Ik vrees 3-1. Dan ga ik ook naar m'n nest. Jammer voor Vincent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Nober het volgende:
Alle sets tegen de darts in, dus 2-2 zometeen!![]()
Als die mensen daar slim zijn gaan ze nog deze partij eten en drinken bestellen anders halen ze het niet met die Van der Voort.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
De reclame breaks duren langer dan de sets
Moet er geen rij staan van 3 personen want dan zijn ze sowieso te laatquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als die mensen daar slim zijn gaan ze nog deze partij eten en drinken bestellen anders halen ze het niet met die Van der Voort.
Kan ik me nog inschrijven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie het vaakst de triples mist wint.
van de voort zie ik het sowieso de finale niet winnen neequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef nightfall het volgende:
als barney morgen een rotdag heeft blijft er weinig over :S
Hahaha, no way! Maar Van der Voort-Jones is binnen 10 minuten afgelopen, ook al is het best of 7 sets.quote:
wat heb jij tegen nederlandse darters?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef BB-King het volgende:
Stompé
Scholten
van Gerwen
Klaasen
Geschikt [ ] - Ongeschikt [ x ]
Ik support juist alle Nederlanders maar ik zie ze liever winnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef nightfall het volgende:
[..]
wat heb jij tegen nederlandse darters?
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
Hoelaat moet van Barneveld vanavond?
Oeps tijden over het hoofd gezien, thanksquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef borisz het volgende:
Zie OP.
Wednesday December 22
7.10pm Colin Osborne v Chris Thompson
8.15pm Devon Petersen v Norman Madhoo (P)
8.45pm Barrie Bates v Kevin McDine
9.50pm Raymond van Barneveld v Steve Hine
10.55pm Jamie Caven v Petersen/Madhoo
22.50 dus.
Erg knap, maar de enige voorronde speler die doorging was Laursen, weet niet of Petersen kan winnen van Jamie Caven.quote:
De winnaar van Barrie Bates vs Kevin McDine is de tegenstander van Raymond in de 2de ronde als hij wint.quote:
Maar als die gewoon hun niveau halen dan moeten al die spelers uit de top 10-15 kunnen winnen. Taylor krijgt zelfs twee keer een voorronde speler, eerst Mawson en nu Laursen en daarna pas een serieuze tegenstander, Paul Nicholson (die moet van Peter Wright kunnen winnen).quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n eerste ronde blijft killing. Zeker mensen als Taylor, Wade, Withlock, v Barneveld, etc kunnen alleen maar verliezen.
Het zou de dartsport wel ten goede komenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor's gemiddelde viel wel tegen trouwens, weet niet of het over is met zijn dominantie, aangezien Wade de World GP won en Waites de GS of Darts.
Alleen samenvatting.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou SBS nog live Barney gaan uitzenden zo? Of alleen samenvattingen
Nee niet mee eens, als Taylor op z'n best 110 gemiddeld gooit dan weet je dat je als tegenstander aan de bak moet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zou de dartsport wel ten goede komen
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat McDine een stuk beter zal gooien tegen Raymond.
Q-school winnen en hoop pro tour toernooien spelen en wie weetquote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doen
Hier de 13 toernooien voor de European Order of Merit, daar kwalificeerde Alcinas, Rioth, Welgee en Suljovic zich mee. 4 toernooien zijn volgend jaar in Nuland en 2 in Halle, die Suljovic was met 1,800 Engelse pond aan prijzengeld al gekwalificeerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doen
Die is uit de jaren '70 weggelopenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Martin Adams ook altijd. Die kan ook zo uit de jaren '70 gelopen zijn
Maar Adams staat het nogquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Martin Adams ook altijd. Die kan ook zo uit de jaren '70 gelopen zijn
Zijn vooral zijn dubbels tot nu toequote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Urquhart het volgende:
Barney weer ouderwets moeite met de eerste ronde?
Wel die World Cup gewonnen met Coquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Nober het volgende:
Raymond heeft toch niet veel laten zien dit jaar??
Nee, behalve de worldcup en de premiere league heeft hij niet veel gespeeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Nober het volgende:
Raymond heeft toch niet veel laten zien dit jaar??
Echt hèquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
Die Sky sports commentatoren zijn wel vrij 'aanwezig'
Finale World Matchplay nog gehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, behalve de worldcup en de premiere league heeft hij niet veel gespeeld.
Ho ho ho!!! Die Sid vooral, afschuwelijk... maar toch liever dat dan die Uitlaat en Hamburger.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
Die Sky sports commentatoren zijn wel vrij 'aanwezig'
Echt he? Het niveau valt me ook nog tegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Sportex het volgende:
Elke triple is een wonder voor die gasten
In vergelijking met de BDO wel natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Sportex het volgende:
Elke triple is een wonder voor die gasten
Eerste ronde hequote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Echt he? Het niveau valt me ook nog tegen.
Dit was een eenvoudig legje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef nightfall het volgende:
mmm,. ik hoop wel dat ie gaat winnen, want echt soepel gaat het niet..
Jij loopt voor op mijn streamquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit was een eenvoudig legje.
Het begint weer ergens op te lijken iddquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Bruce117 het volgende:
Dit is toch wel een versnelling hoger
ik kijk lekker met die sport1 kneuzenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Sportex het volgende:
Had het over de commentatoren van Sky.
Goeie leg dit.
Onderschat Osborne (14) niet (3de ronde) en dan waarschijnlijk Mervyn King (6) of Gary Anderson (11) in de kwartfinale.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef nightfall het volgende:
hij zit zoals ze al zeiden wel aan de goede kant van de loting,. hij heeft in principe de tijd om te groeien daar
Idd, dat is wel een beetje zijn nieuwe image geworden he..."The 9 Dart Hero"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Sport 1 steeds de 9-darters van van Barneveld tijdens de breaks. Maar ik zie hem er vandaag niet nog 1 gooien
Hij heeft nog geen één 180quote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Sport 1 steeds de 9-darters van van Barneveld tijdens de breaks. Maar ik zie hem er vandaag niet nog 1 gooien
barney wint dit echt wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef nightfall het volgende:
bij sbs doen ze net alsof die hine er zo wel uitligt,. moet het nog zien hoor
Klopt, maar bij SBS doen ze net of die Hine vandaag voor het eerst in zijn leven een dartbord zietquote:
sbs zendt het nu uit??quote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef nightfall het volgende:
bij sbs doen ze net alsof die hine er zo wel uitligt,. moet het nog zien hoor
Ik wou al zeggen, nu RTL7 darts aankondigt in 2011 zal SBS ineens iets met hun dartscontract gaan doen... leek me al sterk!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef BB-King het volgende:
Sid vergelijkt de 180 van Barney met een penalty van Lionel Messie...
Wel een compliment voor Barney.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef BB-King het volgende:
Sid vergelijkt de 180 van Barney met een penalty van Lionel Messi...
idd, maar de eerste potten zijn kort en kun je zomaar verliezen, die hine deed het niet slecht, en het finishen van barney was toch wel een beetje zorgelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich nog helemaal niet zo slecht staan gooien.
Waar zijn die twee die het eerst altijd deden, een prachtige blondine en een brunette.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef BB-King het volgende:
Die Zuid-Afrikaan stond te flirten met die blondegeleide dame.
Nicola Cowell en Nicola Moriarty ?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar zijn die twee die het eerst altijd deden, een prachtige blondine en een brunette.
Ja die, komen die in de tweede ronde pas in 'actie'?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Nicola Cowell en Nicola Moriarty ?
Ik heb ze laatste toernooien niet meer langs zien komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die, komen die in de tweede ronde pas in 'actie'?
Voor zover ik heb gezien heb ik ze hier ook niet langs mijn huis zien komen!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:32 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Ik heb ze laatste toernooien niet meer langs zien komen.
2-3, 2-3... het is niet zo dat Baxter geen kans heeft.quote:
ik zie hem niet terug komen van 2-0 achter.quote:Op maandag 27 december 2010 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
2-3, 2-3... het is niet zo dat Baxter geen kans heeft.
Webster wil trouwens niet naar de dubbel 16, hij gaat telkens naar tops.
Jawel want ik gokte 4-2, dat weten die darters óók.quote:Op maandag 27 december 2010 14:46 schreef Temlin het volgende:
[..]
ik zie hem niet terug komen van 2-0 achter.
Bij de eerste ronde was het 1-1-1-2quote:Op maandag 27 december 2010 14:54 schreef Nober het volgende:
Moeten ze nou echt na elke set d'r uit voor reclame?
Maar het was te verwachten als je Webster's toernooizeges bekijkt, kwartfinale Taylor-Webster hopelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Jammer. Ik vind Baxter sympathieker.
Was aan het zoeken naar Nicholson-Anderson, in die wedstrijd ging Paul kennelijk door het lint maar staat niet op youtube.quote:
Ze moeten wat bandbreedte bijkopen, mijn god was is die directe mplayer stream brak.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef BB-King het volgende:
Wat zijn die lui aan het doen bij de sbs stream.
Gooi je er weer een edit tegenaan?quote:Op maandag 27 december 2010 20:43 schreef Nober het volgende:
Is gewoon weer een 4-1 wedstrijd, weet niet wat er met Colin Lloyd aan de hand is hij had al geluk tegen die Duitser.
Nee, het is wel duidelijk dat dit een 3-3, 5-5 en dan bull's-eye gooien om te bepalen wie er de beslissende 11de leg mag beginnen zal worden.quote:
Nu de #1 nog vanavond.quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef Nober het volgende:
De nummers 8, 9, 12 en 16 van de OoM al uitgeschakeld...
Inderdaad, zoals Steve Beaton tijdens de Grand Slam of Darts deed.quote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet de rest beter gooien
Maar net 3x 140 en Laursen gooide bijna 121 uit, Phil mist dubbel 12 zodat Laursen er 2-2 van kon maken.quote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ook weer Taylor:59 Laursen: 55
Dat is ook de eerste keer dat hij echt tegenstand krijgt en dan pakt hij ook de leg niet.quote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar net 3x 140 en Laursen gooide bijna 121 uit, Phil mist dubbel 12 zodat Laursen er 2-2 van kon maken.
Ik ben dus zeer benieuwd naar Taylor in huidige vorm tegen Mark Webster.quote:Op maandag 27 december 2010 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste keer dat hij echt tegenstand krijgt en dan pakt hij ook de leg niet.
Hij staat nu wel weer gewoon 100+ gemiddeld te gooien dus daar is weinig mis mee.quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben dus zeer benieuwd naar Taylor in huidige vorm tegen Mark Webster.
Naar alle waarschijnlijkheid zal Anastasia Dobromyslova terugkeren naar de WDF/BDO. Dit heeft haar man Tony Martin vandaag bekend gemaakt. Een en ander zal nog afhangen van de acceptatie van de WDF en BDO. Haar contract met de PDC/PDPA is officieel beëindigd en ze heeft hier een schriftelijke bevestiging van voor het geval dat dit van haar gevraagd zal worden bij de WDF of BDO. Het is nog niet officieel bekend of de WDF of BDO haar weer zal accepteren als lid. Inmiddels is wel bekend dat Dobromyslova zich heeft ingeschreven voor de Dutch Open 2011 in Veldhoven en voor de overige WDF en BDO toernooien zijn de toernooien en hotels al tot en met mei geboekt. Dobromyslova is nog op zoek naar een koppelmaatje voor de damescompetitie en voor het gemixte dubbelspel heeft ze al 2 aanbiedingen gehad van goede spelers uit Engeland. Dit zal niet haar man Tony Martin zijn, die momenteel ook bij de WDF/BDO speelt. Momenteel loopt Dobromyslova een aantal punten achter op de huidige dames bij de WDF/BDO maar met steun van haar sponsoren zal ze mede naar de VS en Canada en indien nodig Australiè reizen om de benodigde punten in te lopen en zo snel mogelijk op te klimmen in de rankings. Daarnaast zal ze de reguliere competitie gaan spelen en zullen de geboekte demo's voor 2011 gewoon doorgaan. Eventuele wedstrijden die op dezelfde data als de demo's gepland staan zullen komen te vervallen. Op dit moment is het echtpaar Martin/Dobromyslova 2 weken op vakantie in Rusland. Daar zullen ze tevens in gesprek gaan over de mogelijkheden voor Dobromyslova om weer voor het Russische team uit te komen bij het WK en de Europe Cup.quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef borisz het volgende:
Nog even een ander dartnieuwtje op deze avond. Anastasia Dobromyslova keert terug naar de BDO.
Wel raar dat ze dat besluit neemt net voor het WK, ze had zich waarschijnlijk gewoon geplaatst als ze niet over was gestapt naar de PDC.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
Zal denk ik wel door gaan want het is gewoon goed voor de vrouwendartsport als daar wat meer toppers bijkomen.
ach, wat je ook probeert, het is net als vrouwenvoetbal: geen hond geeft er iets om.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
Zal denk ik wel door gaan want het is gewoon goed voor de vrouwendartsport als daar wat meer toppers bijkomen.
Unibet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef CasB het volgende:
Is er een stream die wel fatsoenlijk werkt, niet zoals die van SBS6?
Oh, en op het moment van posten doet hij het ineens.
-edit- Hmm, 5 minuten bufferen, 2 seconde beeld.Wat een kutstream.
Een account aanmaken op 365.com is de enige optie, ik hoop dat mijn account morgen pas verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Temlin het volgende:
En de stream ligt er weer uitgraf sms6
Waar??quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Temlin het volgende:
Ik heb al een hele goede stream gevonden
-edit- toch welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Een account aanmaken op 365.com is de enige optie, ik hoop dat mijn account morgen pas verwijderd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |