Ik snap datquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik loop de hele dag al te stuiteren
Nee, heb immers geen vriendenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een tegoedbon die ik maak voor vrienden van me die 12,5 jaar getrouwd zijn? Heb een leuk doosje gekocht met engelenhaar en roosjes voor erin en daar stop ik dan kleine kaartjes in met "tegoedbonnen" met dingen die ik voor ze kan doenIemand nog leuke ideeen?
Stuitermuckiequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik loop de hele dag al te stuiteren
quote:
Hihihiquote:
Het zit in een doosje, het is niet alsof ze het aan moet trekken als bikini ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Maar van engelhaar kun je toch uitslag krijgen
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiWant ik ben jou
[..]
Ja, maar wel aanraken. Het is glasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zit in een doosje, het is niet alsof ze het aan moet trekken als bikini ofzo
Een bakvormzoektochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor een tegoedbon die ik maak voor vrienden van me die 12,5 jaar getrouwd zijn? Heb een leuk doosje gekocht met engelenhaar en roosjes voor erin en daar stop ik dan kleine kaartjes in met "tegoedbonnen" met dingen die ik voor ze kan doenIemand nog leuke ideeen?
- Taart bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overwegquote:
Dat gaat goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overweg
Vier typfouten op drie lettersquote:
Nee johquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel aanraken. Het is glas
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bakvormzoektochtik vond het hilarisch
Man bakt zelf heel erg veel, maar oppassen is wel een goedequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
- Taart bakken
- Oppassen op kind / kat / hond / plant / etc
- Dagje winkelen met haar (zodat hij ff rust heeft)
- etc.
Nee dat heb je niet gemist zie ik nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik ff at gemist, ik heb niets terg gelzen, ik zit op de laptop en ik kan er niet mee overweg
Oooh, ik dacht glasquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet gemist zie ik nu![]()
Van m'n kerstverhaal
![]()
Oh en TS kan er niet mee omgaan![]()
Gewoon glimmend paars plasticquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht glas
Plastic is leuk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |