Gewoon over de vloer pissen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAN ik moet naar de WC, hoe moet ik dat gaan doe ndan
Ja, postcount.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nog iets gemist afgelopen uur?
Broek omlaagquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
neequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Tetten voor het glazen huis.. 4 stuksquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Geluid hard of radio op je telefoon/mp3spelerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
tena ladyquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Na jaren in der broek zeiken vraagt ze nu pas om adviesquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Broek omlaag
Zitten
Sluitspier loslaten
met papiertje afvegen
doortrekken
handenwassen
klaar
quote:
Er staat niet in de log dus..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tetten voor het glazen huis.. 4 stuks
Broek af? tetteh en hollansche...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Broek omlaag
Zitten
Sluitspier loslaten
met papiertje afvegen
doortrekken
handenwassen
klaar
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Broek omlaag
Zitten
Sluitspier loslaten
met papiertje afvegen
doortrekken
handenwassen
klaar
HOERENquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Broek af? tetteh en hollansche...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Na jaren in der broek zeiken vraagt ze nu pas om advies
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Broek af? tetteh en hollansche...
Luchtverfrisser will do teh job.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ehb vloerbedekking, dat gaat zo stinken.
Zo'n luier werd blijkbaar ook veel gekocht samen met Call of duty black ops op Ebay.. ook wel iets voor SRquote:
quote:
misschien moet je maar ergens een SR pakker kunnen kopen ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zo'n luier werd blijkbaar ook veel gekocht samen met Call of duty black ops op Ebay.. ook wel iets voor SR
Ja ook op Werchter en ik keek naar ze uit want heb het album platgedraaid maar ik vond ze ZO saai dat ik ben weggelopen. En ik stond in het voorste vak dus het lag niet aan het saaie publiek dat achteraan stond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt van hun optreden genoten. Ze waren op Lowlands.
Hoi Hansquote:
quote:
Beter had gerard van 18 tot 6 gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
Giel draait toch geen beukplaat , alleen van die softe muziekjes ..
Ze hadden hun enthousiasme bewaard voor LL denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ook op Werchter en ik keek naar ze uit want heb het album platgedraaid maar ik vond ze ZO saai dat ik ben weggelopen. En ik stond in het voorste vak dus het lag niet aan het saaie publiek dat achteraan stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |