quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een kennis van me werkt soms in een miniatuurautofabriek van een vriend van hem. (Volgen jullie de Peu-style zinsconstructie nog?) Deze dacht dat hij een doos vol autotransporters had gekocht in CHina, in miniatuur.
Helaas voor hem bleek deze doos een 40 voets container te zijn![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
als het voor de prijs van een doos was zie ik geen probleem
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus nietHij is nu failliet, mede door dit geintje
quote:
haaa damn was dat het.quote:
Moet je dáár nou weer mee ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je dáár nou weer mee ??Jouw 13e maand opmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
uittrekkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je dáár nou weer mee ??
Ik zet 1528 alvast in de startblokkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Tjabbo het volgende:
he zomaar de 3e slowchat van de dag hier. gaat weer snel!
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je dáár nou weer mee ??Dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal die van haar zijnquote:
It's a Jeep thing, you wouldn't understand.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt heul geen verstand van oto's
Rondjes draaien op de snelwegquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
It's a Jeep thing, you wouldn't understand.
klootzakquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef lipje het volgende:
oh en een filmpje met zo'n schijtbak uit de OP
http://www.zie.nl/video/o(...)iftdemo/m1fztmbfvs6h
"Er bestaat een kans dat dit niet echt is". Joh zou je denken, de wielen van de auto staan stil op het moment dat ze beginnen te rollenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef lipje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-sneeuw/m1fztrafba82
Jij wel natuurlijk, met je rijstföhnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt heul geen verstand van oto's
Heb ik gedaan maar dat was niet met de Jeepquote:
echt wel. if is doesn't blow it has to suck!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk, met je rijstföhn
Graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Anne het volgende:
Nou. Dat voetenbadje is echt een verademing. Bedankt heren.
Doe mij de cubic inches maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
echt wel. if is doesn't blow it has to suck!
en the substitute for cubic inches is gewoon een bigass turbo bitch jeah!
btw het echte filmpje is veel langer en die pliesie is echt bigass fail.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef lipje het volgende:
oh en een filmpje met zo'n schijtbak uit de OP
http://www.zie.nl/video/o(...)iftdemo/m1fztmbfvs6h
Vroooaaaappp....pssssjjj..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
echt wel. if is doesn't blow it has to suck!
en the substitute for cubic inches is gewoon een bigass turbo bitch jeah!
slijmjurk !quote:
jij denkt zeker ook nog steeds dat lange pielmels hot zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe mij de cubic inches maar
Zeg je dat nou tegen jezelfquote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij denkt zeker ook nog steeds dat lange pielmels hot zijn
d'r staat toch mooi zo'n schijtbak uit de OP in dat filmpje.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................dwars op de wegquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef lipje het volgende:
[..]
d'r staat toch mooi zo'n schijtbak uit de OP in dat filmpje.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................dwars op de weg
iedereen weet dat het om de dikte gaat en hoeveel kracht je erachter kan zetten. je moet een pik als een slavink hebben.quote:
Nee, één ding; Big Pony.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
iedereen weet dat het om de dikte gaat en hoeveel kracht je erachter kan zetten. je moet een pik als een slavink hebben.
kort, dik en moddervet. liefst met de lapjes spek er omheen en al,
Godver. Bij jou moet je echt altijd oppassen wat je zegt. Heb je Hugster al eens gemaild? Misschien krijg je wel korting bij zijn pr0nshop. Of heb je alles al?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo'n butplug met een paardenstaart is dat eh
jij moet m nog bespringen met een voorbinddildoquote:
Gezellig toch? Meld je ff in het topicquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag mee
been there done that got the t-shirt.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef lipje het volgende:
[..]
jij moet m nog bespringen met een voorbinddildo
je hebt er zelf toestemming voor gegevenquote:
quote:
dus geen kwijlende hondquote:
gun hun de privacy of a public roomquote:
haha ja wel een heel huis zelfs.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je er een in de aanbieding? Dan komen we wel ff.
quote:
deal !quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja wel een heel huis zelfs.
mijn ex woont er ook nog maar dar moet je je niets van aantrekken. je krijgt de sleutel mee en zeg maar dat ik het goed vond.
En toen kwam je?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Tjabbo het volgende:
vanochtend weer donuts gedraaid op de parking op het werk trouwens.
er waren wat van die ouwe foekvellen die me nakeken en nawezen zo van wat een boefjes werken hier toch tegenwoordig. hihi
uiteraard kwam ik. het was ochtend.quote:
jij bent lievquote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
ow, deal! waar kunnen we de sleutel komen halen en je dochtertje brengen?
Da's veranderd in 'BigPony', dan weet je datquote:
Staat mijn webcam weer aan ??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
Big Pony komt bijna. Letterlijk en figuurlijk.
Pak blanke vlaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Anne het volgende:
En waar zit je nu weer op te rukken dan?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in combinatie met je avatar doet me dat denken aan een heeeeeel foute grap
-->KPD ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou je broek uit doet, lik ik het er af.
wrom niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar mag peu niet meer komen. Is zielig. Mist ie al de fun.
Ik kom denk ik toch vanavond al die kant opquote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou je broek uit doet, lik ik het er af.
Stout geweestquote:
Ik zit bij mijn oudersquote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom denk ik toch vanavond al die kant op
/care waar je zitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders![]()
![]()
. Bed is wel vrij
.
slaap je bij je ouders in ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders![]()
![]()
. Bed is wel vrij
.
plaatje (van andermans O-> plasser) gepost buiten KPD, niks spannendsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
Ik ben niet geïnteresseerd in zijn penis.
Heb alleen een keer sigaren met 'm gerookt, meer niet.
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent bij je ouders en je bed is vrij. dan slaap je dus bij ze in bed. neem ik aan. en zo.
Op het terras van de Stairway met allemaal FOK!kers er omheen.quote:
Slet!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op het terras van de Stairway met allemaal FOK!kers er omheen.
Elke keer als je bij Turq denkt: "Oh nee, dat doet ie toch niet" kom je daar bedrogen vanaf aan het einde.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Tjabbo het volgende:
ja ik dacht dat doet'ie toch niet. zo leuk was het nu ook weer niet,
kxradioquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Tjabbo het volgende:
serious request lijkt het enige te zijn dat tegenwoordig op de radio is. en op tv. en op internet.
zijn er ook andere radiostations die uitzenden buiten 3fm en sky radio
krukas keerring op tijd zetten? serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Minibike op gas? "Oh nee, dat doet ie toch niet"
Turbotimer op een golf 3 TDI? "Oh nee, dat doet ie toch niet"
Krukaskeerring op tijd zetten? "Oh nee, dat doet ie toch niet"
Ja, dat was de reden dat die Touran na een motorswap niet meer wilde lopen, de krukaskeerring stond niet op tijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
krukas keerring op tijd zetten? serieus?
Ja baas.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gezellig toch? Meld je ff in het topic
LOL toen woonde ik al in Finlandquote:
hmmm, dat was een andere fokkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
peu's penis. doet hij ook bij jou.
zo. dat zal hem leren! bam!
Je hebt er nog een paar van me te goedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
Ik ben niet geïnteresseerd in zijn penis.
Heb alleen een keer sigaren met 'm gerookt, meer niet.
al aan de arbeit?quote:
Ferien macht freierquote:
Volgene weekquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef lipje het volgende:
Deze en volgende week![]()
Ik heb de rest van het jaar te hard gewerkt
thuiswerker, of toch de NS en vooral PrutsRail uitgefoeterd?quote:
Trein reed zonder problemen, niks gefoeterd.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef lipje het volgende:
[..]
thuiswerker, of toch de NS en vooral PrutsRail uitgefoeterd?
morgen wordt t erg...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, het heeft hier niet gesneeuwd, da's gunstig![]()
Eerst maar eens een bakkie, en dan roggelen dat ik zsm weg kan voor het weer zich bedenkt
Alleen voor arme drommels die moeten werkenquote:
We gaan met heul de familie in de Lincoln, dat wordt lagguhquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef lipje het volgende:
[..]
morgen wordt t erg...
Sneeuwkettingen meenemen
check! volgende week ook nogquote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen voor arme drommels die moeten werken
Je krijgt bij vorstverlet niet betaald?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moest eigenlijk deze week werken, en dan waren we volgende week vrij, maar begin deze week begonnen ze al te miepen of we volgende week konden doorwerken.. dinsdag was het onwerkbaar en zijn we naar huis gegaan, en voorlopig zit er weinig tot geen verbetering in het weerbeeld, dus ik vrees dat er weinig uitgevoerd gaat worden de rest van het jaar![]()
Goed voor de sex, minder voor de knip in deze dure dagen
Jawel, 70%, maar daar word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je krijgt bij vorstverlet niet betaald?
uwv tarief dusquote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, 70%, maar daar word je niet vrolijk van
vrolijker dan geen geld vangenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, 70%, maar daar word je niet vrolijk van
Jepquote:
True, maar 100% van rond de 60 uur, of 70% van 40 uur, dat hakt er best wel inquote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 22-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 Tjabbo
02. 045 Anne
03. 023 Duvel
04. 020 Sounddragon
05. 017 PeuRac
06. 015 Xtreem
07. 014 lipje
08. 014 Barcaconia
09. 009 Alexxxxx
10. 005 ook_gek
11. 003 Freezer
Reeks-statistieken!
Djeez wat een ongelukkige naamquote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo heeft op het werk altijd gayfm op staan. www.gayfm.de
Supergeil na!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:31 schreef Tjabbo het volgende:
gayfm heeft reclame voor dildoking poenkt de
lachen met de buren man als je dat even knetterhard 's zomers achter in je tuin opzet.
Ik ook, ik ook, ik ookquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 22 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
23. 290 PeuRac
46. 164 Tjabbo
54. 148 Sounddragon
69. 126 Anne
het trieste is, dat niet eens mn week record isquote:
laatste keer dat ik daartoe de kans had bestond er geen top 100quote:Op donderdag 23 december 2010 10:38 schreef Sounddragon het volgende:
tijdje geleden dat ik in de top100 stond trouwens
Nog 10.000 posts en je staat in de top 500:quote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daartoe de kans had bestond er geen top 100
geen idee hoe het heet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat voor een standje is dat van jou dan?
Ik stond ooit in detop 100quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog 10.000 posts en je staat in de top 500:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals![]()
.
Ah je hebt nog wel gevoel in je kut dus?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Anne het volgende:
Ah, mijn benen en voeten slapen. Kutgevoel.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je hebt nog wel gevoel in je kut dus?
tenzij ze t pepermuntje teruggevonden heeft!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voel maar even dan.
en niet stiekem daarna aan je vingertjes ruiken hoa!
geen idee, ik was er niet bijquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Tjabbo het volgende:
had SD die niet al opgediept ergens ?
werkzequote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
.
Anyway, ik ben eindelijk wakker-wakker, dus ik ga maar eens op staan (veel te laat alweer voor hetgeen ik allemaal moet doen nog).
Toedels!
Jeetje, ik zou je bijna nomineren voor een eervolle vermelding bij Darwinquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Zeuw. *knikkende knietjes*
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
Deusje. Is alles nog heel?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef lipje het volgende:
Anne, heb je al een schone broek aangedaan?
Verf je haar de volgende keer weer ff wat donkerder alsjeblieftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heahquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
.
Op de rechterbaan ging het makkelijk. Alleen daar reden ze in de weg.
hele mooie uitspraakquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heah
Fact's of life 1.01quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef Anne het volgende:
Ik doe een Alexxxxx-je. Bij de 100.000 posts stop ik.
Ja en ik ben god.quote:
Neuh, dat heeft er niet zoveel mee te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:56 schreef lipje het volgende:
die rijden iet 190 op een besneeuwde autobahn?
meer vanwege het feit dat die planningen toch uitlopenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft er niet zoveel mee te maken
t is al kwart over driequote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Anne het volgende:
Ja doei. Als iemand mij zegt dat ik om 14:00 uur klaar moet zijn, ben ik om 14:00 uur klaar heur.
geen lek?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
Hmm. De water-meneer vroeg net of we iets bijzonders hebben gedaan qua water ofzo. Omdat we dit jaar veel verbruikt hebben.
Slecht teken![]()
. Dat wordt zeker een mooie jaareindafrekening.
We hadden geen tijd afgesprokenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef lipje het volgende:
[..]
t is al kwart over drie
en niet happen nu
Nee... denk het niet.. hoop het niet.. maar tja.. geen idee eigenlijk.quote:geen lek?
Nee, alleen dat ik halverwege de middag daar wilde zijn eigk ivbm de weerman die zei dat het daar vet ging sneeuwen vanmiddag.. maar laten we die discussie hier maar niet gaan voerenquote:
Ja, van mij mocht je allang komen. Maar je wilt niet naar Weeze komenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ik halverwege de middag daar wilde zijn eigk ivbm de weerman die zei dat het daar vet ging sneeuwen vanmiddag.. maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
... maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
was te zien jaquote:
quote:
quote:
d.w.e.i.l.e.n, pruts0rquote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet te hard hebt staan kwijlen, anders konden ze weer dwijlen
SD zat toch tegenwoordig op een verreiker?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier, voor jou:
http://failblog.org/2010/(...)ultiple-cranes-fail/
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigensquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier, voor jou:
http://failblog.org/2010/(...)ultiple-cranes-fail/
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigens
Dat zijn geen kranen, dat zijn sidebooms, een soort doorevaluatie van een bulldozer, heb ik toen nog foto's van in de SC gepost; best bruut spul wel, alleen een beetje prehistorischquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...
Best wel, en oersterk, maar as usual, gaat men graag tot het gaatje, en als je goed kijkt, kun je zien wat er gebeurt; de eerste sideboom glijdt het talud af en de geul in, waarschijnlijk staat hij te dichtbij, of op een besneeuwde rijplaat ofzo, en die dingen hebben ijzeren rupsen. De rest gaat er keurig achteraan want de pijp wordt met elke machine die erin gaat, een tonnetje of 50 zwaarderquote:
Vette booskijkersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[ link | afbeelding ]
vr6_1, on Flickr
Jaja! Gister even bekeken en vanmorgen overgeschreven/geschorst.
Die gaan er wel af, het wordt een circuitbak.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vette booskijkers
Zelf ook lekker aan het klussen, vakantie + schoonouders + hefbrug = arbeiten
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...quote:
Mjah Golf 3 wordt nooit MRB vrij dus MRB + verzekering ben je dan sowieso kwijt, ook al is het maar voor een half jaar. VR6 zal ook niet licht zijn op kenteken (1050+kg?).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...
ff door de agenda bladeren....quote:
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
Mijn agenda opzich ook wel voor vandaag, maar de hoeveelheid werk nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
geen idee, waren ze alweer bij elkaar dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?
ga dan ergens anders dit soort berichten posten, blijkbaar heb je tijd overquote:
Ik zit nogal eens te wachten, dan kan ik prima postenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ga dan ergens anders dit soort berichten posten, blijkbaar heb je tijd over
gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
das wel minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Dat zijn inderdaad geen leuke vrije dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
daarom schors ik hem ook, dan betaal je ook geen MRB+Verzekering. Misschien valt alles ons wel hartstikke tegen en kunnen we hem nog verkopen met kenteken. Bevalt het wel, zijn er alsnog zat manieren om het kenteken er af te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah Golf 3 wordt nooit MRB vrij dus MRB + verzekering ben je dan sowieso kwijt, ook al is het maar voor een half jaar. VR6 zal ook niet licht zijn op kenteken (1050+kg?).
Zonder kenteken ben je dan goedkoper uit en heb je ook geen APK plicht maar kun je weer niet even gauw over de weg of TouristenFahrten rijden. Altijd met een kar vervoeren is iets wat ik ook wil gaan doen, maar als je de mogelijkheden niet hebt is het ook weer erg lastig om ergens te komen (weet niet hoe dat bij jou zit)
Ben er iig erg blij mee dat onze Golf uit 86 is
Meerdere foto's komen als ik meer tijd heb. Motorisch doen we in het begin nog niets. Alleen beugel erin, kuipstoelen en gordels. En de koppeling moeten we nog vervangen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
he broes hebbie niet meer foto's ?
wat ga je veranderen aan de auto?
en komt er mooie turbo de vr6
Hmm, fijn zo net voor de kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Heb je het over ons? We deden ff een winterslaapje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?
kan jij zien welk emailadres er bij riceboy hoort? ik ben password kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
Lex, je wachtwoord vergeten ding is echt trááááág.
Nee.. ik kan riceboy wel een e-mail versturen, maar ik kan niet zien naar welke e-mailadres die mail heengaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij zien welk emailadres er bij riceboy hoort? ik ben password kwijt
Zoals inleveren bij de RDW?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
daarom schors ik hem ook, dan betaal je ook geen MRB+Verzekering. Misschien valt alles ons wel hartstikke tegen en kunnen we hem nog verkopen met kenteken. Bevalt het wel, zijn er alsnog zat manieren om het kenteken er af te krijgen.
Dank voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef 2cv het volgende:
Attentie: het ik koud op de sloop! Ik herhaal: het is koud op de sloop !
Daarvoor heb je onderdelen leveranciers die van t schap leverenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef 2cv het volgende:
Attentie: het ik koud op de sloop! Ik herhaal: het is koud op de sloop !
Niet in Joure.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor heb je onderdelen leveranciers die van t schap leveren
Opsturen?quote:
Ik wil die auto gister al gerepareerd hebben. Niet in 2011.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |