Inderdaad, zoals Steve Beaton tijdens de Grand Slam of Darts deed.quote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet de rest beter gooien
Maar net 3x 140 en Laursen gooide bijna 121 uit, Phil mist dubbel 12 zodat Laursen er 2-2 van kon maken.quote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ook weer Taylor:59 Laursen: 55
Dat is ook de eerste keer dat hij echt tegenstand krijgt en dan pakt hij ook de leg niet.quote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar net 3x 140 en Laursen gooide bijna 121 uit, Phil mist dubbel 12 zodat Laursen er 2-2 van kon maken.
Ik ben dus zeer benieuwd naar Taylor in huidige vorm tegen Mark Webster.quote:Op maandag 27 december 2010 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste keer dat hij echt tegenstand krijgt en dan pakt hij ook de leg niet.
Hij staat nu wel weer gewoon 100+ gemiddeld te gooien dus daar is weinig mis mee.quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben dus zeer benieuwd naar Taylor in huidige vorm tegen Mark Webster.
Naar alle waarschijnlijkheid zal Anastasia Dobromyslova terugkeren naar de WDF/BDO. Dit heeft haar man Tony Martin vandaag bekend gemaakt. Een en ander zal nog afhangen van de acceptatie van de WDF en BDO. Haar contract met de PDC/PDPA is officieel beëindigd en ze heeft hier een schriftelijke bevestiging van voor het geval dat dit van haar gevraagd zal worden bij de WDF of BDO. Het is nog niet officieel bekend of de WDF of BDO haar weer zal accepteren als lid. Inmiddels is wel bekend dat Dobromyslova zich heeft ingeschreven voor de Dutch Open 2011 in Veldhoven en voor de overige WDF en BDO toernooien zijn de toernooien en hotels al tot en met mei geboekt. Dobromyslova is nog op zoek naar een koppelmaatje voor de damescompetitie en voor het gemixte dubbelspel heeft ze al 2 aanbiedingen gehad van goede spelers uit Engeland. Dit zal niet haar man Tony Martin zijn, die momenteel ook bij de WDF/BDO speelt. Momenteel loopt Dobromyslova een aantal punten achter op de huidige dames bij de WDF/BDO maar met steun van haar sponsoren zal ze mede naar de VS en Canada en indien nodig Australiè reizen om de benodigde punten in te lopen en zo snel mogelijk op te klimmen in de rankings. Daarnaast zal ze de reguliere competitie gaan spelen en zullen de geboekte demo's voor 2011 gewoon doorgaan. Eventuele wedstrijden die op dezelfde data als de demo's gepland staan zullen komen te vervallen. Op dit moment is het echtpaar Martin/Dobromyslova 2 weken op vakantie in Rusland. Daar zullen ze tevens in gesprek gaan over de mogelijkheden voor Dobromyslova om weer voor het Russische team uit te komen bij het WK en de Europe Cup.quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef borisz het volgende:
Nog even een ander dartnieuwtje op deze avond. Anastasia Dobromyslova keert terug naar de BDO.
Wel raar dat ze dat besluit neemt net voor het WK, ze had zich waarschijnlijk gewoon geplaatst als ze niet over was gestapt naar de PDC.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
Zal denk ik wel door gaan want het is gewoon goed voor de vrouwendartsport als daar wat meer toppers bijkomen.
ach, wat je ook probeert, het is net als vrouwenvoetbal: geen hond geeft er iets om.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
Zal denk ik wel door gaan want het is gewoon goed voor de vrouwendartsport als daar wat meer toppers bijkomen.
Unibet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef CasB het volgende:
Is er een stream die wel fatsoenlijk werkt, niet zoals die van SBS6?
Oh, en op het moment van posten doet hij het ineens.
-edit- Hmm, 5 minuten bufferen, 2 seconde beeld.Wat een kutstream.
Een account aanmaken op 365.com is de enige optie, ik hoop dat mijn account morgen pas verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Temlin het volgende:
En de stream ligt er weer uitgraf sms6
Waar??quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:22 schreef Temlin het volgende:
Ik heb al een hele goede stream gevonden
-edit- toch welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Een account aanmaken op 365.com is de enige optie, ik hoop dat mijn account morgen pas verwijderd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |