Ik heb dan ook gegoogled op 'ugly boots'.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke laarzen in de OP trouwens.
Nee joh, daar pas je twee keer in! Ik vind haar wel heel leuk, Caroquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kreeg laatst te horen dat ik op haar lijk, maar niet qua figuur hoop ik![]()
.
Ja, preciesquote:
Ja nou echt, sprekendquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, iemand zei ook dat ik op Irene Moors leek, dus ja. Ik neem het allemaal niet zo serieus
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, iemand zei ook dat ik op Irene Moors leek, dus ja. Ik neem het allemaal niet zo serieus
.
Ik vind haar nu jonger ogen dan vijf jaar geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuu.
Ik vind Irene Moors zo 'oud'. Zelfs toen ze nog jong was.
Verbaal castrerenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Monica Lewinsky, dat heb ik ook tig keer moeten horen. Vaak gevolgd door de vraag of ik van sigaren hield.
Gevonden Hilmar Mulder dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik schijn ook op iemand te lijken. Kom even niet op haar naam, maar ze is hoofdredacteur van een blaadje als Glossy.
Meh, ik vind jou leuker!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Monica Lewinsky, dat heb ik ook tig keer moeten horen. Vaak gevolgd door de vraag of ik van sigaren hield.
ff gegoogled, want ze zegt me niks, heb je een keer gezien maar natuurlijk, maar ik kan me er wel iiiiets bij voorstellenquote:
quote:Skype kampt met grootschalige storing
Uitgegeven: 22 december 2010 18:48
Laatst gewijzigd: 22 december 2010 18:51
AMSTERDAM - Vele mensen hebben wereldwijd problemen met het bereiken van de populaire chat- en telefoondienst Skype.
© ANPDe problemen ontstonden aan het eind van de middag, Nederlandse tijd. Wereldwijd doen vele mensen via diensten als Twitter hun beklag over het feit dat ze de dienst niet kunnen bereiken.
Skype zelf maakt op Twitter melding van het feit dat sommigen inlogproblemen hebben. Het bedrijf zegt te onderzoeken wat er precies aan de hand is.
De dienst blijft in populariteit groeien. Vorige maand nog bereikte Skype een nieuw record met 25 miljoen mensen die het tegelijkertijd gebruikten.
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ff gegoogled, want ze zegt me niks, heb je een keer gezien maar natuurlijk, maar ik kan me er wel iiiiets bij voorstellen.
Kunnen jullie elkaar niet halverwege treffen op zijn conferentie ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook even mopperen?
Door die stomme vlucht van me heb ik de duutser nu niet gezien, voor kerst. Nu zijn deadlines voor zijn conferentie in januari verandert, en is er een kans dat we elkaar pas in het nieuwe jaar zien, en het enige weekend in het nieuwe jaar dat we samen hebben zonder stress moet ik naar een verjaardag van een vriendin 2 jaar geleden. En die vriendin heb ik sinds maart niet meer gezien..
En ik mis hem zo...
Aww, dat is wel echt zuur inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook even mopperen?
Door die stomme vlucht van me heb ik de duutser nu niet gezien, voor kerst. Nu zijn deadlines voor zijn conferentie in januari verandert, en is er een kans dat we elkaar pas in het nieuwe jaar zien, en het enige weekend in het nieuwe jaar dat we samen hebben zonder stress moet ik naar een verjaardag van een vriendin 2 jaar geleden. En die vriendin heb ik sinds maart niet meer gezien..
En ik mis hem zo...
het probleem is dat hij nog heeel veel werk moet verzetten voor die conferentie. We zijn wel een week samen in Duitsland, maar dat wordt niet veel meer dan naast elkaar slapen. Hij heeft de 7e de deadline, dat is vrijdag, dan is het weekend vrij, maandag en dinsdag moet hij van alles voorbereiden en lesgeven, woensdag gaat hij weg, en donderdag vlieg ikw eer naar Zweden. Het is gewoon stom.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet halverwege treffen op zijn conferentie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vind hem ook tof!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verdurrie Puff, nu wil ik dat rokje!
Zoals Audrey Hepburn!? *inkoppertje*quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
ik lijk op mezelfWel een keer gehoord dat ik een klassieke schoonheid ben
Zal het allochtonengehalte wel zijn ofzo
Ik zie weinig allochtoons aan jou op FB? (ik verwachtte echt iemand met een mediterraans uiterlijk, viel dat even tegenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
ik lijk op mezelfWel een keer gehoord dat ik een klassieke schoonheid ben
Zal het allochtonengehalte wel zijn ofzo
Nee nee, d'r is maar één Uniek!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
We sijn geweun ollemoal UNIEK.
Okee, ons aaigeste aaigeh dan!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee, d'r is maar één Uniek!.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoals Audrey Hepburn!? *inkoppertje*
mijn godquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb volgens mij geen lookalikes
En ik vind dit heule lelijke schoenen![]()
[ afbeelding ]
Omg! Wat wil je daarmee zeggen, hmmm??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Swietje het volgende:
Ze zouden je wel goed staan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Moet echt niet aan espresso denken, beetje ziek en misselijk...ik heb vandaag mijn laatste werkdag en ben daarna net als Puff betaald werkloos. Lijkt me best fijn
Kan ik me voorstellen hoor! Ik heb nu vier jaar onafgebroken opdrachten gehad, niet dat dat nu zo lang is, maar twee weken op deze manier vrij lijkt me wel even lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!
Maar morgen heb ik een gesprek, dus wie weet!
Heb btw ook een handmatige espresso/koffiezetter hoor, zo'n automaat lijkt me niets!
Hmz... ik wil wel graagquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want je bent nog niet optimaal (voor jouw doen)
ja, ik wil nu ook graagquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... ik wil wel graagmaar zie erg op tegen het staan/zitten gebeuren met m'n knieën en heupkens op dit moment. Misschien beter om ff een uurtje op de hometrainert te gaan, gewoon easy going
.
WTFquote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens feestboek word ik volgend jaar mogelijk vermoord door Ewelina![]()
.
Dat!quote:
Voor het kerstdiner? ik vind stoofpeertjes echt lekker, mijn vriendje niet, maar ja die moet maar niet zeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat!
Mijn moeder belde gister, wel 1000x vragen of ze nog wat kon doen. Uiteindelijk haar maar gevraagd om stoofpeertjes te maken. Helemaal opgelucht dat ze ook wat kon doen.
Het went................... nietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
kan het me voorstellen swiet.. ben nu een béétje afhankelijk van Mr.Mo (lig weer in bed want begon toch weer slechter te worden) en vind het al afgrijselijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Succes met je gesprek, alvast. Een intake-gesprek bij een inlener, neem ik aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!
Maar morgen heb ik een gesprek, dus wie weet!
Heb btw ook een handmatige espresso/koffiezetter hoor, zo'n automaat lijkt me niets!
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, pas-sessie gehad. Foto's gemaakt, maar geen goed licht in de slaapkamer, dus het is niet te zien.
Grijze suede laarzen: geen porem. Moet echt iets in donkere tint onder
Open pumps met plateau: kan
C&A schoentjes met brede wreefband: prima, maar die plekken op m'n benen he...![]()
Meh.
Rok is ruim over de knie.
Ook nog geprobeerd om zwarte nieuwe jurkje vast te leggen, maar je ziet de details niet, waardoor het 1 zwart geheel lijkt.
Beste foto, zonder schoenen thoughAls kleedadviesfoto is 'ie waardeloos. Als foto om op te zien hoe mooi jouw lijnen zijn daarentegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, daar hebben jullie ook niks aan. Je ziet links op mn kuit een paars vlekje, nou, daar zit de voorkant dus helemaal vol mee. Je ziet het dus wel goed door de panty heen.
Een maillot of hele dikke panty is denk ik niet mooi onder die rok, dus ik dub over de laarzen.
Hmz. Laat ik eerst maar eens gaan ontbijten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Idd. Andere foto, XM!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Als kleedadviesfoto is 'ie waardeloos. Als foto om op te zien hoe mooi jouw lijnen zijn daarentegen..
Dat dus!!Ik had dit in mijn hoofd:quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
En onzin dat je kuit overgaat in je voet zonder enkel.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik krijg al pijn in m'n voeten als ik er naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, daar hebben jullie ook niks aan. Je ziet links op mn kuit een paars vlekje, nou, daar zit de voorkant dus helemaal vol mee. Je ziet het dus wel goed door de panty heen.
Een maillot of hele dikke panty is denk ik niet mooi onder die rok, dus ik dub over de laarzen.
Hmz. Laat ik eerst maar eens gaan ontbijten.
maar staat wel leuk
Ja doei.
Die panty's zijn met achternaadquote:Op donderdag 23 december 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!!Ik had dit in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Die hakken staan echt precies goed! En een panty met achternaad zou mooi zijn. Voor de rest ben je echt heul mooi slank!!(en wil ik het woord vadsig uit jouw mond dus niet meer horen!!)
Nou dan zou ik dat gewoon doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die panty's zijn met achternaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes anna! Hoeveel kilo's wil je er nog af ?lijstje uniek, geen cola-beerenburg erbij vandaag?!
Vanavond na het sporten, lekker hangen op de bank! Ben me toch een portie lui
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kerst
![]()
Jammer dat het zo'n commercieel vreetfestijn geworden is.crap in = crap out
Oh, wij hebben kerstcadeautjes met sinterklaasgedichtenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Heb niets tegen gezellig met de familie en geliefden samen eten, maar heb er wel iets tegen wel dat mensen als makke schapen de commercie achterna lopen. Mega drukte, mega pintransacties, cadeautjes onder de boom.
Waar is de tijd gebleven dat kinderen treintje speelden met schoenpoetsborstels en dat je met stamppot een kuiltje kreeg voor de jus
Dat hebben we zelf in de hand, als we ons zelf in de hand hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Ben bang dat die tijd allang vervlogen is loveli...
Treintje spelen met schoenpoetsborstels? Hoe oud ben jij? 94?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Heb niets tegen gezellig met de familie en geliefden samen eten, maar heb er wel iets tegen wel dat mensen als makke schapen de commercie achterna lopen. Mega drukte, mega pintransacties, cadeautjes onder de boom.
Waar is de tijd gebleven dat kinderen treintje speelden met schoenpoetsborstels en dat je met stamppot een kuiltje kreeg voor de jus
Idd, kom op loveli, dat deden ze in jouw tijd al niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Treintje spelen met schoenpoetsborstels? Hoe oud ben jij? 94?Ouwe mopperkont. Stamppot met jus kan je de rest van de winter wel eten!
Wees iig blij met die paar dagen dat mensen aardig tegen elkaar zijn. Anders zouden ze elkaar 365 dagen per jaar als stront behandelen. Beter 2 dagen per jaar dan helemaal nietquote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef neen het volgende:
Met kerst moet je aardig tegen iedereen zijnde rest van het jaar mag je ze als stront behandelen
de kerstgedachte, wat een gelul beter gaan mensen gewoon het hele jaar normaal met elkaar om.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze al? Ik vind 'm echt geniaal!
Co, het is V1z0R, niet V1z0rquote:
Ik twijfelde nog of ik naar boven zou scrollen, maar ik vond dit wel mooi genoeg. Wordt misschien tijd voor een bijnaam voor die jongen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co, het is V1z0R, niet V1z0r.
En hij mag dat, want hij is een schatje! (mits 'ie zich onthoudt van vrouwonvriendelijke opmerkingen)
Je moet gewoon is zeggen dat dat Drents eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Wordt bang om hier nog wat te zeggen
Stel je voor dat ik het nog is doeDan zullen de rapen nog wel is gaar kunnen zijn!
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet gewoon is zeggen dat dat Drents eens.
Ja jij kletst je altijd onder je fouten uit met 'Dat is een Friezisme'. Dat doet mijn moeder ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet gewoon is zeggen dat dat Drents eens.
Suggesties?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik naar boven zou scrollen, maar ik vond dit wel mooi genoeg. Wordt misschien tijd voor een bijnaam voor die jongen.![]()
En niet eensch wat betreft het toestaan van fouten aan schatjes. Ik vind is/eens me/mijn doodzonden.
Maar om nou alleen daarom naar Drenthe te gaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
Als we in nederland de sharia invoeren kunnen we mensen die zulke taalfouten maken gewoon stenigen![]()
Linkje? Ik heb nl. nog niet genoeg laarzen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef progje het volgende:
zag ik geweldige laarzen in de sales, ik helemaal![]()
zit er aan de achterkant een strik / lint *snif* en toen vond ik ze niet meer leuk
Stenigen met hunebedden lijkt me wel een heuse attractie hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar om nou alleen daarom naar Drenthe te gaan...
was gewoon in een schoenenwinkel hier in het centrumquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Treintje spelen met schoenpoetsborstels? Hoe oud ben jij? 94?Ouwe mopperkont. Stamppot met jus kan je de rest van de winter wel eten!
Samen kerst vieren kan toch wel heel leuk zijn... Think it over babequote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zie de date pas weer na kerst. En ik zou hem gister zien
Dus ik nou fijn kerstfeest dan maar..
En hij: ja jij ook!
En ik: ik vier geen kerst.........
Ben meer van de O&N
Dus toen wilde hij samen kerst vieren. Tweede kerstdag. Feesten.
Ik zei maar dat ik al plannen had
Ja dattem!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ehm. dan had je toch gewoon kunnen zeggen dat je hem wel wilde zien, maar dat je niet per se kerst hoeft te vieren?
Met vieren bedoelde hij feesten. (Denk niet dat hij een kerst diner met cadeautjes bedoeldequote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ehm. dan had je toch gewoon kunnen zeggen dat je hem wel wilde zien, maar dat je niet per se kerst hoeft te vieren?
Maar wrom?? Het is toch wel leuk om 1 dag wat samen te doen? Je gaat toch geen bindingsangst ontwikkelen na 1 verbroken relatie? Niet doen hoor. Go with the flow en zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zei maar dat ik al plannen had
Maar zou jij dat wel leuk vinden? Samen een beetje koken en cadeautjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met vieren bedoelde hij feesten. (Denk niet dat hij een kerst diner met cadeautjes bedoelde!!)
I fucking hate christmasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar wrom?? Het is toch wel leuk om 1 dag wat samen te doen? Je gaat toch geen bindingsangst ontwikkelen na 1 verbroken relatie? Niet doen hoor. Go with the flow en zo.
Samen koken wel.. Maar samen feesten is nog leuker!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zou jij dat wel leuk vinden? Samen een beetje koken en cadeautjes?
Ja dat vind ik ook leuk. Maarrrr het gaat altijd zo vervelend bij mijn ouders. Nu willen ze daar kerst vieren ipv bij mijn oma. Haal dan ook een kerstboom etc. En het huis ligt in puin (verbouwing) etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef conleche het volgende:
Vorig jaar vond je het toch leuk toen het zo kneuterig bij je schoonfamilie was? Dat kan je ook zelf creëren hè? Ik zeg niet dat je dat moet doen hoor, maar stel dat je dat deep down wel gezellig zou vinden moet je dat gewoon voorstellen. Als hij dat dorky vindt, nou, dan weet je dat ook weer. Niet van te voren al rekening mee houden.
Omdat ik erg laat opstond (slecht geslapen vannacht en pas 's ochtends lukt het een beetje, vandaar)quote:
Klopt, want ik slaap de hele week al ruk en ik ben m'n ritme volledig kwijt. Hoop daar in het nieuwe jaar verandering in te brengen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Heb je al paar keer gehad deze week dat je zo laat opstond of niet?
Gewoon niet kunnen slapen, of lig je 's avonds te piekeren in bed o.i.d. ?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt, want ik slaap de hele week al ruk en ik ben m'n ritme volledig kwijt. Hoop daar in het nieuwe jaar verandering in te brengen.
Oh, er zijn verschillende (negatieve, maar gelukkig ook positieve) redenen waarom ik niet kan slapen, maar één ervan is wel dat ik me een beetje zorgen maak over de toekomst, qua werk enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon niet kunnen slapen, of lig je 's avonds te piekeren in bed o.i.d. ?
Er is iemand die mij heel blij maakt jaquote:
De mensen zijn allemaal afgelopen week al gegaan. Ik heb ook express vandaag boodschappen gedaan. Heerlijk rustig.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
De stad was helemaal niet druk. Had een soort kerstgekte verwacht, maar het was rustiger dan een doorsnee woensdagmiddag.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Swietje het volgende:
D'r zit wel paprika enz. in m'n goulashsoep.. maar echt veel is het niet nee.. hmm.. misschien doet moeders er nog iets van rauwkostsalade bij..
Ja ik weet dat het donderdag is, maar had toch nog wel redelijk wat scholieren enzo verwacht. Hebben er hier genoeg van, en die hebben vakantie. De rust mocht niet baten trouwens, geen kleren gevonden. Wel regenlaarzen, zwarte met witte stippen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef Perruche het volgende:
Dat komt omdat het donderdag is vandaag chicomensen moeten gewoon werken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Dag is nog niet om...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
Wat leuk Vik! Is het wederzijds? Vraag ik nu te veel?
Stoere laars en mooie hak Progje.
- lijstje
O: 1 boterham appelstroop
L: 1 boterham pindakaas
T: appel
D: banaan
zou mijn lijf zich voorbereiden op 3 kerstdiners in 2 dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Hoi. Ga eens eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
Wat leuk Vik! Is het wederzijds? Vraag ik nu te veel?
Stoere laars en mooie hak Progje.
- lijstje
O: 1 boterham appelstroop
L: 1 boterham pindakaas
T: appel
D: banaan
zou mijn lijf zich voorbereiden op 3 kerstdiners in 2 dagen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik heb volgens mij die (rijg)laarsjes gekocht die Perruche hier ooit liet zien (hush puppies).
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.ukquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]wat leuk! Dat je dat nog weet
Waar heb je ze gekocht? In NL?
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Haha, ja, vond ze namelijk zo leuk toen ik ze hier voorbij zag komen dat 't is blijven hangen. En uiteindelijk kon ik ze toch niet weerstaan. Heb ze online besteld bij schuh.co.uk
Ik wilde ook eigenlijk half suède, maar die kon ik helaas nergens vinden in mijn maat. Nu de zwarte gekozen, na enig twijfelen n.a.v. de plaatjes, maar vind ze mooier in 't echt. En hush puppies lopen altijd heerlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat grappig! Ik heb ze eerst ook bij Schuh gekocht maar uiteindelijk bij een klein zaakje, daar hadden ze de half suede versie. Welke kleur heb je genomen?
Je kan ze toch nog terug sturen?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga denk ik alsnog maar die geyle laarzen bestellen.
Ja, daarom. Gratis retourservice.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan ze toch nog terug sturen?
En dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom. Gratis retourservice.
just one of the guysquote:
ik ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
Ik had gisteren bijna die van XM besteld, die grijze. Ik vind ze prachtig. Maar toen bedacht ik me dat ik die van H&M zelfs nog nooit gedragen heb. Dus toen mocht ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
De Ugg outlet in R'dam. Ik heb ze in verschillende maten nog zien liggen maar het gaat wel hard!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef Perruche het volgende:
Swietje, waar heb je die ugg gympen gekocht? Ik wil ze ook graag kopen, mijn oude sneakers zijn aan vervanging toe..
Hihi, een kerstdiner met onbekende interessante mensen is nog wel 't bestequote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Swietje het volgende:
Kerst is leukkkkkkk. Als het zonder familie gevierd kon worden.Maar goed ik maak er 't beste van!
Lijstje:
O: boterham chorizo, halfvolle melk
L: ciabatta met noten, shoarma en knoflooksaus
D: goulashsoep en stokbroodjes met kruidenboter, toetje?
T: verse sinaasappelsap
Ja, uiteindelijk had ik nog wel even tijdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blijkbaar toch leuk gewinkeld swietje?
Waarom niet? En waarom heb je dat voor hem gekocht? Is hij geïnteresseerd in de Scientology Church?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn vriend is helemaal niet blij met het boek van L. Ron Hubbard dat ik voor m kocht
Hij durft t niet in de kast te zetten, terwijl hij altijd graag afgeeft op idioten die een religie gecreëerd hebben rond een sciencefiction auteur. En omdat het een euro was bij de actionquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom heb je dat voor hem gekocht? Is hij geïnteresseerd in de Scientology Church?
Met olie. Babyolie oid!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe krijg je waterproof mascara van je ogen af?
Zou ik gewoon proberen. Die kun je daarna met facewash gewoon afwassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O eh.. Ik heb net wel zonnebloemolie gekocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |