abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90358222

Het vorige deel: Slank # 1280 - Laarzenpraat

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_90358243
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer niet zo pro dat ik ook gezichtsreiniger heb. Zucht :')!
Ik heb op dit moment ook niks, alles ligt 10 km verderop :P Als we niet meer bij mij komen moet ik Kerst vieren in de spijkerbroek die ik al een week aanheb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 december 2010 @ 20:23:16 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90358263
Oh hai.
Niet meer actief op Fok!
pi_90358266
Lekker :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90358347
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90358354
Groot plaatje hmpf. ;(
  donderdag 23 december 2010 @ 20:26:18 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90358413
Deze soep is best lekker :Y Hij is creaaaamy en ik heb er twee huge-ass stronken broccoli in gemikt, en een prei en een zooi wortels en een ui!

Wel gegeten met soepstengels, dat dan weer wel :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90358431
Oh en verf op waterbasis zuigt kont. Echt heel heel heel erg. Je hebt dan de stank niet, maar je moet alles drie keer oververven omdat het niet houdt.

XM> Ik heb DE broek alleen aan als ik wegga hier, in het huis doe ik mijn verfbroek aan en bij mijn ouders mijn joggingbroek ;) dus het klinkt smeriger dan 't is.

Maar ik wil met kerst toch graag iets anders aan, het is alleen nu een beetje gevaarlijk op de weg. Nou ja, misschien morgen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90358450
Soepstengels O+ Die eet ik nou nooit meer he... vroegah wel.
pi_90358563
soepstengels :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 23 december 2010 @ 20:29:23 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90358565
In 1991 was ik op vakantie in Frankrijk en toen kreeg ik een soepstengel van een mevrouw (weet ook nog precies wie het was! }:|). Vervolgens werd ik ziek en toen ben ik soepstengels in verband gaan brengen met misselijkheid. Ik heb ze sindsdien nooit meer gegeten! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90358579
Een tip is wel om je lenzen eerst uit te doen als je met olijfolie aan de slag gaat :')!
pi_90358620
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een tip is wel om je lenzen eerst uit te doen als je met olijfolie aan de slag gaat :')!
Herkenbaar. Maar dan gewoon met facewash nzo }:|
pi_90358641
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh sorry :@ dat is inderdaad wel verstandig. Ik veeg het ook altijd in mijn oog :'(
pi_90358946
Nu is vriendje wel weer helemaal prima, want hij probeert mn internet te maken O+ .
  donderdag 23 december 2010 @ 20:37:45 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90358983
bleeh, morgen weer vroege dienst.
Mijn man is vrij, zijn zoon is hier, het is hier gezellig en warm en ik moet naar bed :r
Ik wil 2 voor 12 kijken en uitslapen....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90359010
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1

Krijg ook nog staartje mee denk ik...
Moet je morgen nog ver op pad?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 23 december 2010 @ 20:39:28 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90359066
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu is vriendje wel weer helemaal prima, want hij probeert mn internet te maken O+ .
Zegt niet alles :D
Ik mag nog steeds van mijn ex-man op zijn pay-server :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90361181
Definitief lijstje:
T: 1 beschuit met hagelslag
S: 30 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
S: 4 uur boodschappen doen.
L: broodje kroket
D: champignonrisotto met broccoli
T: 3 ferrero rocher's..
pi_90361534
ja! nieuw topic, nieuw lijstje:

O: 1 broodje appelstroop
L: 1 broodje pindakaas
T: 1 appel
T: 1 banaan
D: een bord spaghetti
T: een bakje yoghurt.

Ik ben een beetje appalled door de laatste 2 voor 12 vraag over De Dijk!
pi_90363119
lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: shake
L: pakje gehaktbrood met 2 roggebrood
T: 1/2 komkommer
D: stamppot peen en ui met rookworst, 2 stukjes baklava en 1 glas prosecco
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90363422
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Moet je morgen nog ver op pad?
Naar de crematie, in Purmerend. De bui lijkt echter op te lossen. Zien het morgenochtend wel.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:57:45 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90363488
Zo. 500 cadeautjes ingepakt. Wasabichips gegeten. En zo de musicaldocu over Hirsi Ali kijken. Topavond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_90364106
500? Had je zeker wel 60 rollen cadeaupapier? :P
  donderdag 23 december 2010 @ 22:11:35 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90364329
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
500? Had je zeker wel 60 rollen cadeaupapier? :P
Nouja, 20. Blijft veel. :P
pi_90364373
Jij liever dan ik :D.
pi_90364402
Jeutjeeeeeeeeeee. Wat VEEL. Ik vond 5 cadeaus al meer dan te veel. :')
  donderdag 23 december 2010 @ 22:24:03 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90365113
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Swietje het volgende:
Jeutjeeeeeeeeeee. Wat VEEL. Ik vond 5 cadeaus al meer dan te veel. :')
Jij hebt geen kinderen :P En kerst is de Duitse Sinterklaas.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:25:19 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90365193
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij liever dan ik :D.
Ik vind het ook vreselijk. :') Echt, haat cadeautjes bedenken, kopen, inpakken.
pi_90365244
O ja. Kinders. Dan moet je véél ja O+ Hoe meerrr hoe beter.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:42:39 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90366224
Zorgvuldig de Intertoysgids doorspitten voor kadootjes voor op het verlanglijstje, inclusief paginanummers, geselecteerd op:

- potentiële gaafheid
- budget ouders
- alsnog meerdere kadootjes kunnen krijgen binnen aforementioned budget :+
- langdurig meegaan van kadootje :9

Dat waren nog es tijden :Y) :P
pi_90367031
Oooh ja, die gidsen, walhalla. O+
pi_90367062
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zorgvuldig de Intertoysgids doorspitten voor kadootjes voor op het verlanglijstje, inclusief paginanummers, geselecteerd op:

- potentiële gaafheid
- budget ouders

ja O+ inderdaad O+
pi_90367360
Goedenavond. Ik heb vandaag ongeveer een ziljoen calorieën op. Maar ik heb wel erg lekker gegeten. Vooral de brownie was goddelijk :9~
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90367457
YES ik heb de datum van het kerstfestijn uit mijn moeder kunnen trekken :D!

YES ik ben achter het menu!

YES mijn lobbyen heeft gewerkt, er staat een kerstboom!! (Zonder versiering, had ik denk ik expliciet moeten zeggen :P)

Dit is het menu (het zijn niet echt recepten.. meer
vlees, vlees, vlees blablabla vlees, vlees, vlees
- gebakken paddenstoelen
- schorseneren met kaas
- bieten met ei?
- een soort voorgerecht maar dan niet met garnalen maar met tomaat?
- gevulde pasta kussentjes uit de supermarkt (haha bah)
- aardappeltjes met knoflookboter (haha ik eet geen aardappels)

En de rest eet ik eigenlijk ook niet, alleen de groenten wel maar dan voor de vitamientjes.. Niet al die kaas etc. Eieren heb ik deze week al te vaak op.

Dus wat kan ik hier voor vegetarisch bijmaken :')?
pi_90367624
Ik maak wel een heel nieuw menu en ik presenteer het van ja [naam gerecht] past heel goed bij bieten met ei. En [naam gerecht 2] past heel goed bij schorseneren met kaas.
pi_90367706
Ik haaaat die gidsen :D Ik kreeg er nooit wat uit. Ik mocht er altijd in knippen en daarna zeiden mijn ouders oké dat is allemaal een beetje te duur voor sinterklaas *gooit boekje weg*

:')!
pi_90367710
quote:

- potentiële gaafheid
- budget ouders

jij hield nog rekening met budget :+

Ik zette gewoon overdreven grote kruizen bij wat ik leuk vind en liet de gids toevallig slingeren :P

Niet dat ik ooit iets kreeg uit de gids, dus mijn hints waren schijnbaar niet duidelijk genoeg :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90367826
Aardappeltjes met knoflook is keilekker joh!
The internetz werkt! Lief is een held! Wat gaat T-mobile daar blij mee zijn :') !
  donderdag 23 december 2010 @ 23:15:42 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90368216
Dit jaar krijgen zo o.a. een microscoop en een sterrenkijker O+ En kindermonopoly. En schilderen op nummer O+ En nog wat kleinigheidjes.
pi_90368582
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aardappeltjes met knoflook is keilekker joh!
The internetz werkt! Lief is een held! Wat gaat T-mobile daar blij mee zijn :') !
Ja daar kan een mens toch niet op leven :P! Wel lekker retro allemaal
  donderdag 23 december 2010 @ 23:26:07 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90368793
Tink: schilderen op nummer was echt de shit! B-) :D Wij kregen meestal creatieve kadootjes, zoals 'indian beads' en dat je kralen in een vormpje moet maken en dan kan strijken zodat ze samensmelten ofzo, en origami-sets! :P

Een sterrenkijker (met zo'n ding met psychedelische vormpjes erin) en monopoly heb ik ook gehad! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij hield nog rekening met budget :+

Ik zette gewoon overdreven grote kruizen bij wat ik leuk vind en liet de gids toevallig slingeren :P

Niet dat ik ooit iets kreeg uit de gids, dus mijn hints waren schijnbaar niet duidelijk genoeg :')
Ja wat zullewezegge, zus en ik hebben vanaf jeugdige leeftijd meegekregen dat geld niet aan pappa en mamma hun rug groeide en dat we dus onze kadootjeswensen ietwat moesten aanpassen :+

Ik kan me voorstellen dat een kind wat iets laat rondslingeren geen perfecte hint is :D
  donderdag 23 december 2010 @ 23:27:57 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90368910
Lijstje.

O: twee sneetjes met chocohagel
L: bruine bagel met tonijnsalade, sla, rode ui en kappertjes met een chai latte
T: halve kroket op A'dam CS :')
D: broccolisoep met soepstengels
T: chai thee met kardemom en een paar taaipopjes
  Vis een optie? donderdag 23 december 2010 @ 23:33:11 #44
70532 loveli
N
pi_90369236
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreselijk. :') Echt, haat cadeautjes bedenken, kopen, inpakken.
M'n zus koopt ze het hele jaar door en geeft ze pas met sinterklaas. Ook kids en geen tijd om te shoppen en in te pakken.
crap in = crap out
  donderdag 23 december 2010 @ 23:45:51 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90369919
Ik vind het altijd wel leuk om maffe dingen te vinden/bedenken :D

Ik heb voor mn mams d'r vriend een hangvoer coobkook (ja inclusief typo's), voor mn zus haar vriend een spelletje genaamd Schotten-Totten en voor m'n zus een cocktailshaker in de vorm van een pinguin O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90373757
Leuk Maria O+

Ik ga maar eens slapen :W
pi_90375690
zo ik heb dit bedacht, met allemaal rare oude kerstige dingen:
gembernootjes
romige venkelsoep
kruidenkaaskoekjes
rösti van quinoa en pastinaak
flageolets met morieljes
rodekool met appel
cranberry-sinaasappelkruimelgebak
krokante chocolade nogat
  vrijdag 24 december 2010 @ 06:04:00 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90380436
Goedemorgen, begin maar even wat later :P

Met sinterklaas heb ik wel eens een paard gekregen een echte :D
pi_90380439
hoi!

werkze!

Ik kan gewoon niet meer slapen ;(
Ja doei.
pi_90380450
zouden de supermarkten al open zijn? Dan ga ik nu alvast even :')!
Ja doei.
pi_90380885
:W
Haren gekamd, schoenen gepoetst, broek in de vouw gestreken en een jasje mee. Ik ben er klaar voor!
  vrijdag 24 december 2010 @ 07:59:13 #52
331 Merel
Be here now.
pi_90380925
Mogguh. Vrije dag hier, we gaan naar het Kerstcircus in Carré. En daarna misschien nog even een rondje lopen in de Hermitage en dan kerstdiner.

Maar na kerst moet het echt afgelopen zijn met m'n gevreet, ik word echt te zwaar en m'n buik wordt blubber. Er moet 6 kilo af, bij voorkeur dan ook allemaal van m'n buik.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90380992
succes Puff! (je hebt een gesprek voor werk toch? of verwar ik je nu met iemand anders? :@ )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90381260
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 08:06 schreef Blurred86 het volgende:
succes Puff! (je hebt een gesprek voor werk toch? of verwar ik je nu met iemand anders? :@ )
Nee klopt!
Zenuwen :@
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:42:29 #55
331 Merel
Be here now.
pi_90381303
Oh succes! Gaat vast lukken 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90381358
Succes puff
pi_90381663
Goedemorgen!

Succes puff! ^O^

Net in alle vroegte naar de dokter geweest omdat ik vannacht niet kon slapen van de pijn in m'n onderbuik, dus nu een week lang aan de antibiotica.. hurray!
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:16:42 #58
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90381697
Succes Puff!
Visualiseer jezelf nog even van tevoren: dat je het gesprek hebt en je keihard rockt en precies de juiste dingen zegt en de goede uitstraling hebt! Dat helpt!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:17:46 #59
277802 _Calimero_
pi_90381716
Mogguh

gister veel te laat gemaakt, wat toch eindelijk weekend/uitslapen, word ik uit mijn bed gebeld ivm ketelonderhoud.. Maar nu zit ik wel lekker met een grote cappuccino en vers (af)gebakken stokbrood te ontbijten :9~
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:18:14 #60
277802 _Calimero_
pi_90381726
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:14 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Succes puff! ^O^

Net in alle vroegte naar de dokter geweest omdat ik vannacht niet kon slapen van de pijn in m'n onderbuik, dus nu een week lang aan de antibiotica.. hurray!
Wat heb je dan?

Sterkte in ieder geval!
pi_90381756
Mogge!

Puff, ^O^
XM, sterkte met de crematie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90381764
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat heb je dan?

Sterkte in ieder geval!
Blaasontsteking :')
pi_90382278
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 09:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Succes Puff!
Visualiseer jezelf nog even van tevoren: dat je het gesprek hebt en je keihard rockt en precies de juiste dingen zegt en de goede uitstraling hebt! Dat helpt!
Het gesprek is pas om elf uur...
pi_90382284
Auw, Perruche! Beterschap!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90382303
En succes, Puffje. Je kan het! ^O^ .
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 09:54:09 #66
70532 loveli
N
pi_90382490
crap in = crap out
pi_90382576
Mogguh!

16 mei '58

Kunnen nu elke dag een krant vullen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 09:59:54 #68
70532 loveli
N
pi_90382629
Onze buren hebben het ook niet 100% onder controle:
Duits treinverkeer ontregeld door winterweer
crap in = crap out
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:04:40 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90382753
quote:

- potentiële gaafheid
- budget ouders

Alsof kinderen zich ook maar 1 seconde bewust zijn van het budget van hun ouders :'). Geld groeit aan de bomen! *O*.

500 cadeautjes is wel absurd veel. Ik neem aan dat dat gechargeerd is.

Goeiemorgen :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_90382775
Vandaag wordt een rotdag!

Heb al de hele tijd dit nummer in m'n hoofd :(
Klikken op eigen risico!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:09:50 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90382870
Succes Puff!

Wij kunnen pas om 18:38 de trein naar het noorden nemen. Die zal wel stampvol zitten.
Voordeel is dat ik thuis nog wat kan gaan eten. Nachtwacht neemt :r BK-voer :r.

En ik moet straks nog naar de stad om een cadeautje voor z'n vader te lopen, want hij is gisteren wel naar de stad geweest om het cadeautje te kopen dat de vriendin van Marks vader aan Marks vader wil geven, maar vervolgens vergat hij zelf een cadeautje te kopen :').

Verder heb ik woensdagavond nog gevraagd of er nog dingen gewassen moesten worden. "Nee, niks!". Gisteravond om 22:00 uur: "Ik heb geen schone broeken meer! Wil jij er eentje voor me wassen morgen? :'("

Mannen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90382955
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Vandaag wordt een rotdag!

Heb al de hele tijd dit nummer in m'n hoofd :(
Klikken op eigen risico!
SPOILER
Fuck, wat slecht.

Nee, dan deze. 8-) .

vrijdag 24 december 2010 @ 10:15:01 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90382988
Mogge. Geen fijne dag vandaag nee..

Succes Puff! Beterschap Perruche!
pi_90383001
Succes Puff!
Vik, mijn ouders hebben ons al vrij jong bijgebracht dat het geld hier niet rijkelijk voorhanden was hoor :7 Maar we hebben er niet onder geleden :+

En we zijn ingesneeuwd. De hond wilde net naar buiten, hij stuift de tuin in en zakte toen door de sneeuw, tot aan z'n lijf. Die blik _O- En het sneeuwt nog steeds, ze verwachten vandaag nog 20 cm erbij. Kerst in spijkerbroek :Y)

En vanavond zouden we naar mijn oom moeten, die ligt in het revalidatiecentrum, maar het is maar de vraag of dat gaat :{ Ben in elk geval erg blij dat mijn vader niet naar zijn werk hoeft, al is ie nu al een uur bezig om de sneeuw van t afdak te krijgen.
pi_90383011
Succes straks Puff! En beterschap voor Perr!
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:19:07 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90383089
Oh ja, Syreen, dikke ellende daar in Limburg met die sneeuw! :o. Gelukkig moet ik de andere kant op. Intercity naar / van Venlo rijdt ook niet, daardoor is Mark vanmiddag ook later terug.

Ik heb er in m'n jeugd nooit bij stilgestaan dat mijn ouders iets misschien niet zouden kunnen betalen en dat was gelukkig ook nooit het geval. Als ik niet kreeg wat ik hebben wilde, was dat dan ook puur vanuit de overweging dat sommige dingen gewoon te duur zijn of dat je gewoon niet altijd alles kunt krijgen wat je hebben wilt.

Ik vind het absurd om te zien wat voor cadeaus de kinderen van tegenwoordig krijgen. Anderzijds: je hebt bijna geen keus als ouder als je niet wilt dat je kind buiten de boot valt :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_90383475
Thanks voor al de beterschap, het gaat al een stuk beter. Nu al een halve liter water op, aan de thee en de volgende fles spa blauw stata klaar.

Syrena ben je in Limburg? Wat een sneeuw!! Hier (noord holland) vooral ERG koud. Echt koud. En m'n huis tocht :D

Aan iedereen met een kutdag: :*
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:36:50 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90383584
Maar eens ff douchen en een sobere crematie-outfit uitzoeken :{.
pi_90383631
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:

Syrena ben je in Limburg? Wat een sneeuw!! Hier (noord holland) vooral ERG koud. Echt koud. En m'n huis tocht :D

Ik woon er ;( M'n vader gaat nu door de sneeuw ploegen om de laminaat boven af te maken, mijn moeder en ik tossen wie met de hond moet :+

Beterschap met je blaas!!
pi_90383646
De sneeuw is aan het smelten hier! Maar alle straten liggen zó vol met pap, dat het alleen maar nog viezer wordt. We keken laatst Groundhog Day met de mini, en die zei opgewonden: "Kijk, zíj hebben wel sneeuwschuivers!" _O- Ik heb in geen jaren zo'n ding gezien hier, zijn zeker wegbezuinigd? Want dat strooien over een laag van 30 cm sneeuw heeft weinig zin...

Met 1e Kerstdag gaan we enorm kneuterige hapjes maken bij de borrel vooraf, ham-aspergerolletjes en gevulde eieren enzo :P Heb er nu al zin in!
pi_90383685
Sterkte vandaag XM
pi_90383707
XM, ik heb even niet meegekregen voor wie je naar de crematie moet, maar hoe dan ook; sterkte :* is nooit leuk natuurlijk.
pi_90383747
De sneeuwschuivers zijn hier :+.
Gister heeft er dan ook eindelijk eentje de weg bij ons geschoven - we zitten wat aan de achterste tiet. Boeren hebben vaak wel een sneeuwschuiver om hun eigen erf schoon te schuiven. Het duurt even voordat de gemeente bedenkt dat je die boeren kan inhuren. Tenminste, hier duurde dat vorig jaar een week of twee.
Er rijden ook snellere sneeuwschuivers over de doorgaande wegen hier.
pi_90383750
Lekker lau!

En sneeuwschuivers, de gemeentes hebben al geen geld voor zout, laat staan sneeuwschuivers! Mear het is wel belachelijk, hier zijn bijna alle straten hartstikke wit. Ik bedoel mooi hoor, maar het is een hoofdatd :') ruim het ff op ofzo... misschien ga ik vanmiddag wel mijn stoep schoonmaken. Heb alleen geen schop of bezem...
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:44:38 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90383822
Nou ja, dat sneeuwschuiven lost het probleem ook maar ten dele op, want de sneeuw van de autowegen belandt op het fietspad en als je als fietser geluk hebt, belandt de sneeuw van het fietspad op het trottoir. Er is hoe dan ook iemand de pineut: de voetganger of de fietser. Degene die een apparaat uitvindt dat de sneeuw kan oplossen ipv verplaatsen is binnen de kortste keren miljonair ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_90383895
Ik verzorg de toetjes, 1e en 2e kerstdag. Als test heb ik zojuist muffins gemaakt, goed geslaagd. Koffie-chocolade-muffins.
Dus er komen muffins. En ik denk een pan krentjebrij. Ik ga een poging doen tot een vruchtengelei.
Oh ja, en ravioli van bladerdeeg met een vulling van appel, rozijn, kaneel.
Nou, en dan nog wat pudding. Morgen griesmeel, overmorgen custard en/of rijst denk ik.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:49 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90383926
Ik hoor net van m'n neefje dat daar (in Friesland) geen sneeuw ligt en het is ook niet glad.
Dat maakt het verleidelijk om m'n hardloopspullen mee te nemen :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_90383944
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoor net van m'n neefje dat daar (in Friesland) geen sneeuw ligt en het is ook niet glad.
Dat maakt het verleidelijk om m'n hardloopspullen mee te nemen :9.
Of je schaatsen! *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:49:03 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90383968
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef Laureline het volgende:

[..]

Of je schaatsen! *O*
Ik kan niet schaatsen! :'(. Heb echt hele slappe enkels!
Niet meer actief op Fok!
pi_90383996
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Ik verzorg de toetjes, 1e en 2e kerstdag. Als test heb ik zojuist muffins gemaakt, goed geslaagd. Koffie-chocolade-muffins.
Dus er komen muffins. En ik denk een pan krentjebrij. Ik ga een poging doen tot een vruchtengelei.
Oh ja, en ravioli van bladerdeeg met een vulling van appel, rozijn, kaneel.
Nou, en dan nog wat pudding. Morgen griesmeel, overmorgen custard en/of rijst denk ik.
Heb je een receptje van die muffins? :9
pi_90384032
Krentjebrij :9~

Sigme, je kunt zelf ook wel aan zo'n boer vragen om bij jullie de weg dan schoon te maken hoor ;)
M'n ouders vragen ook altijd of er 1 hun parkeerplaats wil schuiven. In ruil voor een biertje of patatje dan :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:55:00 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90384151
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef Viking84 het volgende:Ik vind het absurd om te zien wat voor cadeaus de kinderen van tegenwoordig krijgen. Anderzijds: je hebt bijna geen keus als ouder als je niet wilt dat je kind buiten de boot valt :{.
Natuurlijk wel. Gewoon cadeau's geven waarmee je kinderen kont schoppen ( :') ). Mijn kinderen krijgen minder dan anderen, maar ze zijn met O&N wél in New York :Y)

En de waarde van geld hebben we ze al vroeg aangeleerd. Gaat prima.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:55:46 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90384181
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar eens ff douchen en een sobere crematie-outfit uitzoeken :{.
Sterkte. Met de reis, met de dag, met de crematie.
pi_90384184
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je een receptje van die muffins? :9
Voor mijn doen zelfs een waanzinnig exact recept, zelfverzonnen dus.

275gr bloem
1 tl bakpoeder
½ tl zout
110gr suiker
4 grote scheppen oploskoffie
40 gr pure chocolade in kleine brokjes

2 eieren
100 gr gesmolten boter
140 ml melk

droge onderdelen (bloem gezeefd) in kom dooreenmangel
natte onderdelen er kort doorheenscheppen

in muffinvormpjes scheppen (ik had er 14)
25 minuten in over van 200oC
pi_90384198
Koffie-chocolademuffins klinkt erg lekker :9 ! Hier ook wilde chocoladeplannen toe, recept met bastognekoeken :? Tussendoor lamsfilet met de bekende knolseldeijpuree, paddestoelensaus en groene kool.

Sneeuwschuiven had in onze straat wel geholpen: er is geen fietspad of wat, het is gewoon een te smalle 2-richtingverkeerstraat. En er was nu niet te fietsen, want alles was bedekt met knoertdikke pap. Eén spoortje sneeuwvrij was wel fijn geweest! En die sneeuwhopen aan de zijkant, daar hadden de kinderen dan allemaal sneeuwmonsters van kunnen maken. Dus misschien heeft die boer van sigme wel zin in een dagje Den Haag :P

Onze regenpijp is ook nog steeds zo mooi: één groot ijspegelkunstwerk O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:57:11 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90384232
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Gewoon cadeau's geven waarmee je kinderen kont schoppen ( :') ). Mijn kinderen krijgen minder dan anderen, maar ze zijn met O&N wél in New York :Y)

En de waarde van geld hebben we ze al vroeg aangeleerd. Gaat prima.
Hoe kun je tegenwoordig nog kont schoppen met iets wat niet op batterijen werkt? Ze vragen tegenwoordig mobieltjes, een Ninteno DS, een computerspel etc etc.

Ik kreeg vroeger Playmobil, dat was al heel wat.
Niet meer actief op Fok!
pi_90384238
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kan niet schaatsen! :'(. Heb echt hele slappe enkels!
Ik ook, maar ik doe toch dapper mee >:O
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:57:33 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90384242
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Laureline het volgende:
De sneeuw is aan het smelten hier! Maar alle straten liggen zó vol met pap, dat het alleen maar nog viezer wordt. We keken laatst Groundhog Day met de mini, en die zei opgewonden: "Kijk, zíj hebben wel sneeuwschuivers!" _O- Ik heb in geen jaren zo'n ding gezien hier, zijn zeker wegbezuinigd?
Ze rijden op de snelweg. Ja, ook in Nederland. Ik weet het zeker, want ik ben 50 (!) kjm achter twee van die ondingen naar huis gereden. Met 40 km per uur over de snelweg ;(

Hier gebruiken ze tractoren met sneeuwschuivers om de weg glad te krijgen. En dan kinderen op sleetjes erachteraan.
pi_90384278
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Krentjebrij :9~

Sigme, je kunt zelf ook wel aan zo'n boer vragen om bij jullie de weg dan schoon te maken hoor ;)
M'n ouders vragen ook altijd of er 1 hun parkeerplaats wil schuiven. In ruil voor een biertje of patatje dan :D
Euh, tsja, weet je, ik ben niet bijster sociaal ;).
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:59:26 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90384295
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kun je tegenwoordig nog kont schoppen met iets wat niet op batterijen werkt? Ze vragen tegenwoordig mobieltjes, een Ninteno DS, een computerspel etc etc.

Ik kreeg vroeger Playmobil, dat was al heel wat.
Ja hoor. Lego Starwars of Atlantis, een microscoop en een sterrenkijker, een cool familiespel, stelten.... Hier is het leven nog eenvoudig O+
pi_90384346
Sterkte XM! :*
pi_90384406
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor mijn doen zelfs een waanzinnig exact recept, zelfverzonnen dus.

275gr bloem
1 tl bakpoeder
½ tl zout
110gr suiker
4 grote scheppen oploskoffie
40 gr pure chocolade in kleine brokjes

2 eieren
100 gr gesmolten boter
140 ml melk

droge onderdelen (bloem gezeefd) in kom dooreenmangel
natte onderdelen er kort doorheenscheppen

in muffinvormpjes scheppen (ik had er 14)
25 minuten in over van 200oC
Thanks!
pi_90384603
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, tsja, weet je, ik ben niet bijster sociaal ;).
Maar gaat wel met vreemden 4uur in een trein zitten om mensen die ze kent via Fok!, puur om gezellig en sociaal te doen :{w :P

Lego O+
Als ik bedenk hoeveel uur ik daarmee heb doorgebracht :o
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:15:18 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90384762
Oh, wat is Dennis Bergkamp toch een mooie man! Prachtige kop! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90384832
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:15 schreef Viking84 het volgende:
God, wat blijkt hieruit dat jij op vrouwen valt. Dennis is zooo geen mooie man. _O-
pi_90384868
mogguh!

Ik zit nog een uurtje op de zaak en dan vanmiddag 'thuiswerken' da's code voor ik doe net alsof ik werk, maar ik ga op mijn gemak alvast dingen voorbereiden voor het kerstdiner morgen :o :+
pi_90384930
Pffff ik ben misselijk :S zou het komen door het slechte slapen, de 2 broodjes met tapenade en geitenkaas of de antibiotica?
pi_90384965
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef conleche het volgende:

[..]

God, wat blijkt hieruit dat jij op vrouwen valt. Dennis is zooo geen mooie man. _O-
Ik wilde ook al zeggen dat ik hoop dat Viks smaak voor vrouwen beter is. :P. No offence, Vik. :+.
pi_90384967
waarschijnlijk een combinatie van alles Perruche. Ik neem aan dat je wel meer gegeten hebt dan alleen 2 broodjes?
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:22:24 #110
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90384997

haha Vik, serieus ja? :D
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:23:30 #111
70532 loveli
N
pi_90385038
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sterkte. Met de reis, met de dag, met de crematie.
^^
crap in = crap out
pi_90385045
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
waarschijnlijk een combinatie van alles Perruche. Ik neem aan dat je wel meer gegeten hebt dan alleen 2 broodjes?
Vandaag nog niet, 2 pistoletjes uit de voen, vult bij bij altijd goed hoor voor ontbijt!! En een mandarijntje. GIsteravond wel meer gegeten natuurlijk ;)
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:24:33 #113
70532 loveli
N
pi_90385081
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef conleche het volgende:

[..]

QFT
crap in = crap out
pi_90385131
Lijstje gisteren:

O: allbran met soyamelk
T: reepje ontbijtkoek
L: 200 ml soep, krentenbol kaas, 200 gr salade
T: kiwi
D: beetje salade met geitenkaas & walnoten, risotto met gegrilde groenten, stoofpeertje met vanilleijs
T: 2 glazen wijn en een meringe koekje

Dus vandaag maar een beetje minder :P (we hebben geen kerstdiner :) )
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:27:32 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385208
Typisch dat jullie weer de lelijkste afbeeldingen uitzoeken :').

Ik vind hem serieus mooi! Mooie, stoere kaaklijn :Y. Vroeger had ik een gymleraar die op hem leek! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:28:04 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385222
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:24 schreef loveli het volgende:

[..]

QFT
Idd :D

Zo, zwart jurkje, zwart topje, zwarte panty's, zwarte laarzen. Opgezocht dat parels wel mogen, andere opsmuk is niet wenselijk. Voelt ook niet goed om te doen. Ik zie er dus erg stemmig uit.

Perruche: de vader van de vriend van m'n schoonzusje is overleden. Hij is slechts 60 geworden.
pi_90385287
Oei XM, dat is inderdaad veel te jong. Sterkte vandaag :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:31:06 #118
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90385319
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Typisch dat jullie weer de lelijkste afbeeldingen uitzoeken :').

Ik vind hem serieus mooi! Mooie, stoere kaaklijn :Y. Vroeger had ik een gymleraar die op hem leek! *O*.
duh :P maar het was niet bepaald een uitdaging om die te vinden zeg maar :D
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=699

ben wel benieuwd wat jij dan wel een mooie foto vind?
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:32:43 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385366

Die bijvoorbeeld. Die blik, lekker strak in het pak! :9. Alleen een beetje jammer van het uitdunnende haar :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:33:17 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385393
Volgende keer zal ik jullie mannen ook afzeiken. Die naakte gozer met wodka tussen z'n benen bijvoorbeeld.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:34:19 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385429
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Volgende keer zal ik jullie mannen ook afzeiken. Die naakte gozer met wodka tussen z'n benen bijvoorbeeld.
Die vind ik ook niks aan :').
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:34:30 #122
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90385437
nou ik vind het nog altijd maar niks :P

en ik ben er trouwens nog steeds niet overheen dat jullie sebastiaan labrie allemaal stom vonden hoor! ;(
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:36:05 #123
70532 loveli
N
pi_90385487
Strak in het pak vond ik vroeger ook :9 :Y) , maar ben inmiddels toch wel voorstander van mannen die er zonder dat pak ook nog enigszins aantrekkelijk uitzien.
crap in = crap out
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:38:23 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385558

Colin Firth, dat blijft voor mij een appetijtelijk heerschap :9.
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:40:18 #125
70532 loveli
N
pi_90385627
Als we het er toch over hebben.. kennen we de ex van Halle nog?
crap in = crap out
pi_90385630
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Colin Firth, dat blijft voor mij een appetijtelijk heerschap :9.
Maar dan moet 'ie wel z'n mond houden _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90385647
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
I doooo :9~
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:41:34 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar dan moet 'ie wel z'n mond houden _O-
Nee, ik vind hem cute O+
pi_90385680
Ex? Is 'ie weer single? :o.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:42:43 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385720
Colin Firth vind ik dan weer drie keer niks. Wat komt die ouwelijk op mij over :@. En Sebastiaan Labrie is niet mooi, wel tof :Y. Zo! :7.

Alain Delon is ook mooi! O+

Of dat was 'ie iig, nu is 'ie oud :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90385725
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ex? Is 'ie weer single? :o.
Nee, hij heeft weer een nieuw liefje volgens mij :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:43:43 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385749
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef loveli het volgende:

Bedoel je deze? :P.

Niet zo soppen, dames! :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:44:52 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385797
Oh dat vind ik echt helemaal niks. Dat is echt zo'n standaard mooie man. Vind ik niks aan :@.
En ik val eerder op wat oudere heren idd :D.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:45:47 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385836
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat vind ik echt helemaal niks. Dat is echt zo'n standaard mooie man. Vind ik niks aan :@.
En ik val eerder op wat oudere heren idd :D.
Ouder staat niet per se gelijk aan ouwelijk :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90385837
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:46:19 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385854
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Noes, not again :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:46:19 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385855
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ouder staat niet per se gelijk aan ouwelijk :P.
:{w Colin is niet ouwelijk.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:46:41 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90385872
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:{w Colin is niet ouwelijk.
If you say so :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_90385904
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noes, not again :').
*)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:49:34 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90385982
Ik zit te graven naar wat ik nog meer mooie mannen vind, maar ik vind al die filmsterren en modelmannen allemaal zo... mja.. :O . Ik vind een man aantrekkelijk worden als ie juist niet helemaal perfect is. Dus als er wat onregelmatigheid in het gebit zit, of juist een beetje een scheve neus ofzo. Karakterkoppen :Y.
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:50:09 #141
70532 loveli
N
pi_90386004
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bedoel je deze? :P.

Niet zo soppen, dames! :P.
Nee ik bedoel die in het water ;)
crap in = crap out
pi_90386018
Borsthaar mag weer?! Gelukkig!

Voelde mij deze zomer een beetje vervreemd... allemaal van die kale kippeborstjes en dan kom ik langs, met m'n woest behaarde voorkant! :')
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 11:51:00 #143
70532 loveli
N
pi_90386031
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit te graven naar wat ik nog meer mooie mannen vind, maar ik vind al die filmsterren en modelmannen allemaal zo... mja.. :O . Ik vind een man aantrekkelijk worden als ie juist niet helemaal perfect is. Dus als er wat onregelmatigheid in het gebit zit, of juist een beetje een scheve neus ofzo. Karakterkoppen :Y.
crap in = crap out
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:52:15 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386069
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:').

Ik vind bijna niemand 'rawrrr, daar wil ik m'n tanden in zetten :9~'-mooi. Al kwam Penelope Cruz wel in de buurt in Los Abrazos Rotos :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_90386083
quote:
Ja, ik snap je wel. Tot op zekere hoogte.

Maar dan niet zo _O-

SPOILER
pi_90386115
Mannen :r
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:53:45 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90386127
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met oudere mannen bedoel ik niet bijna of helemaal dood :').
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:54:02 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386138
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef Swietje het volgende:
Mannen :r
Oei! :P.

Wie vind jij leuk dan? O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90386155
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind bijna niemand 'rawrrr, daar wil ik m'n tanden in zetten :9~'-mooi. Al kwam Penelope Cruz wel in de buurt in Los Abrazos Rotos :9~.
Ancilla Tilia dan?
Als ik die in m'n bed zou treffen... })

Rustig he Swietje }:| :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:55:41 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386201
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ancilla Tilia dan?
Als ik die in m'n bed zou treffen... })

Rustig he Swietje }:| :P
Bestaan daar ook niet-pornofoto's van? :P. Neh, ik vind het niks.

Hanna Verboom vind ik een mooie Hollandsche vrouw trouwens :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_90386341
Mijn klasgenootje is een lekkere dame, maar die zal ik hier niet met een foto neer plempen. :')
pi_90386569
Ik vind Jude law een "mooie" mooie man. Maar ik heb ook liever niet perfecte mannen.
pi_90386610
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaan daar ook niet-pornofoto's van? :P. Neh, ik vind het niks.

Hanna Verboom vind ik een mooie Hollandsche vrouw trouwens :Y.
Zou het niet weten. daar zoek ik nou nooit op!
Jammer dat ze vegetarisch is, wordt dus nooit wat :D :')
pi_90386615
Ik vind vrouwen vaak veel mooier dan mannen maar ik zou nooit op zo'n mooie vrouw vallen (als ik op vrouwen zou vallen :') ) want ik zou me daarnaast veuls te onzeker voelen
pi_90386627
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

vegetarier :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:12:20 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90386756
Oe!

Wel dood! Maar wel knap :9 Al zie ik net dat het wel afhangt van de foto :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:12:39 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386765
quote:

[..]

Nou ja, ze is iig niet veganistisch :Y) . Doordenkertje, tudum tss!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:13:07 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe!

[ afbeelding ]

Wel dood! Maar wel knap :9 Al zie ik net dat het wel afhangt van de foto :')
Die is echt niet knap! :o.

Kan wel mooi zingen, though, dat maakt een hoop goed.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:14:59 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90386836
Oh ik hou wel van enigszins scruffy, niet-standaard hoofden! :Y)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:17:12 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90386913
Oh! Oh! En ik heb een eindejaarsuitkering gekregen van mn baantje van voordat ik naar Leeds ging, die zag ik helemaal niet meer aankomen :D Toch weer 150 euro! *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:18:28 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90386959
Ik zie er enorm potteus uit vandaag met een te grote ruitjesbloes, maar weet je: vandaag kan dat me even helemaal níks schelen :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_90387070
Heb dit jaar geen kerstpakket :(
Wel een hele leuke bonus!

potteus :')

Dan ook nog een tuinbroek aan, blikje bier in de handen en een sjekkie op de lip. Kort pittig kapsel er nog even bij _O-
pi_90387109
Lekker, Maria!

Baardmans had een eindejaarsbonus ter waarde van vijf maandsalarissen. Ik had een Irischeque van twintig euro. :+.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:22:56 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387116
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef V1z0R het volgende:

Dan ook nog een tuinbroek aan, blikje bier in de handen en een sjekkie op de lip. Kort pittig kapsel er nog even bij _O-
Nee, het blijft wel beperkt tot dit :'). Ik houd niet van roken, niet van bier en van m'n blonde manen blijf je ook af ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:24:25 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387175
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Oh! En ik heb een eindejaarsuitkering gekregen van mn baantje van voordat ik naar Leeds ging, die zag ik helemaal niet meer aankomen :D Toch weer 150 euro! *O*
Leuk zeg! :Y. Verrassingen O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 24 december 2010 @ 12:26:28 #166
70532 loveli
N
pi_90387245
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef V1z0R het volgende:

Wat is er mis met tuinbroeken? Ik trek de mijne straks weer aan!
crap in = crap out
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:26:37 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90387250
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk zeg! :Y. Verrassingen O+.
:D Ja was ik wel blij mee! Vooral omdat ik nog niet helemaal weet wat mn inkomsten gaan zijn de komende tijd :+

En ik wil eigenlijk laarzen kopen dus dan mag dat eventueel :9
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:27:12 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387278
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh daar ben je!

Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:34 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387331
Er is een leuke foto van Michelle Pfeiffer in tuinbroek en toen ik die net wilde opzoeken, kwam ik deze tegen:

Noes, wat doe je! :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_90387392
Ook een karakterkop :Y)

pi_90387404
Nice Maria! Altijd leuk zulke verassingen :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Opzich niets (al vindt ik het absoluut geen kijk), maar was aan het stereotyperen.. :@

Michelle Pfeiffer nog nooit wat gevonden, te 'skinny'!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:31:42 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387446
Ik denk dat ik me toch nog even ga verkleden straks, want dit is een verschrikkelijk ding :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:32:32 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90387477
Oei, Michelle does not approve! Al valt ze wel weer onder de noemer 'karakterkop', dat dan weer wel :+
Ik vind haar sowieso niet zo leuk, beetje een kattige uitstraling :P </mening>
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:33:10 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387497
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef V1z0R het volgende:
Nice Maria! Altijd leuk zulke verassingen :D

[..]

