bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_horen__.html?p=13,1quote:LA LÍNEA DE LA CONCEPCIÓN (SPANJE) - Een leerling van een middelbare school in La Línea de la Concepción in de provincie Cádiz in het zuiden van Spanje, heeft aangifte gedaan tegen een leraar omdat deze tijdens de les het woord 'ham' uitsprak.
Tijdens de aardrijkskundeles gaf de docent uitleg over diverse klimaten. Als voorbeeld gebruikte hij het droge koude klimaat in het dorp Trevelez in de Sierra Nevada. Dat klimaat maakt de plek uitstekend geschikt om hammen te drogen.
Een leerling die moslim is stak zijn hand op en vroeg de docent dit woord niet meer te gebruiken omdat hij zich vanwege zijn religie beledigd voelde. De docent antwoordde daarop dat hij als docent in de klas mocht zeggen wat hij nodig acht.
Thuis gekomen vertelde de leerling het verhaal aan zijn familie en die besloot daarop aangifte te doen bij de politie. Volgens de verklaring van de framilie zou er sprake zijn van psychologische mishandeling binnen een context van racisme en haat.
Tolerantie
De politie heeft vervolgens de docent gehoord. De Junta de Andalucía, verantwoordelijk voor het onderwijs, heeft kennis genomen van de aangifte en de docent alle juridische hulp die hij nodig heeft toegezegd. Tegelijkertijd deed de Junta een algemene oproep tot respect en tolerantie ten opzichte van alle religies
quote:psychologische mishandeling binnen een context van racisme en haat.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevolg van het alsmaar toegeven aan hun eisen. Geef ze een vinger en ze willen direct je ham.
Waar staat dat dit voor het gerecht kwam?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken hoe ver ze kunnen gaan.
Dat dit voor het gerecht kwam is natuurlijk al krankjorum.
Inderdaad. Maar goed, daar hebben wel meer moslims last van.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Sisko het volgende:
Die leerling snapt zijn eigen religie dus blijkbaar niet. Best triest als een niet moslim het nog beter weet dan een moslim.
Zeker, maar we moeten wel eerlijk zijn, er zijn (vind ik nog erger eerlijk gezegd) ook genoeg niet-moslims die het voor moslims op denken te nemen door aan te geven dat anderen daar aanstoot aan kunnen hebben (zoals een schilderij van een varken weg laten halen van een openbare ruimte)quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Inderdaad. Meerdere moslims hebben daar last van.
Dat spaanse joch leest deze post waarschijnlijk niet hoor.quote:
Zeg, wil je dat niet doen. Anders ga ik het MDI erbij halen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef boyv het volgende:
Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken Ham Varken
Zulke mensen zijn inderdaad zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef Sisko het volgende:
[..]
Zeker, maar we moeten wel eerlijk zijn, er zijn (vind ik nog erger eerlijk gezegd) ook genoeg niet-moslims die het voor moslims op denken te nemen door aan te geven dat anderen daar aanstoot aan kunnen hebben (zoals een schilderij van een varken weg laten halen van een openbare ruimte)
Kijk, dit is dan wel weer een bewuste provocatie van een kasthomo.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Met zijn allen, op de wijs van Go West
Eet ham als je een voorhuid hebt
EEEEEEEet ham als je een voorhuid hebt
En gebakken spek!!
En gebakken spek!!
Kan me best voorstellen dat je frustie bent, je kan geeneens lekker sjorren zo zonder voorhuidquote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, dit is dan wel weer een bewuste provocatie van een kasthomo.
Geen probleem mee hoor. En ik eet ook hamquote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je frustie bent, je kan geeneens lekker sjorren zo zonder voorhuid
Je kan niet sjorren zonder voorhuid nee. Het is maar goed dat je geen dokter bent. Je hebt weinig kaas gegeten van je eigen geslachtsdeel iig.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je frustie bent, je kan geeneens lekker sjorren zo zonder voorhuid
Van die kaaskop in z'n broek bedoel jequote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan niet sjorren zonder voorhuid nee. Het is maar goed dat je geen dokter bent. Je hebt weinig kaas gegeten van je eigen geslachtsdeel iig.
Hij zit niet in de kast! Dat wordt dan aangifte in verband met psychologische mishandeling binnen een context van laster en haat, ventje!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You're right, my friendquote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef Sisko het volgende:
[..]
Zeker, maar we moeten wel eerlijk zijn, er zijn (vind ik nog erger eerlijk gezegd) ook genoeg niet-moslims die het voor moslims op denken te nemen door aan te geven dat anderen daar aanstoot aan kunnen hebben (zoals een schilderij van een varken weg laten halen van een openbare ruimte)
Ik moet ineens denken aan moorkoppen. Waarom! WAAROM!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Van die kaaskop in z'n broek bedoel je
Als marokkaantje weet je natuurlijk alles van het aftrekken van homosquote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan niet sjorren zonder voorhuid nee. Het is maar goed dat je geen dokter bent. Je hebt weinig kaas gegeten van je eigen geslachtsdeel iig.
'Als dit voor het gerecht zou komen' , had ik moeten schrijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar staat dat dit voor het gerecht kwam?
Afhankelijk van hoe het gebracht is bij de politie is het niet meer dan logisch dat ze de aangifte behandelden.
Die familie is trouwens compleet van het pad af.
Dat is mijn specialiteit. Meneertje-dat-denkt-dat-je-niet-kan-rukken-zonder-voorhuid.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als marokkaantje weet je natuurlijk alles van het aftrekken van homos
ik geloof dat piet al een hele lange tijd uit de kast isquote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is nog moeilijk in het Nederlands, niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit. Meneertje-dat-denkt-dat-je-niet-kan-rukken-zonder-voorhuid.
Want? Jij gaat nu zeker nadrukkelijk zeggen dat je het over "lekker" sjorren hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is nog moeilijk in het Nederlands, niet?
Van z'n klanten natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Jij gaat nu zeker nadrukkelijk zeggen dat je het over "lekker" sjorren hebt.
Want sjorren met voorhuid is lekkerder dan zonder? Hoe de neuk weet jij dat?
edit op verzoekquote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Jij gaat nu zeker nadrukkelijk zeggen dat je het over "lekker" sjorren hebt.
Dus die marokkaantjes hebben ervaren hoe het is om zichzelf af te rukken met en zonder voorhuid. Hebben ze een soort van nepvoorhuid die ze erop kunnen plakken?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zeggen al die marokkaanse schandknaapjes altijd tegen me, nadat ze van de schock bekomen zijn over het formaat halve liter bierblik
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zeggen al die marokkaanse schandknaapjes altijd tegen me, nadat ze van de schok bekomen zijn over het formaat halve liter bierblik
niveautjequote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Met zijn allen, op de wijs van Go West
En gebakken spek!!
En gebakken spek!!
Breng jezelf toch niet altijd in de slachtofferrol. Zolang jij en je marokkaanse mederlanders jezelf als slachtoffer zien zal het alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
OK, ham dus. Ik ga er maar vanuit dat het een zwakbegaafde familie is geweest. We kunnen nu natuurlijk alle moslims erop aankijken, of heel overdreven huilen over deze verschrikkelijke gebeurtenis. Wat zullen we doen?
Ik wist trouwens niet dat jij kasthomo was.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als slachtoffer, ik vroeg wat WIJ (dus ook jij) nu moeten doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef MrRhodes het volgende:
[..]
Breng jezelf toch niet altijd in de slachtofferrol. Zolang jij en je marokkaanse mederlanders jezelf als slachtoffer zien zal het alleen maar erger worden.
Ons afvragen hoe lang het duurt tot dit daadwerkelijk de norm wordt. Jeweetwel, net als Christenen die de evolutietheorie niet gedoceerd willen hebben aan hun kleine grut "omdat dat in strijd is met hun geloof".quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als slachtoffer, ik vroeg wat WIJ (dus ook jij) nu moeten doen.
Er zijn aparte fora om je homo-erotische, sadomasochistische fantasieën te bespreken hoor. Keldertje is die kant op. --->quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zeggen al die marokkaanse schandknaapjes altijd tegen me, nadat ze van de schok bekomen zijn over het formaat halve liter bierblik
Als ik ze dan daarna zonder spuug in hun reet neuk, dan laat ik ze gillen als varkentjes, Squeel like a pig boy, Squeel like a pig!!
Is het ergens de norm? Is het reeel dat het de norm gaat worden? Misschien is dat een vraag die je nog daarvoor moet stellen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ons afvragen hoe lang het duurt tot dit daadwerkelijk de norm wordt. Jeweetwel, net als Christenen die de evolutietheorie niet gedoceerd willen hebben aan hun kleine grut "omdat dat in strijd is met hun geloof".
Uit niets blijkt dat men wel voor hen zal kruipen.quote:"Het is een gestoorde familie" betekent helaas niet dat men niet voor ze zal kruipen.
Vind jij dit "de moslim" uithangen? Ik vind het de debiel uithangen. Misschien dat jij het op een lijn wil zetten, dat kan. Ik zie dat toch als twee verschillende zaken als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef Boldface het volgende:
Maar even serieus... de manier waarop sommige mensen de moslim uithangen, is toch echt ziekelijk.
idd wat een ranzigheid... ik snap niet dat ie zo moet reageren.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, even om aan te tonen dat er ook een westerse tegenhanger is voor idioten die geen varkensvlees mogen horen van hun geloof.
Gadverdamme, Piet.
Sorry, heb hem weggehaald, nu jij nogquote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou ja, even om aan te tonen dat er ook een westerse tegenhanger is voor idioten die geen varkensvlees mogen horen van hun geloof.
Gadverdamme, Piet.
Glühwein jongens, glühwein...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:16 schreef MrRhodes het volgende:
[..]
idd wat een ranzigheid... ik snap niet dat ie zo moet reageren.
Uit eigen ervaring: met is lekkerderquote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie helaas bar weinig verschil. De moslim uithangen mondt al gauw uit in extreem en bizar gedrag.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Vind jij dit "de moslim" uithangen? Ik vind het de debiel uithangen. Misschien dat jij het op een lijn wil zetten, dat kan. Ik zie dat toch als twee verschillende zaken als je het niet erg vindt.
Ze doen anders aardig hun best om zo neer te worden gezet, van mij mogen ze, daar niet van. Verder gooien ze natuurlijk wederom hun eigen glazen in. Moslims..quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind jij dit "de moslim" uithangen? Ik vind het de debiel uithangen. Misschien dat jij het op een lijn wil zetten, dat kan. Ik zie dat toch als twee verschillende zaken als je het niet erg vindt.
Dat mag je vinden, denken, voelen en/of zo zien. Zoals ik met enige grote regelmaat in het dagelijks leven "de moslim" ervaar, is dat vooralsnog niet het geval. Maar dat verschilt kennelijk per persoon en dus zijn de ervaringen ook anders per persoon.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik zie helaas bar weinig verschil. De moslim uithangen mondt al gauw uit in extreem en bizar gedrag.
Donequote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, heb hem weggehaald, nu jij nog
Het helpt natuurlijk ook nog dat je zelf moslim bent, hoe dichter bij de onzin je staat hoe meer je er voor verblind bent natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, denken, voelen en/of zo zien. Zolang ik met enige grote regelmaat in het dagelijks leven "de moslim" ervaar, is dat vooralsnog niet het geval. Maar dat verschilt kennelijk per persoon en dus zijn de ervaringen ook anders per persoon.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Het helpt natuurlijk ook nog dat je zelf moslim bent, hoe dichter bij de onzin je staat hoe meer je er voor verblind bent natuurlijk.
Niet echt, anders zou ik hier ook "blind" voor zijn. En volgens mij blijkt uit dit topic toch behoorlijk het tegendeel. Kennelijk verschillen de referentiekaders dus bij moslims onderling ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk ook nog dat je zelf moslim bent, hoe dichter bij de onzin je staat hoe meer je er voor verblind bent natuurlijk.
14.gifquote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
Lijkt me pijnlijk als het voor de rechter zou komen.
"Wat gebeurde er precies?"
- "De docent gebruikte een onrein woord en ik voelde me beledigd."
"Welk woord dan?"
- "Dat kan ik niet zeggen, dat zou onrein zijn."
"Volgens het dossier ging het om HAM, klopt dat?"
- "Ja, maar zou u willen ophouden mij te beledigen?"![]()
"Wat is precies uw bezwaar tegen het woord HAM? Waarom vindt u HAM beledigend?"
-![]()
![]()
Wat heeft onreinheid van een varken daarmee te maken. Een moslim is ook niet aan de lopende band "rein", vandaar ook de wassingen. Oftewel die logica zou dan......niet erg logisch zijn. Als de persoon angst is voor onreinheid, kan hij of zij niet eens naar het toilet.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Was het hele idee achter de angst voor varkens niet dat ze onrein zijn? Dus als die meneer de leraar praat over ham en het misschien als extra provocatie ook nog eens eet betekend het dan toch dat die leraar onrein is? In deze context is het natuurlijk volledig te begrijpen dat sommige mensen boos worden ja.
dat deed je al duidelijk in je eerste post in dit topic. prima toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet als slachtoffer, ik vroeg wat WIJ (dus ook jij) nu moeten doen.
Haha, het sarcasme lag er ook niet metersdik bovenop he.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat deed je al duidelijk in je eerste post in dit topic. prima toch?
Ok en wanneer begin je weer over de grote schoonmaak en de boze hordes ?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat deed je al duidelijk in je eerste post in dit topic. prima toch?
Nu deze uitzondering ook toepassen op de rest van de topics en 't word nog wat met je.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt, anders zou ik hier ook "blind" voor zijn. En volgens mij blijkt uit dit topic toch behoorlijk het tegendeel. Kennelijk verschillen de referentiekaders dus bij moslims onderling ook.
dus kitiek geven en dingen duiden die heel erg mis zijn is niet normaal en derhalve moeten islamitsiche krantenjongens ontslagen worden? ik volg je gedachtengang even niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
Telegraaf zoekt ze wel op he die moslimberichten.
Wordt tijd dat ze hun moslimmedewerkers ontslaan, zijn er toch wel een hoop van krantenjongen tot columnist.
voor mij wel. ik bedoel het positief jegens jou.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, het sarcasme lag er ook niet metersdik bovenop he.
Het is geen uitzondering, maar daarvoor moet je mij misschien wat beter kennen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu deze uitzondering ook toepassen op de rest van de topics en 't word nog wat met je.
Oh oke, ik wist even niet zeker wat je bedoeldequote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor mij wel. ik bedoel het positief jegens jou.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
Terecht, ik wil het woord ham ook niet horen.
Kutwoord.
Ach, ik kan mij best wel voorstellen dat er een of andere achterlijke berggeit-moslim in Spanje rondloopt die meent dat het woord ham al een aantasting van zijn integriteit is. Ik zie niet in waarom ze daarover zouden liegen, ze hebben alleen zichzelf ermee. Of het nieuwswaardig is is een tweede.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof gewoon niets meer wat er in de Telegraaf staat over moslims. Problemen mogen ze zeker duiden maar sinds het seksshop fiasco zag ik de leugenachtigheid.
meestal is dat na een bier of 6. van die dikke halve liters. je hebt ze vast zelf ook wel eens vastgehouden en aan je mond gezet toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok en wanneer begin je weer over de grote schoonmaak en de boze hordes ?
Doe je toch altijd na een paar pagina's in dit soort topics.
ja dat begrijp ik. ik ken mijn posthistory.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist even niet zeker wat je bedoelde
Ja hoor, best lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meestal is dat na een bier of 6. van die dikke halve liters. je hebt ze vast zelf ook wel eens vastgehouden en aan je mond gezet toch?
idd.quote:
ik ga nu naar mijn derde. dus je kunt het live volgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor, best lekker.
Maar dan weten we dat ook weer![]()
Zolang die beesten geen jamónsters in het Spaans heten, zie ik daar het nut niet van in eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Hamsters ook maar verbieden in Spanje dus, trouwens.
Dit heb ik ook. Elke keer dat er in de Telegraaf iets over moslims staat, beschouw ik het als onwaar tot ik er een andere bron voor heb. Simpelweg omdat bij de Telegraaf meer dan eens is gebleken dat de nieuwsberichten ongefundeerd of uit context gerukt zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof gewoon niets meer wat er in de Telegraaf staat over moslims. Problemen mogen ze zeker duiden maar sinds het seksshop fiasco zag ik de leugenachtigheid.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Hamsters ook maar verbieden in Spanje dus, trouwens.
Dan lees je toch de Spaanse kranten? Daar hebben ze het over de musulman..jammer dat het Nederlandse muzelman niet meer gebruikt wordt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
Het is in zoverre nieuwswaardig als het medium wat het publiceert het beoogde effect er mee weet te behalen. En dat lukt wel. Kijk ook eens naar dit bericht: http://www.spitsnieuws.nl(...)st_is_de_duivel.htmlquote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ik kan mij best wel voorstellen dat er een of andere achterlijke berggeit-moslim in Spanje rondloopt die meent dat het woord ham al een aantasting van zijn integriteit is. Ik zie niet in waarom ze daarover zouden liegen, ze hebben alleen zichzelf ermee. Of het nieuwswaardig is is een tweede.
Probeer het AD eens, dat is erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben ooit in haarlem, toen ik nog op kamers woonde, 3 weken gestrikt door een aardige deerne op straat.
een slechtere, sensationale krant heb ik idd nooit meegemaakt. de sensatiekop op de voorpagina, die verwijst naar een andere pagina, wordt ongeveer tien keer herhaald in het artikel.
neemt niet weg dat ik bijna nooit twijfel aan hun bronnen. ik zoek het meestal even op via google.
gemiddeld 1 slachtoffer in de 2000 jaar is een flink risico, als je het vergelijkt waar zich de milieubeweging zich soms over opwindt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is in zoverre nieuwswaardig als het medium wat het publiceert het beoogde effect er mee weet te behalen. En dat lukt wel. Kijk ook eens naar dit bericht: http://www.spitsnieuws.nl(...)st_is_de_duivel.html
(Moslims: kerst is de duivel). (Je kunt er geslachtsziekten, pedofilie en ongewenste tienerzwangerschappen van krijgen). Alleen dat laatste is wel waar, maar dan ook maar één keer in 2000 jaar gebeurd, dus een toch vrij geringe kans.
Maar een viertal idioten die dit roept en een pers die publiceert, het effect is x1000
alsof jij niet het toonbeeld bent van een telegraaf-lezer.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer het AD eens, dat is erger.
Telegraaf heeft een hele goede economisch financiele redactie bijvoorbeeld, alleen het FD is beter
ik doe het al jaren met de volkskrant en de vprogids.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer het AD eens, dat is erger.
Telegraaf heeft een hele goede economisch financiele redactie bijvoorbeeld, alleen het FD is beter
dat ze van het pad af zijn is een feit, maar dat jij het logisch vind dat dat de politie dit soort gevallen behandelt is zo mogelijk nog veel verder van het pad af. Alsof die lui niks beters te doen hebben dan het zand uit de vagina's van religieuze randdebielen te verwijderen, kom nou zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar staat dat dit voor het gerecht kwam?
Afhankelijk van hoe het gebracht is bij de politie is het niet meer dan logisch dat ze de aangifte behandelden.
Die familie is trouwens compleet van het pad af.
Neuh, kijk wel eens op de website maar vaker de stentor, op papier lees ik de Sueddeutsche en Frankfurter Algemeinequote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef MrRhodes het volgende:
[..]
alsof jij niet het toonbeeld bent van een telegraaf-lezer.
FD is niet alleen de oudste maar ook de beste Nederlandse krant.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk. Heb jarenlang gedacht dat het van TMG was.
hier ben ik het ook volkomen mee eens. zelfs de moslims in dit topic.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat ze van het pad af zijn is een feit, maar dat jij het logisch vind dat dat de politie dit soort gevallen behandelt is zo mogelijk nog veel verder van het pad af. Alsof die lui niks beters te doen hebben dan het zand uit de vagina's van religieuze randdebielen te verwijderen, kom nou zeg.
Maar wat is het beoogde effect in deze dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is in zoverre nieuwswaardig als het medium wat het publiceert het beoogde effect er mee weet te behalen. En dat lukt wel. Kijk ook eens naar dit bericht: http://www.spitsnieuws.nl(...)st_is_de_duivel.html
(Moslims: kerst is de duivel). (Je kunt er geslachtsziekten, pedofilie en ongewenste tienerzwangerschappen van krijgen). Alleen dat laatste is wel waar, maar dan ook maar één keer in 2000 jaar gebeurd, dus een toch vrij geringe kans.
Maar een viertal idioten die dit roept en een pers die publiceert, het effect is x1000
Ik wil dat ook wel eens weten ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wat is het beoogde effect in deze dan?
Het wekken van de illusie dat alle moslims nastreven dat alle niet-islamitische zaken tot in het futielste detail (zoals het zeggen van het woord 'ham') verboden worden in het Westen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wat is het beoogde effect in deze dan?
Neuh, het doel is het verkopen van kranten.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het wekken van de illusie dat alle moslims nastreven dat alle niet-islamitische zaken tot in het futielste detail (zoals het zeggen van het woord 'ham') verboden worden in het Westen.
Dat kun je ook en net zo goed doen met het schrijven van verhalen over vreemdgaande buurvrouwen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het doel is het verkopen van kranten.
Gezien het verleden, is dat laatste niet zo heel vreemd!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
hoe langer ik er over nadenk, hoe ongeloofwaardiger ik dit artikel begin te vinden. ik kan me best voorstellen dat een moslim zich niet prettig voelde bij het verhaal over de bereiding van een goed stuk ham. maar ik geloof niet dat dit de oorzaak is geweest van dit politie-onderzoek. er moet óf meer aan de hand zijn geweest, óf de politie is helemaal islamitisch geworden in die regio.
waarom hoor ik altijd een zweem van geklaag over 'marokkanen die steeds maar weer slecht in het nieuws komen vanwege de media' terugkeren in jouw posts? ligt dat puur aan mij?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je ook en net zo goed doen met het schrijven van verhalen over vreemdgaande buurvrouwen.
Het feit dat het in eerste instantie al als nieuwswaardig gezien werd, zegt wat over de kwaliteit van een deel van de media.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Er was laatst wel een hoax die door veel media in NL wad overgenomen, een homo die klaarkwam tijdens het fouilleren in de VS en opgepakt zou zijn.
Was een grapje van een of andere website.
best eng als dit de uitkomst is. of is spanje weer vervallen aan de moslims?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien het verleden, is dat laatste niet zo heel vreemd!
Om nog maar te zwijgen over het feit dat er geen belletje ging rinkelen bij de achternaam "Cummings".quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat het in eerste instantie al als nieuwswaardig gezien werd, zegt wat over de kwaliteit van een deel van de media.
Op het moment doen artikelen over moslims en pedosexuelen het beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je ook en net zo goed doen met het schrijven van verhalen over vreemdgaande buurvrouwen.
dat komt omdat die dienst nogal veel fouten maakt met mensen op humanistsche wijze behandelen. lees je in en dan begrijp je ook die hoax. er zijn al meerdere mensen in het gelijk gesteld. claims zijn, zoals gebruikelijk in amerika, al flink hoog.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Er was laatst wel een hoax die door veel media in NL wad overgenomen, een homo die klaarkwam tijdens het fouilleren in de VS en opgepakt zou zijn.
Was een grapje van een of andere website.
Jep, de pers is niet links, het zijn vooral prutsersquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat het in eerste instantie al als nieuwswaardig gezien werd, zegt wat over de kwaliteit van een deel van de media.
Ik denk dat dit puur aan jou ligt, want als het terecht en relevant is vind ik dit echt prima.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom hoor ik altijd een zweem van geklaag over 'marokkanen die steeds maar weer slecht in het nieuws komen vanwege de media' terugkeren in jouw posts? ligt dat puur aan mij?
ik denk dat hier de crux zit. het is niet één moslim. het is een hele familie, en die kan flink groot zijn, die blijkbaar een justitieel apparaat in werking kan zetten om dit genoemde feit (een leraar vertelt over ham) serieus te nemen en te behandelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat dit puur aan jou ligt, want als het terecht en relevant is vind ik dit echt prima.
Maar wat is er nu de facto aan de hand? Één moslim in Spanje voelt zich tekort gedaan omdat een leraar het woord 'ham' in de klas gebruikte. Moet dat nu in Nederland in de krant? En meteen daarna het bericht "moslims: kerst is van de duivel" uit het UK.
Ik ben het daarmee eens, maar ben jij het er niet mee eens dat dat weinig nieuwswaarde in Nederland heeft?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat hier de crux zit. het is niet één moslim. het is een hele familie, en die kan flink groot zijn, die blijkbaar een justitieel apparaat in werking kan zetten om dit genoemde feit ( een leraar vertelt over ham) serieus te nemen en te behandelen.
dan zit er wat mij betreft iets heel er mis in de maatschappij daar. eens of oneens?
bron: afgaande op het nieuwsbericht, so far.
Het is werkelijk een minieme minderheid der moslims die hier op tegen zal zijn. En dan nog: laat ze er lekker op tegen zijn (en trek je er verder niks van aan). Het is niet relevant.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat hier de crux zit. het is niet één moslim. het is een hele familie, en die kan flink groot zijn, die blijkbaar een justitieel apparaat in werking kan zetten om dit genoemde feit (een leraar vertelt over ham) serieus te nemen en te behandelen.
dan zit er wat mij betreft iets heel er mis in de maatschappij daar. eens of oneens?
bron: afgaande op het nieuwsbericht, so far.
Het heeft Hypewaarde, dat verkoopt kranten, dat het hypewaarde heeft bewijst dit topic wel. Een topic over het Optreden van een zeer getalenteerde Nederlandse artieste die liederen van Rielke zingt krijgt nul reacties, en hooguit 1 kleine recentie in het NRCquote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben het daarmee eens, maar ben jij het er niet mee eens dat dat weinig nieuwswaarde in Nederland heeft?
aangezien de extremisten veel lijntjes hebben in europa niet nee. de sharia4lulkoek schieten als paddestoelen uit de grond in europa. dit zijn nog kinderen, straks zijn het volwassenen met steun uit arabsche landen die hier een sharia of überhaupt geen vrijheid voor niet-moslims willen, wat dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben het daarmee eens, maar ben jij het er niet mee eens dat dat weinig nieuwswaarde in Nederland heeft?
Mee eens, kranten zijn op de eerste plaats commerciele instellingen, daarom vind ik het altijd zo raar dat er mensen zijn die "er zijn zoveel nieuwsberichten over" een goed argument vinden om aan te tonen dat iets echt een groot probleem is.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het heeft Hypewaarde, dat verkoopt kranten, dat het hypewaarde heeft bewijst dit topic wel. Een topic over het Optreden van een zeer getalenteerde Nederlandse artieste die liederen van Rielke zingt krijgt nul reacties, en hooguit 1 kleine recentie in het NRC
Dus jij denkt dat als de telegraaf niet over dit soort zaken bericht, we langzaam af zullen stevenen op een shariastaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangezien de extremisten veel lijntjes hebben in europa niet nee. de sharia4lulkoek schieten als paddestoelen uit de grond in europa. dit zijn nog kinderen, straks zijn het volwassenen met steun uit arabsche landen die hier een sharia of überhaupt geen vrijheid voor niet-moslims willen, wat dan?
En waarom maakt de politie eigenlijk tijd vuil aan dat soort onzin?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef braddofiel het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_horen__.html?p=13,1
Het moet toch niet gekker worden
als je dat haalt uit mijn posts is het erger met je gesteld dan ik dacht. fijne kerst verder.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dus jij denkt dat als de telegraaf niet over dit soort zaken bericht, we langzaam af zullen stevenen op een shariastaat?
Nou ik vraag of jij het er mee eens bent dat dit bericht weinig nieuwswaarde heeft in Nederland en jij zegt van niet omdat er mensen zijn die hier de sharia in willen gaan voeren. Als dat niet is wat je bedoelt moet je me toch echt uitleggen wat ik dan wel uit je post moet halen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dat haalt uit mijn posts is het erger met je gesteld dan ik dacht. fijne kerst verder.
het is idd best slecht hoe het gaat met de opdringerigheid van de moslim in europa. als jij dat niet ziet, mag je me best een keer uitleggen hoe het komt dat mensen die niet moslim zijn in een moslim omgeving het zo verrekte kut hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou ik vraag of jij het er mee eens bent dat dit bericht weinig nieuwswaarde heeft in Nederland en jij zegt van niet omdat er mensen zijn die hier de sharia in willen gaan voeren. Als dat niet is wat je bedoelt moet je me toch echt uitleggen wat ik dan wel uit je post moet halen.
Kijk hier leg je weer zo een link die ik voor geen meter snap. Als ik het er niet mee eens ben dat de opdringerigheid van moslims in Europa te ver gaat, moet ik verklaren waarom niet-moslims het zo kut hebben in moslimlanden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is idd best slecht hoe het gaat met de opdringerigheid van de moslim in europa. als jij dat niet ziet, mag je me best een keer uitleggen hoe het komt dat mensen die niet moslim zijn in een moslim omgeving het zo verrekte kut hebben.
ROFL, de telegraaf komt met 'nieuws van amateur sites af' bij gebrek aan beter en ineens is het waarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef braddofiel het volgende:
Nee inderdaad!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef braddofiel het volgende:
Nee dit is nou een typisch broodje aap.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ah, uit dezelfde categorie zwakzinnigen die ook moeilijk doen als de leraar het in zijn botte hersens haalt om het over de Holocaust te hebben, neem ik aan?
Als men dit soort excessen als leidraad neemt voor hun interpretatie van de islam, stemt men inderdaad op die geblondeerde gekquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
tja, ga zo door zou ik zeggen
over een paar jaar is de niet moslim bevolking van europa ze zo zat dat ze allemaal terug getrapt worden naar hun land van afkomst
het is natuurlijk niet zulke belachelijke zaken maar het totaal plaatje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als men dit soort excessen als leidraad neemt voor hun interpretatie van de islam, stemt men inderdaad op die geblondeerde gek
Je bent zelf kutvolk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Red_85 het volgende:
Wat moet je hier nog op zeggen? Het wordt als maar zieliger en zieleger met dat kutvolk.![]()
Het valt me nog mee dat bansheeboy er nog niet is met commentaar.
dan kom je even achterlijk over als dat kereltje en zijn familie in de OPquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef Spetterpoepert het volgende:
Ik wil nooit meer geconfronteerd worden met het woord halal, want daarmee voel ik mij in mijn protestantse eer aangetast.
Ik EIS dat deze uitingen niet meer in het openbaar zichtbaar zijn cq hoorbaar (of opmerkbaar in algemene zin) omdat ik anders de staat aansprakelijk ga stellen op basis van racisme en opdringen van religie!
quote:
En dat hebben ze dat totaal aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:03 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet zulke belachelijke zaken maar het totaal plaatje.
veel criminaliteit, geen respect voor de westerse samenleving, veel werklozen, etc.
zeker in tijden wanneer het economisch kut gaat en iedereen zuiniger moet leven word de frustratie over dit tuig groter waar het eerst gedoogd werd.
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:18 schreef Re het volgende:
best succesvol die telegraaf met hun zaaien van angst.. als zoete koek wordt het geslikt.
Er is trouwens niets lekkerder dan een goede gedroogde ham
Nee jij hebt je rare ideeën aan jezelf te danken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat hebben ze dat totaal aan zichzelf te danken.
Je hebt het nu over gedrag, en niet over de islamquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:03 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet zulke belachelijke zaken maar het totaal plaatje.
veel criminaliteit, geen respect voor de westerse samenleving, veel werklozen, etc.
zeker in tijden wanneer het economisch kut gaat en iedereen zuiniger moet leven word de frustratie over dit tuig groter waar het eerst gedoogd werd.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jij hebt je rare ideeën aan jezelf te danken.
en de leraar heeft een grote ham gekregen van een ham producentquote:Even the president of the Spanish Federation for Islamic religious Entities (FEERI), Mohammed Hamed, says it is a 'case of sovereign stupidity' to put in an official complaint against a teacher for talking in the region ham in front of a Muslim pupil.
ik zie geen enkel doel waarom een scholiertje ergens in de binnenlanden van Spanje hier nieuws zou moeten zijn, compleet nutteloos maar natuurlijk strategisch best slim van de telegraaf...quote:
Groot genoeg om te verorberen met de hele klas?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:27 schreef Re het volgende:
trouwens:
[..]
en de leraar heeft een grote ham gekregen van een ham producent
Persvrijheid is een groot goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie geen enkel doel waarom een scholiertje ergens in de binnenlanden van Spanje hier nieuws zou moeten zijn, compleet nutteloos maar natuurlijk strategisch best slim van de telegraaf...
De televaag heeft alleen maar andere bronnen gekopieerd die jij schaart onder "dat is toch geen bron!"quote:Op donderdag 23 december 2010 18:07 schreef braddofiel het volgende:
Even een bron toegevoegd want die was ik vergeten
FIxedquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
quote:
Even the president of the Spanish Federation for Islamic religious Entities (FEERI), Mohammed Hamed, says it is a 'case of sovereign stupidity' to put in an official complaint against a teacher for talking in the region ham in front of a Muslim pupil.
Mohammed Hammed![]()
Daar moest ik ook om lachen , wat ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
quote:
Even the president of the Spanish Federation for Islamic religious Entities (FEERI), Mohammed Hamed, says it is a 'case of sovereign stupidity' to put in an official complaint against a teacher for talking in the region ham in front of a Muslim pupil.
Mohammed Hammed![]()
Negerzoen was een hoax.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef fokthesystem het volgende:
Nou dan kan dit allemaal niet meer, net als dat de neger-zoen indertijd is opgeheven als naam voor een lekker toetje :
De ...ster weken van AH
Onze profeet Mo...med
boter... met ...
Het beroemde Engelse stuk van ...let
enzovoorts enzovoorts
Dan ben jij kankerbijdehandquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef bijdehand het volgende:
Dit is, met recht, een kankermoslimDie mensen horen toch niet in een niet-moslim land als ze al niet tegen het woord ham kunnen
Als ik naar een moslimland ga en het woord 'ramadan' niet wil horen wel ja. Als je al niet tegen het woord ham kan dan hoor je ergens niet thuisquote:
maar je weetz toch dat je restecpt moet hebben voor musselmannen, vooral omdat ze zo'n positieve bijdrage leveren aan de samenlevingquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik naar een moslimland ga en het woord 'ramadan' niet wil horen wel ja. Als je al niet tegen het woord ham kan dan hoor je ergens niet thuis
Ja, ik weet het. Ze komen toch altijd voor elkaar op. En als er een iets verkeerd doet, dan is er 1tje die zegt 'ah lap zeg, da kan toch niet zulle!' zodat de anderen zeggen: 'maar we zijn toch tolerant!!!!'quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
[..]
maar je weetz toch dat je restecpt moet hebben voor musselmannen, vooral omdat ze zo'n positieve bijdrage leveren aan de samenleving
Ja, want ham is in het spaans ook natuurlijk "ham"quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef Yi-Long het volgende:
Die jongen zal ook wel huilend naar de voetbalwedstrijden van Marokko kijken wanneer ElHamdaoui meespeelt...
Hhehe idd, iedereen hier met zijn Nederlandse ham grapjes terwijl het om Spanje gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja, want ham is in het spaans ook natuurlijk "ham"
Waarom heten ze dan tegenwoordig Buys Zoenen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Negerzoen was een hoax.
http://www.geenstijl.nl/m(...)verbod_was_hoax.html
Alsof alleen negers ze mochten eten!!quote:Waarom heten Buys negerzoenen sinds 2006 Buys Zoenen? De nieuwe naam Buys Zoenen past goed bij andere Buys producten. Denk hierbij aan (seizoens) varianten als Buys Kokos Zoenen, Buys Cappuccino Zoenen en Buys WK Zoenen. Daarnaast wil Buys er voor iedereen zijn.
Dan nog, ham slaat niet alleen op varkensvlees, dus is die reaktie behoorlijk achterlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hhehe idd, iedereen hier met zijn Nederlandse ham grapjes terwijl het om Spanje gaat.![]()
Voor de duidelijkheid, het is: jamón
Dus kom maar op met jullie jamón grapjes
kun je lezen of niet ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom heten ze dan tegenwoordig Buys Zoenen?
http://www.buyszoenen.nl/historie.php
[..]
Alsof alleen negers ze mochten eten!!
Maar goed, ze heten dus geen Negerzoen meer.
Ze heten geen negerzoen meer, dus geen hoax. De naam is weldegelijk gewijzigd, omdat Buys, zoals ze zelf zeggen "er voor iedereen willen zijn".quote:
Wat raar dat ze niet meer te koop zijn dan....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
Negerzoen was een hoax.
http://www.geenstijl.nl/m(...)verbod_was_hoax.html
Remlof zei het al op de eerste pagina en ik heb het ook nog aangekaart, maar ja, we gaan natuurlijk geen moeite doen om onze grappen ook ergens op te laten slaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hhehe idd, iedereen hier met zijn Nederlandse ham grapjes terwijl het om Spanje gaat.![]()
Je zegt het al "zoals ze zelf zeggen", ze wilden gewoon wat commotie creeeren, de reden was dus een hoax. De naamswijziging was echt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze heten geen negerzoen meer, dus geen hoax. De naam is weldegelijk gewijzigd, omdat Buys, zoals ze zelf zeggen "er voor iedereen willen zijn".
Ja, een kennis van me heeft z'n hangbuikzwijntje nu "Halal" genoemt vanwge de Irakeze buren. Geeft minder aanstoot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Gia het volgende:
Maar goed, het gaat hier over ham. Dat woord schijnt blijkt beledigend te zijn voor moslims.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar kan ik maar één zin op bedenken. Uit de show van Timur op 3fm in het weekend:quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja, een kennis van me heeft z'n hangbuikzwijntje nu "Halal" genoemt vanwge de Irakeze buren. Geeft minder aanstoot.
Jij bent echt niet zo heel slim hč ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Gia het volgende:
Maar goed, het gaat hier over ham. Dat woord schijnt beledigend te zijn voor moslims. Dus die eten ook nooit runderham?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:15 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zeg broodje-hamaap verhaal. Of het is een zwakzinnige.
Kun je er niet helemaal in lezen.quote:Een leerling die moslim is stak zijn hand op
Nomnomnomhammed!quote:
Denk je dat ze dan wel in een moslimland horen? Ik kan je vertellen dat met enige regelmaat wordt gesproken over varkensvlees in Islamitische landen. Sterker nog, deze meneer kan de Islam niet eens belijden aangezien het vlees ook in de geschriften voorkomt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef bijdehand het volgende:
Dit is, met recht, een kankermoslimDie mensen horen toch niet in een niet-moslim land als ze al niet tegen het woord ham kunnen
Dan is er maar 1 ding dat ons rest...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan wel in een moslimland horen? Ik kan je vertellen dat met enige regelmaat wordt gesproken over varkensvlees in Islamitische landen. Sterker nog, deze meneer kan de Islam niet eens belijden aangezien het vlees ook in de geschriften voorkomt.
Vrij vertaald is dat mam is een ham .. ben blij dat jij in indergeval humor hebt:) En ik ben in in een Hammam geweest met mijn Turkse buurvrouw wat een ervaring:)quote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat wordt lastig bij het woord hammam!
Best hamdig dus zo'n besnijdenis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:37 schreef AndreaW het volgende:
Mijn vriendje is ook besneden als kind omdat het een beetje te krap was allemaal. maar umm rukken en of sjorren:) lukt best goed met zijn en mijn hand >beschamend voorbeeld kuch<:)
Jij pwnt zo'n beetje de hele topic!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja en het heeft >kuch ook wel meer voordelen kuch, grinn .. Maar wat ik wil zeggen het heeft niets te maken met dat je minder plezier beleefd ..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Best hamdig dus zo'n besnijdenis.
Vrouwen die "nee" zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we nog wat beledigende woorden verbieden?
Werk, belasting, ...
De hamvraag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we nog wat beledigende woorden verbieden?
Werk, belasting, ...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef AndreaW het volgende:
Sex met een onbesneden en of besneden piemol?:)
N.v.t. dat het daar jamon is, voor gelijkdenkende moslims in NL nietwaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
wat bedoel je eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef AndreaW het volgende:
Sex met een onbesneden en of besneden piemol?:)
fijn om te horen van een regelmatig belhuis bezoeker...quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Die boy is niet echt redelijk. Ik kan me oprecht niet voorstellen hoe je door slechts het gebruik van dit woord je beledigd kunt voelen.˛
Ik ben een groot fan van Robert van der Kroft.quote:Op maandag 27 december 2010 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fijn om te horen van een regelmatig belhuis bezoeker...
Op Schiphol prominent in zicht een paar kroegen en slagerijen in de tax-free zone, that should do the trick.quote:Op maandag 27 december 2010 09:38 schreef athlonkmf het volgende:
DAT IS HET!! We gaan varkens houden en bier brouwen rond de landgrenzen, dat moet de extreme moslims toch het land uit houden?
Runderham kan waarschijnlijk wel. Maar dan moet je wel duidelijk RUNDER voor ham zeggen, anders raken sommige heethoofden gepikeerd. Zouden ze hun profeet dan ook Morunderhammed noemen? Of is dat dan weer beledigend?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Gia het volgende:
Maar goed, het gaat hier over ham. Dat woord schijnt beledigend te zijn voor moslims. Dus die eten ook nooit runderham?
Welk mensenras probeert die gaarkeuken in godesnaam uit te sluiten door het (gratis!) aanbieden van overheerlijke soep?quote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
racistische gaarkeukens
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-45324.html
Homo Sapiens Idaltu natuurlijk. Waarschijnlijk kon dat ras gekookt vlees niet eens verterenquote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welk mensenras probeert die gaarkeuken in godesnaam uit te sluiten door het (gratis!) aanbieden van overheerlijke soep?
Dan is het geen ham he, als het rundervlees is...quote:
Hmm... als ik het mij goed herinner gold het volgende:quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan is het geen ham he, als het rundervlees is...
Verschil en waarom wel/niet tussen halal en kosher, lees dit maar: http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-785743.html
Zeker eenquote:
Dit speelt al jaren in het engelse OV google maar op honden danwel dogs en bus en islam e.d.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:11 schreef trovey het volgende:
komt de man aanrijden en maakt de opmerking dat hij de hond niet mee wil nemen want hij wil geen onrein dier in zijn auto hebben.
Jeetje zeg, dus als ik met kerst op een markt rondloop met gratis saucijzenbroodjes, dan mag dat niet, omdat moslims die niet mogen hebben! Is toch werkelijk van de zotte!quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Morendo het volgende:
Welk mensenras probeert die gaarkeuken in godesnaam uit te sluiten door het (gratis!) aanbieden van overheerlijke soep?
Welke idioot zou zoiets nou bedenken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dus als ik met kerst op een markt rondloop met gratis saucijzenbroodjes, dan mag dat niet, omdat moslims die niet mogen hebben! Is toch werkelijk van de zotte!
Bizar eigenlijk. Dit land gaat echt kankerhard naar de klote.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welke idioot zou zoiets nou bedenken?
Alhoewel, er lopen in dit land genoeg figuren rond die zo extreem politiek correct zijn dat ze zoiets door zouden drukken als ze de kans kregen.
zo klonk het toch ook al voor de hele hamdiscussie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
Vrij lullig als je Mohammed heet inderdaad, dan mag je in Nederland niet je eigen naam zeggen.
Kom je bij een sollicitatiegesprek:
"Zo, dus u bent Mohammed Al-Bamibal"
- "Ja klopt, ik ben Mohdfsdfgkkkkkkhhhhhhhhhhhhhhgggggggggggggggg![]()
"
Klopt, in eerste instantie. Maar daardoor gaan moslims wel het idee krijgen hier 'recht' op te hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het grote probleem is dat het niet op vraag van moslims gebeurt, maar door 'meedenkende' linkse organisaties.
Bingo. De ziekste en hardnekkigste islamisering komt van binnenuit. Debiele parternalistische kleinerende intolerante modderfokkers.quote:
Dat is wel een duidelijk logisch verband: groente naast vlees in de supermarkt en een luidspreker op een moskee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef niels0 het volgende:
Wat een kul zeg. Ik ben vegetarier en ik ga toch ook niet zeiken dat in de supermarkt de groente naast het vlees ligt. Als die moslims het er niet mee eens zijn dan tyften ze toch lekker op? Beter ook. Ik vind zo'n luidspreker op een moskee heel storend.
Los van de vraag of je gelijk hebt (dat denk ik niet) is de logische conclusie van jouw redenering (nou ja, ach) wel, dat het autochtonen zijn die de islamisering stimuleren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. De ziekste en hardnekkigste islamisering komt van binnenuit. Debiele parternalistische kleinerende intolerante modderfokkers.
Negerzoentjequote:Op donderdag 13 januari 2011 02:42 schreef Kees22 het volgende:
Zoals die neger die bezwaar maakte tegen de termen master en slave voor de eerste en de tweede harde schijf in een computer.
Of die jood die bezwaar maakte tegen de term jodenstreek in het woordenboek.
ja: op de voorpagina een bericht van Canadese homo's die een nummer van Dire Straits wisten te laten verbieden. Money is for nothing, vanwege het woord faggot.quote:
was fags, maar dat maakt waarschijnlijk niet uit in jouw belevingswereld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Kees22 het volgende:
Oh
[..]
ja: op de voorpagina een bericht van Canadese homo's die een nummer van Dire Straits wisten te laten verbieden. Money is nothing, vanwege het woord faggot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |