HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef GSbrder het volgende:
OP
waarom opende niemand een nieuwe?
Eigenlijk had Berlitz een nieuwe moeten openen, maar ik wist nog een leuk islamitisch spreekwoord, so I don't mind.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..)!
Toen ik klein was vroeg ik mij altijd af wanneer iets officieel is.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..)!
Waarschijnlijk kent Berlitz de "regels" nog niet en is Arglist gaan tukken.. Of ze zijn beiden tukken natuurlijk
Zie edit van mijn post..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk had Berlitz een nieuwe moeten openen, maar ik wist nog een leuk islamitisch spreekwoord, so I don't mind.
Ik zei niks over "officieel"en zette regels niet voor niks tussen " "...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Toen ik klein was vroeg ik mij altijd af wanneer iets officieel is.
Ligt eraan hoe lang en hoe he??quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef remlof het volgende:
Laat Dion het maar niet horen dat er kamelen worden vastgebonden
Geert raakt wel vaker overstuur...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:41 schreef GSbrder het volgende:
Laat Geert maar niet horen dat er op Allah wordt vertrouwd.
Heb ik iets gemist??quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Dion ook, als z'n biertje te duur is bijvoorbeeld.
Officieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??
Neuh, je bent vast melig.. Maar dat ik er over na ga denken zegt genoeg: ga nu (ook onofficieel) eens rap naar mijn mandje toe.. Morgen wacht het werk weer..![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 meldt de Limburgse regionale omroep L1 dat "Dion Graus heeft gepleit voor een lagere bierprijs". Volgens Graus zou de consument jarenlang te veel hebben betaald voor zijn biertje. De grote brouwerijen hebben volgens de Europese Commissie verboden prijsafspraken gemaakt. De boetes die ze daarvoor hebben gekregen moeten nu rechtstreeks terug naar de bierdrinker, vindt het Kamerlid. Graus zei bereid te zijn over het onderwerp een spoeddebat aan te vragen.
Ik dacht ik maak het je makkelijk, en noem de twee bekendste, maar zelfs die zijn blijkbaar niet aan jou besteed. Averroes niet kennen en dan je in een discussie over de Islam storten.....Dat maakt je er niet geloofwaardiger op wat mij betreft. Ik krijg toch echt het gevoel dat ik met iemand discussieer die zich op geen enkele wijze in de Islam verdiept heeft. Daarnaast ga je er ten onrechte vanuit dat ik de Islam aan het verdedigen ben. Ik verzet met alleen tegen onnozele gedachtegangen dat 'de Islam' ons niets goeds zou hebben gebracht, als socioloog en als jurist. Want niets, is nogal een concreet, absoluut en definitief begrip, niets is dan ook echt niets. Absolutisten zijn dan ook degenen die als eerst hun mening zullen moeten herzien als het zover komt. Vaak komt het niet zover en nemen ze hun absolute gedachten mee het graf in. Daarnaast heb je mijn vorige post niet gelezen;quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De oude grieken waren dus de eerste alchemisten lees maar is wat over grieks vuur.
Welk islamitisch land was dan seculier?Andalusië was dat niet daar werden niet moslims als 2de rangs mensen behandeld.
Er was inderdaad een arabische beschaving maar die is beëindigd door de islam er bestaat geen gelijk naast de koran.
Er zijn duizenden uitvindingen gedaan door christenen daar hoor ik jou niet over, maar dat er maar liefst 2 islamitische filosofen waren daarom mag een heel geloof worden geroemd.
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?quote:
Onofficieel bestaat gewoon hoorquote:
Overrated bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?
Grolsch graag, Graus!
Exact; terugbetaling in natura. Of hoe gaan ze de bierdrinker bereiken? Prijsverlagingen in de supermarkt, het café of andere bierverkooppunten. Dit punt stamt echter uit 2007 en als bierdrinker kan ik mij niet heugen dat het spoeddebat tot concrete voordelen voor mij als bierdrinker heeft geleidt. Geeft wel aan dat de PVV toch een hart heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?
Grolsch graag, Graus!
Waarom vind je het toch zo moeilijk toe te geven dat je iets niet weet, lieve Whiskers?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onofficieel bestaat gewoon hoorMaar als jij liever officieus hebt: prima.
Die heb ik niet gemist, maar ik was het tijdelijk vergeten.
NU ECHT:
En vooral een lever.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact; terugbetaling in natura. Of hoe gaan ze de bierdrinker bereiken? Prijsverlagingen in de supermarkt, het café of andere bierverkooppunten. Dit punt stamt echter uit 2007 en als bierdrinker kan ik mij niet heugen dat het spoeddebat tot concrete voordelen voor mij als bierdrinker heeft geleidt. Geeft wel aan dat de PVV toch een hart heeft.
Och, niemand is perfect, ook een volmaakt all-round politicus als Dion *kuch* Graus niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral een lever.
En galstenen in de onderbuik
U doelt op de Laatste Limburgse Ridder?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, niemand is perfect, ook een volmaakt all-round politicus als Dion *kuch* Graus niet.
Juist. Parel van de Provincie.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
U doelt op de Laatste Limburgse Ridder?
hoiquote:
Weekend, vanavond al, dat is dan alleen op de vogels-iaanse kalender..quote:
Oh een 'peil instituut'... Bij de politie komen ook lang niet alle misdaden, afpersingen, bedreigingen, en zelfs diefstallen van 'klein goed' binnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef remlof het volgende:
Goh: Antisemitisme komt juist van autochtonen
Antisemitisme in Nederland, althans op internet, komt vooral uit de koker van autochtone Nederlanders. Ook neemt het niet significant toe. Dit blijkt uit cijfers van het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI).
Blijkbaar. Veel plezier op werk morgen, loonslaafquote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weekend, vanavond al, dat is dan alleen op de vogels-iaanse kalender..
Beetje respect voor de mensen die je uitkering betalen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar. Veel plezier op werk morgen, loonslaaf
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef remlof het volgende:
Goh: Antisemitisme komt juist van autochtonen
Antisemitisme in Nederland, althans op internet, komt vooral uit de koker van autochtone Nederlanders. Ook neemt het niet significant toe. Dit blijkt uit cijfers van het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI).
Websites van allochtone signatuur. En Joop, Telegraaf, Trouw, GeenStijl en Fok zijn dan websites van autochtone signatuur?quote:Slechts 48 van de 404 meldingen die het MDI in 2010 kreeg, betreffen websites met een islamitische of allochtone signatuur, zoals Marokko.nl.
Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beetje respect voor de mensen die je uitkering betalen.
Ook op Fok zitten allochtonenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Websites van allochtone signatuur. En Joop, Telegraaf, Trouw, GeenStijl en Fok zijn dan websites van autochtone signatuur?
Dan vraag ik mij wel af of ik van allochtone of autochtone signatuur ben als ik hier ga lopen schelden.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook op Fok zitten allochtonen![]()
They're everywhere!
Sociaal-democraten in Duitsland (Weimar). Zie de vuistquote:
Aah dan is het goedquote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Sociaal-democraten in Duitsland (Weimar). Zie de vuist
[ afbeelding ]
Wat een figuur hé.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef Zolcon het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Yl0ngrg0vXRBnM:http://www.zuid.amsterdam(...)m.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
ook goedemorgen namens Paul Slettenhaar van de VVD Amsterdam-Zuid
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef betyar het volgende:
Ik weer met mijn grote mond.
Werd ik net gebeld door een neefje of ik nog had gedacht aan de rookbommen die ik voor hun zou maken. Nu wil ik eigenlijk iets anders dan sterretjes en PVC, ik zat te denken aan kaliumnitraat, iemand ervaring mee?
Wat een naam ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef Zolcon het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Yl0ngrg0vXRBnM:http://www.zuid.amsterdam(...)m.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
ook goedemorgen namens Paul Slettenhaar van de VVD Amsterdam-Zuid
Ik zou het graag willen weten! misschien is het wel een hele recente achternaam. Gewoon iemand die een beetje met geboorteaktes heeft zitten kuttenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Picchia het volgende:
Hoe zouden zijn voorouders aan die naam zijn gekomen?
Wat een liberale partij is het toch. Animal-cops worden nu opgevolgd door Sneeuw-veeg-cops. Begint een beetje op die zwarte piet namen te lijken.quote:De Amsterdamse fractie van de VVD wil dat mensen verplicht worden hun stoep sneeuwvrij te houden. Wie dit niet doet, zou een boete moeten krijgen.
Het sneeuwvrij houden stond vroeger als plicht in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV), maar is een paar jaar geleden geschrapt. "Iedereen hoort dit uit zichzelf te doen," zegt VVD-duoraadslid Maurice Piek. "Maar omdat de afgelopen dagen wel is gebleken dat dit vaak niet gebeurt, moeten we kijken of we het toch weer kunnen invoeren".
Piek zegt dat als de voordeur toegang verleent tot meerdere personen, de bewoners onderling af moeten spreken wie er veegt. Piek: "Anders kunnen we eventueel het hele huis aansprakelijk stellen".
Volgens Piek zou er een leeftijdsgrens kunnen zitten aan de verplichting, om te voorkomen dat kreupele oude vrouwtjes beboet worden.
quote:'t Oorspronkelijke 'Slietenhaar' zal de aanduiding zijn geweest voor een met hoog opgaand hout begroeide zandrug (haar) waar men de - voor de bezoldering van deel of schöppe - benodigde 'balken sliete' placht te hakken. Na rooiing en ontginning werddeze 'haar' (blijkens de kadastrale kaart van plm. 1829) 'den Slettenkamp' genoemd.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Picchia het volgende:
Op google zoeken naar sletten geeft toch niet de verwachte resultaten.
En ik lachte mijn vriendin nog uit dat ze dit in Duitsland moeten doenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat een liberale partij is het toch. Animal-cops worden nu opgevolgd door Sneeuw-veeg-cops. Begint een beetje op die zwarte piet namen te lijken.
Ik vind het een beetje overdreven. Als je gewoon een beetje kan nadenken dan doe je dat wel, doe je het niet dan weten de buren ook meteen wie er asociaal is. Wel zo duidelijk. Gewoon een beetje voor elkaar opkomen. Ik doe altijd ook even die van mijn buurvrouw omdat die het zelf niet kan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef mlg het volgende:
[..]
En ik lachte mijn vriendin nog uit dat ze dit in Duitsland moeten doen
In ieder geval is dit in Duitsland al heel lang een wet.
In Duitsland krijg je geen boete, maar als iemand letsel overkomt voor jouw besneeuwde stoep, dan draai jij voor de kosten op. Dat lijkt mij een betere maatregel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven. Als je gewoon een beetje kan nadenken dan doe je dat wel, doe je het niet dan weten de buren ook meteen wie er asociaal is. Wel zo duidelijk. Gewoon een beetje voor elkaar opkomen. Ik doe altijd ook even die van mijn buurvrouw omdat die het zelf niet kan.
Politie verspillen aan het schoonhouden van je stoepje is overdreven
volgens mij zeg ik nu 4x hetzelfde, maar dat maakt niet uit
Toch nog veel mensen die het niet doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven. Als je gewoon een beetje kan nadenken dan doe je dat wel, doe je het niet dan weten de buren ook meteen wie er asociaal is. Wel zo duidelijk. Gewoon een beetje voor elkaar opkomen. Ik doe altijd ook even die van mijn buurvrouw omdat die het zelf niet kan.
Politie verspillen aan het schoonhouden van je stoepje is overdreven
volgens mij zeg ik nu 4x hetzelfde, maar dat maakt niet uit
Is toch vrij onschuldig?(niet gevaarlijk)quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt
Jij bent nogal enthousiast over Duitsland zo te lezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef mlg het volgende:
[..]
In Duitsland krijg je geen boete, maar als iemand letsel overkomt voor jouw besneeuwde stoep, dan draai jij voor de kosten op. Dat lijkt mij een betere maatregel.
Nee, ik heb een Duitse vriendin dus ik ben ook vaak in Duitsland.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent nogal enthousiast over Duitsland zo te lezen.
Ik heb nog drie plakken balkenbrijquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef Zolcon het volgende:
Hamburgers bakken en op marokkaans brood doenLunch
Je eigen stoep (oprit) of de stoep van de gemeente?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat een liberale partij is het toch. Animal-cops worden nu opgevolgd door Sneeuw-veeg-cops. Begint een beetje op die zwarte piet namen te lijken.
Niets mis met de boel een beetje aan kant houden. Hier in Rotterdam doen ze al jaren aan Opzoomeren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef TomLievense het volgende:
Balkenende deed vorige jaar een oproep aan mensen om hun stoep sneeuwvrij te houden. Ik vind het juist beter als helemaal niemand het doed, nu heb je mensen die het half doen en dat heeft spekgladde ijsvloeren tot gevolg. Eerlijk waar ik lach mijn buurman uit als hij weer om half negen zijn stoep sneeuwvrij aan het maken is.
Dunno.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Wat heeft jullie zusje whiskertje uitgevroten? Ze heeft een ban van de oppergoeroe te pakken van 2 weken....
[Forum] Banmeldtopic
Ok raar. 2 weken is wel heel veel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Wat heeft jullie zusje whiskertje uitgevroten? Ze heeft een ban van de oppergoeroe te pakken van 2 weken....
[Forum] Banmeldtopic
En dan ook nog de admin Danny die paar jaar terug zonder toestemming in andermans pm boxen zat te neuzen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Dit inderdaad. Ik heb mijn stoep ook sneeuw vrij gemaakt, maar het is aanzienlijk gladder dan bij de buren.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:39 schreef TomLievense het volgende:
Balkenende deed vorige jaar een oproep aan mensen om hun stoep sneeuwvrij te houden. Ik vind het juist beter als helemaal niemand het doed, nu heb je mensen die het half doen en dat heeft spekgladde ijsvloeren tot gevolg. Eerlijk waar ik lach mijn buurman uit als hij weer om half negen zijn stoep sneeuwvrij aan het maken is.
Kritiek op de staf is ook een banquote:Op donderdag 23 december 2010 13:43 schreef mlg het volgende:
[..]
En dan ook nog de admin Danny die paar jaar terug zonder toestemming in andermans pm boxen zat te neuzen.
Drama Queenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
En daarom verkopen ze zakken strooizout, kattengrit, zand, etc etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb mijn stoep ook sneeuw vrij gemaakt, maar het is aanzienlijk gladder dan bij de buren.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, maar ik ga dat niet kopen vanwege het simpele feit dat het dan weer een smeer bende in huis wordt.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef betyar het volgende:
[..]
En daarom verkopen ze zakken strooizout, kattengrit, zand, etc etc.
Je had wel een punt,quote:Op donderdag 23 december 2010 13:49 schreef GSbrder het volgende:
Blijkbaar is mijn klacht hier in SC serieus genomen dat Whiskers en php allebei niet netjes waren en is Yvonne overruled omdat ze haar vriendin Whiskers in bescherming nam.
Nu alleen Koos nogquote:Op donderdag 23 december 2010 13:49 schreef GSbrder het volgende:
Blijkbaar is mijn klacht hier in SC serieus genomen dat Whiskers en php allebei niet netjes waren en is Yvonne overruled omdat ze haar vriendin Whiskers in bescherming nam.
Daar hebben we dan weer een bijkeuken voor, waar je weer wat kranten neer kunt leggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, maar ik ga dat niet kopen vanwege het simpele feit dat het dan weer een smeer bende in huis wordt.
En dat allemaal om mijn stoep sneeuwvrij te houden? Nou weet je, je kunt me de pot op.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar hebben we dan weer een bijkeuken voor, waar je weer wat kranten neer kunt leggen.
Missen is een groot woord, maar je bent niet zo overheersend en activistisch als dat andere duo.quote:
dan doe ik niet hard genoeg me best.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Missen is een groot woord, maar je bent niet zo overheersend en activistisch als dat andere duo.
Da mijn huis niet uit. Moet studeren (quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Arglist het volgende:
Iemand vandaag geprobeerd om met het openbaar vervoer te gaan?
The horror......
Yup geen probleem. nu alleen nog terugquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Arglist het volgende:
Iemand vandaag geprobeerd om met het openbaar vervoer te gaan?
The horror......
De vorige keer juichte je ook al.....quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup geen probleem. nu alleen nog terug
Wil je er over praten jong? Dat maakt het leren draaglijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Da mijn huis niet uit. Moet studeren ()
Nou ik wil wel melden dat in de jaren 30 in Duitsland de Katholieken dachten dat het wel mee viel met Hitler en dus deden ze er aan mee. Ze dachten dat ze daar sterker uit zouden komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong? Dat maakt het leren draaglijk.
Voor welk vak is dit?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou ik wil wel melden dat in de jaren 30 in Duitsland de Katholieken dachten dat het wel mee viel met Hitler en dus deden ze er aan mee. Ze dachten dat ze daar sterker uit zouden komen.
PVV/CDA-Bashingquote:
Daarom hou ik nu een slag om de armquote:Op donderdag 23 december 2010 13:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
De vorige keer juichte je ook al.....
te vroeg![]()
Dat zou ook wel een belediging voor de NSDAP zijn. Die mannen waren gestoord, maar ze waren niet dom.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:04 schreef Zolcon het volgende:
Maar ik vind dit wel een mooie parallel aan de huidige tijd. Met de naïeve gelovigen. Daarmee vergelijk ik de PVV niet met de NSDAP trouwens.
Ik zeg juist dat ik die vergelijking niet maak. Ik legde de parallellen tussen het Zentrum (katholieken) in Duitsland omgingen met 'populisten' en hoe het CDA dat nu doet. Door mee te regeren denken dat je er sterker uit zult komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een belediging voor de NSDAP zijn. Die mannen waren gestoord, maar ze waren niet dom.
Zij hadden Himmler, de leider van de SS. Wij hebben Graus, de leider van de animal-cops
Zij hadden Goebbels, een kwaadaardig genius. Wij hebben Bosma, de grappende ideoloog.
Zij hadden Eichman, de duivel zelve. Wij hebben Lucassen, een bejaardenplager.
Soms valt devolutie alleen toe te juichen, ik heb persoonlijk liever die onnozele PVV'ers hoor....
Daarom doe ik het ook. Kan geen kwaad om dat te doen als student lijkt me zoquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Arglist het volgende:
Tsja, er zijn inderdaad wel meer parallellen te trekken.
Naar die hypocriet van een Giel luisteren zeker? Nee dank je.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Zolcon het volgende:
Om het even op te pimpen hier:
Trouwens meer van jullie die Serious Request aan hebben staan de hele dag?
Inderdaad ze had beter moeten weten. Dat overdreven aandacht zoeken is ook om gek van te worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:49 schreef GSbrder het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad ze had beter moeten weten. Dat overdreven aandacht zoeken is ook om gek van te worden.
Bedankt Tem.....quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad ze had beter moeten weten. Dat overdreven aandacht zoeken is ook om gek van te worden.
Himmler was bovendien van oorsprong van een kippenhouder. Een echte dierenvriend dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een belediging voor de NSDAP zijn. Die mannen waren gestoord, maar ze waren niet dom.
Zij hadden Himmler, de leider van de SS. Wij hebben Graus, de leider van de animal-cops
Zij hadden Goebbels, een kwaadaardig genius. Wij hebben Bosma, de grappende ideoloog.
Soms valt devolutie alleen toe te juichen, ik heb persoonlijk liever die onnozele PVV'ers hoor....
Whiskers een 2 weken ban omdat ze uitlokte ofzo. Van Danny persoonlijkquote:
Kijk, zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Himmler was bovendien van oorsprong van een kippenhouder. Een echte dierenvriend dus.
Die beste man waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Arglist het volgende:
Waarom is die beste jongen nu een hypocriet?
Toch wel biologisch? Of was hij misschien de grondlegger van de legbatterijen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Himmler was bovendien van oorsprong van een kippenhouder. Een echte dierenvriend dus.
En dan ben je hypocriet? Daarnaast, hoezo waait hij met alle winden mee? Omdat hij zich inzet voor goede doelen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Die beste man waait met alle winden mee.
Zij hadden alle intellectuele neuzen dezelfde kant op wij hebben alle intellectuele neuzen dezelfde kant op.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Hoezo uitlokken, als wij iets zeiden voelde php zich ook persoonlijk aangevallen. Whiskers heeft geen enkele regel overtreden, php wel met het drijgen om privé informatie te posten en het daadwerkelijk posten van privé informatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Whiskers een 2 weken ban omdat ze uitlokte ofzo. Van Danny persoonlijk
Hitler was een schilder. Maar goed dat we in de kunstsubsidies gaan snijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Zolcon het volgende:
Hitler was ook vegetarisch. Maar dat was omdat hij anders zo moest scheten
Hij kwam dan ook uit Barneveldquote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven 2 weken. Maar die ban van php is ook overdreven. maarja. wij gaan daar niet over. Wel jammer Whiskers was wel gezellig hier, php op zijn momenten ook maar toch iets minder.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Hoezo uitlokken, als wij iets zeiden voelde php zich ook persoonlijk aangevallen. Whiskers heeft geen enkele regel overtreden, php wel met het drijgen om privé informatie te posten en het daadwerkelijk posten van privé informatie.
Aha. Bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zij hadden alle intellectuele neuzen dezelfde kant op wij hebben alle intellectuele neuzen dezelfde kant op.
Wel een slechte.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hitler was een schilder. Maar goed dat we in de kunstsubsidies gaan snijden.
Ze had ook gewoon kunnen stoppen met hem te voeren. Dat bedoel ik met "Ze had beter moeten weten" . Zo ging het van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Hoezo uitlokken, als wij iets zeiden voelde php zich ook persoonlijk aangevallen. Whiskers heeft geen enkele regel overtreden, php wel met het drijgen om privé informatie te posten en het daadwerkelijk posten van privé informatie.
Inderdaad die heb ik wel eens gezien. Wat een lelijk kreng. Geen enkele dieptewerking erin. hij klopt gewoon nietquote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wel een slechte.
[ afbeelding ]
Whiskers-mode:quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef TomLievense het volgende:
[..] php wel met het drijgen om privé informatie te posten [..]
Kortom, met subsidie had hij een betere schilder kunnen worden!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad die heb ik wel eens gezien. Wat een lelijk kreng. Geen enkele dieptewerking erin. hij klopt gewoon niet
Ik voel een stelletje ontstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers-mode:
dreigen, niet drijgen.
Daarnaast weten we allemaal dat jij een zwak voor onze kokette slowchat-dame had, Tom.
Klopt en dan hadden we geen holocaust gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kortom, met subsidie had hij een betere schilder kunnen worden!
Nu pasquote:
Zijn mislukking als kunstenaar heeft de boel alleen maar erger gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kortom, met subsidie had hij een betere schilder kunnen worden!
Waarschijnlijk neemt Tom het daarom ook voor haar op.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Zolcon het volgende:
Whiskers kan dit trouwens ook gewoon meelezen en dat zal ze ook wel doen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
En dan ben je hypocriet? Daarnaast, hoezo waait hij met alle winden mee? Omdat hij zich inzet voor goede doelen?
Als Giel Beelen nou eens een keer meningen accepteert i.p.v. andere zijn mening op te leggen, maar owee als het een "belangrijk" persoon is die een mening geeft dan weet hij nu hoe vlug hij in de reet van die "belangrijke" moet kruipen. Of is hij in inmiddels (ik luister al 4 jaar niet meer naar hem) bijgedraaid en een stuk beter geworden?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
En dan ben je hypocriet? Daarnaast, hoezo waait hij met alle winden mee? Omdat hij zich inzet voor goede doelen?
Ja, maar twee weken. Ik heb op die dag zelf ook gezegd dat ze moest ophouden, omdat php zich dood ergerde. Toch vind ik niet dat ze echt een grens is gepasseerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen stoppen met hem te voeren. Dat bedoel ik met "Ze had beter moeten weten" . Zo ging het van kwaad tot erger.
2 weken is wel lang ja. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, maar twee weken. Ik heb op die dag zelf ook gezegd dat ze moest ophouden, omdat php zich dood ergerde. Toch vind ik niet dat ze echt een grens is gepasseerd.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers-mode:
dreigen, niet drijgen.
Daarnaast weten we allemaal dat jij een zwak voor onze kokette slowchat-dame had, Tom.
quote:
Vorige week was ik nog homofielquote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt Tom het daarom ook voor haar op.
Ach, dat heb je nou eenmaal met die rechtsen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vorige week was ik nog homofiel
quote:
Als je toch bezig ben. google even voor goatse.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef TomLievense het volgende:
Heb even cougars gegoogled. Doe maar niet, maar hier was het altijd wel gezellig. Ook met php.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat heb je nou eenmaal met die rechtsen.
Maar hé, laat je niet brainwashen hehquote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi om te lezen dat Drees eigenlijk zei wat de PVV nu zegt. Wat had die man een vooruitziende blik.
je bent een topper hoor Tomquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef TomLievense het volgende:
Heb even cougars gegoogled. Doe maar niet, maar hier was het altijd wel gezellig. Ook met php.
Mooie "poes"achtigequote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef TomLievense het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat de huidige PvdA niets van doen heeft met Drees. En Drees was van en voor het volk. Conclusie: de PvdA is connectie met achterban kwijt. En dat is ook niets nieuws.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar hé, laat je niet brainwashen heh
Laat ik nou precies dat gaan onderzoeken vanaf 3 januariquote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
We kunnen toch wel vaststellen dat de huidige PvdA niets van doen heeft met Drees. En Drees was van en voor het volk. Conclusie: de PvdA is connectie met achterban kwijt. En dat is ook niets nieuws.
Ach belgen he, en oud-belgische woorden..., misschien is het wel adel! :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Picchia het volgende:
Hoe zouden zijn voorouders aan die naam zijn gekomen?
Hoho, je zit in het eerste jaar. Dan moet je dingen van mij aannemenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Laat ik nou precies dat gaan onderzoeken vanaf 3 januari
http://www.genealogieonline.nl/stamboom-fred-van-veen/I863.phpquote:Op donderdag 23 december 2010 13:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen weten! misschien is het wel een hele recente achternaam. Gewoon iemand die een beetje met geboorteaktes heeft zitten kutten
Kom op, Slettenhaar. Dat bedenk je toch niet...
De PvdA laat zich niet leiden door de grillen van het klootjesvolk. Het is makkelijk om simpelweg achter elke hype aan te hollen. Dat doet de PvdA dus niet en dat valt alleen maar te prijzen. Wat je de PvdA wel kunt aanrekenen, is een gebrek aan visie. Moet bekennen - en daar hebben de tegenstanders ook met regelmaat op gewezen - dat een concreet toekomstbeeld lijkt te ontbreken bij de sociaal-democraten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
We kunnen toch wel vaststellen dat de huidige PvdA niets van doen heeft met Drees. En Drees was van en voor het volk. Conclusie: de PvdA is connectie met achterban kwijt. En dat is ook niets nieuws.
sletquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dank, jij ook.Als je hier reageerd ben je helemaal top: Duurzaamheid
Mijn doemdenken wil je uit die topic houden of nietquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Krijg nu ff de fikfokkendefunkendefaktoring !!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
SD?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef eriksd het volgende:
Er zijn 11 mensen met mijn achternaam in Nederland.
Koos, dit is dus exact de reden waarom het compleet fout is gegaan met de PvdA. Uiteraard moet de PvdA, als partij voor de gewone man, gewoon die gevoelens verkondigen. Niets politieke correctheid, of de overcorrecte geleerdheid van mensen als Samsom en Van Dam. Gewoon duidelijkheid, en er zijn voor mensen. Dat belerende, regenteske is de doodssteek momenteel.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PvdA laat zich niet leiden door de grillen van het klootjesvolk. Het is makkelijk om simpelweg achter elke hype aan te hollen. Dat doet de PvdA dus niet en dat valt alleen maar te prijzen. Wat je de PvdA wel kunt aanrekenen, is een gebrek aan visie. Moet bekennen - en daar hebben de tegenstanders ook met regelmaat op gewezen - dat een concreet toekomstbeeld lijkt te ontbreken bij de sociaal-democraten.
Ongeveerquote:
En het heden zien ze niet scherp, het verleden vergeten ze steeds uber-vlot, ze leren niks al roepen ze het telkens weer...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
Moet bekennen - en daar hebben de tegenstanders ook met regelmaat op gewezen - dat een concreet toekomstbeeld lijkt te ontbreken bij de sociaal-democraten.
idd "het orakel uit diever"... wat een drama. Beste politicus was Verhagen volgens hemquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef TomLievense het volgende:
Heeft iemand gisteren Hans Wiegel gezien bij Uitgesproken WNL?
Je had die reactie in POL SC geplaatst.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Krijg nu ff de fikfokkendefunkendefaktoring !!
Je weet dat ik daar reageerde, weet je nog? over half gevulde zakken chips, soep in zakken die 2 x duurder zijn dan in duurdere verpakking blikjes? Mijn reacties zijn allen weg, op alle pagina's in dat topic.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mijn doemdenken wil je uit die topic houden of niet
Nou wat verschrikkelijk raar.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
idd "het orakel uit diever"... wat een drama. Beste politicus was Verhagen volgens hem
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef betyar het volgende:
Slettenhaar?
Misschien hierdoor (16+)
Mijn stem zou zij in ieder geval direct verspelen wanneer ze zich simpelweg laat leiden door de moodswings van het volk. Niet dat ik mij verheven voel boven Jan met de Pet, maar ik geef de voorkeur aan een uitgekiende visie, niet dat geouwehoer van achter het volk aan lullen. Zie bijv de anti-EU houding van de PVV en de SP. Ik word daar echt misselijk van. Het is een opportunistische houding en die wordt bovendien gestaafd met onwaarheden.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, dit is dus exact de reden waarom het compleet fout is gegaan met de PvdA. Uiteraard moet de PvdA, als partij voor de gewone man, gewoon die gevoelens verkondigen. Niets politieke correctheid, of de overcorrecte geleerdheid van mensen als Samsom en Van Dam. Gewoon duidelijkheid, en er zijn voor mensen. Dat belerende, regenteske is de doodssteek momenteel.
Ligt er aan wat je opvatting is van wat een politicus moet zijn. Bij bepaalde definities zou Verhagen inderdaad als beste uit de bus kunnen komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
idd "het orakel uit diever"... wat een drama. Beste politicus was Verhagen volgens hem
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef betyar het volgende:
Slettenhaar?
Misschien hierdoor (16+)Hond. Dat komt gewoon in de galerij bovenaan het topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cerbie op 23-12-2010 15:10:42 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Dat bedoel ik. Vooral die ratten streken en de diplomatieke houding.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je opvatting is van wat een politicus moet zijn. Bij bepaalde definities zou Verhagen inderdaad als beste uit de bus kunnen komen.
Heb je gelijk in. Maar dat maakt voor mij persoonlijk niet een goed politicus. Ik zou dan nog eerder voor Rutte gaan.Verhagen is in mijn ogen alles wat een goed politicus niet moet zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je opvatting is van wat een politicus moet zijn. Bij bepaalde definities zou Verhagen inderdaad als beste uit de bus kunnen komen.
Ohja, je hebt nog gelijk ook. Betyar: foei!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef Zolcon het volgende:
nu gaat ook betyar een ban binnenslepenDan krijgt MLG zijn zin nog ook.
hij haat mij niet genoeg om me weg te willen dus ik blijf
Nou, hier ben ik het weer eens flink mee oneens zo voor de feestdagen. Waarom? De 'gewone man' heeft heel veel te danken aan de sociaal-democratie, en nu al dat zo 'normaal' is geworden is de gewone man de sociaal-democratie vergeten, vergeten wat het hem en de zijne allemaal heeft opgebracht. Jij zegt dat politieke partijen de gevoelens van de gewone man moeten verkondigen, van de man die het stoepje voor zijn huis niet eens schoonveegt, of een Php....Daar bedank ik voor.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, dit is dus exact de reden waarom het compleet fout is gegaan met de PvdA. Uiteraard moet de PvdA, als partij voor de gewone man, gewoon die gevoelens verkondigen. Niets politieke correctheid, of de overcorrecte geleerdheid van mensen als Samsom en Van Dam. Gewoon duidelijkheid, en er zijn voor mensen. Dat belerende, regenteske is de doodssteek momenteel.
Ooh even kijken of ie weg kanquote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hond. Dat komt gewoon in de galerij bovenaan het topic.
Pokke.... echt waar? Dat is wel klote...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef Zolcon het volgende:
nu gaat ook betyar een ban binnenslepenDan krijgt MLG zijn zin nog ook.
hij haat mij niet genoeg om me weg te willen dus ik blijf
Dat kan wel zo zijn, maar jij bevestigt nu geheel wat ik zojuist poste: de PvdA is het contact met de achterban compleet kwijt, door een enorm afbraakbeleid te voeren. De oude PvdA richtte zich gewoon op de hardwerkende mensen in, ik noem maar wat, West-Amsterdam. Mensen die het niet makkelijk hadden, hard werkten, en goede burgers waren. Dat wordt nu aan alle kanten aangevallen. Deze oude deugden hebben met name een vijand in de multiculturele samenleving, waar wat de PvdA betreft een soort laisser-faire wind moet waaien. Ondertussen hoor ik de PvdA fractie daar nooit over.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou, hier ben ik het weer eens flink mee oneens zo voor de feestdagen. Waarom? De 'gewone man' heeft heel veel te danken aan de sociaal-democratie, en nu al dat zo 'normaal' is geworden is de gewone man de sociaal-democratie vergeten, vergeten wat het hem en de zijne allemaal heeft opgebracht. Jij zegt dat politieke partijen de gevoelens van de gewone man moeten verkondigen, van de man die zijn stoepje voor zijn huis niet eens schoonveegt. Of een Php....Daar bedank ik voor.
Ik volg je wel degelijk dat de partij geen boodschap en ideeën heeft, maar dat heeft zo zijn redenen en is het gevolg van gewenning, de gewenning dat we het goed hebben en dat de politiek eigenlijk overbodig is, zolang we het goed hebben. Niet houdt je tegen trouwens om lid te worden van de PvdA en de Drees te gaan uithangen, ze zullen je omarmen. Helaas wel om de verkeerde redenen, namelijk dat je electoraal gewin zal opleveren.
sorry sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, je hebt nog gelijk ook. Betyar: foei!
Hij is pas weg als hij ook niet meer in quotes staat.quote:
Qft.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
Dat was trouwens een van de smerigste dingen die ik in mijn leven gezien heb. En ik heb veel smerigs gezien.
Nu moet ik onze ras-linkserd Betyar gaan dekken?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hij is pas weg als hij ook niet meer in quotes staat.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig zitten we inmiddels op de volgende pagina. Betyar, bij voorkeur niet meer doen, er kunnen hier mensen mee kijken op mn scherm.
Ik dacht: in een spoiler is het niet zichtbaar voor iedereenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig zitten we inmiddels op de volgende pagina. Betyar, bij voorkeur niet meer doen, er kunnen hier mensen mee kijken op mn scherm.
Ras linkserd? Ik ben in sommige dingen ook wel rechts hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu moet ik onze ras-linkserd Betyar gaan dekken?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Zolcon het volgende:
dat soort troep plaatsen buiten KPD is verboden. Niet meer doen stout ventje.
Kreeg er wel een harde plasser van hoor!
Ik wijs je alleen op de mogelijkheid.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu moet ik onze ras-linkserd Betyar gaan dekken?
Ik had juist de spoiler niet aangeklikt hierquote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik dacht: in een spoiler is het niet zichtbaar voor iedereen
Nee dat ben je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had juist de spoiler niet aangeklikt hierik ben wel nieuwsgierig nu
Je bedoeld zij is weg. Het was toch duidelijk een vrouw.quote:
Je hebt gelijk. Kan je nagaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoeld zij is weg. Het was toch duidelijk een vrouw.
Daar staat je vrouw al opquote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je bureaublad achtergrond gebruiken
Maakt dit voor jou een goed politicus?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vooral die ratten streken en de diplomatieke houding.
Nee, nee. De partij is van die ideeën (kernzaken) gestapt, omdat de partij ze niet meer nodig acht. Ze zijn een andere weg ingeslagen en dat is hun goed recht. Misschien dachten ze dat de echte arbeider, de arbeider van een halve eeuw geleden, niet meer bestond. Misschien vonden ze dat de arbeider voldoende aangesterkt was en besloten zich te richten op de zwakkere allochtonen. Misschien, misschien, ik weet het niet. Maar een partij besluit autonoom welke richting het in gaat. Dat mensen zich vervreemden, en anderen weer aangetrokken voelen, is een logisch gevolg. Of dit electoraal slim is, is een andere vraag en politiek gezien ook geen relevante vraag. Ik kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze een andere visie er op nahouden, dat behoort tot hun taak. We kunnen daarvan denken wat we zelf willen, maar electoraal dom zou ik het niet noemen. We kunnen er wel een andere, volgens ons betere, visie tegenoverstellen. Een partij hoort zich niet op een bepaald soort mensen te richten, maar behoort zich op een idee van een maatschappij te richten en daar mensen achter dat idee te scharen, want hun idee, is in het algemeen belang en dus goed voor iedereen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar jij bevestigt nu geheel wat ik zojuist poste: de PvdA is het contact met de achterban compleet kwijt, door een enorm afbraakbeleid te voeren. De oude PvdA richtte zich gewoon op de hardwerkende mensen in, ik noem maar wat, West-Amsterdam. Mensen die het niet makkelijk hadden, hard werkten, en goede burgers waren. Dat wordt nu aan alle kanten aangevallen. Deze oude deugden hebben met name een vijand in de multiculturele samenleving, waar wat de PvdA betreft een soort laisser-faire wind moet waaien. Ondertussen hoor ik de PvdA fractie daar nooit over.
Ik vind het prima allemaal hoor, maar de PvdA is de kernzaken kwijtgeraakt. Een soort beleidsmatige bestuurspartij. Laat dat over aan ambtenaren, zet zelf de koers uit. Laat niet het beleid je koers bepalen.
Eh?quote:
Robert M.? Zijt gij het?quote:
Voequote:
Je bent zelf ook nog een snotneus man.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
Mooi meisje toch. Beetje jong alleen. Maar ik heb ook een hele mooie vriendin hoor
Heul niet!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent zelf ook nog een snotneus man.
Groeit er ook al wat op je kinnetje?quote:
Maar baardgroei is nog wel een brug te ver?quote:
Puistjes jaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grooit er ook al wat op je kinnetje?
quote:
Ik ook, die ligt op zolder te wachten voor carnaval.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Zolcon het volgende:
Jongens, niet grappig. ik heb al een baard hoor
jaquote:
Nee, dat ben ik. Je bent linksmensch of je bent het niet.quote:
ik zie geen analysesquote:Op donderdag 23 december 2010 15:45 schreef Arglist het volgende:
Ik vind dat jullie mij te kort doen. Ik schrijf politiek/historische analyses en scheppen op over wie zich vaker in de week moet scheren
Toch niet als je collega he, met zo'n kale plek bovenopquote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Je bent linksmensch of je bent het niet.
Op je zak jaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Zolcon het volgende:
Jongens, niet grappig. ik heb al een baard hoor
Je ongewassen haar en kinderfoto's zitten je in de weg.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Toch niet als je collega he, met zo'n kale plek bovenop
Voe, mooi meisjequote:Op donderdag 23 december 2010 15:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je ongewassen haar en kinderfoto's zitten je in de weg.
Als twintiger zijnde ben ik al aardig kalendquote:Op donderdag 23 december 2010 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig niet. Als twintiger zijnde heb ik gelukkig nog de beschikking over een weelderige haarbos.
Oh noes! Je kunt de individuele haartjes tellen zegmaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als twintiger zijnde ben ik al aardig kalend
Arglist, ik kan jouw analyses altijd zeer waarderen. Ik ben mij echter al geestelijk aan het voorbereiden op het weekend.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je ongewassen haar en kinderfoto's zitten je in de weg.
Houd het maar op een verbrande hoofdhuid in de zomerquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh noes! Je kunt de individuele haartjes tellen zegmaar?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Houd het maar op een verbrande hoofdhuid in de zomer
Ik ook, helaas bestaat mijn weekend niet alleen uit gezelligheid en eten, maar ik moet me ook door een aantal dikke naslagwerken heen zien te worstelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Arglist, ik kan jouw analyses altijd zeer waarderen. Ik ben mij echter al geestelijk aan het voorbereiden op het weekend.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een pruik, zul je bedoelen.
ik ga zaterdag na het diner bij schoonmoeder ook maar eens flink zuipen ergens met mijn schoonzus en haar vriend. altijd gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Arglist het volgende:
Ik heb de een of andere vage traditie om op eerste kerst dag stom dronken met vrienden, drie Polen, en de barman in een of ander vaag café met speciaalbier van de tap, te eindigen.
Doen!quote:
Voorlopig nog studeren, en wat werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Zolcon het volgende:
Arglist wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Laat je vrouw koken. linksmensquote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef betyar het volgende:
Ik moet dadelijk schouderkarbonade klaar maken, weet iemand hoe?
(Ik belde mijn moeder eerst nog met de vraag hoe je broccoli klaar moest maken). Dan kun je wel raden wat voor keukenprins ik ben.
Van alles en nog wat. Ik heb rechten afgerond, volg nu een master rechtsfilosofie en een minor rechtssociologie. Ben ook van plan om een master politicologie te doen, maar dan zou ik wat bestuurskundige vakken nog moeten halen voor die bachelor, helaas.quote:
Ah ok, je sprokkelt van alles bij elkaarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Ik heb rechten afgerond, volg nu een master rechtsfilosofie en een minor rechtssociologie. Ben ook van plan om een master politicologie te doen, maar dan zou ik wat bestuurskundige vakken nog moeten halen voor die bachelor, helaas.
Hoop ik dat je heel rijk bent, gezien de plannen van de overheid.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Ik heb rechten afgerond, volg nu een master rechtsfilosofie en een minor rechtssociologie. Ben ook van plan om een master politicologie te doen, maar dan zou ik wat bestuurskundige vakken nog moeten halen voor die bachelor, helaas.
Dat politicologie idee zal ik denk ik wel moeten laten varen...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hoop ik dat je heel rijk bent, gezien de plannen van de overheid.
Wat heeft koken nu weer met links te maken. Trouwens mijn vrouw doet de groenten en aardappelen al.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat ik dat Wereld zonder geld-topic maar lekker links laat liggen
geëmancipeerd gezeur. Gewoon laten kokenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft koken nu weer met links te maken. Trouwens mijn vrouw doet de groenten en aardappelen al.
Omdat ik in mn eentje strijd tegen een leger sceptische kapitalisten.quote:
Hoho, niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Zolcon het volgende:
Ja die plannen zijn echt kut. gewoon kut.
Maar als ik het vlees klaar maak, misschien dat ze mij ook klaar maakt vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 16:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
geëmancipeerd gezeur. Gewoon laten koken
Niets zo erg als een TS die zich vervolgens niet meer laat zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat ik dat Wereld zonder geld-topic maar lekker links laat liggen
Moet je het eens proberen bij armoede in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik in mn eentje strijd tegen een leger sceptische kapitalisten.
Dat bedoel ik. Je moet nu al compromissen sluiten. Zonder al dat geëmancipeer moet een vrouw gewoon koken en 's avonds klaarliggen!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar als ik het vlees klaar maak, misschien dat ze mij ook klaar maakt vanavond
Daar is die karbonade niet voor bedoeld!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar als ik het vlees klaar maak, misschien dat ze mij ook klaar maakt vanavond
Zeggen dat dat idioot is. Internet kun je niet eten. Iedereen heeft een computer tegenwoordig dat is geen luxeproduct meer. Een luxe product is een gucci tas of een B&O televisiequote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je het eens proberen bij armoede in Nederland![]()
![]()
![]()
Daar gooien ze met kreten: zolang je internet hebt ben je niet arm. Wat kun je daar nou tegen doen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik in mn eentje strijd tegen een leger sceptische kapitalisten.
Of mezelf proberen te bevredigen met dat plaatje wat hier eerder is gepost, en dat ze dat dan "per ongeluk" ziet........quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je moet nu al compromissen sluiten. Zonder al dat geëmancipeer moet een vrouw gewoon koken en 's avonds klaarliggen!
Wil je er vanaf komen? Geef dr geen geld meer en flirt een beetje met andere damesdan doet ze ineens alles voor je.
Sterker nog, sommigen zouden een pc een primaire levensbehoefte noemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zeggen dat dat idioot is. Internet kun je niet eten. Iedereen heeft een computer tegenwoordig dat is geen luxeproduct meer. Een luxe product is een gucci tas of een B&O televisie
ik ook. Je kunt tegenwoordig niet normaal meedoen in de maatschappij als je geen internet hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Sterker nog, sommigen zouden een pc een primaire levensbehoefte noemen.
Eensquote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik ook. Je kunt tegenwoordig niet normaal meedoen in de maatschappij als je geen internet hebt.
Vraag het gewoon aan je vrouw. Dit is wel serieus bedoeldquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar nu heb ik gvd nog geen idee hoe je een karbonade moet bereiden op google zijn het allemaal van die masterchefs met hun gekke kruiden en zooi die je niet in huis hebt.
gewoon peter en zout, misschien even met een beetje knoflook insmeren wat kruiden als je hebt en bakken in pan of grillpan. niet te lang anders wordt het droogquote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar nu heb ik gvd nog geen idee hoe je een karbonade moet bereiden op google zijn het allemaal van die masterchefs met hun gekke kruiden en zooi die je niet in huis hebt.
Denk niet dat ik zozeer wordt omringd door simplisten. Er worden namelijk terechte vragen gesteld. Maar het is ietwat idioot te veronderstellen dat ik alle antwoorden heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niets zo erg als een TS die zich vervolgens niet meer laat zien.
Misschien is je idee te revolutionair voor mensen die nog misschien net de Griezelbus gelezen hebben. Ik probeer je op te vrolijken.
En die vraagt aan mij of ik het wil maken want die heeft nog minder ideeën dan mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vraag het gewoon aan je vrouw. Dit is wel serieus bedoeld
Ik flikker die dingen in de pan bak ze zoals jij zegt en mieter er een liter bordeaux bij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef Tem het volgende:
[..]
gewoon peter en zout, misschien even met een beetje knoflook insmeren wat kruiden als je hebt en bakken in pan of grillpan. niet te lang anders wordt het droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |