Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat danquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef iBenny het volgende:
I will love you monday
and you will hurt me tuesday
I will kill you thursday
if you don't stop me wednesday
forgive you on a friday
reunion on a saturday
forgotten all on sunday
Ze slaat niks over
Neeeee joh, het bewijs dat wíj geen smaak hebben en plebs zijn. Duh.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Feivel1 het volgende:
Het bewijs dat Bastiaan geen smaak heeft.
Boo fucking hooquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat dan
Inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
WTF is dat voor lul de hele tijd over mode? flikker op man!Doe gewoon aan wat je zelf wil..
quote:
Vooral wanneer ze dat nichterige stemmetje nadoenquote:
Dan zoude tekst niet kloppen hequote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thursday en Wednesday zitten niet in de volgorde van de week snap dat dan
Wie is MC Flurryquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze dat nichterige stemmetje nadoen![]()
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Geo3kant het volgende:
Eens wat eten zoeken, left over macaroni of lasagna
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is ie dan, mijn geweldige bureau, met a4tje als muismatSchrik niet van dat wollige bolletje linksbovenin, dat is mijn haar
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Bureau staat er ook akelig kaal bij.
Nou mensen, wat een feest weer
Wellicht tot later vanmiddag!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Sirolf het volgende:
Zo, on my way to Ehv! Toch eens zien wat ze daar uitspoken.
Nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar is ie dan, mijn geweldige bureau, met a4tje als muismatSchrik niet van dat wollige bolletje linksbovenin, dat is mijn haar
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Die was ook geniaalquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou nou
Poeh Poeh
Zo zo
Tjonge jonge
Is dit in de gevangenis ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die was ook geniaal
Als die gaat toeteren en dan aan z'n boaslinger trekt
Als ik niet backstage zit tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht tot later vanmiddag!
tsss. je hebt twee schermen wat zeur je nouquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Nadeel van die grote schermen is dat je bureau zo klein lijktquote:Op donderdag 23 december 2010 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een baggerkwaliteit
Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nadeel van die grote schermen is dat je bureau zo klein lijkt
Ja, maar als die er niet stonden was mn bureau leegquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tsss. je hebt twee schermen wat zeur je nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |