Hoi. Ga eens eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
Wat leuk Vik! Is het wederzijds? Vraag ik nu te veel?
Stoere laars en mooie hak Progje.
- lijstje
O: 1 boterham appelstroop
L: 1 boterham pindakaas
T: appel
D: banaan
zou mijn lijf zich voorbereiden op 3 kerstdiners in 2 dagen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik heb volgens mij die (rijg)laarsjes gekocht die Perruche hier ooit liet zien (hush puppies).
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.ukquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]wat leuk! Dat je dat nog weet
Waar heb je ze gekocht? In NL?
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.uk
Ik wilde ook eigenlijk half sučde, maar die kon ik helaas nergens vinden in mijn maat. Nu de zwarte gekozen, na enig twijfelen n.a.v. de plaatjes, maar vind ze mooier in 't echt. En hush puppies lopen altijd heerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?
Je kan ze toch nog terug sturen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga denk ik alsnog maar die geyle laarzen bestellen.
Ja, daarom. Gratis retourservice.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan ze toch nog terug sturen?
En dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom. Gratis retourservice.
just one of the guysquote:
ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
Ik had gisteren bijna die van XM besteld, die grijze. Ik vind ze prachtig. Maar toen bedacht ik me dat ik die van H&M zelfs nog nooit gedragen heb. Dus toen mocht ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
De Ugg outlet in R'dam. Ik heb ze in verschillende maten nog zien liggen maar het gaat wel hard!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef Perruche het volgende:
Swietje, waar heb je die ugg gympen gekocht? Ik wil ze ook graag kopen, mijn oude sneakers zijn aan vervanging toe..
Hihi, een kerstdiner met onbekende interessante mensen is nog wel 't bestequote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Swietje het volgende:
Kerst is leukkkkkkk. Als het zonder familie gevierd kon worden.Maar goed ik maak er 't beste van!
Lijstje:
O: boterham chorizo, halfvolle melk
L: ciabatta met noten, shoarma en knoflooksaus
D: goulashsoep en stokbroodjes met kruidenboter, toetje?
T: verse sinaasappelsap
Ja, uiteindelijk had ik nog wel even tijdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blijkbaar toch leuk gewinkeld swietje?
Waarom niet? En waarom heb je dat voor hem gekocht? Is hij geīnteresseerd in de Scientology Church?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn vriend is helemaal niet blij met het boek van L. Ron Hubbard dat ik voor m kocht
Hij durft t niet in de kast te zetten, terwijl hij altijd graag afgeeft op idioten die een religie gecreëerd hebben rond een sciencefiction auteur. En omdat het een euro was bij de actionquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom heb je dat voor hem gekocht? Is hij geīnteresseerd in de Scientology Church?
Met olie. Babyolie oid!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe krijg je waterproof mascara van je ogen af?
Zou ik gewoon proberen. Die kun je daarna met facewash gewoon afwassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O eh.. Ik heb net wel zonnebloemolie gekocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |