PSV..quote:
Giel probeert grappig te zijn. De enige die zo scherp en snel is is Gerardquote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef donroyco het volgende:
Giel: "Ik geloof dat ik politi-ci"
Nee, Luciana is tofquote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
@ donroyco ik dacht dat het jamie presley van my name is earl was
Met 10 keer zoveel mensenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef DaMook het volgende:
2000 euro, lijkt de psv spelersgroep wel.
Alsof dat meer waard is?quote:
Ja maar dit is contant.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef DaMook het volgende:
2000 euro, lijkt de psv spelersgroep wel.
Ik vind de woordgrapjes van Giel en Gerard echt leuk altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef donroyco het volgende:
Giel: "Ik geloof dat ik politi-ci"
Da's niet alleen van hemquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dit is contant.Ikzelf heb nooit veel contant geld bij me
¤2400quote:
dit dusquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Aalbers het volgende:
Geef eens drie argumenten ter verklaring van jullie negatieve opmerkingen over de Christenunie?
1. Christenuniequote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Aalbers het volgende:
Geef eens drie argumenten ter verklaring van jullie negatieve opmerkingen over de Christenunie?
Ik ga het niet meer proberen ook zal je zien dat het dan wel lukt.quote:
Gristenenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Aalbers het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1. Christenunie
2. Christenunie
3. Christenunie
Grappigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1. Christenunie
2. Christenunie
3. Christenunie
Ik zou dat leuk vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Swomp het volgende:
Rondleiding in de tweede kamer jeuj....
Crap.quote:
Dit dus.quote:
Dit dus.quote:
omdat: gristenenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom is het raar als ik CU zou stemmen?
Dat zijn geen argumentenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
omdat: gristenen
sowieso god te serieus nemen
klopt.quote:
Dat is ook niet het argument dat christenen aandragenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
klopt.
adam en eva is ook geen argument tegen de evolutieleer
Ja jammer dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet het weer aardig verduren zie ik. Voel me een beetje buitenstaander, ben én sociaal én Christen.
Dit.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Guanabana het volgende:
Laten we aardig voor elkaar zijn, /care wat iemand stemt.
Kijk, ik geloof best dat iemand in zichzelf gelooft ofzo, maar een god, kom op zeg, dat is uit de tijd van "vroeger" Aslof allemaal mensen dezelfde god hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom dat raar is
Hij moet zijn haar weer laten groeien, vorig jaar zag ie er leuker uitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sam moet echt eens op bed liggen, heeft hij 'n kater ofzo?
quote:
kan mij wat schelenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat is ook niet het argument dat christenen aandragen
En falen toch altijd want er is geen geld om iets te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Alsof stemmen echt helpt. Politici doen toch wel waar ze zin in hebben
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Swomp het volgende:
Broek af tetten bloot HOLLANDSE HOEREN
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef donroyco het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN.
Dat geld is er wel, maar steken ze liever in hun eigen zakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En falen toch altijd want er is geen geld om iets te doen
Waar? waar?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Swomp het volgende:
Broek af tetten bloot HOLLANDSE HOEREN
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef donroyco het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN.
Ja toch?quote:
Gelukkig hebben we Geert !quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Alsof stemmen echt helpt. Politici doen toch wel waar ze zin in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Waarom is dat van vroeger? Is hij achterhaald? Nee, er is geen bewijs dat hij niet bestaat. Oke, ik geef toe: er is geen bewijs dat hij wel bestaat. Maar voor mij is het het meest duidelijk op de vraag van: waarom leven we? Wat is het doel van het leven? Waarom doen we wat we doen? etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk, ik geloof best dat iemand in zichzelf gelooft ofzo, maar een god, kom op zeg, dat is uit de tijd van "vroeger" Aslof allemaal mensen dezelfde god hebbenEn god bestaat sowieso niet volgens het omkeerbaarheidsprincipe van Lebbis!
Ja maar bronnen. En wat is wijs. Wijs is relatief.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
Jezus heeft bestaan, right? Hij was wijs, right? Waarom zegt hij dan dat hij de zoon van God was? Dan moet hij toch minstens van lotje getikt zijn? Dan is ie niet wijs... Maar volgens de bronnen was hij dus wel wijs.
Ja de dag voor Kerst zijn ze sowieso altijd open.quote:
Oh vertel eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat geld is er wel, maar steken ze liever in hun eigen zakken
Als je die bronnen niet gelooft, kan je net zo goed niet in de evolutieleer geloven, toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar bronnen. En wat is wijs. Wijs is relatief.
quote:
quote:
Ik geloof alles of niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je die bronnen niet gelooft, kan je net zo goed niet in de evolutieleer geloven, toch?
We leven, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom is dat van vroeger? Is hij achterhaald? Nee, er is geen bewijs dat hij niet bestaat. Oke, ik geef toe: er is geen bewijs dat hij wel bestaat. Maar voor mij is het het meest duidelijk op de vraag van: waarom leven we? Wat is het doel van het leven? Waarom doen we wat we doen? etc.
Ik kende het tot een paar maanden terug ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Type-R het volgende:
Jiskefet niet kennen, de nieuwe nederlanders
En als je doodgaat? Totaal nutteloos zijn we dus. Totaal nutteloos.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
We leven, gewoon omdat het kan
Waarom niet. Gezellig toch. Zolang je maar genoeg bier drinkt en neukt. Man of vrouw kan me geen hol schelen zolang je maar plezier maakt
hoe oud ben je dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende het tot een paar maanden terug ook niet.
IN DE FIK!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Haat aan die knipperende kerstmooi. ADHD ding.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
die nieuwslezer doet alsof hij dikkie dik aan t voorlezen is
16quote:
Omdat dat dat zo gekomen is door in botsing raken van moleculen en dat soort gedoe, geloof krijg veel te veel privileges enzo.. iets met een theekopje..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom is dat van vroeger? Is hij achterhaald? Nee, er is geen bewijs dat hij niet bestaat. Oke, ik geef toe: er is geen bewijs dat hij wel bestaat. Maar voor mij is het het meest duidelijk op de vraag van: waarom leven we? Wat is het doel van het leven? Waarom doen we wat we doen? etc.
En daarna met de hele band eroverheen. Dat zal ze leren op Destine te bieden!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef heloef het volgende:
Een huiskamer concert voor gillende huppelkutjes leuk...
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
Alsof die chicks daar niet van dromen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
En daarna met de hele band eroverheen. Dat zal ze leren op Destine te bieden!
Is er een nieuwe??quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
Als je niet serieus kan antwoorden, ga ik buiten deze reactie ook niet op jou reageren.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat dat dat zo gekomen is door in botsing raken van moleculen en dat soort gedoe, geloof krijg veel te veel privileges enzo.. iets met een theekopje..
Ja, daarom kun je beter zorgen dat lekker hebt geleefd en leuke dingen hebt gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Aalbers het volgende:
[..]
En als je doodgaat? Totaal nutteloos zijn we dus. Totaal nutteloos.
Met een IQ < 70 wel ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof die chicks daar niet van dromen.
Met Coen slechte combo.quote:
Ik ben 19 maar wil wel eerst pics van jou zienquote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee 17 is mijn ondergrens. Maar dan moet je wel héél leuk zijn
Lees de Bijbel eens. Ga niet afgeven op een boek die je niet hebt gelezen. In de Bijbel staan een hoop antwoorden, ook dat het tof is na de dood.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, daarom kun je beter zorgen dat lekker hebt geleefd en leuke dingen hebt gedaan.![]()
Heb nou nog nooit iemand horen zeggen dat het echt tof is na de dood. lijkt me toch wel één van de beste redenen om aan te nemen dat er niks is
Maak het gewoon leuk hier en dan is het ook niet erg om een keertje het bijltje erbij neer te leggen en terug te denken aan wat je allemaal hebt gedaan voordat je dood gaatDan kun je met een smile op je gezicht dood gaan
over 3 maanden dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ohjaaaaaquote:
Neuken over een maand?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee 19 is in principe te jong.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar wil wel eerst pics van jou zien
24.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee 19 is in principe te jong.
Zitten hier geen 24+'ers zeg?
25quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, voer die wel of niet christendiscussie maar ergens anders op Fok.
Huiskamerconcerten.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Heeft trouwens iemand een idee waar Veenstra is? Dit is de groote afwezige namelijk
Nee alleen masturberende tieners.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
22quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je afgeeft op christenen moet je je ook verantwoorden. Als je je afgeeft op wat dan ook moet je je verantwoorden. Jullie geven af op christenen, dus verantwoordenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, voer die wel of niet christendiscussie maar ergens anders op Fok.
Ik reageer serieus! http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepotquote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je niet serieus kan antwoorden, ga ik buiten deze reactie ook niet op jou reageren.
quote:
Ga tussen een deur staan bijbels verkopen, hier is het SRquote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je afgeeft op christenen moet je je ook verantwoorden. Als je je afgeeft op wat dan ook moet je je verantwoorden. Jullie geven af op christenen, dus verantwoorden
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Lees de Bijbel eens. Ga niet afgeven op een boek die je niet hebt gelezen. In de Bijbel staan een hoop antwoorden, ook dat het tof is na de dood.
Bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik reageer serieus! http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot
Maar we leven hier gewoon omdat we leven en omdat het zo is, als we dood zijn zijn we dood, we zijn veel te slim om alles te snappen..
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je afgeeft op christenen moet je je ook verantwoorden. Als je je afgeeft op wat dan ook moet je je verantwoorden. Jullie geven af op christenen, dus verantwoorden
de bijbel heeft een kern van waarheidquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood is) dus lijkt me moeilijk om te zeggen dat het een feestje is na de dood
Maar ik vind het prima als je dat zelf wel geloofd. Als men daar gelukkig van wordt dan moeten ze het zelf weten. Maar probeer anderen dan niet te overuigen dat het ECHT zo is.
Dan ben jij dus in principe te oud voor mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe weet je de dat de Bijbel mensenverzinsels zijn als je het zelf niet hebt gelezen?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood is) dus lijkt me moeilijk om te zeggen dat het een feestje is na de dood
Maar ik vind het prima als je dat zelf wel geloofd. Als men daar gelukkig van wordt dan moeten ze het zelf weten. Maar probeer anderen dan niet te overuigen dat het ECHT zo is.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.
Eva was geefbaarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de bijbel heeft een kern van waarheid
Dan moet je maar niet "Christenuniequote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.
En voor één nachtquote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is inderdaad waar dat papier, papier is. Gok alleen dat je die kern niet bedoeltquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de bijbel heeft een kern van waarheid
Inderdaad laat ze maar geloven, heb hekel aan die mensen die je geloof willen op dringen.. SR10 nuquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Zucht, kunnen we mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Als iemand in (een) god wil geloven, dan laat dat toch. Daar valt ie jou toch niet mee lastig.
Ja of je reageert er niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet "Christenunie" posten
omdat het geschreven isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoe weet je de dat de Bijbel mensenverzinsels zijn als je het zelf niet hebt gelezen?
qftquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Zucht, kunnen we mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Als iemand in (een) god wil geloven, dan laat dat toch. Daar valt ie jou toch niet mee lastig.
Joe, heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet "Christenunie" posten
quote:
+10quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Oke:quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Aalbers het volgende:
't gaat mij helemaal niet over het geloven principe. Het gaat mij er om dat je niet moet afgeven op bijvoorbeeld christenen als je er geen argumenten voor hebt
Hé Susi!quote:
Jij snapt het echt niet hequote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke:
Islam
Hindoeisme
Joden
Atheisten
Zo goed?
Inderdaad wij willen Ramon!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef StephanL het volgende:
Waar blijft Ramon in zijn plakpak?
daarom vroeg ik ook naar pics. pm staat openquote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie, misschien ben ik wel vet lillek!
Die van mij ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
daarom vroeg ik ook naar pics. pm staat open
dan moeten ze niet op mij afgeven. Ik ga ook niet zeggen "Atheïstquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gelovige die zich altijd aangevallen voelen en gaan rellenkut op uit dit topic
Ga je gang. Ik zal niet terug komen met:quote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moeten ze niet op mij afgeven. Ik ga ook niet zeggen "Atheïst"
Gelovige die zich altijd aangevallen voelen en gaan rellenkut op uit dit topic
so you think you can dance ! Is tofquote:
Gelovigen die zich altijd aangevallen voelen en gaan rellenkut op uit dit topic
Je bent Christen? Gewoon negeren johquote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moeten ze niet op mij afgeven. Ik ga ook niet zeggen "Atheïst"
Ik niet in kijk op vrijdag en maandag altijd naar VI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |