Neuh, facebook chatquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Heb jij haar gebeld of heeft zij jou gebeld?
Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
Het is trouwens ook wel moeilijk om tegen elkaar te praten als je niks meer met elkaar hebt..
Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?quote:
Maar ik voel me klote. Eerst lopen roepen dat ze mist en van mij houdt.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Of je deelt iets met elkaar of je deelt niets met elkaar.
Het verschil is dus 1 letter
Ik, omdat ik wilde weten hoe we de situatie gingen oplossen, omdat we 15 januari met een gedeelde vriendengroep samen iets gingen doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Okay......ben jij die chat gestart of is zij die chat gestart?
QFTquote:
Hoe wil ze erachter komen wat ze wil dan? Ze heeft blijkbaar nog wel gevoelens, anders zegt ze dat eerste niet. Gaf ze geen suggesties over hoe ze verder wil (evt. met jou)?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik voel me klote. Eerst lopen roepen dat ze mist en van mij houdt.
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
@Neo: Klinkt lullig, zo is het niet bedoeld, maar: Jij had die chat niet mogen starten. Had haar met rust gelaten, hoe moeilijk dat ook is. (En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is)
o.us, je kunt niet zomaar zeggen ja oke we gaan opnieuw beginnen in mijn ogen. Je kunt elkaar wel spreken, af en toe wat doen en kijken hoeverre jullie bij elkaar passen / verder kunnen. Als je dat direct zegt zonder ook maar iets te proberen ben je in mijn ogen niet veel opgeschoten.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"
Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Okay....probeer nu ff beide kanten te zien...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet ik. Ze kan me echt kapotvallen momenteel.
Maar ze is niet d'rzelf. Ik hoop dat ze tot beter inzicht komt, want ook haar mening over vanalles is echt DRASTISCH veranderd. Nogmaals, heb d'r nog nooit zo gezien.
En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En daarom heeft ze JUIST RUST NODIG om tot zichzelf te komen. Jij kan alleen maar hopen dat ze tot beter inzicht komt, maar je kan haar daar niet bij helpen, hoeveel je ook om haar geeft of zorgen om haar maakt. Als ze je nodig heeft, komt ze naar je toe. Maar geef haar ruimte.
Nu laat je je emoties spreken. Het eerste wat je zegt is goed, geef haar die ruimte. Laat de rest bezinken, je hebt de tijd om er goed over na te denken. Misschien is het alleen maar fijn dat ze nu naar het buitenland gaat en je nauwelijks contact op kunt nemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En die kan ze krijgen, die ruimte. Ik pik haar gedrag nu echt niet meer. She crossed the line, twice. 15 januari zal ik d'r zien. Maar of het gezellig wordt...
Ik werd gewoon ff gekquote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST
En nu de vraag van de avond:
Welk woord begrijp je niet?
Niet lullig bedoeld, maar er zit iets egoistisch in hoe je doet naar haar. Zij vraagt rust en omdat jou dat onrustig maakt respecteer je dat dus niet?
Mijn ex is ook een takke-tering-trut nu en ik herken haar op dit moment ook totaal niet. laat dat dat nou een extra reden voor mij zijn om helemaal niets meer met haar te maken te willen hebben nu.
Mocht dat omdraaien bij haar dan hoor ik dat vanzelf wel. Mocht dat niet omdraaien; ook goed.
Je herhaalt mijn woordenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: JIJ wou meer weten...zij wou rust.
Alsjeblieft; gun het haar en jezelf ok?
@o.us:quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
En op de vraag: Zou je eventueel opnieuw willen beginnen dan? roept ze "Ik weet het nog niet"Ik had nog een beetje hoop en ik was goed op weg om haar te vergeten. Godverdomme zegKuthoer. Nu denk ik alleen maar aan haar terwijl ik zo goed op weg was..
Waar staat er dan precies in dat ik dat vroeg?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@o.us:
In je laatste post zeg je dat zij het vroeg, maar eerder zei je dit.
Wat is het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |