Jij of ik?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jij MOET mijn verloren gewaande tweelingbroer zijn.....ook zo heerrrrrlijk koppig
(gelukkig heb je weinig met automatisering te maken en opensource dingen...)
Nee: wat wil jij zelf nou? (dichtbij jezelf blijven brengt je verder dude)quote:
Ik zal je vertellen wat ik gedaan hebquote:
Elke situatie is een situatie op zich CP.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen wat ik gedaan hebIk heb haar contact op laten nemen na 3 maanden, net op het moment dat ik dacht dat ik zonder haar kon was de vlam zo weer terug. We hebben eerst in Dord afgesproken (zij komt uit omg. Gorinchem, ik uit omg Nijmegen) een middag/avond gedronken, gepraat, gegeten, gezoend.
Weekje later is ze hier geweest, leuke avond gehad, nog 3 van zulke weekenden totdat we op eenzelfde punt kwamen als eerder in de relatie. Het is niet voor niks uit, bedenk je dat goed. Verandering is moeilijk, gebeurd vaak alleen in extreme situaties, die zijn er vaak niet voor de meesten.
En je weet waarom ik hier nu weer post
Klopt, daarom zeg ik ook niks over het wel of niet doenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Elke situatie is een situatie op zich CP.
Ik heb zelf vrienden die een tijdje uit elkaar waren en nu alweer jaren en jaren bij elkaar. Die herstart is het beste geweest wat ze hebben kunnen doen.
Dat is het probleem ook; er zijn net zoveel slechte voorbeelden als goede voorbeelden. O.us zal voor zichzelf moeten gaan beslissen of er voldoende 'goed gevoel' inzat en inzit om een evt stap te maken.
Was dat voor- of na het vele bier?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had er gister een theorie voor bedacht, maar ben hem al weer vergeten![]()
Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
Toevallig is die discussie hier gisteren ook gevoerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je dit topic leest lijken toch veel meer mannen problemen te hebben met het loslaten van hun ex, er reageren bijna geen vrouwen haha.. Of die kunnen natuurlijk bij hun vriendinnetjes uithuilen
Ik kan het wel, heb gezien wat het dicht houden van je mond allemaal kapot kan makenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klopt helemaal; wij kunnen niet uithuilen bij onze vriendinnetjes
Toch contact opgenomen? Heeft zij wat laten horen? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik toch domEn wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Pics?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik toch domEn wat een gedrocht is het toch... afschuwelijk wat een karakter zij heeft ontwikkeld.
Ze was vanaf het eerste woord al zeer afstandelijk. Daarna ging ze helemaal los en d'r verhaal doen. Dat voelde wel ff fijn. Vervolgens zeg ik alleen: je zou eens moeten gaan praten met je ouders.. er gaat op deze manier meer kapot dan je denkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Mr.Myst het volgende:
@Neo: Ik snap dat je het niet verkeerd bedoelt richting haar, maar ze had even geen behoefte aan contact. Ik denk dat ze dan ook niet op medeleven zit te wachten. Sowieso klinkt het alsof ze erg emotioneel was (vermoeden...). Geef haar rust, voor haar, maar ook voor jou, om verdere teleurstellingen te voorkomen!
Ze had behoefte om erover te praten want ze begon zelf helemaal tekst en uitleg over d'r situatie te geven... Ze is echt de weg kwijt momenteel... Heb d'r nog nooit zo gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Vind het ook geen verstandige zet geweest dat je toch weer aan je eigen onrust hebt toegegeven.
Dit gesprek had helemaal niet plaatsgevonden hoeven te hebben als jij sterk was geweest naar jezelf toe. Nu zit je weer met koppijn als gevvolg van je eigen gedrag. Dit mag je haar echt niet gaan verwijten, hier ben je zelf verantwoordelijk voor.
Neuh, facebook chatquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Heb jij haar gebeld of heeft zij jou gebeld?
Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
Het is trouwens ook wel moeilijk om tegen elkaar te praten als je niks meer met elkaar hebt..
Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?quote:
Maar ik voel me klote. Eerst lopen roepen dat ze mist en van mij houdt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.
Het verschil is dus 1 letter
Ik, omdat ik wilde weten hoe we de situatie gingen oplossen, omdat we 15 januari met een gedeelde vriendengroep samen iets gingen doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?
QFTquote:
Hoe wil ze erachter komen wat ze wil dan? Ze heeft blijkbaar nog wel gevoelens, anders zegt ze dat eerste niet. Gaf ze geen suggesties over hoe ze verder wil (evt. met jou)?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik voel me klote. Eerst lopen roepen dat ze mist en van mij houdt.
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
@Neo: Klinkt lullig, zo is het niet bedoeld, maar: Jij had die chat niet mogen starten. Had haar met rust gelaten, hoe moeilijk dat ook is. (En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is)
o.us, je kunt niet zomaar zeggen ja oke we gaan opnieuw beginnen in mijn ogen. Je kunt elkaar wel spreken, af en toe wat doen en kijken hoeverre jullie bij elkaar passen / verder kunnen. Als je dat direct zegt zonder ook maar iets te proberen ben je in mijn ogen niet veel opgeschoten.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Okay....probeer nu ff beide kanten te zien...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.
Maar ze is niet d'rzelf. Ik hoop dat ze tot beter inzicht komt, want ook haar mening over vanalles is echt DRASTISCH veranderd. Nogmaals, heb d'r nog nooit zo gezien.
En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.
Nu laat je je emoties spreken. Het eerste wat je zegt is goed, geef haar die ruimte. Laat de rest bezinken, je hebt de tijd om er goed over na te denken. Misschien is het alleen maar fijn dat ze nu naar het buitenland gaat en je nauwelijks contact op kunt nemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt...
Ik werd gewoon ff gekquote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST
En nu de vraag van de avond:
Welk woord begrijp je niet?
Niet lullig bedoeld, maar er zit iets egoistisch in hoe je doet naar haar. Zij vraagt rust en omdat jou dat onrustig maakt respecteer je dat dus niet?
Mijn ex is ook een takke-tering-trut nu en ik herken haar op dit moment ook totaal niet. laat dat dat nou een extra reden voor mij zijn om helemaal niets meer met haar te maken te willen hebben nu.
Mocht dat omdraaien bij haar dan hoor ik dat vanzelf wel. Mocht dat niet omdraaien; ook goed.
Je herhaalt mijn woordenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: JIJ wou meer weten...zij wou rust.
Alsjeblieft; gun het haar en jezelf ok?
@o.us:quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Waar staat er dan precies in dat ik dat vroeg?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@o.us:
In je laatste post zeg je dat zij het vroeg, maar eerder zei je dit.
Wat is het nu?
" Op de vraag "blablabla" roept zij "....."quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar staat er dan precies in dat ik dat vroeg?
Neuh, zij vroeg het eerst. Ik gaf antwoord. Daarna zij de hare.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
" Op de vraag "blablabla" roept zij "....."
(de een vraagt, de ander antwoordt)
Inderdaad, kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel verwachtingen te hebben, maar wees positief.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok, je moet ook niet alles willen analyseren op het woord.
Ga gewoon afspreken met haar en kijk hoe het loopt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar denken.
Ehm.....ik twijfel nog, dat wil zeggen dat ik haar niet zozeer terug wil, als antwoorden wil hebben op hoe het gegaan is. Maar aan de andere kant kunnen me de antwoorden ook steeds meer en meer gestolen worden.....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk waar het schip strandt. Probeer niet teveel verwachtingen te hebben, maar wees positief.
Nogmaals, ik zou alles overhebben de situatie waar jij in zit, maar ik ken het achterliggende verhaal niet...
Ik wil wel antwoorden, maar de laatste keer zei ze dat ze niet wist wat ze ze voelde/dacht, dat ze geen antwoorden wist. Ik hoop dat het inzicht bij haar komt (en dat dat positief richting mij is natuurlijk). Wat dat betreft zal ik misschien wel helemaal nooit een duidelijk antwoord krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ehm.....ik twijfel nog, dat wil zeggen dat ik haar niet zozeer terug wil, als antwoorden wil hebben op hoe het gegaan is. Maar aan de andere kant kunnen me de antwoorden ook steeds meer en meer gestolen worden.....
oow das echt leuk, veel plezier! Ik had ook laatst een soort van bijeenkomst, was ook erg gezellig en heeft ook even zeker geholpen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef ex het volgende:
Oh man ik ben zo stoked over zometeen.. haha ik ga dus met een vriend een roadtrip maken naar een andere stad, hij gaat zuipen ik ga gewoon aan de Red Bull, allemaal oude vrienden van me, en vriendinnen.. Echt.. HEERLIJK!!!
* ex is nog nooit zo vrolijk geweest sinds like uh.. 2 jaar?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers.. Al weet je dat het misschien niets kan voorstellen, toch blijf je je druk maken. kloot gevoel idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Waarom heb ik er zo'n moeite mee dat mijn ex in die twee maanden een ander heeft gezoend?
Kutjaloezie.
Je ex was vrij om te gaan en te staan waar ze wou in die periode. Je kunt van haar niet hetzelfde verlangen en jij voor jezelf hebt willen doen.....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Waarom heb ik er zo'n moeite mee dat mijn ex in die twee maanden een ander heeft gezoend?
Kutjaloezie.
Ha een echte vrouw op deze bijna volledige mannen-praatgroep!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers..
Troost je het kan ergerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef o.us het volgende:
Kutjaloezie.
Als het net uit is voel ik mij nog te schuldig. Als ik al heel lang geen verleden en toekomst qua relatie heb vind ik het prima maar zoenen vind ik wel een van de intiemste en speciale dingen in een relatie.. Niet dat je iemand gaat zoenen op een studiefeest en een dag later bij mij aan de telefoon hangt..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zou ik ook echt niet tegen kunnen, bleh. En normaal ben ik nooit zo jaloers..
CP weer ff off-topic?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer wilde je nou daten Joycie?
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Troost je het kan ergerje ex die 5 dagen voor het uit was al een vriendin had bv
Ik ga nu heerlijk op stap! Heb er zin in!
Nah, I'd feel the same way... ik weet trouwens niet eens of ze wat heeft uitgespookt met die Groninger... heb d'r geen woord over horen zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
Wie weet overdrijf ik wel, dit is hoe ik er over denk.
Geeft toch niets? Ik kan het rationeel wel zeggen maar ik zou het ook niet leuk vinden in jouw situatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
Wie weet overdrijf ik wel, dit is hoe ik er over denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |