu de boel aan het omdraaien. JIJ bent degene die in BNW komt om een user zwart te maken en te vergelijken met Timothy McVeigh. Vervolgens ga je ineens zo'n beetje alle BNW users én gelovigen over 1 kam scheren en begin je je voor te doen als de wijze rationele denker.

Newsflash: een echte rationele denker hoeft zijn wijsheid niet uit een boek van een charlatan te halen.
Dit is anders wel een BNW topic waar 'BNW-bashers' aan de kaak worden gesteld. En nu beweer je dat pcp 'in bnw komt' om 'een user zwart te maken'?

Wat een seniel gehuil :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:30:47 #247
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90659225
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:26 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Wij proberen wel iets toe te voegen aan deze discussie. Wat doe jij hier eigenlijk? :')
Ik deel mede, net als jij.
pi_90659253
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Dit is anders wel een BNW topic waar 'BNW-bashers' aan de kaak worden gesteld. En nu beweer je dat pcp 'in bnw komt' om 'een user zwart te maken'?

Wat een seniel gehuil :')
Ik huil niet... ik zit hier met een dikke glimlach! :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:34:40 #249
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90659425
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie jij jezelf nou ook als vrijdenker?
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:35:43 #250
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90659480
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

'Verongelijkt zat hij met een dikke glimlach een huilpost te typen'

Die zin loopt niet :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')