Ik heb dan ook gegoogled op 'ugly boots'.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke laarzen in de OP trouwens.
Nee joh, daar pas je twee keer in! Ik vind haar wel heel leuk, Caroquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kreeg laatst te horen dat ik op haar lijk, maar niet qua figuur hoop ik![]()
.
Ja, preciesquote:
Ja nou echt, sprekendquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, iemand zei ook dat ik op Irene Moors leek, dus ja. Ik neem het allemaal niet zo serieus
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, iemand zei ook dat ik op Irene Moors leek, dus ja. Ik neem het allemaal niet zo serieus
.
Ik vind haar nu jonger ogen dan vijf jaar geledenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuu.
Ik vind Irene Moors zo 'oud'. Zelfs toen ze nog jong was.
Verbaal castrerenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Monica Lewinsky, dat heb ik ook tig keer moeten horen. Vaak gevolgd door de vraag of ik van sigaren hield.
Gevonden Hilmar Mulder dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik schijn ook op iemand te lijken. Kom even niet op haar naam, maar ze is hoofdredacteur van een blaadje als Glossy.
Meh, ik vind jou leuker!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en Monica Lewinsky, dat heb ik ook tig keer moeten horen. Vaak gevolgd door de vraag of ik van sigaren hield.
ff gegoogled, want ze zegt me niks, heb je een keer gezien maar natuurlijk, maar ik kan me er wel iiiiets bij voorstellenquote:
quote:Skype kampt met grootschalige storing
Uitgegeven: 22 december 2010 18:48
Laatst gewijzigd: 22 december 2010 18:51
AMSTERDAM - Vele mensen hebben wereldwijd problemen met het bereiken van de populaire chat- en telefoondienst Skype.
© ANPDe problemen ontstonden aan het eind van de middag, Nederlandse tijd. Wereldwijd doen vele mensen via diensten als Twitter hun beklag over het feit dat ze de dienst niet kunnen bereiken.
Skype zelf maakt op Twitter melding van het feit dat sommigen inlogproblemen hebben. Het bedrijf zegt te onderzoeken wat er precies aan de hand is.
De dienst blijft in populariteit groeien. Vorige maand nog bereikte Skype een nieuw record met 25 miljoen mensen die het tegelijkertijd gebruikten.
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ff gegoogled, want ze zegt me niks, heb je een keer gezien maar natuurlijk, maar ik kan me er wel iiiiets bij voorstellen.
Kunnen jullie elkaar niet halverwege treffen op zijn conferentie ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook even mopperen?
Door die stomme vlucht van me heb ik de duutser nu niet gezien, voor kerst. Nu zijn deadlines voor zijn conferentie in januari verandert, en is er een kans dat we elkaar pas in het nieuwe jaar zien, en het enige weekend in het nieuwe jaar dat we samen hebben zonder stress moet ik naar een verjaardag van een vriendin 2 jaar geleden. En die vriendin heb ik sinds maart niet meer gezien..
En ik mis hem zo...
Aww, dat is wel echt zuur inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag ik ook even mopperen?
Door die stomme vlucht van me heb ik de duutser nu niet gezien, voor kerst. Nu zijn deadlines voor zijn conferentie in januari verandert, en is er een kans dat we elkaar pas in het nieuwe jaar zien, en het enige weekend in het nieuwe jaar dat we samen hebben zonder stress moet ik naar een verjaardag van een vriendin 2 jaar geleden. En die vriendin heb ik sinds maart niet meer gezien..
En ik mis hem zo...
het probleem is dat hij nog heeel veel werk moet verzetten voor die conferentie. We zijn wel een week samen in Duitsland, maar dat wordt niet veel meer dan naast elkaar slapen. Hij heeft de 7e de deadline, dat is vrijdag, dan is het weekend vrij, maandag en dinsdag moet hij van alles voorbereiden en lesgeven, woensdag gaat hij weg, en donderdag vlieg ikw eer naar Zweden. Het is gewoon stom.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet halverwege treffen op zijn conferentie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vind hem ook tof!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verdurrie Puff, nu wil ik dat rokje!
Zoals Audrey Hepburn!? *inkoppertje*quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
ik lijk op mezelfWel een keer gehoord dat ik een klassieke schoonheid ben
Zal het allochtonengehalte wel zijn ofzo
Ik zie weinig allochtoons aan jou op FB? (ik verwachtte echt iemand met een mediterraans uiterlijk, viel dat even tegenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
ik lijk op mezelfWel een keer gehoord dat ik een klassieke schoonheid ben
Zal het allochtonengehalte wel zijn ofzo
Nee nee, d'r is maar één Uniek!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
We sijn geweun ollemoal UNIEK.
Okee, ons aaigeste aaigeh dan!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee, d'r is maar één Uniek!.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoals Audrey Hepburn!? *inkoppertje*
mijn godquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb volgens mij geen lookalikes
En ik vind dit heule lelijke schoenen![]()
[ afbeelding ]
Omg! Wat wil je daarmee zeggen, hmmm??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Swietje het volgende:
Ze zouden je wel goed staan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Moet echt niet aan espresso denken, beetje ziek en misselijk...ik heb vandaag mijn laatste werkdag en ben daarna net als Puff betaald werkloos. Lijkt me best fijn
Kan ik me voorstellen hoor! Ik heb nu vier jaar onafgebroken opdrachten gehad, niet dat dat nu zo lang is, maar twee weken op deze manier vrij lijkt me wel even lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!
Maar morgen heb ik een gesprek, dus wie weet!
Heb btw ook een handmatige espresso/koffiezetter hoor, zo'n automaat lijkt me niets!
Hmz... ik wil wel graagquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want je bent nog niet optimaal (voor jouw doen)
ja, ik wil nu ook graagquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz... ik wil wel graagmaar zie erg op tegen het staan/zitten gebeuren met m'n knieën en heupkens op dit moment. Misschien beter om ff een uurtje op de hometrainert te gaan, gewoon easy going
.
WTFquote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens feestboek word ik volgend jaar mogelijk vermoord door Ewelina![]()
.
Dat!quote:
Voor het kerstdiner? ik vind stoofpeertjes echt lekker, mijn vriendje niet, maar ja die moet maar niet zeurenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat!
Mijn moeder belde gister, wel 1000x vragen of ze nog wat kon doen. Uiteindelijk haar maar gevraagd om stoofpeertjes te maken. Helemaal opgelucht dat ze ook wat kon doen.
Het went................... nietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
kan het me voorstellen swiet.. ben nu een béétje afhankelijk van Mr.Mo (lig weer in bed want begon toch weer slechter te worden) en vind het al afgrijselijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Succes met je gesprek, alvast. Een intake-gesprek bij een inlener, neem ik aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou, dat moet echt niet te lang duren wat mij betreft!
Maar morgen heb ik een gesprek, dus wie weet!
Heb btw ook een handmatige espresso/koffiezetter hoor, zo'n automaat lijkt me niets!
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, pas-sessie gehad. Foto's gemaakt, maar geen goed licht in de slaapkamer, dus het is niet te zien.
Grijze suede laarzen: geen porem. Moet echt iets in donkere tint onder
Open pumps met plateau: kan
C&A schoentjes met brede wreefband: prima, maar die plekken op m'n benen he...![]()
Meh.
Rok is ruim over de knie.
Ook nog geprobeerd om zwarte nieuwe jurkje vast te leggen, maar je ziet de details niet, waardoor het 1 zwart geheel lijkt.
Beste foto, zonder schoenen thoughAls kleedadviesfoto is 'ie waardeloos. Als foto om op te zien hoe mooi jouw lijnen zijn daarentegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, daar hebben jullie ook niks aan. Je ziet links op mn kuit een paars vlekje, nou, daar zit de voorkant dus helemaal vol mee. Je ziet het dus wel goed door de panty heen.
Een maillot of hele dikke panty is denk ik niet mooi onder die rok, dus ik dub over de laarzen.
Hmz. Laat ik eerst maar eens gaan ontbijten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Idd. Andere foto, XM!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Als kleedadviesfoto is 'ie waardeloos. Als foto om op te zien hoe mooi jouw lijnen zijn daarentegen..
Dat dus!!Ik had dit in mijn hoofd:quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
En onzin dat je kuit overgaat in je voet zonder enkel.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik krijg al pijn in m'n voeten als ik er naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, daar hebben jullie ook niks aan. Je ziet links op mn kuit een paars vlekje, nou, daar zit de voorkant dus helemaal vol mee. Je ziet het dus wel goed door de panty heen.
Een maillot of hele dikke panty is denk ik niet mooi onder die rok, dus ik dub over de laarzen.
Hmz. Laat ik eerst maar eens gaan ontbijten.
maar staat wel leuk
Ja doei.
Die panty's zijn met achternaadquote:Op donderdag 23 december 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus!!Ik had dit in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Die hakken staan echt precies goed! En een panty met achternaad zou mooi zijn. Voor de rest ben je echt heul mooi slank!!(en wil ik het woord vadsig uit jouw mond dus niet meer horen!!)
Nou dan zou ik dat gewoon doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die panty's zijn met achternaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |