Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ergens in het nieuwe jaar maar doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb nu vakantie
Bis Later Stuquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
Zoals gezegd ga ik er even vandoor. Tot later mensen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik de enige die van sneeuw houd hier?
HoiHoi
Nee dusquote:
Hey Giertjequote:
Ik heb er ook geen hekel aan maar het moet wel mooi wit blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik de enige die van sneeuw houd hier?
HoiHoi
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef Giertje het volgende:
was vergeten dat ik nog myspace en facebook had
gelijk maar effe verwijderd
geen idee, ligt eraan hoelaat jullie gaan slapen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
En gaan jullie zo weer flink nachtbaggeren hier ?
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
En gaan jullie zo weer flink nachtbaggeren hier ?
Nu zo maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ligt eraan hoelaat jullie gaan slapen...
Ik ook nietquote:
Dat was toch een opdracht van een kunstacademie student, om kunst te verzinnen die spraakmakend zou zijn oidquote:
quote:
slaap zachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Mariekequote:
Fraariquote:
Beroemde mevrouwquote:
quote:
Muckie!quote:
Allemaal naar bed denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het was hier al zo stil
waar is iedereen?
Ik hoef morgen niet te werken, dus ik blijf nog eventjes opquote:
Peter!quote:
Ik hoef ook niet te werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet te werken, dus ik blijf nog eventjes op![]()
He maar hoe is het in NL? Heb je het leuk?
No shit!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te werken
Ja, lekker rustig aan doen
Slechter dan vandaag kan haast niet. In totaal 2 uur vertraging gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
Ik hoop dat morgen de treinen weer een beetje fatsoenlijk rijden
Jaaaaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckie!Morgen als het goed is de sleutel las ik in het action topic?
![]()
![]()
Wauw, geweldig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaa
Als het huisje ons bevalt, is het voor ons![]()
Ja, ik loop de hele dag al te stuiterenquote:
Ik snap datquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik loop de hele dag al te stuiteren
Nee, heb immers geen vriendenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een tegoedbon die ik maak voor vrienden van me die 12,5 jaar getrouwd zijn? Heb een leuk doosje gekocht met engelenhaar en roosjes voor erin en daar stop ik dan kleine kaartjes in met "tegoedbonnen" met dingen die ik voor ze kan doenIemand nog leuke ideeen?
Stuitermuckiequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik loop de hele dag al te stuiteren
quote:
Hihihiquote:
Het zit in een doosje, het is niet alsof ze het aan moet trekken als bikini ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Maar van engelhaar kun je toch uitslag krijgen
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiWant ik ben jou
[..]
Ja, maar wel aanraken. Het is glasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zit in een doosje, het is niet alsof ze het aan moet trekken als bikini ofzo
Een bakvormzoektochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een tegoedbon die ik maak voor vrienden van me die 12,5 jaar getrouwd zijn? Heb een leuk doosje gekocht met engelenhaar en roosjes voor erin en daar stop ik dan kleine kaartjes in met "tegoedbonnen" met dingen die ik voor ze kan doenIemand nog leuke ideeen?
- Taart bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overwegquote:
Dat gaat goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overweg
Vier typfouten op drie lettersquote:
Nee johquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel aanraken. Het is glas
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bakvormzoektochtik vond het hilarisch
Man bakt zelf heel erg veel, maar oppassen is wel een goedequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
- Taart bakken
- Oppassen op kind / kat / hond / plant / etc
- Dagje winkelen met haar (zodat hij ff rust heeft)
- etc.
Nee dat heb je niet gemist zie ik nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overweg
Oooh, ik dacht glasquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet gemist zie ik nu![]()
Van m'n kerstverhaal
![]()
Oh en TS kan er niet mee omgaan![]()
Gewoon glimmend paars plasticquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht glas
Plastic is leuk
quote:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon glimmend paars plasticHoe kom je bij glas dan?
Ben je nu niet in de war met glasvezelwol ofzo?
Moest jij niet naar bed?quote:
Nee. Ik kon 'm echt niet vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik denk dat ik dat niet aan Bianca moet geven
![]()
BoBben naar concert, zeker doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee johIs gewoon plastic
[..]Maar ik denk dat ik dat niet aan Bianca moet geven
![]()
[..]
Man bakt zelf heel erg veel, maar oppassen is wel een goedeEn ik dacht aan chauffeuren naar een concert
Ja en van het therapeutisch behang krabbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoe was je dag?Geniet je al van je vakantie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelenhaar_(decoratie)quote:
Ik was al even bang dat niemand me zag. MIJ!quote:
Ja, blijkbaar nog nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moest jij niet naar bed?![]()
Maar hoi
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik kon 'm echt niet vinden
Oooh, hehequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelenhaar_(decoratie)Dat wist ik helemaal niet
Je had gelijk
Maar dit is goedkope plastic versie van de Action
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en van het therapeutisch behang krabben
Moet jij niet gaan slapen jochiequote:
Ja, whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ehm, gewoon zo'n standaard stroom ding?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
O Marijke, heb jij nog een netsnoer voor een scherm liggen?
Evening Barretjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
"N Avond saam..![]()
hier wordt nog even het kerstpakket vanverorbert..
Verder vanavond weer op baby bezoek geweest![]()
![]()
en nu ruik ik naar baby!!*O*![]()
Zo maar eens tukken..
ohh.. en LL is er niet meer toch?? ( of kijk ik nou scheef??)
Hai Barquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
"N Avond saam..![]()
hier wordt nog even het kerstpakket vanverorbert..
Verder vanavond weer op baby bezoek geweest![]()
![]()
en nu ruik ik naar baby!!*O*![]()
Zo maar eens tukken..
ohh.. en LL is er niet meer toch?? ( of kijk ik nou scheef??)
Hoiquote:
Ja die, oke dan hoed ik die niet te zoekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, gewoon zo'n standaard stroom ding?Of zo'n standaard aansluit snoer? Allebei zitten aan m'n huidige monitor en kunnen daar uit
das de baby die ik vorige week 3 minuten na de geboorte gezien hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BarVan wie is de beeby dan?
En LL is er niet meer nee
Welnee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Er gaat wel veel mis in de mail achter de schermen he?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die, oke dan hoed ik die niet te zoeken
Ja, sorry, dat had ik niet helemaal meegekregen vorige week... Maar wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das de baby die ik vorige week 3 minuten na de geboorte gezien heb
van "beste"vriendinnetje..
hier is de hoed:quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die, oke dan hoed ik die niet te zoeken
Vroeger was het van glasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon glimmend paars plasticHoe kom je bij glas dan?
Ben je nu niet in de war met glasvezelwol ofzo?
Ja, gevonden in de wikiquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een bepaalde periode was gas ook populair.....
Ja, weg met die zooi. Het is nu wel leuk genoeg geweestquote:
QFTquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weg met die zooi. Het is nu wel leuk genoeg geweest
Al heb ik wel zin om ergens in te sneeuwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
* MPG geeft Stuart een bezem en een sneeuwschep.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
moet je ook niet doen nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ben je heeeeeeeeeeel even buiten, vriezen je voeten er gewoon af
Is okeequote:
Jaaaa. Samen insneeuwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al heb ik wel zin om ergens in te sneeuwen![]()
Gewoon, omdat het kan
Ik wil regen gewoon omdat regen tof isquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al heb ik wel zin om ergens in te sneeuwen![]()
Gewoon, omdat het kan
Jaaaaaaaquote:
Niet in combinatie me vriezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil regen gewoon omdat regen tof is
daar vrees ik toch voor komende dagen....quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in combinatie me vriezen
Nee, dan niet neequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeejquote:
En dat dus.quote:[..]
Ja, maar dan geen regen please...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar vrees ik toch voor komende dagen....
Wat moet je dan ook buitenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ben je heeeeeeeeeeel even buiten, vriezen je voeten er gewoon af
maar in de auto blijven zitten is ook zo koudquote:
Nja, nou, net, toen ik van Marijke kwam (whihihihi) toen moest ik toch twee keer even over straat..quote:
wheheheehquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar in de auto blijven zitten is ook zo koud
ah weer een mini-meetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou, net, toen ik van Marijke kwam (whihihihi) toen moest ik toch twee keer even over straat..
en daar zijn mijn voeten nu nog ijskoud van
Die mini-meets deden we al voordat het mini-meets warenquote:
die doen Marijke en ik heul vaakquote:
Je kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou, net, toen ik van Marijke kwam (whihihihi) toen moest ik toch twee keer even over straat..
en daar zijn mijn voeten nu nog ijskoud van
weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mini-meets deden we al voordat het mini-meets waren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet meer zo moe als een paar uur terug
Ja, ik mag nooit komen op zo'n meetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die doen Marijke en ik heul vaak
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik mag nooit komen op zo'n meet
Echt wel, jij altijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik mag nooit komen op zo'n meet
of zou ik dat expres doen?quote:
quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
Arrghh SR is heeel irritant!
edit: fixed!
goed.. nu slapen!
trusten lieve kijkbuiskindertjes!
Ja, alleen jij durft niet met de treinquote:
dat weet je toch, twee keer zelfsquote:
Ik ben wel een paar keer gevraagd voor UK TV reportages qua werk trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stuart je verhaal komt donderdag op de tv!De Nanny diaries
Sweet dreams Barretjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
goed.. nu slapen!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
goed.. nu slapen!
Cool! Ook gedaan of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar keer gevraagd voor UK TV reportages qua werk trouwens
Ik moet alleen ST nog even inhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:
owjee is die erger ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet alleen ST nog even inhalen
Ik vind het wel interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Dat willen de gezinnen waar ik voor werk ook vaak niet en ikzelf zit er ook niet echt op te wachten
Ik zit ook in andere topics en zij niet. Nee, ik zal wel erger zijn vrees ikquote:
Wat wil je weten danquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant eigenlijk![]()
Moet je vrijdag maar wat over vertellen
Lukt je lekker toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet alleen ST nog even inhalen
jij bent meer verspreidtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit ook in andere topics en zij niet. Nee, ik zal wel erger zijn vrees ik
Nou, wat je zoal doet, hoe je aan het werk gekomen bent, hoe je er ingerold bent enzoquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit ook in andere topics en zij niet. Nee, ik zal wel erger zijn vrees ik
Ingeroldquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat je zoal doet, hoe je aan het werk gekomen bent, hoe je er ingerold bent enzo
ik heb jou nog nergens anders gespot, Stu zie ik overal waar ik komquote:
Was toevalquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
rare dag voor een meet trouwens, de 24e
zou hij je aan het achtervolgen zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik heb jou nog nergens anders gespot, Stu zie ik overal waar ik kom
Ja, hoe je erbij gekomen bent om dat werk te doen?quote:
Dat komt vast goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag gaat het het niet worden maar het lijkt me tof jullie zeker een keer te zien
Ketchupchipsquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag gaat het het niet worden maar het lijkt me tof jullie zeker een keer te zien
Sorry, moet aan iets anders denkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hoe je erbij gekomen bent om dat werk te doen?Het is niet echt een standaard beroep ofzo...
Sorry, maar je hebt geen schijn van kansquote:
Waar moest jij aan denken dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, moet aan iets anders denken
Ooh, ik zat vroeger op de Pabo en voor de klas staan is ook weer zoiets. Kan ik beter niet hiet schrijven hoe en wat geloof ik
Dat zou wel heel kwalijk zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
heb zowiezo pech met meets, had ook wel naar de GRTDOJW meet op 12/2 gewild
was ik bijna toch vergeten dat dan m'n oudste zoon jarig is
I don't think soquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar moest jij aan denken dan?Vertel vrijdag maar of PM
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
heb zowiezo pech met meets, had ook wel naar de GRTDOJW meet op 12/2 gewild
was ik bijna toch vergeten dat dan m'n oudste zoon jarig is
Ah toe nou?quote:
goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is inderdaad wel heel sneu
Maar als jij nou de meet organiseert (of oppert) dan gebeurd het vast op een datum dat je ook kunt komen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
Sorry, maar je hebt geen schijn van kans
Dat zal best maar ik heb je nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toe nou?Ik kan heel veel hebben hoor
![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zal ik je eerst een tijdje laten denken inderdaad
Wie zegt dat je moet wachten dan?quote:
Vrijdag dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik heb je nog nooit gezien![]()
Ehm, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie zegt dat je moet wachten dan?
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Peter, had je het mysterie rondom de mooie taartvorm mee gekregen?![]()
Zal er eens over nadenken. Misschien als ik je heb ontmoetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrijdag dus![]()
Nee hoor, als je het niet wilt vertellen dan hoeft dat niet
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken. Misschien als ik je heb ontmoet
Nee hoor, maar ik moet mensen toch altijd hoop gevenquote:
Vertellen we het vrijdag welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
En ik zit nu ook ff achter de schermen te hannessen, ik heb het er zo maar ff druk mee
Is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken. Misschien als ik je heb ontmoet
Waarom dubbel gehandicapt danquote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en ik ben dubbel gehandicapt, en druk achter de schermen,en op de laptop...
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik moet mensen toch altijd hoop geven![]()
Krijg je dan geen bonuspunten zoals in de sport?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
en ik ben dubbel gehandicapt, en druk achter de schermen,en op de laptop...
Oh, ik dacht ineens even dat ik het snaptequote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik moet mensen toch altijd hoop geven![]()
Oooh, ik wist niet dat je dat zou lezenquote:
Dat je WAT snaptequote:Op woensdag 22 december 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ineens even dat ik het snapte![]()
hoiquote:
quote:
Dat is best herkenbaar eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben wee rmet teveel tegelijk bezig
gaat nog klotequote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi![]()
hoe is het met de kies?
Oooh, ik weet niet precies wat je bedoelt maar als het is wat ik denk dan jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ik ben duidelijk de enige
ik kan niet met een laptop overwegquote:
Oooh, dat toetsenbord klinkt inderdaad lastigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet met een laptop overweg
En ook nog een met een portugees toetsenbord
Ja, zie je welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik weet niet precies wat je bedoelt maar als het is wat ik denk dan ja
Is dat zoveel anders dan dan ons qwerty-toetsenbord?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet met een laptop overweg
En ook nog een met een portugees toetsenbord
Ja, want anders lig je er over een uur nog niet inquote:
quote:
Ik ook van julliequote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
neeeeee en nu net nu ik weer iets meer aandacht heb
dat gebeurd toch welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want anders lig je er over een uur nog niet in!
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat zoveel anders dan dan ons qwerty-toetsenbord?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef MPG het volgende:
Ja, want anders lig je er over een uur nog niet in!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo eens een tijdje slapen denk ik
Morgen een laaaaange dag
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Muck het volgende:
Morgen een laaaaange dag
Oeh, da;s niet handig neequote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Plus dat als ik iets aanraak het scherm weer een andere kant opvliegt.
De letters zijn hetzelfde, maar alle speciale tekens zitten ergens anders
Lekker slapen en geniet ervan morgen!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Muck het volgende:
Morgen een laaaaange dag
Ja, ik ben een beetje heel erg moequote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten lieve mensen
Slaap lekker lieverdjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb je nog niet op stoute praktijken kunnen betrappenquote:
quote:
Eigenlijk ben ik ook wel moequote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje heel erg moeAl best lang
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb je nog niet op stoute praktijken kunnen betrappen
quote:
quote:
Wat een liefdequote:
Ja duh, Marijke is mijn kloon en ik de harequote:
mijn wekker gaat over 5 uur en 15 minuten weerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heul niet, ik moet morgen werken hoor
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja duh, Marijke is mijn kloon en ik de hare
natuurlijk gaan we allebei slapen
okee, jij wintquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
mijn wekker gaat over 5 uur en 15 minuten weer
dan ben ik als het goed is al in of in de buurt van Almerequote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee, jij wint![]()
mijne pas over 6 uur en 12 minuten
Nee joh, gewoon lekker vast gaan liggenquote:
Hoe zie je dat dan? Zal wel komen omdat ik veel postquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Stuart, jij bent trouwens m'n nr. 1 Fok! vriendje zag ik in de lijst van Fokmatties bij m'n account
meestal toch redelijk openlijk dacht ik, maar in het geheim ben ik natuurlijk nog veel ergerquote:
Als ik naar bed ga slaap ik heel snel nu hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker vast gaan liggen![]()
Je hoeft niet meteen te slapen toch?
dan ben ik nog steeds in Zwolle, maar daar moet ik ook zijn, dus dat scheeltquote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben ik als het goed is al in of in de buurt van Almere
nou, GA danquote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik naar bed ga slaap ik heel snel nu hoor
oehquote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meestal toch redelijk openlijk dacht ik, maar in het geheim ben ik natuurlijk nog veel erger
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 466 Stuart
02. 176 suikertaartje
03. 152 Marijkezwolle
04. 138 LovelyLady
05. 130 MPG
06. 125 goldfinger1963
07. 117 Trevland
08. 101 TheFamousMan
09. 098 wel.o.k
10. 092 Pheno
11. 077 Muck