quote:
Ik geloof alles of niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je die bronnen niet gelooft, kan je net zo goed niet in de evolutieleer geloven, toch?
We leven, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom is dat van vroeger? Is hij achterhaald? Nee, er is geen bewijs dat hij niet bestaat. Oke, ik geef toe: er is geen bewijs dat hij wel bestaat. Maar voor mij is het het meest duidelijk op de vraag van: waarom leven we? Wat is het doel van het leven? Waarom doen we wat we doen? etc.
Ik kende het tot een paar maanden terug ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Type-R het volgende:
Jiskefet niet kennen, de nieuwe nederlanders
En als je doodgaat? Totaal nutteloos zijn we dus. Totaal nutteloos.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
We leven, gewoon omdat het kan
Waarom niet. Gezellig toch. Zolang je maar genoeg bier drinkt en neukt. Man of vrouw kan me geen hol schelen zolang je maar plezier maakt
hoe oud ben je dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende het tot een paar maanden terug ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |