tenzij ze t pepermuntje teruggevonden heeft!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voel maar even dan.
en niet stiekem daarna aan je vingertjes ruiken hoa!
geen idee, ik was er niet bijquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Tjabbo het volgende:
had SD die niet al opgediept ergens ?
werkzequote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
.
Anyway, ik ben eindelijk wakker-wakker, dus ik ga maar eens op staan (veel te laat alweer voor hetgeen ik allemaal moet doen nog).
Toedels!
Jeetje, ik zou je bijna nomineren voor een eervolle vermelding bij Darwinquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Zeuw. *knikkende knietjes*
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
Deusje. Is alles nog heel?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef lipje het volgende:
Anne, heb je al een schone broek aangedaan?
Verf je haar de volgende keer weer ff wat donkerder alsjeblieftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heahquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
.
Op de rechterbaan ging het makkelijk. Alleen daar reden ze in de weg.
hele mooie uitspraakquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heah
Fact's of life 1.01quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef Anne het volgende:
Ik doe een Alexxxxx-je. Bij de 100.000 posts stop ik.
Ja en ik ben god.quote:
Neuh, dat heeft er niet zoveel mee te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:56 schreef lipje het volgende:
die rijden iet 190 op een besneeuwde autobahn?
meer vanwege het feit dat die planningen toch uitlopenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft er niet zoveel mee te maken
t is al kwart over driequote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef Anne het volgende:
Ja doei. Als iemand mij zegt dat ik om 14:00 uur klaar moet zijn, ben ik om 14:00 uur klaar heur.
geen lek?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
Hmm. De water-meneer vroeg net of we iets bijzonders hebben gedaan qua water ofzo. Omdat we dit jaar veel verbruikt hebben.
Slecht teken![]()
. Dat wordt zeker een mooie jaareindafrekening.
We hadden geen tijd afgesprokenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef lipje het volgende:
[..]
t is al kwart over drie
en niet happen nu
Nee... denk het niet.. hoop het niet.. maar tja.. geen idee eigenlijk.quote:geen lek?
Nee, alleen dat ik halverwege de middag daar wilde zijn eigk ivbm de weerman die zei dat het daar vet ging sneeuwen vanmiddag.. maar laten we die discussie hier maar niet gaan voerenquote:
Ja, van mij mocht je allang komen. Maar je wilt niet naar Weeze komenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ik halverwege de middag daar wilde zijn eigk ivbm de weerman die zei dat het daar vet ging sneeuwen vanmiddag.. maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
... maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
was te zien jaquote:
quote:
quote:
d.w.e.i.l.e.n, pruts0rquote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet te hard hebt staan kwijlen, anders konden ze weer dwijlen
SD zat toch tegenwoordig op een verreiker?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier, voor jou:
http://failblog.org/2010/(...)ultiple-cranes-fail/
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigensquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier, voor jou:
http://failblog.org/2010/(...)ultiple-cranes-fail/
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigens
Dat zijn geen kranen, dat zijn sidebooms, een soort doorevaluatie van een bulldozer, heb ik toen nog foto's van in de SC gepost; best bruut spul wel, alleen een beetje prehistorischquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...
Best wel, en oersterk, maar as usual, gaat men graag tot het gaatje, en als je goed kijkt, kun je zien wat er gebeurt; de eerste sideboom glijdt het talud af en de geul in, waarschijnlijk staat hij te dichtbij, of op een besneeuwde rijplaat ofzo, en die dingen hebben ijzeren rupsen. De rest gaat er keurig achteraan want de pijp wordt met elke machine die erin gaat, een tonnetje of 50 zwaarderquote:
Vette booskijkersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[ link | afbeelding ]
vr6_1, on Flickr
Jaja! Gister even bekeken en vanmorgen overgeschreven/geschorst.
Die gaan er wel af, het wordt een circuitbak.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vette booskijkers
Zelf ook lekker aan het klussen, vakantie + schoonouders + hefbrug = arbeiten
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...quote:
Mjah Golf 3 wordt nooit MRB vrij dus MRB + verzekering ben je dan sowieso kwijt, ook al is het maar voor een half jaar. VR6 zal ook niet licht zijn op kenteken (1050+kg?).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...
ff door de agenda bladeren....quote:
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
Mijn agenda opzich ook wel voor vandaag, maar de hoeveelheid werk nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
geen idee, waren ze alweer bij elkaar dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?
ga dan ergens anders dit soort berichten posten, blijkbaar heb je tijd overquote:
Ik zit nogal eens te wachten, dan kan ik prima postenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ga dan ergens anders dit soort berichten posten, blijkbaar heb je tijd over
gecondoleerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
das wel minderquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Dat zijn inderdaad geen leuke vrije dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
daarom schors ik hem ook, dan betaal je ook geen MRB+Verzekering. Misschien valt alles ons wel hartstikke tegen en kunnen we hem nog verkopen met kenteken. Bevalt het wel, zijn er alsnog zat manieren om het kenteken er af te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah Golf 3 wordt nooit MRB vrij dus MRB + verzekering ben je dan sowieso kwijt, ook al is het maar voor een half jaar. VR6 zal ook niet licht zijn op kenteken (1050+kg?).
Zonder kenteken ben je dan goedkoper uit en heb je ook geen APK plicht maar kun je weer niet even gauw over de weg of TouristenFahrten rijden. Altijd met een kar vervoeren is iets wat ik ook wil gaan doen, maar als je de mogelijkheden niet hebt is het ook weer erg lastig om ergens te komen (weet niet hoe dat bij jou zit)
Ben er iig erg blij mee dat onze Golf uit 86 is
Meerdere foto's komen als ik meer tijd heb. Motorisch doen we in het begin nog niets. Alleen beugel erin, kuipstoelen en gordels. En de koppeling moeten we nog vervangen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
he broes hebbie niet meer foto's ?
wat ga je veranderen aan de auto?
en komt er mooie turbo de vr6
Hmm, fijn zo net voor de kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
Niet werken vandaag.
En tochi.v.m. crematie.
Heb je het over ons? We deden ff een winterslaapje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?
kan jij zien welk emailadres er bij riceboy hoort? ik ben password kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
Lex, je wachtwoord vergeten ding is echt trááááág.
Nee.. ik kan riceboy wel een e-mail versturen, maar ik kan niet zien naar welke e-mailadres die mail heengaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij zien welk emailadres er bij riceboy hoort? ik ben password kwijt
Zoals inleveren bij de RDW?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
daarom schors ik hem ook, dan betaal je ook geen MRB+Verzekering. Misschien valt alles ons wel hartstikke tegen en kunnen we hem nog verkopen met kenteken. Bevalt het wel, zijn er alsnog zat manieren om het kenteken er af te krijgen.
Dank voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef 2cv het volgende:
Attentie: het ik koud op de sloop! Ik herhaal: het is koud op de sloop !
Daarvoor heb je onderdelen leveranciers die van t schap leverenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef 2cv het volgende:
Attentie: het ik koud op de sloop! Ik herhaal: het is koud op de sloop !
Niet in Joure.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor heb je onderdelen leveranciers die van t schap leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |