Bende er alquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Feivel1 het volgende:
"Irritante kloteding". Zo noem je een kazoo niet..
hoe dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Feivel1 het volgende:
"Irritante kloteding". Zo noem je een kazoo niet..
Ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef alors het volgende:
hahah dat smsje van celine dion fans!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
hallooooootjes
Wist niet dat lucile uit Eindhoven kwam, best wel MILF alleen jammer van dat been
hallooooootjes
Wist niet dat lucile uit Eindhoven kwam, best wel MILF alleen jammer van dat been
hallooooootjes
Licht uit en je ziet er niks van!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
hallooooootjes
hallooooootjes
Annemiek?quote:
DVD van de beste zangers van Nederland zou ik minder tevreden mee zijn.quote:
Neequote:
En dan wetende dat Lingo bij de TROS wordt uitgezonden...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
DVD van de beste zangers van Nederland zou ik minder tevreden mee zijn.
blauw met groen?quote:
Er zijn wel meer vrouwen bij 3fmquote:
Saw 4 was ook opquote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is er darten. Barney staat 1-0 achter.
Hij wordt oud.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
G R O E Nquote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zijn 5 letter woorden te moeilijk voor het publiek?
Bedankt voor het herinneren. Op de achtergrond maar even aanzetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
Claudiaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vrouwen bij 3fmMiranda, Roos, Annemiek.. ehm, wie vult aan?
nouja wel een van dequote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
de grootste zeikplaat die is gemaakt het afgelopen jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
de grootste zeikplaat die is gemaakt het afgelopen jaar
Ik doelde op die ene andee met die k*tkop, maar dat was dus Annemiekquote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vrouwen bij 3fmMiranda, Roos, Annemiek.. ehm, wie vult aan?
Owja, Claudia. Vind sommige elementen in haar programma wel leuk.quote:
De aftiteling?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, Claudia. Vind sommige elementen in haar programma wel leuk.
Claudia = BAASquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef donroyco het volgende:
Is JP al in beeld geweest?
Heb de hele avond gemist.
Nog niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef donroyco het volgende:
Ik ook ja, de eindtune.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Claudiaquote:
krijg je alleen te zien als je een groene bal paktquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef donroyco het volgende:
nee, dat verhaal waar je wat aan moet raden. Of doet ze dat niet meer?quote:
Het eindequote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Aan de andere kant verdien je er meer mee dan met je diepzinnige oproep.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef peaceman het volgende:
Pfff je schaamt je toch kapot als artiest als je zulke goedkope, commerciële troep maakt?
En die zaten er niet inquote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
krijg je alleen te zien als je een groene bal pakt
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
JP is toch wel eens in beeld geweest?
Het is niet altijd regen, het kan ook dichte bewolking zijn..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
buienradar lulthier valt helemaal niks uit de lucht... nogsteeds niet
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Deze 40.000e post draag ik op aan Olaf
ik zag em ook!!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef -Peach het volgende:
Ja! ik zag 'Als Smomp het zegt is het zo -Hans'
quote:
Die had ik ge-sms-tquote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef -Peach het volgende:
Ja! ik zag 'Als Swomp het zegt is het zo -Hans'
Ik vind tegenwoordig het programma van Claudia wel leuker dan die van Gerard...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Ach je kan ook goed geld verdienen zonder het er zo dik op te laten liggen. Maar goed, als je als band niet voldoende vertrouwen hebt in je artistieke kwaliteiten krijg je dus die meuk die ze nu maken. (1e album was trouwens wel oke).quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant verdien je er meer mee dan met je diepzinnige oproep.
Sneeuw heeft maar een valsnelheid van 1 m/s dus van een paar km hoogte duurt dat een tijdje voordat dat beneden is.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
Posten onder '-Hans-' ziojn naamquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Deze 40.000e post draag ik op aan Olaf
Hier ijzelt het.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Swomp het volgende:
Damn girl! (in stijl met het nr)quote:
Capsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef alors het volgende:
zag niemand die van DeLuna net groetjes aan fokforum ofzo!!
Dat heb ik eigenlijk volledig gemist. Arbeidsvitaminen was toch één van de populairste radioprogramma van Nederland? En nu doet ie een slap aftreksel van Stenders Eetvermaakquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig het programma van Claudia wel leuker dan die van Gerard...
Ouwe postrukker..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vandaag niets meer halen (want dit is mijn laatste post voor vandaag) maar morgen mag Olaf mijn 174K ook hebben
Nogmaals, schakel dan gewoon naar SlamFMquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Muziek met een beat, dan kunnen ze buiten tenminste los, want op die gitaardreunherrie kan dat niet. NJAAUWWW NJAAAAAUUWWW
datquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Posten onder '-Hans-' ziojn naam
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk volledig gemist. Arbeidsvitaminen was toch één van de populairste radioprogramma van Nederland? En nu doet ie een slap aftreksel van Stenders Eetvermaak
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vandaag niets meer halen (want dit is mijn laatste post voor vandaag) maar morgen mag Olaf mijn 174K ook hebben
Die hebben geen actie met je nogmaals, flapdrol.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nogmaals, schakel dan gewoon naar SlamFMDaar is geen gitaar te bekennen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef donroyco het volgende:
"Schat kun jij de hamster uitlaten?"
Jeweettochzellufquote:
ik dacht jij nu ook wel de leeftijd had waarop dat niet meer perse geldtquote:
+1quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht jij nu ook wel de leeftijd had waarop dat niet meer perse geldt
Tis een actie van 3fm --> 3fm muziekquote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hebben geen actie met je nogmaals, flapdrol.
Algemene actie >> Algemene muziek
Ik niet.. Heb nog even gekeken..quote:
Rob en Jelmer... altijd goed voor idiote spelletjes en chaos.quote:
Wat een baasquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
6 jaar en dan sexy bitch aanvragen
Een rugzak aantrekken, tja, wie doet dat nou?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wiegaat er nou vrijwillig met een lingo rugzak of badjas aan lopen?
Ik vind het nog erger dan een slap aftreksel. Stenders Eetvermaak was gewoon erg leuk. Arbeidsvitaminen was niet meer des 3FMs oid.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk volledig gemist. Arbeidsvitaminen was toch één van de populairste radioprogramma van Nederland? En nu doet ie een slap aftreksel van Stenders Eetvermaak
Arme mensen buitenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis een actie van 3fm --> 3fm muziek
Forget youquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
Sexy bips, zelfde als Screw you zingen._!
quote:
Die van mij heeft maar 1 iemand gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef CindieY het volgende:
Gaat er iemand plaatjes posten van alle smsjes? Zou leuk idee zijn, kunnen we nagenieten enzo :p
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hopen dat ze beter kan zingen dan lopen. [/flauw]
wil ik dat weten?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel had de selectie van PSV () alweer gedoneerd?
e2000?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel had de selectie van PSV () alweer gedoneerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |