Jij loopt voor op mijn streamquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit was een eenvoudig legje.
Het begint weer ergens op te lijken iddquote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Bruce117 het volgende:
Dit is toch wel een versnelling hoger
ik kijk lekker met die sport1 kneuzenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Sportex het volgende:
Had het over de commentatoren van Sky.
Goeie leg dit.
Onderschat Osborne (14) niet (3de ronde) en dan waarschijnlijk Mervyn King (6) of Gary Anderson (11) in de kwartfinale.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef nightfall het volgende:
hij zit zoals ze al zeiden wel aan de goede kant van de loting,. hij heeft in principe de tijd om te groeien daar
Idd, dat is wel een beetje zijn nieuwe image geworden he..."The 9 Dart Hero"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Sport 1 steeds de 9-darters van van Barneveld tijdens de breaks. Maar ik zie hem er vandaag niet nog 1 gooien
Hij heeft nog geen één 180quote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Sport 1 steeds de 9-darters van van Barneveld tijdens de breaks. Maar ik zie hem er vandaag niet nog 1 gooien
barney wint dit echt wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef nightfall het volgende:
bij sbs doen ze net alsof die hine er zo wel uitligt,. moet het nog zien hoor
Klopt, maar bij SBS doen ze net of die Hine vandaag voor het eerst in zijn leven een dartbord zietquote:
sbs zendt het nu uit??quote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef nightfall het volgende:
bij sbs doen ze net alsof die hine er zo wel uitligt,. moet het nog zien hoor
Ik wou al zeggen, nu RTL7 darts aankondigt in 2011 zal SBS ineens iets met hun dartscontract gaan doen... leek me al sterk!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef BB-King het volgende:
Sid vergelijkt de 180 van Barney met een penalty van Lionel Messie...
Wel een compliment voor Barney.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef BB-King het volgende:
Sid vergelijkt de 180 van Barney met een penalty van Lionel Messi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |