Voel me net zo. Heb afgelopen week te vaak te vet en te zoet gegeten en ben naderhand iedere keer misselijk. Het wordt tijd weer normaal te gaan eten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
Ondanks de misselijkheid toch maar een diepvriespak spinazie naar binnen gelepeld (na het opgewarmd te hebben, duh). Dat voelt iets beter. Een beetje laat bedenk ik me dat ik ook niet meer zo goed tegen chocola kan, dat zal ook niet geholpen hebben. Ik denk dat ik bij het kerstdiner de koffiechocolademuffins maar laat voor wat ze zijn.
quote:
ach wat super Kquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, XM...
Bah, het is zeker, ik zie de Duutser pas op 3 januari. Man, wat baal ik daar van.....
He, uniek. Wat ik mij afvroeg. Je wilt toch 58 wegen? Waarom vind je het dan zo erg als je aangekomen bent?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
van het werk een echte bakkersstol met pakje roomboter (nou ja da's voor het concern niet zo duur :p )
Dus daar een paar plakken van.
Vanavond spaghetti met saus en kruiden uit pakje, ik hoef toch niet.. Neem salade een spinazie met wat tomatensaus.
Kan ik vanavond nog wat toastjes nemen..
Morgen 2 uur schaatsen
2e kerstdag een wandeltocht (georganiseerd) van 15 km
Beweging
Nou niet zozeer heel erg maar een beetje eng, ben een beetje bang dat ik daarna doorsla ofzo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He, uniek. Wat ik mij afvroeg. Je wilt toch 58 wegen? Waarom vind je het dan zo erg als je aangekomen bent?
Dat is rationeel gezien wel het beste... Hoop dat ik het kanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien net als met afvallen doen? In hele kleine stapjes? En dan proberen je gewicht op 57 als ondergrens te houden en 59 als bovengrens? Dus bij 57 iets meer eten en bij 59 wat minder?
Het lukt mij ook. Mijn bovengrens is 60, maar ik trap op de rem bij 59. Minder dan 57 kilo betekent voor mij meer eten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is rationeel gezien wel het beste... Hoop dat ik het kan
O grappig, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou het niet weten. daar zoek ik nou nooit op!
Jammer dat ze vegetarisch is, wordt dus nooit wat![]()
Pruillipjes met fotosoep en chirurgische ingrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu wil ik ook meedoen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze schaamhaar krijgen. Een jaar of 15 dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hij is leuker op bewegend beeld.
Vanaf welke leeftijd krijgen mannen borsthaar trouwens?!!
^^quote:
ik vind ze er leuk uitzien, hopelijk zitten ze ook lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laarsjes besteld! Hopelijk zijn ze leuk / niet te hoog of instabiel!
[ afbeelding ]
![]()
Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in![]()
zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laarsjes besteld! Hopelijk zijn ze leuk / niet te hoog of instabiel!
[ afbeelding ]
![]()
Het vriendje slaakt een zucht van verlichting omdat ie nou niet meer meegesleept wordt schoenenwinkels in![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:22 schreef progje het volgende:
[..]
zijn die van espirt?? die had ik ook aangepast.. leuke laarzen..
Helaas zaten ze bij mij niet lekker, maar hopelijk bij jou wel!
Mannen krijgen wel meer haargroei over hun lichaam wanneer hun hoofd kaler wordt. Dus er zit denk ik ook wel wat waarheid in jouw idee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, omdat ik dacht dat dat pas vanaf 25/30 was of zo.
ja, dat wel. Absoluut. maar, het is stom omdat we elkaar nu ook voor kerst niet gezien heben door die K*t sneeuw. En dat is balen. Maar goed, niets aan te doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
jullie kunnen tussendoor wel bijkletsen met skype toch?
Mooie kleur!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Na 11 (!!!!)) jaar heb ik eindelijk een nieuwe wintersportjas gekocht
Paars, van the north face, heel blij mee, wel weer een rib minder in mijn lijf.
[ afbeelding ]
Heel leuk!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een nieuw jurkje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |