quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Had ik al gezegd dat Ekdom een held is?
Geen idee, maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Ekdom is een heldquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt wel gelijk
Viel wel mee toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij praat op stukken waar geen tekst is, dit is geen beeld desync, dit is Ekdom die niet strak loopt.
Blijft knap, maar de echte Ekdommetjes zijn juist die 100% sync lopen zoals Living doll.
ROCK 'N ROLL!quote:
Zoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
NIEUWS: pakket ontploft in Zwitserse ambassade in Rome. Een persoon ernstig gewond, volgens Reuters. Later meer.
Okquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
NIEUWS: pakket ontploft in Zwitserse ambassade in Rome. Een persoon ernstig gewond, volgens Reuters. Later meer.
Gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
GoedeMIDDAG!
Heb ik mn nieuwe bureau in elkaar gezet, Matglas blad, werkt mn lasermuis niet meer
Correct. Regie en DJ hebben beiden talkbackquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom praat Gerard eigenlijk in de mic. als er nr. wordt gedraaid? is dat voor de regie ofzo?
Vast geen carriere gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Muismat!
Is dat dat bureau waar iemand anders gister een foto van postte?
Pics?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
GoedeMIDDAG!
Heb ik mn nieuwe bureau in elkaar gezet, matglas blad, werkt mn lasermuis niet meer
Roccat Taito muismat heb ik op mijn matglazen bureauquote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
GoedeMIDDAG!
Heb ik mn nieuwe bureau in elkaar gezet, matglas blad, werkt mn lasermuis niet meer
Waarom nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En ik vind muismatten niet leuk
Koop een Magic Mouse (en Mac)quote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En ik vind muismatten niet leuk
Dat is een placemetquote:Op donderdag 23 december 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nietIk heb een grote, dunne, bevalt me goed
Ah daarom ken ik 'm nietquote:
Eigenlijk is hij punker met een hanekam!quote:
Alleen als je dat wil natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Type-R het volgende:
en dan moet je styling advies van die gast aannemen?
ook een faal, 500 euro. Die verdienen bakken met geld tochquote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag een "EMI" cheque
Platenmaatschappijen
Vind die dingen geen stijl hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nietIk heb een grote, dunne, bevalt me goed
Ik heb er nog één van mn opa die was cricket liefhebber, heeft best wel stijl hoor allemaal cricket bats enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind die dingen geen stijl hebben.
Dat had ik dus ook, totdat ik het geweldige idee had een matglazen bureau te kopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Feivel1 het volgende:
Geen muismat, maar het complete bureau als muismat!.
Dat lijkt me echt kut bij je pols.quote:
Een tietenmat!quote:
Je pols op ze russisch all day longquote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut bij je pols.
Nee, dat is geen kut, dat zijn tieten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut bij je pols.
Koop dan een real dollquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die nooit in hun leven een echte vrouwenborst aan zullen raken.
hihiquote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen kut, dat zijn tieten.
Draaien ze nietquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil wel kernkraft 400 lekker beukuh
Je vergeet: "she's homeless"quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef JaneDoe het volgende:
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
quote:
Neem zoietsquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind die dingen geen stijl hebben.
ladadiladadaladadiladadaquote:
Héé Naatje!quote:
lawadielawadaalawadielawadaalwaddnaatjelawadielawadaalawadielawadaaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
ladadiladadaladadiladada
...................................
she's homeless
ja dahag!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
En 'She stands there, singing for money'
Groeten van mij aan Fok!forumquote:
3RDROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Flikker op man ik moest trainen van 09.00u tot 11.00uquote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mensen die de graveyard niet meepikken
Mijn moeder zei vanochten voordat ik naar school ging:quote:
half tweequote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vanochten voordat ik naar school ging:
''Je gaat veel te laat naar bed, vanacht was het ook weer half twéé"
Ik dacht, ik zeg maar nietsquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vanochten voordat ik naar school ging:
''Je gaat veel te laat naar bed, vanacht was het ook weer half twéé"
I will kill you thursdayquote:
Forgive you on a fridayquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
I will kill you thursday
If you don't stop me wednesday
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forgive you on a friday
Slaat gewoon donderdag over?
6 minuten over 5quote:
Wat is thursday denk je?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forgive you on a friday
"I will kill you thursday" ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forgive you on a friday
Je qoute een thursday .. koek koekquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forgive you on a friday
Netjes!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.goudageeft.nl/updates/voorlopige-eindstand-donaties![]()
![]()
Dan slaat ze woensdag over? onee, ze doet eerst donerdag?quote:
Tering, ik kon het niet langer uithouden dan half 2quote:
Ze slaat niks over, ik sloeg de dinsdag over. Die versta ik nooit.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan slaat ze woensdag over? onee, ze doet eerst donerdag?
Je faalt keihard nuquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forgive you on a friday
Tuesdayquote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan slaat ze woensdag over? onee, ze doet eerst donerdag?
Ik viel in slaap met Party Animals - Have You Ever Been Mellowquote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tering, ik kon het niet langer uithouden dan half 2
toen werd ik weer even uit mijn half sluimerigheid gewektquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik viel in slaap met Party Animals - Have You Ever Been Mellow![]()
And I will hurt you tuesday geloof ikquote:Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze slaat niks over, ik sloeg de dinsdag over. Die versta ik nooit.
I will love you mondayquote:
Toen zat ik te stuiteren op me stoel, heb er 54 uur opgewachtquote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik viel in slaap met Party Animals - Have You Ever Been Mellow![]()
Klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
And I will hurt you tuesday geloof ik
Ik heb ze gvd gemistquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon 2 fucking hackuh platen vannacht
Nee dat zei ik al.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
I will love you monday
and you will hurt me tuesday
I will kill you thursday
if you don't stop me wednesday
forgive you on a friday
reunion on a saturday
forgotten all on sunday
Ze slaat niks over
Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat danquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
I will love you monday
and you will hurt me tuesday
I will kill you thursday
if you don't stop me wednesday
forgive you on a friday
reunion on a saturday
forgotten all on sunday
Ze slaat niks over
Neeeee joh, het bewijs dat wíj geen smaak hebben en plebs zijn. Duh.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Feivel1 het volgende:
Het bewijs dat Bastiaan geen smaak heeft.
Boo fucking hooquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat dan
Inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is dat voor lul de hele tijd over mode? flikker op man!Doe gewoon aan wat je zelf wil..
quote:
Vooral wanneer ze dat nichterige stemmetje nadoenquote:
Dan zoude tekst niet kloppen hequote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat dan
Wie is MC Flurryquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze dat nichterige stemmetje nadoen![]()
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Geo3kant het volgende:
Eens wat eten zoeken, left over macaroni of lasagna
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is ie dan, mijn geweldige bureau, met a4tje als muismatSchrik niet van dat wollige bolletje linksbovenin, dat is mijn haar
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Bureau staat er ook akelig kaal bij.
Nou mensen, wat een feest weer
Wellicht tot later vanmiddag!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Zo, on my way to Ehv! Toch eens zien wat ze daar uitspoken.
Nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is ie dan, mijn geweldige bureau, met a4tje als muismatSchrik niet van dat wollige bolletje linksbovenin, dat is mijn haar
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Die was ook geniaalquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou nou
Poeh Poeh
Zo zo
Tjonge jonge
Is dit in de gevangenis ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die was ook geniaal
Als die gaat toeteren en dan aan z'n boaslinger trekt
Als ik niet backstage zit tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht tot later vanmiddag!
tsss. je hebt twee schermen wat zeur je nouquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Nadeel van die grote schermen is dat je bureau zo klein lijktquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nadeel van die grote schermen is dat je bureau zo klein lijkt
Ja, maar als die er niet stonden was mn bureau leegquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tsss. je hebt twee schermen wat zeur je nou
Dat welquote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Zolcon het volgende:
Vind dit nummer wel ok. beter dan veel van de huidige troep
quote:
Ik niet hoor...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
Nu heb ik het gevoel alsof mensen mij aanzien voor een gevangene
Eerder voor een downyquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
Je bent een man, het is je vergevenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
Dan kom je maar naar buitenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik niet backstage zit tenminste.
bij mij is het niet armoedig, maar eerder een bendequote:Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik hier maar geen foto van mijn bureau plaatsen
Wauw een neutraal antwoord. Komt er ook iets positiefs vandaag!?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:08 schreef Zolcon het volgende:
Vind dit nummer wel ok. beter dan veel van de huidige troep
Herkenbaar :")quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij is het niet armoedig, maar eerder een bende
Bij mij ook.. maar dat heb ik zo opgeruimd NA SRquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij is het niet armoedig, maar eerder een bende
Ja, maar er werd gevraagd om picsquote:Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik hier maar geen foto van mijn bureau plaatsen
2011?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook.. maar dat heb ik zo opgeruimd NA SR
Je kunt ook niet FOK!ken maar SR luisteren en opruimenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook.. maar dat heb ik zo opgeruimd NA SR
zoiets.quote:
Het is niet eens zo heel erg, denk binnen 5 seconde opgeruimd.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook niet FOK!ken maar SR luisteren en opruimen
Herkenbaar, dat heb ik hier ook. Overal koekverpakkingen enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet eens zo heel erg, denk binnen 5 seconde opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |