abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90356556
:W post ook weer mee
  donderdag 23 december 2010 @ 19:47:37 #78
189961 ex
aperture science
pi_90356590
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Jij MOET mijn verloren gewaande tweelingbroer zijn.....ook zo heerrrrrlijk koppig ;)

(gelukkig heb je weinig met automatisering te maken en opensource dingen... :) )
Jij of ik?
The cake is a lie!
pi_90356748
Maar goed, wat zouden jullie doen?
Feyenoord Rotterdam
pi_90356838
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Nee: wat wil jij zelf nou? (dichtbij jezelf blijven brengt je verder dude)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90356975
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
Ik zal je vertellen wat ik gedaan heb ;) Ik heb haar contact op laten nemen na 3 maanden, net op het moment dat ik dacht dat ik zonder haar kon was de vlam zo weer terug. We hebben eerst in Dord afgesproken (zij komt uit omg. Gorinchem, ik uit omg Nijmegen) een middag/avond gedronken, gepraat, gegeten, gezoend.

Weekje later is ze hier geweest, leuke avond gehad, nog 3 van zulke weekenden totdat we op eenzelfde punt kwamen als eerder in de relatie. Het is niet voor niks uit, bedenk je dat goed. Verandering is moeilijk, gebeurd vaak alleen in extreme situaties, die zijn er vaak niet voor de meesten.

En je weet waarom ik hier nu weer post ;)
pi_90357105
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik zal je vertellen wat ik gedaan heb ;) Ik heb haar contact op laten nemen na 3 maanden, net op het moment dat ik dacht dat ik zonder haar kon was de vlam zo weer terug. We hebben eerst in Dord afgesproken (zij komt uit omg. Gorinchem, ik uit omg Nijmegen) een middag/avond gedronken, gepraat, gegeten, gezoend.

Weekje later is ze hier geweest, leuke avond gehad, nog 3 van zulke weekenden totdat we op eenzelfde punt kwamen als eerder in de relatie. Het is niet voor niks uit, bedenk je dat goed. Verandering is moeilijk, gebeurd vaak alleen in extreme situaties, die zijn er vaak niet voor de meesten.

En je weet waarom ik hier nu weer post ;)
Elke situatie is een situatie op zich CP.

Ik heb zelf vrienden die een tijdje uit elkaar waren en nu alweer jaren en jaren bij elkaar. Die herstart is het beste geweest wat ze hebben kunnen doen.

Dat is het probleem ook; er zijn net zoveel slechte voorbeelden als goede voorbeelden. O.us zal voor zichzelf moeten gaan beslissen of er voldoende 'goed gevoel' inzat en inzit om een evt stap te maken.
Strek je eens uit !
pi_90357330
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Elke situatie is een situatie op zich CP.

Ik heb zelf vrienden die een tijdje uit elkaar waren en nu alweer jaren en jaren bij elkaar. Die herstart is het beste geweest wat ze hebben kunnen doen.

Dat is het probleem ook; er zijn net zoveel slechte voorbeelden als goede voorbeelden. O.us zal voor zichzelf moeten gaan beslissen of er voldoende 'goed gevoel' inzat en inzit om een evt stap te maken.
Klopt, daarom zeg ik ook niks over het wel of niet doen :) Ik ben blij dat ik het op zijn minst een kans gegeven heb ;) Want ik hou nog steeds van haar. Echter passen we nu op dit moment gewoon niet bij elkaar.

Mijn tip, blijf voorzichtig, en bij jezelf. Forceer niks, bekijk gewoon hoe het lopen gaat :)
pi_90357384
@o.us: Zonder dat je het hele verhaal hier weer moet posten, hoe is het uitgegaan? Met ruzie, zonder ruzie? Met een slag om de arm (we kijken over een tijdje verder...) of echt definitief?

Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Persoonlijk denk ik dat het geen kwaad kan om te praten en te kijken wat er van gaat komen. Ik persoonlijk zou er meer spijt van krijgen als ik dat niet zou doen, dan dat ik het weer een kans zou geven.
pi_90357767
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
pi_90357877
Ik had er gister een theorie voor bedacht, maar ben hem al weer vergeten :+ :P
pi_90357978
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had er gister een theorie voor bedacht, maar ben hem al weer vergeten :+ :P
Was dat voor- of na het vele bier? :D
Strek je eens uit !
pi_90358025
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjes ;)
Strek je eens uit !
pi_90358045
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Toevallig is die discussie hier gisteren ook gevoerd. :) Ik denk dat het komt doordat vrouwen inderdaad wat makkelijker/sneller het erover kunnen hebben met hun vriendinnen. Zelf ga ik niet snel bij een goede vriend 'uithuilen'. Degene waarbij ik dat zou moeten doen heeft geen ervaring met serieuze relaties, en denkt er heel anders over dan ik dat doe. Dat kan verhelderend zijn, maar hij kan zich niet inleven in de situatie. Wat dat betreft ben ik eerder aangewezen op familie, en dat helpt vooralsnog soms wel. Ik waardeer hun adviezen en hun hulp, maar je bent echt op jezelf aangewezen, wil je er bovenop komen. Daar kan niemand je bij helpen.
pi_90358712
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjes ;)
Ik kan het wel, heb gezien wat het dicht houden van je mond allemaal kapot kan maken :) Sindsdien praat ik met vrienden een stuk opener over dames, en andersom ook weten ze dat ze bij mij terecht kunnen. Heerlijk.
pi_90359118
Wat ben ik toch dom ;( En wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90359169
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik toch dom ;( En wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Toch contact opgenomen? Heeft zij wat laten horen? Wat is er gebeurd?
pi_90359171
quote:
Pics? :+ :P Komt wel weer goed met jou hoor ;)
pi_90359287
Gevraagd hoe d'r situatie thuis is... superslecht, enorme slechte band met ouders en uit huis geplaatst. En ipv dat ik haar succes wens met kamers zoeken probeerde ik haar over te halenb om te praten en haar familiebanden te redden.
Wordt ze helemaal kwaad en afstandelijk dat ik de enige ben die haar niet steun. Wil ik nog zeggen dat ik het allemaal goed bedoel en dat ik alleen wil dat ze geen slechte band met dr ouders overhoudt.. gaat ze offline.

Damn mens wat is mis met jou.

edit: ik kon d'r wel wat aandoen als ze voor me stond... altijd dat ziekelijk laffe vluchtgedrag. De ander NIET laten uitpraten en achterlaten in kwaadheid. Gatverdamme.

Ja, ik ben momenteel blij dat het uit is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90359447
@Neo: Ik snap dat je het niet verkeerd bedoelt richting haar, maar ze had even geen behoefte aan contact. Ik denk dat ze dan ook niet op medeleven zit te wachten. Sowieso klinkt het alsof ze erg emotioneel was (vermoeden...). Geef haar rust, voor haar, maar ook voor jou, om verdere teleurstellingen te voorkomen!
pi_90359511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

Damn mens wat is mis met jou.
Beter kwijt dan rijk. Houd die gedachte lekker vast, dan is het ergste leed zo geleden ^O^
pi_90359603
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Mr.Myst het volgende:
@Neo: Ik snap dat je het niet verkeerd bedoelt richting haar, maar ze had even geen behoefte aan contact. Ik denk dat ze dan ook niet op medeleven zit te wachten. Sowieso klinkt het alsof ze erg emotioneel was (vermoeden...). Geef haar rust, voor haar, maar ook voor jou, om verdere teleurstellingen te voorkomen!
Ze was vanaf het eerste woord al zeer afstandelijk. Daarna ging ze helemaal los en d'r verhaal doen. Dat voelde wel ff fijn. Vervolgens zeg ik alleen: je zou eens moeten gaan praten met je ouders.. er gaat op deze manier meer kapot dan je denkt.
Zij: ik moet helemaal niks. Zij hebben ook schuld. Ik ga me prima redden op mezelf. Je bent de enige die me niet steunt hierin.
Ik: Luister nou even..
Zij: nee ik ga slapen, moet m'n vlucht morgen halen. Doei
Ik: ik bedoel het niet slecht..
*offline*

:r *rilt*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90359609
@Neo: Vind het ook geen verstandige zet geweest dat je toch weer aan je eigen onrust hebt toegegeven.

Dit gesprek had helemaal niet plaatsgevonden hoeven te hebben als jij sterk was geweest naar jezelf toe. Nu zit je weer met koppijn als gevolg van je eigen gedrag. Dit mag je haar niet gaan verwijten, hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
Strek je eens uit !
pi_90359677
"Ik weet het nog niet"

:').
Feyenoord Rotterdam
pi_90359691
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Vind het ook geen verstandige zet geweest dat je toch weer aan je eigen onrust hebt toegegeven.

Dit gesprek had helemaal niet plaatsgevonden hoeven te hebben als jij sterk was geweest naar jezelf toe. Nu zit je weer met koppijn als gevvolg van je eigen gedrag. Dit mag je haar echt niet gaan verwijten, hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
Ze had behoefte om erover te praten want ze begon zelf helemaal tekst en uitleg over d'r situatie te geven... Ze is echt de weg kwijt momenteel... Heb d'r nog nooit zo gezien :N
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90359719
Het is trouwens ook wel moeilijk om tegen elkaar te praten als je niks meer met elkaar hebt..
Feyenoord Rotterdam
pi_90359745
@Neo: Heb jij haar gebeld of heeft zij jou gebeld?
Strek je eens uit !
pi_90359801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Heb jij haar gebeld of heeft zij jou gebeld?
Neuh, facebook chat :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90359805
quote:
15s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
Het is trouwens ook wel moeilijk om tegen elkaar te praten als je niks meer met elkaar hebt..
Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.

Het verschil is dus 1 letter ;)
Strek je eens uit !
  donderdag 23 december 2010 @ 20:52:54 #105
189961 ex
aperture science
pi_90359828
Zo, alle kerst kado's zijn binnen.. Heb niet meer de behoefte gevoeld om contact op te nemen dus dat is goed :D!

Straks lekker naar een feestje, ben wel de bob maar boeiend, moet morgen toch werken :). Beter hossel ik nog even een meisje om gewoon leuk mee te dansen.. Zal ook wel afleiden!
The cake is a lie!
pi_90359855
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Neuh, facebook chat :')
Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?
Strek je eens uit !
pi_90359923
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.

Het verschil is dus 1 letter ;)
Maar ik voel me klote. Eerst lopen roepen dat ze mist en van mij houdt.
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zeg :') Kuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 23-12-2010 20:54:55 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90359937
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?
Ik, omdat ik wilde weten hoe we de situatie gingen oplossen, omdat we 15 januari met een gedeelde vriendengroep samen iets gingen doen.
Ik vroeg of we vooraf nog konden praten. Was best bereid om daarvoor helemaal naar Brabant te komen. Toen zei ze dat ze niet meer thuis woonde en kwam dat gesprek los.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 23 december 2010 @ 20:54:50 #109
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90359950
quote:
Wat ben ik toch dom ;(
QFT :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 23 december 2010 @ 20:55:24 #110
189961 ex
aperture science
pi_90359988
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef Catkiller het volgende:

[..]

QFT :P
The cake is a lie!
pi_90360077
quote:
13s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:

[..]

En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zeg :') Kuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Hoe wil ze erachter komen wat ze wil dan? Ze heeft blijkbaar nog wel gevoelens, anders zegt ze dat eerste niet. Gaf ze geen suggesties over hoe ze verder wil (evt. met jou)?

@Neo: Klinkt lullig, zo is het niet bedoeld, maar: Jij had die chat niet mogen starten. Had haar met rust gelaten, hoe moeilijk dat ook is. (En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is)
pi_90360156
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]
@Neo: Klinkt lullig, zo is het niet bedoeld, maar: Jij had die chat niet mogen starten. Had haar met rust gelaten, hoe moeilijk dat ook is. (En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is)
Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.
Maar ze is niet d'rzelf. Ik hoop dat ze tot beter inzicht komt, want ook haar mening over vanalles is echt DRASTISCH veranderd. Nogmaals, heb d'r nog nooit zo gezien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90360208
quote:

[..]

o.us, je kunt niet zomaar zeggen ja oke we gaan opnieuw beginnen in mijn ogen. Je kunt elkaar wel spreken, af en toe wat doen en kijken hoeverre jullie bij elkaar passen / verder kunnen. Als je dat direct zegt zonder ook maar iets te proberen ben je in mijn ogen niet veel opgeschoten.
pi_90360229
quote:

[..]

En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zeg :') Kuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Okay....probeer nu ff beide kanten te zien...

Zij neemt zelf het initiatief en zet voorzichtige stapjes, maakt jou ook het e.e.a. duidelijk.....en jij begint te rennen?

Misschien is het handiger zo'n belangrijke vraag niet over de telefoon te gooien. Heeft het wat meer regels tekst nodig voordat je dat onder de aandacht moet brengen. Stel anders een gesprek voor over een paar dagen. Kunnen jullie je alletwee er op voorbereiden.
Strek je eens uit !
pi_90360299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.
Maar ze is niet d'rzelf. Ik hoop dat ze tot beter inzicht komt, want ook haar mening over vanalles is echt DRASTISCH veranderd. Nogmaals, heb d'r nog nooit zo gezien.
En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.
pi_90360335
Correctie: zij vroeg dat aan mij, niet wederzijds.
Feyenoord Rotterdam
pi_90360357
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.
En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt... :')

edit: ik snap trouwens niet dat die andere ex van haar en die vent uit Groningen haar juist stimuleren om afstand te doen van haar familie en op kamers te gaan :') lekkere vrienden zijn dat dan. Maargoed. Ze komt zichzelf nog wel tegen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90360478
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt... :')
Nu laat je je emoties spreken. Het eerste wat je zegt is goed, geef haar die ruimte. Laat de rest bezinken, je hebt de tijd om er goed over na te denken. Misschien is het alleen maar fijn dat ze nu naar het buitenland gaat en je nauwelijks contact op kunt nemen.
pi_90360530
@Neo: RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST

En nu de vraag van de avond:

Welk woord begrijp je niet? ;)

Niet lullig bedoeld, maar er zit iets egoistisch in hoe je doet naar haar. Zij vraagt rust en omdat jou dat onrustig maakt respecteer je dat dus niet?
Mijn ex is ook een takke-tering-trut nu en ik herken haar op dit moment ook totaal niet. laat dat dat nou een extra reden voor mij zijn om helemaal niets meer met haar te maken te willen hebben nu.
Mocht dat omdraaien bij haar dan hoor ik dat vanzelf wel. Mocht dat niet omdraaien; ook goed.
Strek je eens uit !
pi_90360611
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST

En nu de vraag van de avond:

Welk woord begrijp je niet? ;)

Niet lullig bedoeld, maar er zit iets egoistisch in hoe je doet naar haar. Zij vraagt rust en omdat jou dat onrustig maakt respecteer je dat dus niet?
Mijn ex is ook een takke-tering-trut nu en ik herken haar op dit moment ook totaal niet. laat dat dat nou een extra reden voor mij zijn om helemaal niets meer met haar te maken te willen hebben nu.
Mocht dat omdraaien bij haar dan hoor ik dat vanzelf wel. Mocht dat niet omdraaien; ook goed.
Ik werd gewoon ff gek :') haar situatie met vanalles was zo extreem en raar dat ik, als ex van meer dan een jaar, gewoon meer wilde weten.

Maar inderdaad: ik had het niet moeten doen. Dat klopt. Hoewel het halverwege het gesprek wel ff goed ging. Maarja, ze is dan ook nog altijd bij d'r ex. Toen hij tijdens ons telefoongesprek binnenkwam (paar dagen terug) veranderde haar toon ook enorm.
Hij zal dus wel een bepaalde druk op haar leggen om zulk gedrag naar mij te vertonen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90360709
@Neo: JIJ wou meer weten...zij wou rust.

Alsjeblieft; gun het haar en jezelf ok?
Strek je eens uit !
pi_90360762
Ik vind m'n ex nog helemaal geen trut. Is ook geen reden voor, ze is nog steeds hetzelfde lieve, aardige meisje. Soms baal ik daar wel van, dat ik niet kwaad op haar kan worden. Hadden we maar ruzie, dan kon ik het makkelijker afsluiten.
Ik wil ook dolgraag contact, maar ik besef me dat zij dat dan moet doen, want ik heb het een aantal keren geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Ik mis haar verschrikkelijk, wil graag weten hoe het met haar gaat en wat ze doet. Dat wil ik dan wel echter van HAAR weten, en niet van kennissen/vrienden.

Ik geef haar de ruimte, ik hoop dat haar gedachten veranderen en dat ze me gaat missen. Vooralsnog weet ik niet wat ik moet denken, maar het heeft er de schijn van dat ze er goed mee om gaat. Vooral omdat ze nog niks heeft laten horen, ergens anders kan ik het niet op baseren.

Edit: Even een verheldering: Ik heb met de hele situatie heel veel moeite. Ik snap niet hoe ze het zo heeft aan kunnen pakken, en dat ze zo met me om is gegaan. Dat vind ik wel frustrerend. Ze ziet niet in hoeveel pijn ze me doet, dat probeert ze wel, maar dat lukt haar niet denk ik.
De rest van mijn verhaal is bekend.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Myst op 23-12-2010 21:14:34 ]
pi_90360795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: JIJ wou meer weten...zij wou rust.

Alsjeblieft; gun het haar en jezelf ok?
Je herhaalt mijn woorden :P nogmaals, ze kan d'r rust krijgen.
Ergens hoop ik dat ze me ooit echt hard nodig zal hebben en ik de kans krijg om haar te laten voelen hoe het is om de keuze te maken om NIET voor haar te kiezen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90360831
quote:

[..]

En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zeg :') Kuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
@o.us:

In je laatste post zeg je dat zij het vroeg, maar eerder zei je dit.

Wat is het nu? ;)
Strek je eens uit !
pi_90360914
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@o.us:

In je laatste post zeg je dat zij het vroeg, maar eerder zei je dit.

Wat is het nu? ;)
Waar staat er dan precies in dat ik dat vroeg?

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 23-12-2010 21:11:16 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90360990
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef o.us het volgende:

[..]

Waar staat er dan precies in dat ik dat vroeg?
" Op de vraag "blablabla" roept zij "....."

(de een vraagt, de ander antwoordt)
Strek je eens uit !
pi_90361082
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

" Op de vraag "blablabla" roept zij "....."

(de een vraagt, de ander antwoordt)
Neuh, zij vroeg het eerst. Ik gaf antwoord. Daarna zij de hare.
Feyenoord Rotterdam
pi_90361168
Ok, je moet ook niet alles willen analyseren op het woord.

Ga gewoon afspreken met haar en kijk hoe het loopt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar denken.
Strek je eens uit !
pi_90361232
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok, je moet ook niet alles willen analyseren op het woord.

Ga gewoon afspreken met haar en kijk hoe het loopt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar denken.
Inderdaad, kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel verwachtingen te hebben, maar wees positief.
Nogmaals, ik zou alles overhebben de situatie waar jij in zit, maar ik ken het achterliggende verhaal niet...
pi_90361590
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Inderdaad, kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel verwachtingen te hebben, maar wees positief.
Nogmaals, ik zou alles overhebben de situatie waar jij in zit, maar ik ken het achterliggende verhaal niet...
Ehm.....ik twijfel nog, dat wil zeggen dat ik haar niet zozeer terug wil, als antwoorden wil hebben op hoe het gegaan is. Maar aan de andere kant kunnen me de antwoorden ook steeds meer en meer gestolen worden.....
Strek je eens uit !
pi_90361956
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ehm.....ik twijfel nog, dat wil zeggen dat ik haar niet zozeer terug wil, als antwoorden wil hebben op hoe het gegaan is. Maar aan de andere kant kunnen me de antwoorden ook steeds meer en meer gestolen worden.....
Ik wil wel antwoorden, maar de laatste keer zei ze dat ze niet wist wat ze ze voelde/dacht, dat ze geen antwoorden wist. Ik hoop dat het inzicht bij haar komt (en dat dat positief richting mij is natuurlijk). Wat dat betreft zal ik misschien wel helemaal nooit een duidelijk antwoord krijgen.
Bij mij is het natuurlijk ook nog wel erg vers, met 5 weken. Ik merk dat ik de ene keer rationeler bij (zoals nu), dan de andere keer. Maar mijn gevoelens voor haar blijven, en ik wil haar nog steeds terug.
Het heeft tijd nodig, zowel bij mij, als bij haar. Misschien wil ze me over een half jaar wel terug, maar wil ik dat dan helemaal niet meer. Daar kan ik me nu nog niks bij voorstellen, maar het zou maar zo kunnen. Ik hoop echter nog steeds dat dit een tijdelijke break-up is. Maar daar mag ik gewoon niet vanuit gaan.
pi_90362054
Normaal zou ik d'r gelijk terugnemen als ze terug zou komen, maar op het moment moet ze echt iets heel goeds te vertellen hebben wil ik bij haar teruggaan.

Begin langzaam echt het idee te krijgen dat ik vaak veel te goed voor d;r ben geweest en er betere meisjes voor me zijn :)
Niet dat ik alles goed heb aangepakt, maar ik heb niet het idee dat ik bepaalde dingen heb verdiend. Het had heel anders (lees, normaler) kunnen gaan als zij zich anders had opgesteld.

wederom een edit: snel die zeik met haar vergeten. Nu goeie/leuke gesprekken met m'n beste vrienden. Hulde aan hen _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Neo-Mullen op 23-12-2010 21:37:55 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 23 december 2010 @ 21:40:14 #133
189961 ex
aperture science
pi_90362487
Oh man ik ben zo stoked over zometeen.. haha ik ga dus met een vriend een roadtrip maken naar een andere stad, hij gaat zuipen ik ga gewoon aan de Red Bull, allemaal oude vrienden van me, en vriendinnen.. Echt.. HEERLIJK!!!

* ex is nog nooit zo vrolijk geweest sinds like uh.. 2 jaar?
The cake is a lie!
pi_90365613
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef ex het volgende:
Oh man ik ben zo stoked over zometeen.. haha ik ga dus met een vriend een roadtrip maken naar een andere stad, hij gaat zuipen ik ga gewoon aan de Red Bull, allemaal oude vrienden van me, en vriendinnen.. Echt.. HEERLIJK!!!

* ex is nog nooit zo vrolijk geweest sinds like uh.. 2 jaar?
oow das echt leuk, veel plezier! Ik had ook laatst een soort van bijeenkomst, was ook erg gezellig en heeft ook even zeker geholpen! :)
pi_90365678
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
pi_90366598
Waarom heb ik er zo'n moeite mee dat mijn ex in die twee maanden een ander heeft gezoend :(?
Kutjaloezie.
Feyenoord Rotterdam
pi_90367721
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Waarom heb ik er zo'n moeite mee dat mijn ex in die twee maanden een ander heeft gezoend :(?
Kutjaloezie.
Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers.. Al weet je dat het misschien niets kan voorstellen, toch blijf je je druk maken. kloot gevoel idd.
pi_90367728
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Kutjaloezie.
Je ex was vrij om te gaan en te staan waar ze wou in die periode. Je kunt van haar niet hetzelfde verlangen en jij voor jezelf hebt willen doen.....

Neem het nou niet te zwart-wit; zo'n zoenpartij heeft in zo'n periode niets te betekenen. Zoek maar eens naar 'rebound'. Meer en minder (mwah...eerder minder!) zal het dus niet geweest zijn.
Strek je eens uit !
pi_90367810
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers..
Ha een echte vrouw op deze bijna volledige mannen-praatgroep! ;)

Wat is jouw verhaal? (ps: Vitesse heeft verloren....)
Strek je eens uit !
pi_90367812
quote:
Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Kutjaloezie.
Troost je het kan erger ;) je ex die 5 dagen voor het uit was al een vriendin had bv :P

Ik ga nu heerlijk op stap! Heb er zin in!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90367824
quote:
Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers..
Als het net uit is voel ik mij nog te schuldig. Als ik al heel lang geen verleden en toekomst qua relatie heb vind ik het prima maar zoenen vind ik wel een van de intiemste en speciale dingen in een relatie.. Niet dat je iemand gaat zoenen op een studiefeest en een dag later bij mij aan de telefoon hangt.. :{

[ Bericht 15% gewijzigd door o.us op 23-12-2010 23:10:02 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90367855
Wanneer wilde je nou daten Joycie? :P
pi_90367892
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer wilde je nou daten Joycie? :P
CP weer ff off-topic? ;)
Strek je eens uit !
pi_90367916
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

CP weer ff off-topic? ;)
Nooit :{w ik zou niet durven O-)
pi_90367939
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Troost je het kan erger ;) je ex die 5 dagen voor het uit was al een vriendin had bv :P

Ik ga nu heerlijk op stap! Heb er zin in!
Veel plezier! *O*
Strek je eens uit !
pi_90368189
o.us jaloezie speelt bij mij de laatste dagen ook enorm een rol. Succes ermee... maar wat zij kan, kan jij ook ;)

@ Joyce: veel plezier!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90368224
Wie weet overdrijf ik wel, dit is hoe ik er over denk.
Feyenoord Rotterdam
pi_90368770
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
Nah, I'd feel the same way... ik weet trouwens niet eens of ze wat heeft uitgespookt met die Groninger... heb d'r geen woord over horen zeggen.
Maarja, nogmaals: ik heb een goeie avond met mn beste vrienden via msn ff.. lucht al heel erg op. Binnenkort nog eens afspreken :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90369114
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
Geeft toch niets? Ik kan het rationeel wel zeggen maar ik zou het ook niet leuk vinden in jouw situatie.
Leuk, twee maanden uit, komt je ex terug maar wel met de opmerking "ohja, ik heb wel lopen bekken in de tussentijd".

It's all in the game, niet leuk, maar ook niet verwijtbaar.
Strek je eens uit !
pi_90375353
Op de een of andere manier deed het me nooit zoveel als mijn ex met een ander zoende. Niet dat ik dit gelukkig ooit heb hoeven zien, maar ook het idee deed me vrij weinig...

Zat er voornamelijk mee dat ze mij niet meer zag zitten, terwijl ik dacht dat ik niet stuk kon bij haar. Achteraf het meest pijnlijke van alles is gebleken, dat niet zoals ik dacht zij de naieve was binnen de relatie door alles van mij te accepteren, maar juist ik door heilig te geloven in haar uitspraken als '' ik zou het nooit uitmaken met je, je bent veel specialer dan mijn vorige vriendjes etc''..

Ik trapte er nog in ook en geloofde het :P

Het gaat overigens al stukken beter de laatste dagen weer. Voel me steeds meer de persoon die ik was voor de relatie, alleen dan met een wijze les geleerd. Op sommige momenten voelt het alsnog heel raar hoor. Vooral op een dag als vandaag dat ik de hele dag niet met haar bezig ben geweest, en zoals nu nog ff achter de laptop kruip voor het slapen gaan, en dan lees dat zij uit gaat in utrecht..

Ik word dan absoluut niet jaloers ( meer ) oid, maar opeens lijkt het besef van afstand ineens (opnieuw) weer heel hard aan te komen. Het besef dat ik haar inmiddels alweer 6 weken niet gezien heb, het laatste telefooncontact alweer 3 maanden geleden is, dit in vergelijking hoe het een half jaar geleden nog was...

Blijf het heel moeilijk vinden om met dit soort dingen om te gaan. Jaloerzie, wraak, haat, gevoelens etc etc speelt allemaal niet mee, maar gewoon het besef dat dit soort dingen zo snel kunnen veranderen doet op de een of andere manier heel veel met me...
pi_90375639
Zat me daaropvolgend trouwens nog iets te bedenken...

Hoe vreemd is het eigenlijk, dat iemand waarmee je alle persoonlijke dingen deelt, die bovenaan je ''geliefden lijstje'' staat, nadat het uitgaat vrijwel altijd enorm in dat geliefden lijstje zakt, zoniet er helemaal uit verdwijnt...

Bedacht me dat ik van elk van haar vriendinnen wel slechte verhalen weet, allerlei dingen die ze mij in vertrouwen heeft verteld, wat ze echt van meiden vindt waar ze nu ogenschijnlijk heel aardig tegen doet.

Wij hadden samen een gemeenschappelijke ( mannelijke ) vriend. Toen het aan was, waren wij natuurlijk heel close samen, en die vriend vroeg ook vanalles aan mij over haar. Nu is het uit, en zij is nog wel vrienden met die vriend, maar aan mij laat ze nooit meer wat horen ( terwijl we als ''goede vrienden'' uit elkaar zijn gegaan...

Waarom is het zo vaak nodig om een ex zodanig af te stoten dat hij of zij meteen ''niets'' meer waard is in je leven, vind het eigenlijk best hypocriet.
pi_90376838
Het is niet zozeer dat die persoon niets meer waard is, het is de pijn die niet te dragen is. Niemand wilt degraderen van "alles" naar een gewone vriend. Dan ben je beter af zonder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')