abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2010 @ 09:12:41 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90330225
Sure :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90330274
Dank je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90330581
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens feestboek word ik volgend jaar mogelijk vermoord door Ewelina :') _O-.
WTF :') Beware! })
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90330626
Ik ga vanavond koken voor 3 mensen en mezelf *O*

Voor: salade met walnoten, warme geitenkaas en balsamico dressing (of honingmosterd, nog even kijken)
Hoofd: risotto met paddestoelen met ernaast gegrilde groenten (courgette en tomaat denk ik)
Na: stoofpeertjes gekookt in zoete witte wijn, kaneel en citroensap, met kaneelslagroom en vanilleijs

:9

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 23-12-2010 09:36:30 ]
pi_90330651
nom!

klinkt erg lekker :9
Ja doei.
  donderdag 23 december 2010 @ 09:34:58 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90330731
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
nom!

klinkt erg lekker :9
Dat!

Mijn moeder belde gister, wel 1000x vragen of ze nog wat kon doen. Uiteindelijk haar maar gevraagd om stoofpeertjes te maken. Helemaal opgelucht dat ze ook wat kon doen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90330736
ja ik hoop dat het dat ook zal zijn :') gisteren de stoofpeertjes al gemaakt, vandaag als ik thuis kom om 6 uur meteen de risotto opzetten (met paddestoelenfond van de appie, geen tijd om zelf te maken helaas), het is moeilijk dinertje plannen als je 40 uur werkt :')

Voel je je al een beetje beter Mo?

Is er hier trouwens wel eens iemand naar Boom Chicago geweest?
pi_90330767
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat!

Mijn moeder belde gister, wel 1000x vragen of ze nog wat kon doen. Uiteindelijk haar maar gevraagd om stoofpeertjes te maken. Helemaal opgelucht dat ze ook wat kon doen :').
Voor het kerstdiner? ik vind stoofpeertjes echt lekker, mijn vriendje niet, maar ja die moet maar niet zeuren :P hij had gisteren wel heel lief linzensoep gemaakt O+

Zijn je kerstboodschappen al binnen XM?
pi_90330771
Het vriendje van m'n vriendin heeft er gewerkt tijdens z'n jaar in Nederland en ik heb er vorig jaar O&N gevierd, Perruche. Heb er alleen nooit een show gezien.
pi_90330778
ja! Gelukkig wel. Als het zo blijft ga ik misschien wel even mee uit eten met Mr.Mo en z'n werk... visjes eten bij de japanner geloof ik.. alternatief: blik soep ofzo vind ik wat minder :@

oh, en Boom Chicago! Ik vond 't leuk! Toen Mr.Mo en ik net samen waren heb ik het hem als verjaardagscadeautje gegeven :)
Ja doei.
pi_90330831
:D Het is inderdaad misschien ook wel wat om te solliciteren voor mijn vriendje. De shows zijn Engelstalig toch?

Er is nu een aanbieding voor 12 euro voor 2 personen, en aangezien we nog geen kerstmisplannen hebben is dat misschien wel leuk... :)
pi_90330859
Er werken vrijwel alleen maar mensen uit het buitenland, die op doorreis zijn of zo. Vriendje van m'n vriendin werkte wel ook echt 60, 70 uur per week.
pi_90330972
Wat deed ie daar als ik vragen mag?
pi_90331079
In de bediening en achter de bar, dat soort dingen. En veel drinken. :').
pi_90331438
Goedemorgen.... wat haat ik het om zo afhankelijk te zijn van bepaalde dingen.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. sorry frustratie. :(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_90331499
kan het me voorstellen swiet.. ben nu een béétje afhankelijk van Mr.Mo (lig weer in bed want begon toch weer slechter te worden :') ) en vind het al afgrijselijk :') -O-

:*
Ja doei.
pi_90331683
:W vanmorgen 30 minuten door een vers laagje sneeuw geploeterd, nu zometeen de kerstboodschappen maar eens binnenhalen.

Lijstje:
T: 1 beschuit met hagelslag
S: 30 minuten hardlopen
O: bakje yoghurt met muesli
L: geen idee
T: 2 mandarijntjes
D: paddestoelen risotto met pancetta en wat broccoli
T: iets lekkers.
pi_90331771
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
kan het me voorstellen swiet.. ben nu een béétje afhankelijk van Mr.Mo (lig weer in bed want begon toch weer slechter te worden :') ) en vind het al afgrijselijk :') -O-

:*
Het went................... niet :P

Maar ik zou om 10u naar Rotterdam gaan, beetje shoppen & daarna naar ziekenhuis voor controle.. maar er is iets mis met rolstoel dus er moet een monteur komen.. Had gezegd dat 'ie voor 10 uur moest komen omdat ik naar 't ziekenhuis moet. Bel ik om half 10 waar die blijft, is ie nog niet onderweg!!!!!! 8)7 :( Dus daar gaat m'n rondje shoppen voor 't ziekenhuis :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_90331883
Nou Swiet, ik was gisteren aan het winkelen in Rotterdam en het was zo druk en lange rijen, dat was niet leuk meer! Ik werd er echt chagrijnig van! :@ Het zal nu alleen maar erger zijn vrees ik...
Maar anderen vinden dat natuurlijk keigezellig :+
  donderdag 23 december 2010 @ 10:18:56 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90331959
Das balen Swiet. Kan me je frustraties goed voorstellen!

Perruche: albert heeft gister bijna alles gebracht. Alle essentiële dingen waren leverbaar *O*.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:32:23 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90332337
OK, pas-sessie gehad. Foto's gemaakt, maar geen goed licht in de slaapkamer, dus het is niet te zien :').

Grijze suede laarzen: geen porem. Moet echt iets in donkere tint onder
Open pumps met plateau: kan
C&A schoentjes met brede wreefband: prima, maar die plekken op m'n benen he... :{

Meh.

Rok is ruim over de knie.

Ook nog geprobeerd om zwarte nieuwe jurkje vast te leggen, maar je ziet de details niet, waardoor het 1 zwart geheel lijkt.

Beste foto, zonder schoenen though :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90332388
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!
Maar morgen heb ik een gesprek, dus wie weet!
Heb btw ook een handmatige espresso/koffiezetter hoor, zo'n automaat lijkt me niets!
Succes met je gesprek, alvast. Een intake-gesprek bij een inlener, neem ik aan?

En wat voor espressoapparaat heb je dan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90332450
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, pas-sessie gehad. Foto's gemaakt, maar geen goed licht in de slaapkamer, dus het is niet te zien :').

Grijze suede laarzen: geen porem. Moet echt iets in donkere tint onder
Open pumps met plateau: kan
C&A schoentjes met brede wreefband: prima, maar die plekken op m'n benen he... :{

Meh.

Rok is ruim over de knie.

Ook nog geprobeerd om zwarte nieuwe jurkje vast te leggen, maar je ziet de details niet, waardoor het 1 zwart geheel lijkt.

Beste foto, zonder schoenen though :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kleedadviesfoto is 'ie waardeloos. Als foto om op te zien hoe mooi jouw lijnen zijn daarentegen..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 23 december 2010 @ 10:36:25 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90332471
Prachtig figuurtje XM O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90332489
XM wat ben je slank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')