Hier ijzelt het.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
buienradar lulthier valt helemaal niks uit de lucht... nogsteeds niet
Damn girl! (in stijl met het nr)quote:
Capsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef alors het volgende:
zag niemand die van DeLuna net groetjes aan fokforum ofzo!!
Dat heb ik eigenlijk volledig gemist. Arbeidsvitaminen was toch één van de populairste radioprogramma van Nederland? En nu doet ie een slap aftreksel van Stenders Eetvermaakquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig het programma van Claudia wel leuker dan die van Gerard...
Ouwe postrukker..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vandaag niets meer halen (want dit is mijn laatste post voor vandaag) maar morgen mag Olaf mijn 174K ook hebben
Nogmaals, schakel dan gewoon naar SlamFMquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Muziek met een beat, dan kunnen ze buiten tenminste los, want op die gitaardreunherrie kan dat niet. NJAAUWWW NJAAAAAUUWWW
datquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Posten onder '-Hans-' ziojn naam
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk volledig gemist. Arbeidsvitaminen was toch één van de populairste radioprogramma van Nederland? En nu doet ie een slap aftreksel van Stenders Eetvermaak
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vandaag niets meer halen (want dit is mijn laatste post voor vandaag) maar morgen mag Olaf mijn 174K ook hebben
Die hebben geen actie met je nogmaals, flapdrol.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nogmaals, schakel dan gewoon naar SlamFMDaar is geen gitaar te bekennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |