Verrassend....quote:Op maandag 27 december 2010 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja... laat ook maar. Ik ga hier niet verder op in.
Nou he. Dat jij denkt dat de radicale Bankfurt een platform biedt voor andere BNW'ers en hier dus zieltjes aan het winnen is voor zijn snode plannen, zegt eigenlijk best veel over jezelf.quote:
Oh zeker waar, goed antwoord.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nogmaals, ik merk dat er hier mensen zijn die klaar staan om dieper de materie in te duiken en daarom vind ik dat er best een tegenwoord gegeven mag worden.
Probleem alleen is, is dat je niet de boodschapper maar de bron bent. Er worden stellingen neergekwakt zonder enige vorm van nuance of met redelijke logica. Die wil/kan men namelijk niet geven. Alles goed en wel, maar dan moet je natuurlijk niet raar op kijken dat mensen je uitlachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh zeker waar, goed antwoord.
Zie bijv. eens Eerst de bron maar: BBC de laatste tijd is het bijna 1 en al meta-communicatie op fok!, een sign of the times.
Snapt men het niet meer of is het hartgrondig ergens mee oneens? Dan is de boodschapper aanvallen het enige dat hen rest zo lijkt het.
Het communiceren alhier is steeds vaker een soort uitgebreidere versie van welles/niettes . . .
Daar zit ik niet echt mee, het is gewoon in en in triest. Ik neem hier mensen waar met heel slechte korte termijn geheugens en gemis van allerlei 'het brede wereldplaatje' algemene kennis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:39 schreef Deckard het volgende:
Probleem alleen is, is dat je niet de boodschapper maar de bron bent. Er worden stellingen neergekwakt zonder enige vorm van nuance of met redelijke logica. Die wil/kan men namelijk niet geven. Alles goed en wel, maar dan moet je natuurlijk niet raar op kijken dat mensen je uitlachen.
Of wij hebben het fout, of zij.quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarnaast zie jij alle gelovigen als "gevaar", zoals je in een ander topic aangaf, dus in die zin ben je zelf volgens mij ook nogal van de kaart.
Good for you!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Codiac het volgende:
Te lange OP, dus niet gelezen. Dan maar reageren op de TT: de een noemt het vrijdenkers, de ander idioten met waanbeelden... achja BNW is altijd vermakelijk voor mij. Moet er altijd wel om gniffelen
Een kind van deze tijd dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:47 schreef Codiac het volgende:
Te lange OP, dus niet gelezen. Dan maar reageren op de TT: de een noemt het vrijdenkers, de ander idioten met waanbeelden... achja BNW is altijd vermakelijk voor mij. Moet er altijd wel om gniffelen
Precies hou de humor in het levenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een kind van deze tijd dus!korte aandacht spanne, leest alleen stukjes voor niveau 2, kort vanwege infostress en te snel afgeleid / prioriteiten bij bijv. gamen of gunstiger dan : sport of zo.
maar mooi man, dat je je kan amuseren hier, dat is toch positief, ook lachen als jij je visie geeft over topic x of op je muil gaat en aan ander lacht, ach ja dat is het ! we moeten elkaar meer uitlachen!
Het is ook erg makkelijk, gewoon je vrolijk maken over mensen en meewarig lachen, maar zelf geen enkele moeite doen om je ergens in te verdiepenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een kind van deze tijd dus!korte aandacht spanne, leest alleen stukjes voor niveau 2, kort vanwege infostress en te snel afgeleid / prioriteiten bij bijv. gamen of gunstiger dan : sport of zo.
maar mooi man, dat je je kan amuseren hier, dat is toch positief, ook lachen als jij je visie geeft over topic x of op je muil gaat en aan ander lacht, ach ja dat is het ! we moeten elkaar meer uitlachen!
Je zit quotes van mij uit verschillende topics te knippen en ze allemaal uit hun verband te rukken om ze vervolgens aan elkaar te plakken; om zo te proberen mij op BNW te kleineren.quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom mensen vrijdenkers bashen? Om dit soort ideeen:
[..]
1 van de users daar reageert enthousiast op het bovenstaande, waarop de poster zegt:
[..]
Niet te veel laten meeslepen.... tuurlijk...
Wat gebeurt er in het brein van iemand dat hij in deze situatie zegt dat iemand anders zich niet te veel moet laten meeslepen? Ik vind het eigenlijk best eng dat iemand zo in een bepaalde wereld zit dat hij die wereld voor doodnormaal aanhoudt..
En we gaan verder:
[..]
Om te vervolgen met:
[..]
Dan volgt er een terechte vraag van iemand:
[..]
[..]
Ik vind het verkondigen van dit soort onzin eigenlijk te ver gaan. Als we dit soort belachelijke ideeen gaan verspreiden, laten we dan ook maar een Scientology forum openen. Ik denk dat die mensen nl. nog dichter bij de realiteit staan dan sommige mensen hier in BNW.
Nou zo bijzonder was die quote ook weer niet hoor. Dit is allang bekend.quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Beste Bankfurt....
ik denk dat ik in veel opzichten een aardige "vrijdenker" ben, maar... oké hier heb ik geen reactie op
Strak ga je nog schrijven dat ik een alien ben, die vanuit een ver ruimteschip een beetje rondcirkelt rond de aarde en met zijn laptop en draadloze verbinding hier zit te posten.quote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef semexo het volgende:
Bankfurt is een illuminati-medewerker die opzettelijk zich voordoet als een "alu-hoedje" maar opzettelijk over the top gaat zodat mensen denken dat alle complottheorieen onzin zijn.
Een soort van infiltrant in de BNW-gemeenschap met als doel topics om zeep te helpen, lezers te misleiden en topics die goed lopen off-topic te trekken.
Ik zeg helemaal niet dat Bankfurt een platform bied.. ik zeg dat gematigde mensen een platform bieden voor een Bankfurt. En zieltjes winnen zeg ik ook niet, want dat impliceert dat Bankfurt er bewust op uit is om mensen te ronselen, terwijl hij misschien alleen maar zijn ideeen wil delen. Dus wie ben ik om te zeggen dat hij zieltjes probeert te winnen, wat weet ik van zijn motivatie?quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou he. Dat jij denkt dat de radicale Bankfurt een platform biedt voor andere BNW'ers en hier dus zieltjes aan het winnen is voor zijn snode plannen, zegt eigenlijk best veel over jezelf.
Inderdaad, "gevaar". Let op de aanhalingstekens.quote:Daarnaast zie jij alle gelovigen als "gevaar", zoals je in een ander topic aangaf, dus in die zin ben je zelf volgens mij ook nogal van de kaart.
Dit komt uit twee topics idd en het is niet mijn intentie om er een eigen verhaal van te maken, want de quotes staan op zich en elke quote laat in mijn ogen zien hoe jij bent verdwaald in een droomwereld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je zit quotes van mij uit verschillende topics te knippen en ze allemaal uit hun verband te rukken om ze vervolgens aan elkaar te plakken; om zo te proberen mij op BNW te kleineren.
Daarin heb je gelijk, maar ik weet dat je toch geen bewijs kunt leveren voor je activatie-theorie. Of heb ik iets gemist?quote:Daarbij ga je op geen enkele van de hier door jou geplaatste quotes inhoudelijk in die je hier zelf aangeeft, noch geef je de context aan.
Als ik eerlijk moet zijn, je komt niet bepaald menselijk over. Het zou me niets verbazen als jij eens soort buitenaards wezen zou zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder was die quote ook weer niet hoor. Dit is allang bekend.
Moet je eens lezen wat semexo in een inmiddels gesloten topic over mij schrijft:
[..]
Strak ga je nog schrijven dat ik een alien ben, die vanuit een ver ruimteschip een beetje rondcirkelt rond de aarde en met zijn laptop en draadloze verbinding hier zit te posten.
Doe datquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het boeit wanneer er filmmateriaal en foto's zijn bewerkt, wat denk je daar mee te bereiken.
Het lijkt mij efficiënter om uit te zoeken in welk laboratorium de nano-thermite is geproduceerd, die bij de demolitie van WTC complex is gebruikt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe datRegel dan ook gelijk een solide onderzoek naar de samenstelling van die chips. Wat het nou daadwerkelijk is enzo.
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het boeit wanneer er filmmateriaal en foto's zijn bewerkt, wat denk je daar mee te bereiken.
Het lijkt mij efficiënter om uit te zoeken in welk laboratorium de nano-thermite is geproduceerd, die bij de demolitie van WTC complex is gebruikt.
Welke zijn dan geen onderdeel van de 9/11 myth machine?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.
"The best way to control the opposition is to lead it ourselves." — Vladimir Ilyich Lenin
Wat doe je stoer met quotes van die Bankiermuppet Lenin ?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r is geen nano-thermite gebruikt. Dergelijke verhaaltjes zijn onderdeel van de 9/11 myth machine om mensen oneindig te laten zoeken naar bewijzen die er niet zijn en er nooit zullen komen.
"The best way to control the opposition is to lead it ourselves." — Vladimir Ilyich Lenin
Professional engineer Jon Cole cuts steel columns with thermate, debunks Nat Geo & unexpectedly reproduces WTC anomaliesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Degenen waarbij men in de kern uitgaat van totale (nieuws) media deceptie.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Welke zijn dan geen onderdeel van de 9/11 myth machine?
zoals?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Degenen waarbij men in de kern uitgaat van totale (nieuws) media deceptie.
Ik ben bekend met die materie aangezien ik me daar ook veel in heb verdiept. Ongetwijfeld is niet alles onderdeel van de 9/11 myth machine en zijn er ook mensen bezig met goede bedoelingen, al dan niet de verkeerde richting uit gestuurd door de myth machine. Wat ik alleen probeer te zeggen dat het er in mijn ogen totaal niet meer toe doet HOE die gebouwen naar beneden zijn gebracht. Het gaat er om DAT ze naar beneden zijn gebracht. En niet door een stel vliegtuigen.quote:
Dan mag jij wat meer onderzoek doen naar het doodsritueel-aspect van 9/11. De huidige families en machthebbers hangen namelijk een bloedoffer-religie aan, ze zien oorlog als offer naar hun goden, etc.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben bekend met die materie aangezien ik me daar ook veel in heb verdiept. Ongetwijfeld is niet alles onderdeel van de 9/11 myth machine en zijn er ook mensen bezig met goede bedoelingen, al dan niet de verkeerde richting uit gestuurd door de myth machine. Wat ik alleen probeer te zeggen dat het er in mijn ogen totaal niet meer toe doet HOE die gebouwen naar beneden zijn gebracht. Het gaat er om DAT ze naar beneden zijn gebracht. En niet door een stel vliegtuigen.
Deels ben jij ook een "no-planer" aangezien jij weet dat er geen vliegtuig het Pentagon in is gegaan. Best raar... aan de ene kant zetten ze dus vliegtuigen in en maakt men slachtoffers en aan de andere kant zet men geen vliegtuig in? Wat is er met die passagiers gebeurd dan?
Kijk.. ik zie niet zoveel in een complot waarbij de breinen achter het complot een plan bedenken om 3000 eigen burgers de dood in te jagen. Dat vereist nogal wat koelbloedigheid van hen die participeren in het complot. Het kan namelijk ook veel makkelijker allemaal en wellicht zelfs zonder slachtoffers.
Hoe weet jij dit? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
Als er figuren zijn die denken dat de 9/11 "truth movement" een centraal georganiseerde groep mensen is, dan hebben die het gruwelijk mis.
De hele 9/11 "truth movement" bestaat uit soevereine individuen die met hun persoonlijke visie tot de conclusie zijn gekomen dat de overheid liegt dat ze barst betreffende 9/11.
Aangezien er geen organiserende centrale krachten zijn die deze movement bij elkaar houdt, is het onmogelijk voor de overheden om hun vinger erop te leggen, en dan krijg je dat figuren leugens gaan verspreiden over dat 9/11 nooit gebeurd is, alsof er geen nano-thermite is gebruikt door de CIA& Mossad, alsof de "truth movement" een centraal georganiseerde beweging is... Opflikkeren met die futiele hopeloze slaafjes.
Ik weet dat niet, dat is gewoon zo. Ongeacht wat ik wel en niet weet.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Het gaat ook om de mensen die meehelpen het complot te laten slagen. Die moeten ook meedogenloos zijn en kunnen leven met het feit dat ze hebben meegewerkt aan iets wat 3000 onschuldige slachtoffers, waaronder kinderen, heeft gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan mag jij wat meer onderzoek doen naar het doodsritueel-aspect van 9/11. De huidige families en machthebbers hangen namelijk een bloedoffer-religie aan, ze zien oorlog als offer naar hun goden, etc.
Het zijn een stel afhankelijke kuddedieren die hopen dat hun macht oneindig blijft die 9/11 hebben gepleegd. De plannen voor de oorlogen in Irak en Afghanistan waarbij miljoenen dooien vallen lagen al klaar voor 9/11. Denk je nu echt dat ze een reet geven om 3000 meer of minder dooien?
Haha .
"Exitus acta probat" is het motto van de oorlogsindustrie. Per definitie.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat ook om de mensen die meehelpen het complot te laten slagen. Die moeten ook meedogenloos zijn en kunnen leven met het feit dat ze hebben meegewerkt aan iets wat 3000 onschuldige slachtoffers, waaronder kinderen, heeft gemaakt.
Ik heb het dan bijvoorbeeld over de mensen die de gebouwen gewired hebben en de explosieven geplaatst hebben.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, dat is gewoon zo. Ongeacht wat ik wel en niet weet.
Weet jij dat het Amerikaanse leger ook PSYOPS afdelingen heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Exitus acta probat" is het motto van de oorlogsindustrie. Per definitie.
Dat er plannen ergens voor gemaakt worden betekent toch niet meteen dat het een vooropgezet plan is om die plannen uit te kunnen voeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het zijn een stel afhankelijke kuddedieren die hopen dat hun macht oneindig blijft die 9/11 hebben gepleegd. De plannen voor de oorlogen in Irak en Afghanistan waarbij miljoenen dooien vallen lagen al klaar voor 9/11. Denk je nu echt dat ze een reet geven om 3000 meer of minder dooien?
Haha .
Natuurlijk. En alter-personality programming via traumatisering wat ze van de Nazis hebben geleerd. En verborgen cokehandel om hun BLACKOPS projecten te financieren, etc.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet jij dat het Amerikaanse leger ook PSYOPS afdelingen heeft?
...Behalve dan als je gaat kijken naar het Project for a New American Century waarin Wolfowitz, Jeb Bush, Cheney en andere vuygelingen aankondigen dat Amerika een "New Pearl Harbor event" nodig heeft om de globale dominantie van Amerika te behouden... Combineer 9/11 (new Pearl Harbor event) met de invasieplannen van Afghanistan, en tadaa. 2 + 2 blijft 4. Hoezeer desinformatie figuren ook willen ontkennen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat er plannen ergens voor gemaakt worden betekent toch niet meteen dat het een vooropgezet plan is om die plannen uit te kunnen voeren?
Nou dan... en waar zouden zie die PSYOPS afdelingen nu juist prima voor kunnen inzetten?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk. En alter-personality programming via traumatisering wat ze van de Nazis hebben geleerd. En verborgen cokehandel om hun BLACKOPS projecten te financieren, etc.
Hierin zijn wij het eens.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
...Behalve dan als je gaat kijken naar het Project for a New American Century waarin Wolfowitz, Jeb Bush, Cheney en andere vuygelingen aankondigen dat Amerika een "New Pearl Harbor event" nodig heeft om de globale dominantie van Amerika te behouden... Combineer 9/11 (new Pearl Harbor event) met de invasieplannen van Afghanistan, en tadaa. 2 + 2 blijft 4. Hoezeer desinformatie figuren ook willen ontkennen.
Als het allemaal zo voor de hand ligt, waarom is er niemand die met die informatie gaat zwaaien. Die kerel van Wikileaks smult hier vast van.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
...Behalve dan als je gaat kijken naar het Project for a New American Century waarin Wolfowitz, Jeb Bush, Cheney en andere vuygelingen aankondigen dat Amerika een "New Pearl Harbor event" nodig heeft om de globale dominantie van Amerika te behouden... Combineer 9/11 (new Pearl Harbor event) met de invasieplannen van Afghanistan, en tadaa. 2 + 2 blijft 4. Hoezeer desinformatie figuren ook willen ontkennen.
Wikileaks is fakequote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het allemaal zo voor de hand ligt, waarom is er niemand die met die informatie gaat zwaaien. Die kerel van Wikileaks smult hier vast van.
Ik geloof dat 9/11 een belangrijke gebeurtenis is geweest om bepaalde keuzes te rechtvaardigen.
Notice also how we've been hearing about Wikileaks' exploits for a few years now, giving us time to make the connection between it and sensational and 'destructive informational terrorism'. Similarly we heard about Osama through the Yemen and Nairobi attacks being attibuted to him, imprinting his "brand" on the collective mind which led to the foregone phony conclusion that he had masterminded the 9/11 attacks.quote:Social Media Leaks Categorize Julian Assange As the Osama Bin Laden Of The Internet
The founder of WikiLeaks is not only a wanted man by the American authorities, his now infamous Web site
WikiLeaks is also under attack by notorious hackers, while its services are being cut-off by Amazon and EveryDNS.net. Although not officially announced, Julian Assange might be considered today's public enemy number-one, taking the place of the illusive Osama bin Laden. Not since 9/11 has any one figure reached such notoriety due to what many consider acts against a state.
Like bin Laden, Assange has no permanent address, does not maintain a headquarters, employs only a select few confidants and has taken to hiding in covert areas. Younger than bin Laden, Assange at 39 years-old may be a little more mobile than the 53 year-old, choosing to hopscotch the globe versus hibernating in the mountains of Pakistan and Afghanistan.
While his face resides on the covers of magazines and newspapers around the world, similar to a Wild West 'Wanted' poster, little is known about his day-to-day activities. Like bin Laden's video addresses, while the CIA and other mercenaries are seeking his where-a-bouts, it's amazing that he still finds ways to release updates justifying his actions
Ja, 09/11 was een interne staatsgreep binnen de Illuminati, waarin de Windsor familie de totale macht op Aarde wilde overnemen van de Rothschilds, inclusief de controle over bepaalde strategische geomantische punten en vortexen in het Midden-Oosten en Centraal Azie.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hierin zijn wij het eens.
Wij verschillen alleen van mening over de manier waarop deze nieuwe Pearl Harbor is uitgevoerd. Ik zeg dat men gebruik heeft gemaakt van de PSYOPS afdelingen en die hebben in samenwerking met de (corporate) main stream media een gigantische hoax bedacht en ten uitvoer gebracht om hun illegale oorlogen te rechtvaardigen.
9/11 was een grote leugen om bepaalde doelen te verwezenlijken.
Waarom kunnen de mensen in BNW hier op FOK! en mensen op andere fora geen gelijkwaardig systeem opzetten waar de waarheid gepresenteerd wordt? Bestaat daarvoor onvoldoende consensus tussen de verschillende vrijdenkers?quote:
Als de bedreiging werkelijk zo hoog is dan moeten ze zich toch wel realiseren dat ze zich moeten verenigen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Typisch het volgende:
Je beantwoord je eigen vraag eigenlijk al..
Wat de een gelooft, hoeft de ander nog niet te geloven.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de bedreiging werkelijk zo hoog is dan moeten ze zich toch wel realiseren dat ze zich moeten verenigen.
Ze brengen toch de waarheid?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat de een gelooft, hoeft de ander nog niet te geloven.
en koken kan ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Deckard het volgende:
Jullie zijn allemaal hele slechte romanschrijvers.
Dat doen de religieuze groeperingen ook, geloof jij nu ook in al die goden?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze brengen toch de waarheid?
Als dat zo is, en de mensen op aarde zijn nog dommer dan de Illuminati, dan blijven de Illuminati toch sterk? Sterkér iig? Of denk je dat andere groeperingen het over gaan nemen van de Windsors en Rothschilds? Want je kunt ontmaskeren wat je wilt, je moet dan natuurlijk wel wat doen met de macht die je dan ten deel valt, en denk je dat die groep(eringen) genoeg in hun mars hebben om die enorme macht aan te kunnen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, 09/11 was een interne staatsgreep binnen de Illuminati, waarin de Windsor familie de totale macht op Aarde wilde overnemen van de Rothschilds, inclusief de controle over bepaalde strategische geomantische punten en vortexen in het Midden-Oosten en Centraal Azie.
Dat is mislukt, en de Rothschilds slaan nu keihard terug met Wikileaks met hulp van de Romanovs.
Maar er gebeurt meer; Het lijkt erop dat de Iluminati hun controle van deze planeet de komende jaren 2011-2014, gaan verliezen; het proces van ontmaskering gaat nu in de versnelling; de Illuminati zijn namelijk niet zo intelligent als andere groeperingen; maar de meeste gewone mensen op Aarde zijn nog dommer dan de Illuminati, dat maakt het verschil op dit moment.
Als je overtuigend bewijs kunt vinden voor iets, en dat ook nog eens op begrijpbare wijze kunt presenteren dan is het toch geen geloof meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat doen de religieuze groeperingen ook, geloof jij nu ook in al die goden?
Maar dat is dus juist geheel niet mogelijk in dit gebied en de bijbehorende materie. Daar zit 'm juist de crux in.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je overtuigend bewijs kunt vinden voor iets, en dat ook nog eens op begrijpbare wijze kunt presenteren dan is het toch geen geloof meer.
Of moeten we dergelijk vrijdenken gelijkstellen aan geloven?
De afbeelding hierboven is een bijna 1 op 1 'vertaling' van de aloude :quote:
Dat is een denktank. Dat van die nieuwe Pearl Harbor was speculatief oftewel het bedenken wat de gevolgen zouden zijn, het was geen aanbeveling om zoiets uit te voeren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wat als de nieuwe Pearl Harbor geen (of iig veeeeel minder) slachtoffers heeft gemaakt, dan dat jij en ik denken dat er zijn gemaakt? Dat 9/11 dus een deceptie was?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Dat is een denktank. Dat van die nieuwe Pearl Harbor was speculatief oftewel het bedenken wat de gevolgen zouden zijn, het was geen aanbeveling om zoiets uit te voeren.
Jouw redenatie is belachelijk tot in het extreme.
Als er een motief is dan zullen ze wel schuldig zijn.
Ik hoop dat jij een keer valselijk beschuldigd van moord voor de rechter komt, de aanklager zegt dat jij een hekel aan die persoon had en de rechter denkt: "Nou, 2 + 2 = 4, opsluiten en weggooien die sleutel."
Nuttige toevoeging. Bedankt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef Deckard het volgende:
Jullie zijn allemaal hele slechte romanschrijvers.
Geen directe aanbeveling nee, maar zij dachten er wel aan. Zo van: onze odeeen voor een totalitaire staat zouden sneller behaald worden als .. .quote:Op donderdag 30 december 2010 01:20 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Dat is een denktank. Dat van die nieuwe Pearl Harbor was speculatief oftewel het bedenken wat de gevolgen zouden zijn, het was geen aanbeveling om zoiets uit te voeren.
Jouw redenatie is belachelijk tot in het extreme.
Als er een motief is dan zullen ze wel schuldig zijn.
Ik hoop dat jij een keer valselijk beschuldigd van moord voor de rechter komt, de aanklager zegt dat jij een hekel aan die persoon had en de rechter denkt: "Nou, 2 + 2 = 4, opsluiten en weggooien die sleutel."
Je ontwijkt de vraag met een andere vraag, en je verdedigt je eigen irrationele gedrag met het irrationele gedrag van anderen. Dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 30 december 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
"Een irrationele manier", waarom is het dan irationeel?
Politici, onze zg morele landbestuurders, zouden veel van bepaalde zaken moeten afweten. Toch lopen zij als "geinfromeerden" onzin te spuien als "het is de schuld van de vrije markt" terwijl dat onjuist is. Is het op die manier verkopen van bullcrap niet irrationeel?
Jij stelde heul geen vraag, jij gaf een mening.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:30 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag met een andere vraag, en je verdedigt je eigen irrationele gedrag met het irrationele gedrag van anderen. Dat is precies wat ik bedoel
Dit klopt inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De afbeelding hierboven is een bijna 1 op 1 'vertaling' van de aloude :
[ afbeelding ]
En wat nou als je volkomen in de "normale" realiteit leeft en er in je vrije tijd lol aan beleefd om je er wel in te verdiepen en je mening erover te delen met anderen?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Het zogenaamde 'vrijdenken' is slechts fantaseren op een irrationele manier. Daarom is het goed dat 'vrijdenkers' gebashed worden.
Misschien brengt het ze eens terug tot de realiteit.
Ach ik denk dat jij een verkeerd beeld heb van een KLB of ONZ user, over het algemeen zijn dat mensen die zich te pletter vervelen en dat als uitlaad klep gebruiken. Dat jij dat nou weer niet kan inzien zegt meer over jou eigen niveau.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En wat nou als je volkomen in de "normale" realiteit leeft en er in je vrije tijd lol aan beleefd om je er wel in te verdiepen en je mening erover te delen met anderen?
Niet iedereen heeft de behoefte om doorlopend in [ONZ] en [KLB] te bivakeren, het nivo daar is op zich nog een end lager dan in [BNW] en toch zijn dat de drukste fora van de index, makes you think doesn't it?
Hieruit blijkt dat psychologie (ook reversed) je vreemd is of deel-kennis te weinig is, niet voldoende aanwezig.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Het zogenaamde 'vrijdenken' is slechts fantaseren op een irrationele manier. Daarom is het goed dat 'vrijdenkers' gebashed worden.
Misschien brengt het ze eens terug tot de realiteit.
Uit ervaring heb ik een ander beeld van vrijdenkers. Wat mij betreft zijn het verwarde personen die in het wilde weg 'filosiferen' en bang zijn om ook maar iets aan te nemen als het op rationaliteit gebaseerd is. Wat de Belgen als omschrijving aanvoeren laat ik buiten beschouwingquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat psychologie (ook reversed) je vreemd is of deel-kennis te weinig is, niet voldoende aanwezig.
Belgen omschrijven het mooi: Vrijdenkerij of vrijdenken, is de opvatting dat men zich in zijn denken uitsluitend door wetenschap en logica en niet door autoriteitsgeloof of traditie moet laten leiden. Vrijdenkers keren zich daarbij sterk tegen elke vorm van dogma.
Ik niet, wat een ongelooflijk kutsysteem. Het was een leuke tijd(wegens, je *hoefde* niks te doen) alleen de docenten waren kinderlijk en zweverig. Het enige wat ik er geleerd heb is dat montessori scholen perfect zijn voor kinderen die op hun achtste levensjaar al enorm geïnteresseerd zijn in rekenen, spelling, en 'handarbeid'.quote:Persoonlijk ben ik blij dat ik deels montessori onderwijs heb mogen genieten.
Jullie complottheorieën zijn juist gebaseerd op onjuiste nieuwsberichten van schimmige websites.quote:Geen hapklare misleidende nieuws items voor mij!Zelf zoeken, omkijken, onderzoeken, behoud wat je goed acht, waarschuw anderen voor wat niet zo goed is (onthouden, geschiedenis kennen e.d.)
Complotdenkers zijn lui. Omdat de waarheid te 'saai' voor ze is nemen ze klinkklare onzin aan van de meest vage websites die de leukste dingen over geesten, 9/11, en UFO's beweren.quote:Blijf je zelf altijd ontwikkelen, doe 'steekproeven' met politiek geblaaaht en wat er werkelijk (niet meer-) is op enig moment dankzij die politiek.
Succes met je luiheid, al doe je de kop in het zand, te lang zon en ook jouw reet verbrand.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-774569558623406068# met name de slotzin, conclusie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |