Ik prefereer Metatron, dat was hem op het lijf (quote:
Tsja, dat vind ik dan weer wel. Die stem alleen al..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alan Rickman![]()
Niet heet, wel toffe acteur!![]()
In Sweeney Todd zingt ie! Pretty womeeeen!
Hopen dat 't toch meezitquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou dat was niet heel soepeltjes.
Hoor het dinsdag, tot dan: nagelbijten.
Ahja dat kan ik wel begrijpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik dan weer wel. Die stem alleen al..
Van die knulletjes (en meisjes) die eruit zien als levende fotosoeps vind ik dan weer niet veel soeps. Amerikaanse gebitten, gestileerd haar, nah.
Je bent een schatje, maar nu ga je te ver! Het is: vind ik!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef V1z0R het volgende:
Dogma, ook zo'n goede film
Idiote films vindt ik echt geweldig!
Kevin & Perry go large. BioDome, Old School, Team America etc..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja dat kan ik wel begrijpenDenk dat ik hem voornamelijk wat oud vind, maarja, da's wel vrij logisch denk ik
![]()
Und jetzt: supermarkt trotseren!
Zes is de limietquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef sigme het volgende:
Zeg, wisten jullie dat je misselijk wordt van 7 koffiechocolademuffins? Nee? Nou, dan weten jullie het nu.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef sigme het volgende:
Zeg, wisten jullie dat je misselijk wordt van 7 koffiechocolademuffins? Nee? Nou, dan weten jullie het nu.
Huuuquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wat is Dennis Bergkamp toch een mooie man! Prachtige kop!.
Had je toch maar een Nintendo DS gegeven hè?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net 10 m x 1 m x 30 cm aangestampte sneeuw staan wegscheppenDat is ook huuu.
En mijn dochter vond Schilderen op nummer niet tofEn mijn zoon heeft van ons en van een oom en tante hetzelfde Legocadeau gekregen
En ik heb echt he-le-stomme cadeau#s gekregen
(een chocoladereep, een boek dat ik al ken in het Duits, een slipcursus (al is dat laatste cadeau wel grappig als ik er langer over nadenk)
Verder is alles oke, hier. Al vraag ik me af hoe we ooit het vliegveld bereiken
Daar hebben we er al 2 van (DSi). En een wii ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je toch maar een Nintendo DS gegeven hè?![]()
.
Heiligenabend. Vandaag dus. Normaal gesproken na de kerk,maar wij hebben een alternatief programma i.v.m. de vakantie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef Blurred86 het volgende:
huh kerstcadeaus moeten toch pas 's ochtends op eerste kerstdag? of is dat alleen in Engeland de traditie?
Ik miste je al!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne kerst alvast allemaal
ik ben er voorlopig even niet, pm later wel waarom ofzo.. even wat tijd voor mezelf/onszelf nodig..
^^quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef progje het volgende:
Fijne kerst Mo + Mo-man en let goed op jezelf
Nee, ze horen zacht te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik maak voor het eerst in mijn leven stoofpeertjes, maar horen die dingen zo hard te zijn?
Ze zijn qua hardheid net zo hard als bijv. een aardappel
Ja, keihard horen ze te zijn. Laaaaaaaaaaaaaaaaaang koken, dan worden ze langzaam zacht. Lang & zachtjes koken, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef _aurum_ het volgende:
ik maak voor het eerst in mijn leven stoofpeertjes, maar horen die dingen zo hard te zijn?
Ze zijn qua hardheid net zo hard als bijv. een aardappel
Nee malle, niet als ze nog rauw zijn.quote:
Niet zo agressief. Ik ging ervan uit _aurum_ de peertjes al in een pan had gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee malle, niet als ze nog rauw zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |