Aan de andere kant verdien je er meer mee dan met je diepzinnige oproep.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef peaceman het volgende:
Pfff je schaamt je toch kapot als artiest als je zulke goedkope, commerciële troep maakt?
En die zaten er niet inquote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
krijg je alleen te zien als je een groene bal pakt
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
JP is toch wel eens in beeld geweest?
Het is niet altijd regen, het kan ook dichte bewolking zijn..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
buienradar lulthier valt helemaal niks uit de lucht... nogsteeds niet
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Deze 40.000e post draag ik op aan Olaf
ik zag em ook!!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef -Peach het volgende:
Ja! ik zag 'Als Smomp het zegt is het zo -Hans'
quote:
Die had ik ge-sms-tquote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef -Peach het volgende:
Ja! ik zag 'Als Swomp het zegt is het zo -Hans'
Ik vind tegenwoordig het programma van Claudia wel leuker dan die van Gerard...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, Claudia. Vind sommige elementen in haar programma wel leuk.
quote:
Ach je kan ook goed geld verdienen zonder het er zo dik op te laten liggen. Maar goed, als je als band niet voldoende vertrouwen hebt in je artistieke kwaliteiten krijg je dus die meuk die ze nu maken. (1e album was trouwens wel oke).quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdien je er meer mee dan met je diepzinnige oproep.
Sneeuw heeft maar een valsnelheid van 1 m/s dus van een paar km hoogte duurt dat een tijdje voordat dat beneden is.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
buienradar lulthier valt helemaal niks uit de lucht... nogsteeds niet
Posten onder '-Hans-' ziojn naamquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Deze 40.000e post draag ik op aan Olaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |