Pruillipjes met fotosoep en chirurgische ingrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu wil ik ook meedoen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze schaamhaar krijgen. Een jaar of 15 dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hij is leuker op bewegend beeld.
Vanaf welke leeftijd krijgen mannen borsthaar trouwens?!!
^^quote:
ik vind ze er leuk uitzien, hopelijk zitten ze ook lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laarsjes besteld! Hopelijk zijn ze leuk / niet te hoog of instabiel!
[ afbeelding ]
![]()
Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in![]()
zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laarsjes besteld! Hopelijk zijn ze leuk / niet te hoog of instabiel!
[ afbeelding ]
![]()
Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef progje het volgende:
[..]
zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..
Helaas zaten ze bij mij niet lekker, maar hopelijk bij jou wel!
Mannen krijgen wel meer haargroei over hun lichaam wanneer hun hoofd kaler wordt. Dus er zit denk ik ook wel wat waarheid in jouw idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, omdat ik dacht dat dat pas vanaf 25/30 was of zo.
ja, dat wel. Absoluut. maar, het is stom omdat we elkaar nu ook voor kerst niet gezien heben door die K*t sneeuw. En dat is balen. Maar goed, niets aan te doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
jullie kunnen tussendoor wel bijkletsen met skype toch?
Mooie kleur!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Na 11 (!!!!)) jaar heb ik eindelijk een nieuwe wintersportjas gekocht
Paars, van the north face, heel blij mee, wel weer een rib minder in mijn lijf.
[ afbeelding ]
Heel leuk!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |