Jij hebt geen kinderenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Swietje het volgende:
Jeutjeeeeeeeeeee. Wat VEEL. Ik vond 5 cadeaus al meer dan te veel.
Ik vind het ook vreselijk.quote:
jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zorgvuldig de Intertoysgids doorspitten voor kadootjes voor op het verlanglijstje, inclusief paginanummers, geselecteerd op:
- potentiële gaafheid
- budget ouders
- alsnog meerdere kadootjes kunnen krijgen binnen aforementioned budget![]()
- langdurig meegaan van kadootje![]()
Dat waren nog es tijden![]()
jij hield nog rekening met budgetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zorgvuldig de Intertoysgids doorspitten voor kadootjes voor op het verlanglijstje, inclusief paginanummers, geselecteerd op:
- potentiële gaafheid
- budget ouders
- alsnog meerdere kadootjes kunnen krijgen binnen aforementioned budget![]()
- langdurig meegaan van kadootje![]()
Dat waren nog es tijden![]()
Ja daar kan een mens toch niet op levenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aardappeltjes met knoflook is keilekker joh!
The internetz werkt! Lief is een held! Wat gaat T-mobile daar blij mee zijn!
Ja wat zullewezegge, zus en ik hebben vanaf jeugdige leeftijd meegekregen dat geld niet aan pappa en mamma hun rug groeide en dat we dus onze kadootjeswensen ietwat moesten aanpassenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij hield nog rekening met budget
Ik zette gewoon overdreven grote kruizen bij wat ik leuk vind en liet de gids toevallig slingeren
Niet dat ik ooit iets kreeg uit de gids, dus mijn hints waren schijnbaar niet duidelijk genoeg
M'n zus koopt ze het hele jaar door en geeft ze pas met sinterklaas. Ook kids en geen tijd om te shoppen en in te pakken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk.Echt, haat cadeautjes bedenken, kopen, inpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |