Nope, het gaat me allemaal te snel tegenwoordig..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:44 schreef Vronsky het volgende:
We hebben in tijden geen echte Rave-bedachte TT gehad..!
We gaan volgens mij nu ook door 2-3 SC's per dag heen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, het gaat me allemaal te snel tegenwoordig..
Blijf sarcastisch hè..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Nee, die kan dicht, we gaan hier 'gezellig' verder.
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Als 'jullie' sarcastisch zijn, ben ik het ook
Amstel.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:50 schreef jankaas020 het volgende:
ik weet niet meer wat ik ging zeggen..
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:47 schreef Clan het volgende:
@Cobra, we laten je hier in de 'kou' staan!
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:54 schreef jankaas020 het volgende:
owja, rave, mijn ipheune zegt: 'pas op over X posts wordt dit topic automatisch gesloten.'
QQWWEERRTTYYUUIIOOPPAASSDDFFGGHHJJKKLLZZXXCCVVBBBNNMMquote:Op woensdag 22 december 2010 02:09 schreef Clan het volgende:
Ik ga eens naar bed, tenzij jullie elke letter, met opzet, tweemaal indrukken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Rave_NL het volgende:
Tsja snap ik..
Hè krijger, ik ga eindelijk tukken..
Tschüs.
soppie, rukkie, tukkie?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Rave_NL het volgende:
Tsja snap ik..
Hè krijger, ik ga eindelijk tukken..
Tschüs.
Nee maar had hier al eens gezegt dat ik bij USASOC werk en die zit in Fort Bragg, en dat wederom ligt in NC.quote:
Wat de andere topics zijn dicht? Da's nou jammer.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Lotusss het volgende:
Zo dan. Andere topics zijn dicht. En nu weer proberen te slapen... Bagger ze!
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Lotusss het volgende:
Zo dan. Andere topics zijn dicht. En nu weer proberen te slapen... Bagger ze!
Brandweerpieper weggooien en een normale wekker kopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:54 schreef Vinz0r het volgende:
En ik kan gvd niet slapen:X
Lag er om half 11 in, kwart over 12 ging de brandweerpieper en nu kan ik niet meer slapen
Snurk ze jankaas020quote:Op woensdag 22 december 2010 03:55 schreef jankaas020 het volgende:
Jaa, das weer lekker in de aflulmodus..
Maar ik zie dat m'n aflosser er is, Vinzor, geen bijzonderheden, je hebt hem!![]()
Snelle wacht en ik ga snurke!
Zo aan het eind van het jaar een stuk drukker zeker?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:57 schreef Vinz0r het volgende:
haha maar dan mis ik weer de mooie brandjes
Nah, is het echt zo drukker geweest? Aanval op Iran uitgebleven en terugtrekking uit Irak en Afghanistan is een feit.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja en het lijkt er op of dat dit jaar ook voor wereld brandjes geld.
Het lijkt juist of december de maand van de pedo's is!quote:Op woensdag 22 december 2010 04:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja en het lijkt er op of dat dit jaar ook voor wereld brandjes geld.
De afbouw in Iraq misschien wel maar die in Afghanistan moet er nog komen. En wat denk je verder van bv. de Ivoor Kust, Korea (S & N)quote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nah, is het echt zo drukker geweest? Aanval op Iran uitgebleven en terugtrekking uit Irak en Afghanistan is een feit.
In Ivoorkust en de Korea's inderdaad nog een hoop problemen, maar verder volgens mij niet echt wat toch? In Israel ook niet veel problemen geweest - los van die flotilla - en het Midden-Oosten ook relatief rustig geweest. Maar goed, nieuwe jaar binnenkort en daardoor ook nieuwe kansen. Wellicht nog een aanval op Iran, wie weet.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:09 schreef Sine_Pari het volgende:
De afbouw in Iraq misschien wel maar die in Afghanistan moet er nog komen. En wat denk je verder van bv. de Ivoor Kust, Korea (S & N)
Restrepo?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:14 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens een paar dagen geleden een mooie documentaire op National Geographic gezien over Amerikaanse militairen in Aghanistan. In de Korengal vallei dacht ik.
Mooie docu.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:17 schreef Sine_Pari het volgende:
You-uns ya'll have a good'un, I'm gotta git
Inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh dat is leuk, want dat is een zusterschip van de USS North Carolina welke in Wilmington ligt. Heb ik laatst bezocht is nu een soort museum en was bere interesant om te zien.
Houd er wel rekening mee dat de brandweer nogal harde klappen krijgt te verduren door onze regering de komende jaren (Proportioneel nog erger dan bij defensie D: ), maar als je straks al je papieren al hebt kan je dus een nul-meting doen bij een beroeps korps als ze volk nodig hebben, wat jouw kansen gaat vergroten gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef Vinz0r het volgende:
Vrijwillige, ben eind oktober eindelijk begonnen aan mn opleiding, duurt een half jaar op de donderdagavond incl de reguliere oefenavonden en een x aantal zaterdagen.
Je moet t zien als een soort AMO, je krijgt erna natuurlijk aanvullende opleidingen.
Wil kijken of t lukt om aankomend jaar de dienst uit te gaan, en daarna dan misschien door in de Brandweer.
Maar zoals t nu staat is t nog rustig qua brandjes, merendeel is kachels of automatische meldingen, en aangezien we een vrij groot gebied hebben als dienstdoende auto pakt de wijk auto ze vaak sneller omdat we te kampen hebben met de gladheid.
Jawel, tijdje geleden ook alweer, kwam niets uit. (Wat ik sowieso al had verwacht.. alleen het moest van herr doktor.)quote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef Maitje het volgende:
@Vrons
Heb je trouwens al uitslag van je rontgenfoto's?
Ook qua gespreksonderwerpen verschilt dat af en toe weinig...quote:Op woensdag 22 december 2010 01:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nog even en dit word net zo'n SC in R&P.
Ziet er wel geinig uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef Vronsky het volgende:
Leuke dingen dit:
http://store.nike.com/us/(...)d-179377/pgid-192558
Is blijkbaar gewoon een hardloop schoen met een hoge schacht.
Middag.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef Pumatje het volgende:
Goedemorgen mensen.
drukkere dag vandaag
aangemeld bij hostnet voor een domeinnaam, e-mail adres.
Kamer van koophandel papieren ingevuld.
straks de postpakketjes ophalen, 2e mobiel met pre paid halen voor de onderneming
en dan naar de kvk
Ben daar ooit is langs gereden toen ik in de buurt was, je schrikt toch wel van de hoeveelheid materieel die daar staat weg te rotten.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
Bij Domeinen staan nog een flink aantal Pruttels voor ¤1 het stuk.
Nu blijkt dat over 3 kwartier de man van de verzekeringen komt, fuuuuuuck!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:40 schreef jankaas020 het volgende:
Maar nee, ik heb verlof en morgen toch niets te doen.
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nu blijkt dat over 3 kwartier de man van de verzekeringen komt, fuuuuuuck!
mogge, trouwens!
'quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?
3 knaak 50 en een briefje van 12.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? De Hr Ms 010 en 020 verzekeren?
Genoeg om Vlaanderen weer toe te eigenenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze hebben idd nog erg veel liggen ja. Kun je een heel leger mee uitrusten mbt overtollig materiaal.
Er zijn nog duizenden militairen en burgers aan het werk. Niet alle onderdelen werken van 0800 tot 1700 en hebben nu verlof.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef gerco94 het volgende:
heeft heel defensie verlof?
of gaat AMO enz wel gewoon door?
ok.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn nog duizenden militairen en burgers aan het werk. Niet alle onderdelen werken van 0800 tot 1700 en hebben nu verlof.
Daar is een camouflage oefening bezig. Je zult er dus niemand zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ok.
ik zou anders morgen naar een oefenterrein, moet maar ff kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Pas maar op, de NL krijgsmacht heeft ook al bijna "Belgische toestanden".quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Genoeg om Vlaanderen weer toe te eigenen
Ik zou een vlieger nemen. Dat werkt wat makkelijker.quote:
je snapt me welquote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou een vlieger nemen. Dat werkt wat makkelijker.
Hotel Bravo!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
De mensen bij def kunnen weer eens bijzonder weinig. Vandaag een brief gekregen met of ik andermaal diploma's en paspoort enzo wil sturen, omdat dit blijkbaar nog ontbreekt in mijn digitale dossier. Faalhazen
Kan erger, ik kreeg vanochtend een nabestelling van het KPU voor mijn uitzending.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
De mensen bij def kunnen weer eens bijzonder weinig. Vandaag een brief gekregen met of ik andermaal diploma's en paspoort enzo wil sturen, omdat dit blijkbaar nog ontbreekt in mijn digitale dossier. Faalhazen
Dat is van alle tijden, helaas..........quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan erger, ik kreeg vanochtend een nabestelling van het KPU voor mijn uitzending.
Ontzettend bedankt maar ik ben onderhand alweer 2 maanden terug
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden, helaas..........
Ik moet er begin februari weer naartoe om het een en ander verstrekt te krijgen en in te ruilen. Huiver...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.
Het gaat ook nergens over, er zit gewoon structureel iets fout.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ze dingen als het KPU maar eens grondig doorlichten, het gaat echt nergens over.
WTF moet je met een desert tent?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Eraser127 het volgende:
haha, zal ik met nieuwjaar ook wel eindelijk m'n desert tentje binnen krijgen terwijl ik afgelopen vrijdag terug ben gekomen
Nou, net zoals Khadaffi met een tent in de woestijn gaan slapen.quote:
eeh voor in de woestijn?quote:
Ik heb zojuist mij ingeschreven bij de KVK, om een bedrijf te beginnen in de grafische vormgeving. Maar ook belettering van auto's e.d.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Veel plezier, wat ga je nou PRECIES doen?
Maar ook wat ze je leveren.. Ik heb voor m'n nieuwe daagsblauw twee jasjes, twee petten met extra petkapjes, twee stropdassen, een nieuw paar nette schoenen en ik krijg (hopelijk) nog twee nieuwe broeken (die ouwe pas ik echt niet meer, maar ik zal het wel met de oude moeten doen) en vier (4) witte overhemden gekregen. VIER! Ik draag die onzin 2 á 3 keer in het jaar, kan dat niet gewoon één broek, één jasje, twee overhemden, één stropdas en één pet zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een kazerne tenue ontvangen, groene broek, kaki overhemd, stropdas, kazerne trui en een regenjas. Dat tenue werd niet zo lang daarna vervangen door de barathea broek, overhemd en een blauwe kazerne trui en weer een nieuwe regenjas. Allebei nooit gedragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Maar ook wat ze je leveren.. Ik heb voor m'n nieuwe daagsblauw twee jasjes, twee petten met extra petkapjes, twee stropdassen, een nieuw paar nette schoenen en ik krijg (hopelijk) nog twee nieuwe broeken (die ouwe pas ik echt niet meer, maar ik zal het wel met de oude moeten doen) en vier (4) witte overhemden gekregen. VIER! Ik draag die onzin 2 á 3 keer in het jaar, kan dat niet gewoon één broek, één jasje, twee overhemden, één stropdas en één pet zijn?
En ik heb net weer m'n oude BKT jas aangehad, waarom ze daar een nieuwe voor moesten hebben...?
Ik heb het kazernetenue ook nog nooit aangehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een kazerne tenue ontvangen, groene broek, kaki overhemd, stropdas, kazerne trui en een regenjas. Dat tenue werd niet zo lang daarna vervangen door de barathea broek, overhemd en een blauwe kazerne trui en weer een nieuwe regenjas. Allebei nooit gedragen.
Zelfde geldt voor het kaki tenue: 3 complete tenues en ik heb het 1 keer aan gehad.
De enige reden dat ik het heb uitgepakt is omdat die emblemen op de mouw genaaid moesten worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kakitenue wel vaker aangehad in de west, maar dan in 9 maanden maar 1 broek en 1 overhemd. Die andere 2 setjes zitten ook nog in het plastic..
Ik heb een keer 2,5 maand na het voltooien van een opleiding de meldingsinstructies gekregen..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
EVO?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef jankaas020 het volgende:
En omdat ik m'n nieuwe tenue nu heb gehad, ff de kast uitgeruimd, en idd, een regenjas, pijjekker, hoopjes kragen voor m'n donaldduckpak...
Ik had trouwens ook een kazerne tenue (BKT) nette zwarte broeken (wel anders dan m'n daagsblauw) een slof lichtblauwe overhemden, stropdassen en een jas. alleen tussen december en februari gedragen tijdens het eerste deel van m'n EVO.
Die zwarte?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef demspec het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het heb uitgepakt is omdat die emblemen op de mouw genaaid moesten worden.
Nee, tripje west africa. Het zijn inderdaad die rechthoekige zwarte emblemen met een geborduurd korpswapen er op. Ik heb toen 3 losse emblemen ontvangen, maar er zijn collega's die 3 ROLLEN opgestuurd hebben gekregen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die zwarte?
Heb ik nooit gehad...
Curacao zeker?
Senegal?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:18 schreef demspec het volgende:
[..]
Nee, tripje west africa. Het zijn inderdaad die rechthoekige zwarte emblemen met een geborduurd korpswapen er op. Ik heb toen 3 losse emblemen ontvangen, maar er zijn collega's die 3 ROLLEN opgestuurd hebben gekregen.
Beats the artic..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
Dus rave, kijk je al uit naar Ivoorkust?
Ja, ook. Verder sierra leone, liberia, kaapverdische eilanden, ghana. (was vorig jaar)quote:
Nu klink je als een LMB mietje.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee dan had ik nu in een vlindertuin gezeten om alvast te acclimatiseren..
En hippie bloemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef jankaas020 het volgende:
Waren de voertuigen van de LMB ook niet ondergeplakt met vlinders in Senegal?
Er stond zowaar een anwb wegwijzer op het strand richting burgers zoo: 4670kmquote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef jankaas020 het volgende:
Waren de voertuigen van de LMB ook niet ondergeplakt met vlinders in Senegal?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef demspec het volgende:
[..]
Er stond zowaar een anwb wegwijzer op het strand richting burgers zoo: 4670km
verify rotterdamquote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ook als je je de Rotterdam binnenkwam hadden ze bij het voertuiggedeelte van LMB camonetten opgehangen met grote borden Vlindertuin met vlinders in vrolijke kleurtjes..
De jongens van lmb die er geweest zijn zullen toch ook niet hebben lopen klagen over de warmte.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef demspec het volgende:
[..]
Achja, in tegenstelling tot lmb weten wij waarover we lullen.
Was dat idd niet johannes de clit?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef demspec het volgende:
[..]
Er stond zowaar een anwb wegwijzer op het strand richting burgers zoo: 4670km
HELDEN.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ook als je je de Rotterdam binnenkwam hadden ze bij het voertuiggedeelte van LMB camonetten opgehangen met grote borden Vlindertuin met vlinders in vrolijke kleurtjes..
Euhm........quote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef m.k het volgende:
moet ik me nu gaan schamen dat ik daar bij wou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ook echt 1 nacht daar slapen om zich voor te bereiden. Doe het dan GOED foutquote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ze leren het ook niet he...
Afgelopen juli:
Het blijft de "LIDB" heyyyyquote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef m.k het volgende:
Och, je bent er op tijd achter gekomen, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef m.k het volgende:
Dit was toch al voor de bezuiniginsplannen bekend waren?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam het nut uitleggen van 1 nachtje in een warm hok snurken als je pas weken later vertrekt?
Afgezien publiciteit krijgen om te laten zien dat er geen bataljon LMB opgeheven moet worden omdat ze nuttige dingen doen met het belastinggeld.
Verklaard de wanhoopsactie.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit was toch al voor de bezuiniginsplannen bekend waren?
Maar blijft leuk om ze er mee in de taai te trappen!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
Kom, kom. De jongens van LMB kunnen er toch ook niks aan doen dat hun staf rare plannen heeft?
nu hopen dat dat andere clubje niet opgeheven is over 2 jaar (en dat er plek is)quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och, je bent er op tijd achter gekomen, dat is het belangrijkste.
...Ik had verwacht dat dit ging gebeuren..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, en alles is natuurlijk pérfect geregeld bij de mariniers. Echter, daar zijn die gasten weer te laf voor dat zelf te erkennen.
Anders word je toch gewoon Marinier?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef m.k het volgende:
[..]
nu hopen dat dat andere clubje niet opgeheven is over 2 jaar (en dat er plek is)
Volgens mij is dat nergens gezegd (al ben ik vanaf deze pagina pas aanwezigquote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, en alles is natuurlijk pérfect geregeld bij de mariniers. Echter, daar zijn die gasten weer te laf voor dat zelf te erkennen.
En dit zou ook gebeuren als de Mariniers afgekraakt zouden worden.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...Ik had verwacht dat dit ging gebeuren..
zelfde verhaal als de rest toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Anders word je toch gewoon Marinier?
True thatquote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dit zou ook gebeuren als de Mariniers afgekraakt zouden worden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dit zou ook gebeuren als de Mariniers afgekraakt zouden worden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Correct.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that. Maar volgens mij staat overal een dikke knipoog achter, dus dat moet kunnen toch
?
Maar er zijn hier twee iet wat heethoofdigen die het beiden niet over hun kant laten gaan. Namen noemen is denk ik niet nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that. Maar volgens mij staat overal een dikke knipoog achter, dus dat moet kunnen toch
?
Auw...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef Rave_NL het volgende:
Op het moment dat je als "nieuwe paradepaardje van de Nederlandse krijgsmacht" machteloos moet toezijn hoe je zelfs door een stelletje matrozen in de taai wordt getrapt gaat het te ver..
* jankaas020 popcorn weer opbergt..quote:
Anders krijg ik weer een mod achter me aan.quote:
En prompt 2 mods online...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
Anders krijg ik weer een mod achter me aan.
Met 10 minuten heb ik it's a trap! binnen!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Pumatje het volgende:
hoppa, en weer een aflevering battlestar galactica erin
begin een nerd te worden
ja die is goeeeddquote:Op woensdag 22 december 2010 17:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Met 10 minuten heb ik it's a trap! binnen!
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
Anders krijg ik weer een mod achter me aan.
Geef elkaar een kusje of een hand. Wat er dan ook gebruikelijk is binnen de Marine.quote:Nee hoor Erwin, ik heb genoten van je jongens!
Ik meen het.
Serieus.
Ik heb laatst de voorgaande 2 nog gezien, dus dat wordt lache!quote:
Ik ken er een paar die een tijd lang (afgelopen weken) thuis hebben gezeten omdat er niets te doen was...quote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Jupp.. kennis van mij had toen een oefening voor 3 weken in Afrika in de bushquote:Op woensdag 22 december 2010 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat LMB eigenlijk ook naar de normale jungle training?
Same herequote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef hcwp het volgende:
Elkaar een paar keer op elkaars gezicht stompen en daarna gezellig een biertje doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Geef elkaar een kusje of een hand. Wat er dan ook gebruikelijk is binnen de Marine.
Ben nu met de foto's bezig.... dus binnenkort online!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Geef elkaar een kusje of een hand. Wat er dan ook gebruikelijk is binnen de Marine.
Nee, alleen bij jou. Wat wilde je sturen dan, want heb nog niks ontvangen..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef Rave_NL het volgende:
Is het normaal dat een Direct Message een vertraging heeft van 6 minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef demspec het volgende:
Luchtmobiel schijnt ook een nieuwe parawing te krijgen.
[ afbeelding ]
Cobra en ER in matrozenpakjes die los gaan op elkaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben nu met de foto's bezig.... dus binnenkort online!
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, alleen bij jou. Wat wilde je sturen dan, want heb nog niks ontvangen..Heb nu een test DM naar jou gestuurd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ontvangen en wat terug gestuurd.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb nu een test DM naar jou gestuurd...
Ik zie nu pas mn eigen verstuurde DM in beeld..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ontvangen en wat terug gestuurd.
Maar als iemand niet online is dan krijg je natuurlich niks terug
we krijgen morgen ook beste wind.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef Maitje het volgende:
Ze zeggen overigens dat het weer gaat sneeuwen aankomende 2 dagen...
Ik heb er nu al 2 verstuurd maar je reageerd niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zie nu pas mn eigen verstuurde DM in beeld..
Moet!? Dan had je gewoon eerder moeten boeken.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, maar ik moet pas de 29ste of de 31ste weg.
Moet -VOOR- 12 uur 's avonds daar aanwezig zijn.
Hoop dat het even meezit :/.
17.13 ontvangen op 17.15,quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ontvangen en wat terug gestuurd.
Maar als iemand niet online is dan krijg je natuurlich niks terug
Weer alleen het oosten!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 2 verstuurd maar je reageerd niet...
Owja..
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
WTF! check de sneeuw....
Jij was slapen!!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet!? Dan had je gewoon eerder moeten boeken.
Oohhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
17.13 ontvangen op 17.15,
Gaat nog best rap..
En ik ben niet offline, maar heb die status uitgezet vanwege het FOK! Mafiaspel.
Trouwens Ellan, die gaat 3 januari weer beginnen!
Kom op bikkel, dan ga je toch lopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef EllaN het volgende:
Ik had afgelopen week ook een reisje gepland, maar de sneeuw heeft het onmogelijk gemaakt helaas.
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kom op bikkel, dan ga je toch lopen?
Ik weet niet of je wat terug hebt gestuurd.. maar niks meer ontvangen en mijn eigen tekst ziet ik ook niet in beeld... 17.13 terug gestuurdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
17.13 ontvangen op 17.15,
Gaat nog best rap..
En ik ben niet offline, maar heb die status uitgezet vanwege het FOK! Mafiaspel.
Trouwens Ellan, die gaat 3 januari weer beginnen!
Ooh..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ik.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef Vronsky het volgende:
Dus ik ga gewoon gezellig last minute boeken.![]()
1 januari is ook nog mogelijk, maar ben het liefst daar met oud en nieuw
Ja, het spijt me lieve Maitje. Maar Rave en ER hadden een oppasser nodig.quote:
Waar zou je heengaan dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ik.
Oppasser? Krijg je toch wel geld voor hopelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het spijt me lieve Maitje. Maar Rave en ER hadden een oppasser nodig.
Maar ik drink even mijn glas leeg en dan ga ik.
Haha ja, had wel wat hulp nodig maar is uiteindelijk gelukt..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oohhhh! Nee, ik heb tentamens rond die tijd. I can't
. Is de sinterklaasversie eigenlijk nog uitgevoerd?
Ach. Ik zie je foto's wel weer verschijnen.quote:
Niet zo handig met geld. Heb niet al het geld terug kunnen krijgen en heb het geld er niet voor over om nogmaals te boeken met het risico dat het weer niet door kan gaan vanwege het weer. Vliegtickets zijn toch best duur rond de feestdagen dusja.. Volgende keer beterquote:
Bij Rave kontje likken?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
(Je kan denk ik wel raden waar en bij wie ik straks zit.)
Nee, in de SR2010 week doe ik het gratis.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oppasser? Krijg je toch wel geld voor hopelijk?
Haha good jobquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha ja, had wel wat hulp nodig maar is uiteindelijk gelukt..
Alleen het aantal spelers was net boven de 20 en ze hadden in de eerste 2 dagen al 3 vd 5 complotpieten te pakken, dus het was zo over..
Maar zaten wel leuke rijmpjes tussen al zeg ik het zelf...
Oooowh.. jeetje wat vervelend zegquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet zo handig met geld. Heb niet al het geld terug kunnen krijgen en heb het geld er niet voor over om nogmaals te boeken met het risico dat het weer niet door kan gaan vanwege het weer. Vliegtickets zijn toch best duur rond de feestdagen dusja.. Volgende keer beter.
quote:
Ik heb een beetje een "que?" reactie bij ditquote:
Niet doen, gewoon helder blijven denken en veel koffie drinken...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een "que?" reactie bij dit
Het is deels vergoed. Maar het is vooral de teleurstelling van ergens naar uit kijken dat dan niet meer doorgaat wat zuur is. Geld is maar geld. Even wat meer werken en dan heb ik het terugquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooowh.. jeetje wat vervelend zeg.
Maar krijg je een vliegticket dan niet vergoed? Vooral niet met de sneeuw enzo? Bedoel, je kunt er niets aan doen dus best een beetje kudt
Tja, is niet anders. Even sparen en dan doe je het bijv. in het voorjaar over als dat mogelijk isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is deels vergoed. Maar het is vooral de teleurstelling van ergens naar uit kijken dat dan niet meer doorgaat wat zuur is. Geld is maar geld. Even wat meer werken en dan heb ik het terug.
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja, is niet anders. Even sparen en dan doe je het bijv. in het voorjaar over als dat mogelijk is
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, de rust is weer terug. Nu ga ik echt snurken.
Lieve Maitje, ik laat je het tijdstip van mijn verzoek weten.![]()
Is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Als je nog 5 minuten wacht zie je de foto's op FB!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Van maandag, in Eindhoven! Op Facebook.quote:
Ik ben facebookloosquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van maandag, in Eindhoven! Op Facebook.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Vronsky het volgende:
Alle hippe mensen hebben er eentje.
Ik ben niet hip.. hoef ik ook niet te zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Vronsky het volgende:
Alle hippe mensen hebben er eentje.
beter dan hyves moet ik toegevenquote:
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef demspec het volgende:
Heb ook ooit eens heel lang geleden hyves aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee. Merk wel dat het aantal "vrienden" steeds meer terugloopt.
toen ik merkte dat het spannendste aan faceboek het houden van een virtuele boerderij is had ik er al geen zin meer in.
Happy Harvastquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!' aantal dagen later: 'kut, we gaan weer naar ivoorkust...
')
Op hyves heb je tegenwoordig ook al die boerderijbullshit...
Vanaf het suezkanaal ben je ook nog leuk 1,5 week onderweg.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!' aantal dagen later: 'kut, we gaan weer naar ivoorkust...
')
Op hyves heb je tegenwoordig ook al die boerderijbullshit...
Dan moet je ook geen sloebers, breezah-sletjes en bontkraagjes als Hyves-vriendjes hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef m.k het volgende:
ik krijg op hyves alleen maar berichten van "kk ik ga slapen ik ben kk moe" en dan "ik ga naar de kk bioskoop"![]()
ik ga em verwijderen denk ik
de rest zit niet op hyvesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sloebers, breezah-sletjes en bontkraagjes als Hyves-vriendjes hebben...
Echt wel! Tantes, ooms, opa's oma's.... allemaal met die geanimeerde krabbels enzoquote:
Idd.. of die spelletjes die hyves heeft kun je ook "munten" komen om dingen mooier te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef demspec het volgende:
Je hebt ook nog van die sukkels die gaan betalen voor een paar extra smiley's of een ander achtergrondkleurtje.
Ja maar mijn tantes en ooms op Hyves is eigenlijk best coolquote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Sowieso, oude mensen op het internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |