Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigensquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier, voor jou:
http://failblog.org/2010/(...)ultiple-cranes-fail/
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik in Bunde deed in de weekenden, alleen wij bleven boven staan; dit gaat wel een stuk sneller overigens
Dat zijn geen kranen, dat zijn sidebooms, een soort doorevaluatie van een bulldozer, heb ik toen nog foto's van in de SC gepost; best bruut spul wel, alleen een beetje prehistorischquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jammer dat je al die kranen uit de greppel moet trekken voor je hem dichtgooit...
Best wel, en oersterk, maar as usual, gaat men graag tot het gaatje, en als je goed kijkt, kun je zien wat er gebeurt; de eerste sideboom glijdt het talud af en de geul in, waarschijnlijk staat hij te dichtbij, of op een besneeuwde rijplaat ofzo, en die dingen hebben ijzeren rupsen. De rest gaat er keurig achteraan want de pijp wordt met elke machine die erin gaat, een tonnetje of 50 zwaarderquote:
Vette booskijkersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef BroesWillems het volgende:
[ link | afbeelding ]
vr6_1, on Flickr
Jaja! Gister even bekeken en vanmorgen overgeschreven/geschorst.
Die gaan er wel af, het wordt een circuitbak.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vette booskijkers
Zelf ook lekker aan het klussen, vakantie + schoonouders + hefbrug = arbeiten
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...quote:
Mjah Golf 3 wordt nooit MRB vrij dus MRB + verzekering ben je dan sowieso kwijt, ook al is het maar voor een half jaar. VR6 zal ook niet licht zijn op kenteken (1050+kg?).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zit een kenteken op, maar heb hem geschorst. Voor die paar euro per jaar kan ik altijd nog kijken wat ik er mee doe...
ff door de agenda bladeren....quote:
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
Mijn agenda opzich ook wel voor vandaag, maar de hoeveelheid werk nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ff door de agenda bladeren....
LEEG
geen idee, waren ze alweer bij elkaar dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn de tortelduifjes ingesneeuwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |