De afstand is natuurlijk minder. Maar als ze echt verder met je wil kunnen jullie toch wel ergens afspreken? Face2Face lijkt me voor zo'n zwaar gesprek wel een vereiste ja, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo denk ik ook maar toen ze zei "stel nou dat het niks wordt" viel ik er over heen. Ik ben degene die gedumpt is hoor
Ik woon trouwens in Rotterdam, zij in Eindhoven.
Jij of ik?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij MOET mijn verloren gewaande tweelingbroer zijn.....ook zo heerrrrrlijk koppig
(gelukkig heb je weinig met automatisering te maken en opensource dingen...)
Nee: wat wil jij zelf nou? (dichtbij jezelf blijven brengt je verder dude)quote:
Ik zal je vertellen wat ik gedaan hebquote:
Elke situatie is een situatie op zich CP.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen wat ik gedaan hebIk heb haar contact op laten nemen na 3 maanden, net op het moment dat ik dacht dat ik zonder haar kon was de vlam zo weer terug. We hebben eerst in Dord afgesproken (zij komt uit omg. Gorinchem, ik uit omg Nijmegen) een middag/avond gedronken, gepraat, gegeten, gezoend.
Weekje later is ze hier geweest, leuke avond gehad, nog 3 van zulke weekenden totdat we op eenzelfde punt kwamen als eerder in de relatie. Het is niet voor niks uit, bedenk je dat goed. Verandering is moeilijk, gebeurd vaak alleen in extreme situaties, die zijn er vaak niet voor de meesten.
En je weet waarom ik hier nu weer post
Klopt, daarom zeg ik ook niks over het wel of niet doenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Elke situatie is een situatie op zich CP.
Ik heb zelf vrienden die een tijdje uit elkaar waren en nu alweer jaren en jaren bij elkaar. Die herstart is het beste geweest wat ze hebben kunnen doen.
Dat is het probleem ook; er zijn net zoveel slechte voorbeelden als goede voorbeelden. O.us zal voor zichzelf moeten gaan beslissen of er voldoende 'goed gevoel' inzat en inzit om een evt stap te maken.
Was dat voor- of na het vele bier?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had er gister een theorie voor bedacht, maar ben hem al weer vergeten![]()
Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
Toevallig is die discussie hier gisteren ook gevoerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
Ik kan het wel, heb gezien wat het dicht houden van je mond allemaal kapot kan makenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjes
Toch contact opgenomen? Heeft zij wat laten horen? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik toch domEn wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Pics?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik toch domEn wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Ze was vanaf het eerste woord al zeer afstandelijk. Daarna ging ze helemaal los en d'r verhaal doen. Dat voelde wel ff fijn. Vervolgens zeg ik alleen: je zou eens moeten gaan praten met je ouders.. er gaat op deze manier meer kapot dan je denkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Mr.Myst het volgende:
@Neo: Ik snap dat je het niet verkeerd bedoelt richting haar, maar ze had even geen behoefte aan contact. Ik denk dat ze dan ook niet op medeleven zit te wachten. Sowieso klinkt het alsof ze erg emotioneel was (vermoeden...). Geef haar rust, voor haar, maar ook voor jou, om verdere teleurstellingen te voorkomen!
Ze had behoefte om erover te praten want ze begon zelf helemaal tekst en uitleg over d'r situatie te geven... Ze is echt de weg kwijt momenteel... Heb d'r nog nooit zo gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Vind het ook geen verstandige zet geweest dat je toch weer aan je eigen onrust hebt toegegeven.
Dit gesprek had helemaal niet plaatsgevonden hoeven te hebben als jij sterk was geweest naar jezelf toe. Nu zit je weer met koppijn als gevvolg van je eigen gedrag. Dit mag je haar echt niet gaan verwijten, hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |