Het is nu of later. Dan kunnen ze het beter nu doen, want anders moeten ze later nog een tijd uit de planning gehaald worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef James1988 het volgende:
Die 36 nog te leveren SLT's zullen naar alle waarschijnlijkheid geen wc aan boord hebben, omdat dat een ingrijpende wijziging is in het productieproces waar NS dan flink voor moet bijbetalen. Denk aan wijziging van mallen, bouw- en elektriciteitstekeningen, proeven, enzovoorts.
Maar welke maatschappij zit er te wachten op treinen met allerlei kinderziektes? En het moet ook een land zijn waar het niet sneeuwt, want smeltwater is ook al een probleem.quote:Misschien dat er later nog toiletten worden ingebouwd, of dat de SLT's worden doorverkocht aan een andere spoorwegmaatschappij als NS ze echt niet meer wil hebben. Maar ik denk dat ze gewoon zonder toilet in dienst komen. Als reiziger zullen we ons dus moeten behelpen met de prullenbakjes.
Maar de Baureihe 425 van DB waarop de SLT is gebaseerd kent toch ook niet zoveel mankementen? Waarom gaat het in Nederland dan wel mis?quote:NS heeft al aangegeven dat SLT bijbestellen niet gaat gebeuren, omwille van de ontbrekende toiletten. Onderliggende reden zullen ook wel de aanhoudende problemen zijn met die stellen. Echt een miskoop dus.
Als er bier is, kom ik,quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef greavy het volgende:
Maar als dat zou gebeuren zou ik een gat in de lucht springen en een feestje organiseren
Ik woon in een kutdorp tussen Gorinchem en Hardinxveld. Daarom ben ik ook veroordeelt tot de MLL.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef greavy het volgende:
Natuurlijk. En voor jou is het nog vlakbij ook (dordrecht als ik mij niet vergis), dus dat scheelt.
Welk stel sleept er?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef greavy het volgende:
Morgen gaat het laatste materieel van de Zaanstraat naar Blerick:
Trein 89159 van Amsterdam Zaanstraat naar Blerick.
Sms: 1312+1856+Post++mO+1302+PlanV.
Zaanstraat 13.30
Amsterdam CS 13.40
Abcoude 13.54
Utrecht CS 14.09/10
Geldermalsen 14.28
Den Bosch 14.41
Eindhoven 15.02/05
Deurne 15.22
Blerick 15.43
Let wel, kan altijd alsnog afwijken!
Hey, daar rijdt GTW. Da's toch wel vrij aardig materieel?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik woon in een kutdorp tussen Gorinchem en Hardinxveld. Daarom ben ik ook veroordeelt tot de MLL.
GTW is prima mat. Relatief vallen heel weinig treinen uit en een kapotte die voor problemen zorgde kan ik me niet heugen. Slechts 1x een kapotte pantograaf, toen reed er slechts 3 bakken in de spits. En binnenkort ieder kwartierquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hey, daar rijdt GTW. Da's toch wel vrij aardig materieel?
Leuk ontwerpquote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gezien op station Den Bosch.
Zoals de samenstelling zegt. De 1312 zit voorop en levert de tractie.quote:
Is dat Protos nog een beetje winterbestandig dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Amersfoort 22 december 2010
Mijn ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:54 schreef Lemjur het volgende:
Kwak gewoon een dixie op een van de balkons van de SLT, problem solved!
De enige claim die ze mij ooit geweigerd hebben was eentje die ik ruim 3 maanden nadien heb ingestuurd. Zat nog in mijn tas. Kreeg keurig ene brief met excuus voor de vertraging, maar dat volgens de voorwaarden ik binnen 3 maanden had moeten claimen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
die claim ik dan gewoon hoor.. Zo moeilijk doet NS nooit. Geloof niet dat ze ooit een gtbv van me hebben geweigerd
Het is ook wel wonderbaarlijk dat NS het als enige presteert om treinen te kopen die niet tegen sneeuw kunnen, terwijl je juist zou verwachten dat zo'n gigantische order wel goed wordt voorbereidt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef greavy het volgende:
Die vallen niet uit met de sneeuw zo blijkt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |