abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90501614
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
@HoppaHoppa :)
Ik lees dat de BNW'ers je al hartelijk welkom hebben geheten.
Fasten your seatbelts, you're in for a bumpy ride 8-)
Nja, vooralsnog zijn we 2 pagina;s met posts verder en heb ik nog geen één bewijs gezien. Ik moet alleen nog een filmpje bekijken van Jokkebrok.... misschien dat dat iets boeiends oplevert. Verder is er tot nu toe alleen maar een zelfverklaard verlosser die niet kan aantonen waar hij van wil verlossen.....

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef longinus het volgende:
Het is zeker zo dat sommige zaken gestuurd worden , maar direct bewijs zal je nooit vinden want dat zou hun kwetsbaar maken.
Maar een groep V.I.P.'s bij elkaar die er niet beter van worden, vergeet het maar, dan zou het wel openbaar zijn en liefdadigheid heten.
Ach. Maar zelfs enigzins suggestief bewijs heb ik nog niet op tafel gezien. En echt, ik wil dat dolgraag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_90501640
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Luilak.
Bedankt voor dit inzicht. Is dat een bewijs van het bestaan van wereldwijde complotten?
  maandag 27 december 2010 @ 17:49:09 #53
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_90501964
Dus wat je eigenlijk verwacht is dat mensen hier hun kennis even voor jou op een rijtje zetten? Omdat je zelf te lui bent om onderzoek te doen en zelf achter bronnen aan te gaan?
Waarom?
pi_90502096
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Dus wat je eigenlijk verwacht is dat mensen hier hun kennis even voor jou op een rijtje zetten? Omdat je zelf te lui bent om onderzoek te doen en zelf achter bronnen aan te gaan?
Ja, die is makkelijk hè. Ik heb al heel veel gelezen hier op BNW, zoals ik in mijn TS al heb aangegeven en ik heb behoorlijk wat theorieën gezien. Alleen suggereer jij dat er sprake is van kennis, maar dat heb ik nog niet gezien. Kennis van gedachtenspinsels wel, maar geen kennis die met bewijs onderbouwt kan worden. Daar ben ik naar op zoek.

En als er echt zo veel duidelijke bronnen zijn, dan is een linkje plaatsen toch zo gedaan?
  maandag 27 december 2010 @ 17:54:56 #55
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_90502146
Er zijn geen duidelijke bronnen (voor een leek), althans ik heb ze nog niet gevonden op internet.
Waarom?
pi_90502169
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:54 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Er zijn geen duidelijke bronnen (voor een leek), althans ik heb ze nog niet gevonden op internet.
Behalve voor experts als .....? Nou, dan doe die bronnen maar. Ik ben een intelligente jongen en ik leer snel.
  maandag 27 december 2010 @ 17:55:54 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90502182
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit

[..]

en dat;

waarom heb je hier geen tijd voor ?

Welk criterium gerbuik je hiervoor ? Wat is belangrijker dan de waarheid ?

Je bent op deze aarde, wil je dan niet weten wat je op deze planeet doet, waaom je hier bent ?
Het criterium is dat ik er naar omstandigheden geen tijd voor kan maken. Dit moment in mijn leven vergt dat ik met twee of liefst 3 benen op de grond sta en mij bezig hou met het aardse leven in plaats van mogelijke complotten. Het iss een beetje ver van mijn bed zogezegd. :)
The truth was in here.
  maandag 27 december 2010 @ 17:56:52 #58
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_90502215
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Behalve voor experts als .....? Nou, dan doe die bronnen maar. Ik ben een intelligente jongen en ik leer snel.
Was ik maar een expert, ik ben zelf ook een leek.
Waarom?
  maandag 27 december 2010 @ 17:57:13 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90502227
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou lees dan bijvoorbeeld de topics van afgelopen jaar eens door intelligente jongen, je verwacht toch niet dat iedereen dolblij je alles gaat aandragen hier he? :D
The truth was in here.
pi_90502304
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Was ik maar een expert, ik ben zelf ook een leek.
Dan snap ik je eerste post niet. Ben jij niet nieuwsgierig dan naar waar de bronnen voor al deze theorieen zijn? De bedoeling is toch juist dat we niet blind aanlopen achter de eerste de beste die iets beweert?

quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou lees dan bijvoorbeeld de topics van afgelopen jaar eens door intelligente jongen, je verwacht toch niet dat iedereen dolblij je alles gaat aandragen hier he? :D
Als jij dit topic had gelezen, dan had je gezien dat ik al twee keer heb aangegeven dat ik hier al heel wat heb gelezen, maar dat ik alleen maar vage theorieën zie zonder enig spoor van bronnen of bewijs.
  maandag 27 december 2010 @ 18:08:43 #61
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90502644
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan snap ik je eerste post niet. Ben jij niet nieuwsgierig dan naar waar de bronnen voor al deze theorieen zijn? De bedoeling is toch juist dat we niet blind aanlopen achter de eerste de beste die iets beweert?

[..]

Als jij dit topic had gelezen, dan had je gezien dat ik al twee keer heb aangegeven dat ik hier al heel wat heb gelezen, maar dat ik alleen maar vage theorieën zie zonder enig spoor van bronnen of bewijs.
Wat jij je afvraagt is logisch maar die antwoorden ga jij hier echt niet krijgen hoor.
Velen zijn je al voorgegaan.
Je hebt het maar te geloven en anders mieter je maar op en ben je dom en onwetend.
Zo kun je ook geen discussie hebben met iemand die gelooft in god en jij niet over het bestaan van god.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90502740
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

[..]

Maak jij eens eenzelfde topic op een Christelijk forum. Kijken hoeveel 'vage theoriën' je daar hoort. Er is niet voor alles een duidelijk hapklaar stukje bron/bewijs. Je moet er in geloven en zelf je conclusies trekken van dingen die je in het dagelijks leven tegenkomt. Althans, zo zie ik het.
pi_90502770
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat jij je afvraagt is logisch maar die antwoorden ga jij hier echt niet krijgen hoor.
Velen zijn je al voorgegaan.
Je hebt het maar te geloven en anders mieter je maar op en ben je dom en onwetend.
Zo kun je ook geen discussie hebben met iemand die gelooft in god en jij niet over het bestaan van god.
Grappig dat je die associatie legt. Het NWO-denken begint zo langzamerhand bijzonder veel trekjes te vertonen van een religie. Veel theorieën, er zijn boeken over geschreven, maar uiteindelijk geloven we allemaal in iets omdat we er in willen geloven.

Toch geloof ik, zoals in mijn TS aangegeven, dat de wereldpolitiek anders werkt dan niet-complotdenkers denken. Ik had gehoopt dat er wat onderbouwing zou volgen, maar zelfs op een Christelijk forum krijg je meer zinnigs te horen dan hier.
pi_90502842
Oke, dit was dus puur toeval ? Haha. :D
pi_90502889
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Typisch het volgende:
Oke, dit was dus puur toeval ? Haha. :D
Ja, of iemand heeft onze hersens geprogrammeerd.... _O_
pi_90502924
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:15 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, of iemand heeft onze hersens geprogrammeerd.... _O_
Hahahaha. Misschien.. Maar eigenlijk ben ik gewoon iemand die dit al wist en nu lijkt het alsof het puur toeval is. Voor de doorgewinterde BNW'er is dit natuurlijk al duidelijk..
  maandag 27 december 2010 @ 18:18:37 #67
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90502987
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Grappig dat je die associatie legt. Het NWO-denken begint zo langzamerhand bijzonder veel trekjes te vertonen van een religie. Veel theorieën, er zijn boeken over geschreven, maar uiteindelijk geloven we allemaal in iets omdat we er in willen geloven.Toch geloof ik, zoals in mijn TS aangegeven, dat de wereldpolitiek anders werkt dan niet-complotdenkers denken. Ik had gehoopt dat er wat onderbouwing zou volgen, maar zelfs op een Christelijk forum krijg je meer zinnigs te horen dan hier.
Bold is in mijn ogen helemaal niet waar. Ik hoef helemaal nergens in te geloven en dat maakt mijn denken ook geen religie natuurlijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90503171
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 18:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Bold is in mijn ogen helemaal niet waar. Ik hoef helemaal nergens in te geloven en dat maakt mijn denken ook geen religie natuurlijk.
Okey, true. Ik geloof ook nergens echt in, alleen als het bewezen kan worden. Ik geloof in de wetenschap, wat dat betreft. Tot iemand aantoont dat de wetenschap ook steekjes laat vallen, maar dat zijn dan ook weer wetenschappers....
pi_90503260
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Okey, true. Ik geloof ook nergens echt in, alleen als het bewezen kan worden. Ik geloof in de wetenschap, wat dat betreft. Tot iemand aantoont dat de wetenschap ook steekjes laat vallen, maar dat zijn dan ook weer wetenschappers....
Kijk eens naar het topic; The madness of a lost society hier op BNW. Geeft stof tot denken, voor mij tenminste.
  maandag 27 december 2010 @ 19:05:55 #70
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90504509
LOL bij nader inzien, TS is een kloon.

"Alleen suggereer jij dat er sprake is van kennis, maar dat heb ik nog niet gezien. Kennis van gedachtenspinsels wel, maar geen kennis die met bewijs onderbouwt kan worden"
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_90504594
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Luilak.
Ja zeg, je zou es informatie bij andere mensen vragen.
pi_90506809
Bankfurt is een illuminati-medewerker die opzettelijk zich voordoet als een "alu-hoedje" maar opzettelijk over the top gaat zodat mensen denken dat alle complottheorieen onzin zijn.

Een soort van infiltrant in de BNW-gemeenschap met als doel topics om zeep te helpen, lezers te misleiden en topics die goed lopen off-topic te trekken.
Veni vidi foetsie
  maandag 27 december 2010 @ 20:12:46 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90507207
Bij nader inzien, 1 BNW user base bash topic is wel even voldoende.

Vrijdenkers bashen

Daar verder.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')