Opzich niets (al vindt ik het absoluut geen kijk), maar was aan het stereotyperen.. :@

Michelle Pfeiffer nog nooit wat gevonden, te 'skinny'!
Te skinny ja, maar wel een mooi hoofd.

Er bestaat serieus onderzoek waaruit blijkt dat Michelle Pfeiffer de mooiste vrouw ter wereld is (perfect symmetrisch gezicht enzo :P)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:34:36 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90387543
Dit vind ik al heel lang een verschrikkelijk mooie foto (ok, hier is het een portret, maar het portret is gebaseerd op een foto)

Toen ik een jaar of 16 was, had ik hem als wallpaper :'). Dacht mijn moeder dat dat één van de vrouwen was met wie ik chatte. I wish! :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90387652
Ik heb ms. pfeiffer even gegoogled maar ik vin d'r maar spooky...!
pi_90388144
Ook niet echt fan van haar hoofd, sorry :{

* eens is met Perr *
pi_90388226
Ik vind zelf Naomi Campbell echt een mooie vrouw. Jammer van dat opvliegende karakter.
pi_90388248
Loveli, PM.
pi_90388365
Die man van Scarlett Johansen is wel nom, jammer dat hij tv gespierd is :X Beetje borst geen rug, geen kont, geen benen -O-

Oh en iedereen heeft nu geld, ben benieuwd hoe we eind volgende maand zitten _O- :D
pi_90388382
En er zijn meer mooie vrouwen op deze wereld dan mooie mannen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:56:34 #182
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90388385
natalie portman O+

pi_90388438
Iew, nee, Naomi Campbell ook niets mee! Al telt d'r bitchy-ness ook voor een groot gedeelte mee.

Lauren Conrad :9~
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:59:00 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90388483
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef _aurum_ het volgende:
Die man van Scarlett Johansen is wel nom, jammer dat hij tv gespierd is :X Beetje borst geen rug, geen kont, geen benen -O-

Oh en iedereen heeft nu geld, ben benieuwd hoe we eind volgende maand zitten _O- :D
Ryan Reynolds heet 'ie toch? Die gaan scheiden :P. Ik vind het een lelijkerd btw :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_90388500
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ryan Reynolds heet 'ie toch? Die gaan scheiden :P. Ik vind het een lelijkerd btw :@.
maar jij vindt Dennis Bergkamp lekker. I rest my case O-)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:59:27 #186
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90388501
uh v1z0r, waarom weet jij wie lauren conrad is? :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:01:04 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90388561
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maar jij vindt Dennis Bergkamp lekker. I rest my case O-)
Maar ik ben lesbisch, dus mijn mannensmaak hoort gemankeerd te zijn. Wat is jullie excuus? }) .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:01:43 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90388584
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
Ws heeft ze ooit een keer in een pornofilm gespeeld? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90388623
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Blurred86 het volgende:
natalie portman O+

[ afbeelding ]
_O_ _O_ O+
pi_90388646
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
Omdat zij in een show speelde waarin allemaal mooie jonge vrouwen zaten en ze geregeld in bikini liepen... duh! :P
pi_90388665
ah mijn laarzen zijn al verstuurd O+ _O_
pi_90388667
Nou dat was niet heel soepeltjes. -O-
Hoor het dinsdag, tot dan: nagelbijten.
pi_90388724
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
dat is jammer zeg :{
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:05:53 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90388730
Natalie Portman O+ Jessica Alba is ook mooi!

vrijdag 24 december 2010 @ 13:06:35 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90388750
quote:
Puffel :* Ik zal duimen! We zijn allemaal onze eigen ergste critici he!
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:06:57 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90388764
Wehe, we rijden net langs een bord: 'Bomen, planten, ook partciulieren'.

Doet u mij maar 1 particulier, met kluit graag!
pi_90388801
pi_90388814
quote:
Maar Colin heeft helemaal geen karakterkop. Echt zo'n 13 in het dozijn Engelsman.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:09:14 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90388849
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

:D
pi_90388884
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

_O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Gruber!!!!!
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:14:20 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90388998
Alan Rickman _O_

Niet heet, wel toffe acteur! O+

In Sweeney Todd zingt ie! Pretty womeeeen!
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:15:05 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90389030
Ik zag dit en ik dacht aan XM O+

pi_90389057
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O-

[..]

Hans Gruber!!!!!
Ik prefereer Metatron, dat was hem op het lijf ( ;) ) geschreven.
pi_90389198
Dogma, ook zo'n goede film :')

Idiote films vind ik echt geweldig!
Kevin & Perry go large. BioDome, Old School, Team America etc.. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 24-12-2010 13:26:42 ]
pi_90389208
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alan Rickman _O_

Niet heet, wel toffe acteur! O+

In Sweeney Todd zingt ie! Pretty womeeeen!
Tsja, dat vind ik dan weer wel. Die stem alleen al..

Van die knulletjes (en meisjes) die eruit zien als levende fotosoeps vind ik dan weer niet veel soeps. Amerikaanse gebitten, gestileerd haar, nah.
pi_90389376
quote:
Hopen dat 't toch meezit :Y En anders heb je waarschijnlijk pas iets in het nieuwe jaar toch?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:24:15 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90389439
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, dat vind ik dan weer wel. Die stem alleen al..

Van die knulletjes (en meisjes) die eruit zien als levende fotosoeps vind ik dan weer niet veel soeps. Amerikaanse gebitten, gestileerd haar, nah.
Ahja dat kan ik wel begrijpen :Y Denk dat ik hem voornamelijk wat oud vind, maarja, da's wel vrij logisch denk ik :+

Und jetzt: supermarkt trotseren! (8>
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:25:26 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90389472
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
Dogma, ook zo'n goede film :')

Idiote films vindt ik echt geweldig!
Kevin & Perry go large. BioDome, Old School, Team America etc.. O+
Je bent een schatje, maar nu ga je te ver! Het is: vind ik!

Lol @ XM-plaatje _O-.

Ik heb m'n tas ingepakt! Nu nog twee uur wachten :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:28:00 #209
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90389584
oh ja tas inpakken, dat ik ben ik eigenlijk ook aan het doen, al een uur ofzo :')
pi_90389590
:X

Ik maak gewoon telkens m'n ondertitel waar :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:28:08 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90389598
Muahaha, al is de edit nog zo snel, V1z0R! :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_90389654
Had ook kunnen denken van :{w !
pi_90389663
Ik heb hier ook al een half ingepakte koffer liggen. :P.
pi_90389672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ahja dat kan ik wel begrijpen :Y Denk dat ik hem voornamelijk wat oud vind, maarja, da's wel vrij logisch denk ik :+

Und jetzt: supermarkt trotseren! (8>
:o heel veel succes! :)
Ik vroeg mijn moeder gisteren nog of ze genoeg suiker en bloem had. JAHA.
Komt er net een noodkreet uit de keuken. Bloem op ;(

Gelukkig had m'n oom om de hoek nog een heel pak. En keihard beweren dat ik alleen gevraagd had of ze genoeg suiker had :{w Ik moet echt zooooo op mezelf gaan wonen oO< Hehe.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:29:47 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90389690
Mijn huid is enorm droog! :o. Ik ben niet zo van de crèmes, maar dit is niet normaal meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_90389739
En.Het.Sneeuwt.Nog.Steeds.

Er ligt genoeg voor 20 witte kerstmissen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:31:48 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90389789
Ok, ik ga me zo voor de derde keer vandaag omkleden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90389821
Zeg, wisten jullie dat je misselijk wordt van 7 koffiechocolademuffins? Nee? Nou, dan weten jullie het nu.
pi_90389936
Hier geen sneeuw gevallen de hele dag! :P

Goh, Sigme, dat had je van te voren niet kunnen bedenken?! :') Gewoon even vinger in je strot, ben je er zo van af!

Oh en Lady Sovereign O+
pi_90390113
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef sigme het volgende:
Zeg, wisten jullie dat je misselijk wordt van 7 koffiechocolademuffins? Nee? Nou, dan weten jullie het nu.
Zes is de limiet :Y Ik stop altijd na zes, nog nooit misselijk geweest :9
pi_90390318
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef sigme het volgende:
_O-

:*
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:46:30 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90390456
:D sigme
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:48:18 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90390542
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Huuu :{w
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:49:11 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90390586
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Huuu :{w
Spuit 11 :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_90390666
Wel erg lekker Sigme :)

Hm. Ik probeer zin te maken om mijn kamer op te ruimen, maar het is zo'n zooi dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. 8)7
pi_90390846
Huuu:
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:59:29 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90391059
Ik heb net 10 m x 1 m x 30 cm aangestampte sneeuw staan wegscheppen :{ Dat is ook huuu.
En mijn dochter vond Schilderen op nummer niet tof :{w En mijn zoon heeft van ons en van een oom en tante hetzelfde Legocadeau gekregen :{w En ik heb echt he-le-stomme cadeau#s gekregen ;( (een chocoladereep, een boek dat ik al ken in het Duits, een slipcursus (al is dat laatste cadeau wel grappig als ik er langer over nadenk)

Verder is alles oke, hier. Al vraag ik me af hoe we ooit het vliegveld bereiken :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:03:58 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90391219
Vanaf waar vlieg je Tink?
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:05:36 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90391272
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net 10 m x 1 m x 30 cm aangestampte sneeuw staan wegscheppen :{ Dat is ook huuu.
En mijn dochter vond Schilderen op nummer niet tof :{w En mijn zoon heeft van ons en van een oom en tante hetzelfde Legocadeau gekregen :{w En ik heb echt he-le-stomme cadeau#s gekregen ;( (een chocoladereep, een boek dat ik al ken in het Duits, een slipcursus (al is dat laatste cadeau wel grappig als ik er langer over nadenk)

Verder is alles oke, hier. Al vraag ik me af hoe we ooit het vliegveld bereiken :')
Had je toch maar een Nintendo DS gegeven hè? ;) :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:06:11 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90391296
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je toch maar een Nintendo DS gegeven hè? ;) :P.
Daar hebben we er al 2 van (DSi). En een wii ook :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:06:11 #231
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90391297
huh kerstcadeaus moeten toch pas 's ochtends op eerste kerstdag? of is dat alleen in Engeland de traditie?
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:06:47 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90391320
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef Blurred86 het volgende:
huh kerstcadeaus moeten toch pas 's ochtends op eerste kerstdag? of is dat alleen in Engeland de traditie?
Heiligenabend. Vandaag dus. Normaal gesproken na de kerk,maar wij hebben een alternatief programma i.v.m. de vakantie.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:08:07 #233
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90391372
aha, in Engeland moeten de kindertjes nog 1 nachtje wachten :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:12:08 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90391511
Kindertjes van het kdv lopen langs: mutsjes, rode wangetjes. Zo schattig! O+. Nee, ik heb geen kinderwens :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_90391774
Fijne kerst alvast allemaal :)

ik ben er voorlopig even niet, pm later wel waarom ofzo.. even wat tijd voor mezelf/onszelf nodig.. :*

Ja doei.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:18:40 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90391819
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne kerst alvast allemaal :)

ik ben er voorlopig even niet, pm later wel waarom ofzo.. even wat tijd voor mezelf/onszelf nodig.. :*

Ik miste je al!

Fijne kerst en pas goed op jezelf! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_90391973
Mo :* Fijne kerst en hopelijk tot snel :*
pi_90392139
Rooibos chocolade muntthee smaakt best wel... apart zeg maar. c_/
pi_90392192
Fijne kerst Mo! Zorg goed voor jezelf!

En ook de rest van de slankies: alvast hele fijne feestdagen!

:*

:W Ga even 'n paar daagjes onderduiken bij vrienden: heerlijk!
pi_90392465
Fijne kerst Mo + Mo-man en let goed op jezelf :*
pi_90393493
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef progje het volgende:
Fijne kerst Mo + Mo-man en let goed op jezelf :*
^^
pi_90393523
ik maak voor het eerst in mijn leven stoofpeertjes, maar horen die dingen zo hard te zijn?

Ze zijn qua hardheid net zo hard als bijv. een aardappel :?
:@
pi_90393536
Ondanks de misselijkheid toch maar een diepvriespak spinazie naar binnen gelepeld (na het opgewarmd te hebben, duh). Dat voelt iets beter. Een beetje laat bedenk ik me dat ik ook niet meer zo goed tegen chocola kan, dat zal ook niet geholpen hebben. Ik denk dat ik bij het kerstdiner de koffiechocolademuffins maar laat voor wat ze zijn.
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:57:03 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90393564
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik maak voor het eerst in mijn leven stoofpeertjes, maar horen die dingen zo hard te zijn?

Nee, ze horen zacht te zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_90393600
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef _aurum_ het volgende:

Ja, keihard horen ze te zijn. Laaaaaaaaaaaaaaaaaang koken, dan worden ze langzaam zacht. Lang & zachtjes koken, om precies te zijn.
pi_90393624
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ze horen zacht te zijn.
Nee malle, niet als ze nog rauw zijn.
pi_90393816
pi_90394210
zo geloof dat de crème brulee ook gelukt is *O*
pi_90395134
Strakjes ook beginnen met koken! :)
Heb mn humeur wel weer terug, gelukkig.
Pas op elkaar Mo en MrMo!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:40:02 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90395271
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee malle, niet als ze nog rauw zijn.
Niet zo agressief. Ik ging ervan uit _aurum_ de peertjes al in een pan had gehad.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:40:46 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90395297
Over een half uurtje kan ik eindelijk weg. Net nog even naar de AH geweest (waar het wel rustig was - godzijdank bejaardensupermarkt hier).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:12:41 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90396474
Bah, dat was heftig.
pi_90396523
he bah, XM...

Bah, het is zeker, ik zie de Duutser pas op 3 januari. Man, wat baal ik daar van.....
pi_90396602
:* voor XM en jgar
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:21:55 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90396806
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
Ondanks de misselijkheid toch maar een diepvriespak spinazie naar binnen gelepeld (na het opgewarmd te hebben, duh). Dat voelt iets beter. Een beetje laat bedenk ik me dat ik ook niet meer zo goed tegen chocola kan, dat zal ook niet geholpen hebben. Ik denk dat ik bij het kerstdiner de koffiechocolademuffins maar laat voor wat ze zijn.
Voel me net zo. Heb afgelopen week te vaak te vet en te zoet gegeten en ben naderhand iedere keer misselijk. Het wordt tijd weer normaal te gaan eten.

*gaat nu teruglezen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:23:23 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90396853
XM, Mo en Jagar: ondanks alles fijne dagen gewenst.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:27:48 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90397048
XM, was het een ' mooie ' crematie?

Jeager, wat sneu voor je! Echt klote....

Mo en Mr. Mo... rustig aan, jullie hebben het ook zo druk.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:27:50 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90397051
Mootje: geniet van de jullie-time, rust zoveel mogelijk uit enzo :*

XM: :* energie-slurpende aangelegenheden datte ;(

Jätje: dat valt ook al tegen! :{ :*

De AH was goed te doen, en ik heb alles wat ik nodig hebt! Er komt een vriend eten en ik maak een huge-ass lasagne :Y)

Oh en ik heb een nieuwe schoudertas gekocht, want de oude viel na enkele repareerpogingen definitief uit mekaar ):O

En lijstje.

O: twee sneetjes met twee gekookte eieren
L: stuk Surinaams kerstbrood met boter
T: euhh. kopje broccolisoep ofzo?
D: lasagne
T: paar musketkransjes
pi_90397185
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, dat was heftig.
;(

was het wel een "mooie" crematie? ik hoop dat alles verliep zoals ze wilden...
pi_90397195
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, XM...

Bah, het is zeker, ik zie de Duutser pas op 3 januari. Man, wat baal ik daar van.....
ach wat super K :(
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:31:19 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90397220
van het werk een echte bakkersstol met pakje roomboter (nou ja da's voor het concern niet zo duur :p )
Dus daar een paar plakken van.

Vanavond spaghetti met saus en kruiden uit pakje, ik hoef toch niet.. Neem salade een spinazie met wat tomatensaus.
Kan ik vanavond nog wat toastjes nemen..

Morgen 2 uur schaatsen

2e kerstdag een wandeltocht (georganiseerd) van 15 km
Beweging *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:32:10 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90397258
Op de tenenkrommende toespraak van zo'n P&O-eikel van zn werk na, was het een mooie plechtigheid ja. Heel emotioneel, dat wel.
pi_90397296
zo, alles klaar en gelukt _O_

de truffel mayonaise gelukkig ook :P

Hoofdgerecht valt verder weinig aan voor te bereiden... hopelijk gaat dat ook helemaal lukken..

Nog 2 uurtjes en dan zijn de dochters + vriendjes van mijn vriend er..
Hopelijk wordt het een gezellig avond.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:34:14 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90397354
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
van het werk een echte bakkersstol met pakje roomboter (nou ja da's voor het concern niet zo duur :p )
Dus daar een paar plakken van.

Vanavond spaghetti met saus en kruiden uit pakje, ik hoef toch niet.. Neem salade een spinazie met wat tomatensaus.
Kan ik vanavond nog wat toastjes nemen..

Morgen 2 uur schaatsen

2e kerstdag een wandeltocht (georganiseerd) van 15 km
Beweging *O*
He, uniek. Wat ik mij afvroeg. Je wilt toch 58 wegen? Waarom vind je het dan zo erg als je aangekomen bent?
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:39:02 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90397581
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

He, uniek. Wat ik mij afvroeg. Je wilt toch 58 wegen? Waarom vind je het dan zo erg als je aangekomen bent?
Nou niet zozeer heel erg maar een beetje eng, ben een beetje bang dat ik daarna doorsla ofzo..
Zoals heel veel mensen gebeurd en dan denken... nou, dit kan ook nog wel..
Ofzo
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:43:20 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90397741
Misschien net als met afvallen doen? In hele kleine stapjes? En dan proberen je gewicht op 57 als ondergrens te houden en 59 als bovengrens? Dus bij 57 iets meer eten en bij 59 wat minder?
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:47:44 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90397974
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien net als met afvallen doen? In hele kleine stapjes? En dan proberen je gewicht op 57 als ondergrens te houden en 59 als bovengrens? Dus bij 57 iets meer eten en bij 59 wat minder?
Dat is rationeel gezien wel het beste... Hoop dat ik het kan
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:49:10 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90398060
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is rationeel gezien wel het beste... Hoop dat ik het kan
Het lukt mij ook. Mijn bovengrens is 60, maar ik trap op de rem bij 59. Minder dan 57 kilo betekent voor mij meer eten.
pi_90398370
quote:

[..]

O grappig, dat wist ik niet!
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:57:01 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90398486
Laarsjes besteld! Hopelijk zijn ze leuk / niet te hoog of instabiel!

*O*

Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in :+
pi_90398543
Nu wil ik ook meedoen :P!!

vrijdag 24 december 2010 @ 16:58:57 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90398569
Die man vind ik minder.
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:03:31 #273
277802 _Calimero_
pi_90398782
Na 11 (!!!!)) jaar heb ik eindelijk een nieuwe wintersportjas gekocht :D

Paars, van the north face, heel blij mee, wel weer een rib minder in mijn lijf.

vrijdag 24 december 2010 @ 17:03:37 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90398788
Ik vind Susanne Smit mooi (die heks dus)
pi_90398869
Hij heeft Bieberhaar!

Meh, mijn ouders gaan over een uurtje de weg op. Ik vind het maar niks :X
Ik ging net mijn vader helpen de auto sneeuwvrij te maken :') djiez. NEE niet daarmee, NEE niet zo etc. En toen molde ie zelf de sneeuwschop. De tweede al. "Ik zei toch, koop een IJZEREN"
Wat niet eens waar is, want we moesten zelf kiezen zei ie toen.

Het is echt een lieverd mijn paps, totdat je met 'm moet werken *; (huiswerk wiskunde was altijd oorlog, na een paar keer mocht ie me niet meer helpen van mijn moeder. Hehe, we lijken teveel op elkaar).
pi_90398919
Maar ik ben benieuwd of ze de straat wel uit komen dalijk.
pi_90398951
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu wil ik ook meedoen :P!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pruillipjes met fotosoep en chirurgische ingrepen.

Welke mensenhater heeft toch besloten dat dat mooi zou zijn?
pi_90398982
Mooie jas Cali *O*
pi_90399056
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
Die man vind ik minder.
Ja hij is leuker op bewegend beeld.

Vanaf welke leeftijd krijgen mannen borsthaar trouwens :P?!!
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:14:22 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90399292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja hij is leuker op bewegend beeld.

Vanaf welke leeftijd krijgen mannen borsthaar trouwens :P?!!
Als ze schaamhaar krijgen. Een jaar of 15 dus.
pi_90399371
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef progje het volgende:

[..]

ach wat super K :(
^^

jullie kunnen tussendoor wel bijkletsen met skype toch?
pi_90399457
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
*O*

Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in :+
ik vind ze er leuk uitzien, hopelijk zitten ze ook lekker :Y :P
pi_90399466
Waarom wil je dat weten Pief? :')
pi_90399654
Ik ben aan het koken en ik vind het nog leuk ook ... hopelijk loopt morgen niet alles in de soep, maar het zal vast allemaal wel lekker smaken.

Mo, XM, Puff, Jagar, jullie kunnen allemaal wel een :* gebruiken volgens mij. En wel meer slankies, die ik nu niet noem maar niet vergeet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90399677
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
*O*

zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..

Helaas zaten ze bij mij niet lekker, maar hopelijk bij jou wel!
pi_90399708
Fijne kerst iedereen! :*
pi_90399710
Die gast heeft Ernie wenkbrouwen!
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:23:32 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90399725
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef progje het volgende:

[..]

zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..

Helaas zaten ze bij mij niet lekker, maar hopelijk bij jou wel!
:Y Yibyib!

Ik hoop het, heb toch maffe pootjes :D
pi_90400425
Ik heb een nieuw jurkje O+

pi_90400536
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:17 schreef Swietje het volgende:
Waarom wil je dat weten Pief? :')
Oh, omdat ik dacht dat dat pas vanaf 25/30 was of zo.
pi_90400757
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, omdat ik dacht dat dat pas vanaf 25/30 was of zo.
Mannen krijgen wel meer haargroei over hun lichaam wanneer hun hoofd kaler wordt. Dus er zit denk ik ook wel wat waarheid in jouw idee.
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:47:54 #292
331 Merel
Be here now.
pi_90400867
Oooooh het Kerstcircus in Carré was zo leuk, echt een aanrader! O+

En dan gaat Kerst nu echt beginnen hè? Maandag is het gelukkig weer voorbij.

En verder wilde ik op vanalles reageren maar dat ben ik alweer vergeten.
pi_90401099
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

jullie kunnen tussendoor wel bijkletsen met skype toch?
ja, dat wel. Absoluut. maar, het is stom omdat we elkaar nu ook voor kerst niet gezien heben door die K*t sneeuw. En dat is balen. Maar goed, niets aan te doen..
pi_90401356
Maria, mooie laarzen! :Y

Wij zouden vanavond naar mijn opa & oma gaan voor kerstmis (en daarna bij mijn ouders blijven slapen), maar we zijn min of meer ingesneeuwd :{ Gaat 'm dus niet worden vanavond, helaasch.

Misschien dat ik straks een wandeling ga maken met manlief <3
pi_90401499
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Na 11 (!!!!)) jaar heb ik eindelijk een nieuwe wintersportjas gekocht :D

Paars, van the north face, heel blij mee, wel weer een rib minder in mijn lijf.

[ afbeelding ]
Mooie kleur! O+
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:08:28 #296
277802 _Calimero_
pi_90401778
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje O+

[ afbeelding ]
Heel leuk!!
pi_90401817
bleh. kutkerst.
pi_90402137
Hallo positieverds O+

Ik ben een film aan het downloaden en de aardappeltjes staan in de oven. Morgen Boom Chicago en dan zondag chillen. Puurrfect!
pi_90402189
:')

Hoe komen jullie bij die jaartallen? :D

Is per man verschillend! Kalende mannen krijgen inderdaad meer lichaamshaar. Heeft met testosteron te maken. Meer testosteron is meer haar, kijk maar naar vrouwen in de menopauze.

Het eerste schaamhaar had ik al op de basisschool en borsthaar volgde 1,5jr later ofzo. Was ook niet de enige...
Buikhaar kwam sneller opzetten. Had op m'n 16e zo'n streep over m'n buik, was wel leuk om te merken dat er meiden waren die dat sexy vonden. :D

M'n zwager daarentegen kreeg op z'n 26e pas haar op z'n borst. Een stuk of 4 :')
pi_90402196
Ik ben best positief maar ik wil ook lekker eten. Ennnnn dat gaat niet door. Nou dan ga ik wel een sapkuur doen of zo doei.
pi_90402285
PF, Ancilla was meest sexy vegetarier 2009! En af en toe lees je ook de interviews in de playboy :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')