Samen koken wel.. Maar samen feesten is nog leuker!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zou jij dat wel leuk vinden? Samen een beetje koken en cadeautjes?
Ja dat vind ik ook leuk. Maarrrr het gaat altijd zo vervelend bij mijn ouders. Nu willen ze daar kerst vieren ipv bij mijn oma. Haal dan ook een kerstboom etc. En het huis ligt in puin (verbouwing) etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef conleche het volgende:
Vorig jaar vond je het toch leuk toen het zo kneuterig bij je schoonfamilie was? Dat kan je ook zelf creëren hè? Ik zeg niet dat je dat moet doen hoor, maar stel dat je dat deep down wel gezellig zou vinden moet je dat gewoon voorstellen. Als hij dat dorky vindt, nou, dan weet je dat ook weer. Niet van te voren al rekening mee houden.
Omdat ik erg laat opstond (slecht geslapen vannacht en pas 's ochtends lukt het een beetje, vandaar)quote:
Klopt, want ik slaap de hele week al ruk en ik ben m'n ritme volledig kwijt. Hoop daar in het nieuwe jaar verandering in te brengen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Heb je al paar keer gehad deze week dat je zo laat opstond of niet?
Gewoon niet kunnen slapen, of lig je 's avonds te piekeren in bed o.i.d. ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, want ik slaap de hele week al ruk en ik ben m'n ritme volledig kwijt. Hoop daar in het nieuwe jaar verandering in te brengen.
Oh, er zijn verschillende (negatieve, maar gelukkig ook positieve) redenen waarom ik niet kan slapen, maar één ervan is wel dat ik me een beetje zorgen maak over de toekomst, qua werk enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon niet kunnen slapen, of lig je 's avonds te piekeren in bed o.i.d. ?
Er is iemand die mij heel blij maakt jaquote:
De mensen zijn allemaal afgelopen week al gegaan. Ik heb ook express vandaag boodschappen gedaan. Heerlijk rustig.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
De stad was helemaal niet druk. Had een soort kerstgekte verwacht, maar het was rustiger dan een doorsnee woensdagmiddag.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Swietje het volgende:
D'r zit wel paprika enz. in m'n goulashsoep.. maar echt veel is het niet nee.. hmm.. misschien doet moeders er nog iets van rauwkostsalade bij..
Ja ik weet dat het donderdag is, maar had toch nog wel redelijk wat scholieren enzo verwacht. Hebben er hier genoeg van, en die hebben vakantie. De rust mocht niet baten trouwens, geen kleren gevonden. Wel regenlaarzen, zwarte met witte stippen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef Perruche het volgende:
Dat komt omdat het donderdag is vandaag chicomensen moeten gewoon werken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Dag is nog niet om...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
Wat leuk Vik! Is het wederzijds? Vraag ik nu te veel?
Stoere laars en mooie hak Progje.
- lijstje
O: 1 boterham appelstroop
L: 1 boterham pindakaas
T: appel
D: banaan
zou mijn lijf zich voorbereiden op 3 kerstdiners in 2 dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi. Ga eens eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
Wat leuk Vik! Is het wederzijds? Vraag ik nu te veel?
Stoere laars en mooie hak Progje.
- lijstje
O: 1 boterham appelstroop
L: 1 boterham pindakaas
T: appel
D: banaan
zou mijn lijf zich voorbereiden op 3 kerstdiners in 2 dagen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik heb volgens mij die (rijg)laarsjes gekocht die Perruche hier ooit liet zien (hush puppies).
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.ukquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]wat leuk! Dat je dat nog weet
Waar heb je ze gekocht? In NL?
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.uk
Ik wilde ook eigenlijk half suède, maar die kon ik helaas nergens vinden in mijn maat. Nu de zwarte gekozen, na enig twijfelen n.a.v. de plaatjes, maar vind ze mooier in 't echt. En hush puppies lopen altijd heerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?
Je kan ze toch nog terug sturen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga denk ik alsnog maar die geyle laarzen bestellen.
Ja, daarom. Gratis retourservice.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan ze toch nog terug sturen?
En dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom. Gratis retourservice.
just one of the guysquote:
ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
Ik had gisteren bijna die van XM besteld, die grijze. Ik vind ze prachtig. Maar toen bedacht ik me dat ik die van H&M zelfs nog nooit gedragen heb. Dus toen mocht ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |