De winnaar van Barrie Bates vs Kevin McDine is de tegenstander van Raymond in de 2de ronde als hij wint.quote:
Maar als die gewoon hun niveau halen dan moeten al die spelers uit de top 10-15 kunnen winnen. Taylor krijgt zelfs twee keer een voorronde speler, eerst Mawson en nu Laursen en daarna pas een serieuze tegenstander, Paul Nicholson (die moet van Peter Wright kunnen winnen).quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n eerste ronde blijft killing. Zeker mensen als Taylor, Wade, Withlock, v Barneveld, etc kunnen alleen maar verliezen.
Het zou de dartsport wel ten goede komenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor's gemiddelde viel wel tegen trouwens, weet niet of het over is met zijn dominantie, aangezien Wade de World GP won en Waites de GS of Darts.
Alleen samenvatting.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou SBS nog live Barney gaan uitzenden zo? Of alleen samenvattingen
Nee niet mee eens, als Taylor op z'n best 110 gemiddeld gooit dan weet je dat je als tegenstander aan de bak moet.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zou de dartsport wel ten goede komen
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat McDine een stuk beter zal gooien tegen Raymond.
Q-school winnen en hoop pro tour toernooien spelen en wie weetquote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doen
Hier de 13 toernooien voor de European Order of Merit, daar kwalificeerde Alcinas, Rioth, Welgee en Suljovic zich mee. 4 toernooien zijn volgend jaar in Nuland en 2 in Halle, die Suljovic was met 1,800 Engelse pond aan prijzengeld al gekwalificeerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
als het nog slechter zou zijn dan ga ik toch ook maar eens kijken of ik daar mee kan doen
Die is uit de jaren '70 weggelopenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Martin Adams ook altijd. Die kan ook zo uit de jaren '70 gelopen zijn
Maar Adams staat het nogquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Martin Adams ook altijd. Die kan ook zo uit de jaren '70 gelopen zijn
Zijn vooral zijn dubbels tot nu toequote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Urquhart het volgende:
Barney weer ouderwets moeite met de eerste ronde?
Wel die World Cup gewonnen met Coquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Nober het volgende:
Raymond heeft toch niet veel laten zien dit jaar??
Nee, behalve de worldcup en de premiere league heeft hij niet veel gespeeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Nober het volgende:
Raymond heeft toch niet veel laten zien dit jaar??
Echt hèquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
Die Sky sports commentatoren zijn wel vrij 'aanwezig'
Finale World Matchplay nog gehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, behalve de worldcup en de premiere league heeft hij niet veel gespeeld.
Ho ho ho!!! Die Sid vooral, afschuwelijk... maar toch liever dat dan die Uitlaat en Hamburger.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
Die Sky sports commentatoren zijn wel vrij 'aanwezig'
Echt he? Het niveau valt me ook nog tegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Sportex het volgende:
Elke triple is een wonder voor die gasten
In vergelijking met de BDO wel natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Sportex het volgende:
Elke triple is een wonder voor die gasten
Eerste ronde hequote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Echt he? Het niveau valt me ook nog tegen.
Dit was een eenvoudig legje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef nightfall het volgende:
mmm,. ik hoop wel dat ie gaat winnen, want echt soepel gaat het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |